REKLAMA

Test: Citroen C5X

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-07-05 19:40
Czas trwania:
13:56 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
to dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dziś zupełnie nowy model nazywa się Citroën C5 Aircross wnieśliśmy przepraszam C5 Aircross to państwo w ringu nazywa się C5 x, ale będzie będę chciał też wspomnieć C5 Aircross po faceliftingu pamięta, że myślę, że pamiętasz ja przynajmniej pamiętam, że już te zapowiedzi C5 i Sarze to będzie następca c piątek tylko będzie albo SUV-em albo crossoverem albo Rozwiń » tylko kombi to już od lat albo miesięcy przecież o nich słyszymy, bo Citroën C5 to już nie jest produkowany od ilu lat chyba w Europie od 5 pamiętasz citroena C5 miał trochę pod domem stoi będę sprzedawał nie był w 2 generacji pierwsza to chyba była w 2001 roku pamiętam druga generacja każe sobie tak przypomniał w 2007 była też wersja kombi nawet tam się podobało jakoś to obieca piątki niespecjalnie się podoba bardziej się podobał ta wersja bardziej luksusowa citroena citroen C6, który przecież ta słusznie jest produkowany jak do piątki podchodziła w ogóle czekałeś na następcę, odpowiadając na pierwsze pytanie jak podchodziłem do piątki bardzo długo się przekonywałem pamiętam, że jak już mieliśmy programach i 20032004 rok jak ta pierwsza piątka była jeszcze przed listem, czyli miała taki wielki świat z przodu no to gdzieś kolega coś takiego kupił mu się to sypało niemiłosiernie, ale jednocześnie byłem tego samochodu bardzo ciekawe, dlatego że ja w tych witrynach hydropneumatyczne zawsze byłem rozkochany miałem kiedyś by ich Samem Sand, którą uwielbiałem miałem citroena ADS w latach dziewięćdziesiątych, którego uwielbiałem i jakoś tak no blisko było z tym komfortem tak, a z tym no i jakby tego nie próbować opisać taki zupełnie innym podejściem do zawieszenia samochodu do motoryzacji ogólnie tej francuskiej firmy natomiast ta pierwsza ta pierwsza generacja, bo to była pierwsza generacja potem bardzo zaawansowane lifting tzw. faza druga, gdzie ten samochód się naprawdę bardzo zmienił od 200420000708. roku zresztą takie auto mam on służył jako wół roboczy i słali też 2l benzyna z gazem stoi tam chyba 45150 koni 300 ponad tysięcy przebiegu z tym samochodem jesieni wiadomo, że nie wszystko działa działa wycieraczka z tyłu antena się popsuła czasem trudno okno zamknąć się zamyka, ale to jest jedzie jedzie mało pali fajnie jedzie wygodniej jest wygodne fotele ogromny samochód, którym naprawdę trudno o lepsze kombi większa kombi mój brat końca co piątkę w dieslu jeżdżą kolejną już kolejnych parę lat ktoś zdrowo ponad 300 000 przebiegu wiadomo, że coś tam, żeby coś tam wymienia, ale naprawdę to są dobre wozy, ale to dopiero okazało po iluś latach no nie ma go już prawda w produkcji od 5 lat pozostała produkcja w Chinach tam jest produkowany natomiast jest co mnie bardziej podobał już nie też już od zeszłego roku no tak mi się bardziej podobał citroen 6 i który był no segment wyżej miał prawie 5m 490 długości też nie produkowano od 10 lat to taki najbardziej wtedy luksusowych ba citroen 20052012 Niewiem ładny samochód w środku i a nie jeszcze jest znowu w Chinach też co szóstka niesamowita Chińczycy uwielbiają chyba trochę czekałem jak będzie wyglądał następca citroena C5 jak to zapowiadano nazywający się 5 no i wygląda dla mnie bardzo ciekawie i część już nie tylko na zdjęciach bo dlaczego robimy tę audycję, bo jeździłem tym samochodem podoba mi się to jest na pewno crossover ma prześwit 20cm coś ma kombi chyba no coś ma dużego sedana no nie wiem jak tylko ocenia wygląd, bo to zdjęcia zdjęciami, ale lepiej jeszcze 100 zdjęciach wyglądasz Aniu, wg mnie na to podoba mi się tam latem wygląda trochę jak następca PS 5 właśnie, bo ja też chciałam tych DSA, bo się zacząłem zastanawiać to nie musimy Sławka zbyt wielu rzeczach naraz oczywiście, że nie ale, ale to jak wejdziemy do środka Trade SA jest dobrze to zgadzamy się, że to jest bardzo ładne oczy to jest ładny samochód dla mnie bardzo ja takiego nie powiedziałem ja jeszcze nie jest Myśla NATO myśl dobra no okej pomyślisz myślę, że pomyśli jak będziemy jeździć, bo ja wszystko w kolejce na C5 Aircrossa po faceliftingu na co 5 i sama takie tygodniowe jazdy to myślę, że wtedy będziemy więcej na ten temat dobra wskakujemy do środka, dlaczego oddaje się, dlaczego to, że ten samochód mi stylizacja w środku przypomina po pierwsze, C5 Rosa po faceliftingu po drugie, wnętrze przypomina DSS, bo to jest jednak ten chociażby des czwórkę to jest bardzo jakościowo samochód w środku wieży i ocenach za chwilę, ale po prostu jest ładnie zaprojektowany i jakość wykończenia nie zaskoczyła ba ktoś powiedział zamknął oczy wsiadasz do samochodu, który nazywa się albo Citroën albo deszcz co to jest, gdybym powiedział Ts i otworzył oczy to wcale bym potem nie zaprzeczał bieżnie no co to niema ani samego Roba kopię tego, ale nie ten w des twórcy już niema Romów moja mówi o tym najnowszy wieś odezw dziewiąty chce tam od tych najnowszych mówię 2 tam nie ma bomba SD 7 Crossback tam nie ma chyba ze 3 prawda Crosby dobra, ale w takim razie ustalamy mnie się podoba w środku również to jest dość łatwe w obsłudze zaczęły się zastanawiać czy w takim samochodzie, bo ma długość 480 to jest jednak duże auto patrzy co jest szerokość metr 85 w prześwicie już mówiłam bagażnik 500l to być nawet zgadzało czy w takim samochodzie przystoi pod maskę wrzucić 12130 myślę, że to dobry pomysł dowodu taki jest, żeby była bazowa celem jest kogoś ja jeździłem w 2 powiedział tego nie było na prezentacji albo hybryda 225 albo benzyna 16180 stwierdziłem ostatnio zbyt wiele hybryd miałem pojeździe Jack klasyczną benzyną i tą benzyną jeździłem rosły zaś stopniowy automat suita benzyna 12 ona nie jest głupim pomysłem złe zobaczy, że to to jest dobry silnik z automatem 88 stopniowym cena tego samochodu to 143 000zł raptem no, a przecież wiesz no to astra z automatem tyle kosztuje do tak patrzy 10 do setki, ale jakoś nie dano możliwości aż takiego szerokiego wyboru, ale wzięto benzynę no dobra znamy tę benzynę 16180 patrz dane techniczne już cena jest uwaga od 177 000 hybryda 225 kolejnych 200 000, ale ruszymy tą benzyną jak ruszyłem tą benzyną to rzeczywiście to 8 sekund do setki jest jak pojechałem trochę dalej automat 8 stopniowy działa bardzo sprawnie zresztą, jeżeli nie wrzucić tam układu napędowego hybrydowego to jestem prawie pewien, że 8 stopniu automat będzie dobrze działał Stellantis nie wiem czy my żeśmy się na działali ostatnio jakieś problemy z 8 stopniowym automatami jeśli to tylko napęd spalinowy chyba nie przypominam sobie z tymi hybrydami 300 konnym jakiś tam były problemy może takie, że to tak bardzo mi Sharp bywało Sharp bywało nowa szefowała no i też zastanawiam czy ten samochód nie będzie zbyt samochodem zbyt miękki na szczęście nie jest, więc możesz zadać jakieś pytanie, żeby znaleźć jakąś wadę taka taką dokuczliwe tego samochodu może coś wymyślić co tu jest co może być nie tak, bo bowiem wiadomo pierwsze jazdy krótkie, ale to naprawdę udane były wyjątkowo, o co poprosiła o poprosiłem o to czy to nie jest z tym samochodem pytasz może się morze morze morze widzisz jakąś potencjalną wadę albo coś co trzeci potencjalnie może w tym samochodzie nie podobać albo produkowane w Chinach Han właśnie w tym hindu tak czy ktoś tam się nazywa, czyli co, ale czym to może grozić zastanówmy się czy to może grozić gorszą jakością to może grozić problemami z dostawami pewnie tak gorszą jakość gorszej jakości nie zauważyła na dziś to, o czym to może grozić i jedyne co przychodzi do głowy to taki trochę psucie rynku wieś, bo jeżeli wszystko będziemy w tych Chinach produkować to w pewnym momencie przestaniemy robić cokolwiek i jakby to chyba też tak nie do końca o to chodzi natomiast tam motoryzacyjne koncerny na zawsze były bardzo mocno w Europie wiadomo, że ostatnio no i przez to mają kłopoty ta chińska elektronika chińskie fabryki elektroniki, a niższe ceny to wszystko było bardzo kusząca no i jest, jaki jest przez to albo wyprowadzili część tej produkcji faktycznie do Chin, a tak myślę kurczę samochodów nie możemy w Europie budować wszystko z tych firm mamy ściągać dola widać tutaj ten citroen to Chińczycy są bardzo przywiązani citroen też bardzo lubi jak widać współpracować z Chińczykami skoro tam niektóre modele co piątki co szóstka nadal są są produkowane już tak by po tych jazdach pierwszych, które łaska za skoczył nieraz słyszałam, że to po prostu coś będzie w rodzaju takiego tańszego DSA, czyli to może grozić jakimś ludzi z nią obsługą np. ale tutaj do stylizacja może się podobać nie podoba to mnie się podoba jeszcze będzie zastanawiał go zobaczyć na żywo no pewnie słusznie, bo zdjęcia zdjęcie jednak bardzo bardzo przekład mówią, ale tutaj zawieszenie też jest bardzo komfortowe też patrzeć tutaj co tutaj piszą o tym zawieszeniu no właściwie nic nic tutaj nowego nie to właśnie, jeżeli chodzi o zawieszenie Sławku, dlatego że tym samochodzie już poszła taka fama, że ma żonę jest niesamowicie niesamowicie wygodne zgadzam akurat dowiedz tu to jest w ogóle dobry samochód też z nim bardzo dobrze czułam wieszak pomyślałem sobie takie nowe centralne będą zresztą C5 Aircross po faceliftingu ma to samo wnętrze to jest bardzo ciekawe wnętrze trawki tylko owcy rzecz najważniejsza w sezonie 5 x jest coś co się nazywa aktywne zawieszenie citroen Adamską Ford, który już nie jest montowane w standardzie, a no to jest pytanie czy czy zauważyły, że to samochód ma to niekonwencjonalne zawieszenia ma jakby trochę inaczej zorganizowane w zakresie nie wiesz co to, że to jest to nam powiedziano na prezentacji, że taki jest zawieszenie to pamiętam zresztą transze chwalił różnych modelach tymi swoimi różnymi wersjami nowego zawieszenia przede wszystkim ten samochód bardzo sprawnie jeździ rzeczywiście jest komfortowy nie jest za miękki to mi się podoba, bo aż ja mam jakoś podejście do tych niektórych francuskich jak słyszę, że ma być komfortowy ma być jakiś tam komfort nazwie to zawsze przypominam takie, które chce też nie chce krzywdzić, że jednak kiedyś te francuskie samochody to tu były takie bujaki no nie tylko francuskie niektóre amerykańskie również poprawiam no, a nie on no nie zapewnia, że nie, bo ja Rezler mieliśmy tak, ale miękkie, ale noc marcowa krajowe wspólnego, a więc mówię amerykańskie na co lokaj suskich nawet raczej francuskie wg ciebie wszystkie zawieszenia, które oni mieli którymi się tak chwalili to to był dobry pomysł zawsze dobrze działał tak to był dobry pomysł to zawsze dobrze działało oczywiście, że ta to w takim razie, jeżeli tak było to wciąż tak jest, bo naprawdę to jest samochód, który jeździ bardzo dobrze i sprawnie 8 sekund do setki 16180 mimo astronomicznej ceny z to wielcy nie musiałem płacić, ale sprawa się bardzo dobrze 12130 jak mówi cena akceptowalna przyspiesza 10 do setki, a na koniec po mieście o tym, że tam po raz kolejny przy okazji premiery C5 Aircross 5 lat temu mieliśmy możliwość nawet jeżdżenia do sądziłem po raz pierwszy w życiu Teresą wtedy jako kierowca tym razem ponurą Teresą Sławku ODS klasyczną skontrolowali citroenem de wysoka jak Acta Acta no właśnie tutaj też były nam klasyki zaprezentowane skorzystałem, żeby się przejechać citroenem chyba CX jako pasażer i citroenem DSA mówię właścicielce, że ja kiedyś jeździłem jakimś idee są już 5 lat temu wydaje się, że to nie ten apotem okazało się, że prawdziwym właścicielem jest tata tej pani tata mówi pamiętam jeździliśmy dałem wam poprowadzić z drżeniem serca nie nie uszkodziliśmy go pojąć Ts z końca chyba nie czytam ten był z początku lat siedemdziesiątych mówiono zupełnie inny samochód, ale tak tutaj to jest niewiarygodne, że po tylu latach ten samochód ptaki są w taki sposób się zachowuje po 50 par przed chwilą krytykowały nie, ale ja mówię o tym jak koniec zachód jak można zachować taki nie związała się jazdy o tym żonie za miękki tylko jak się dobrze prowadzi co w układ kierowniczy kończymy znaczy być rolnicy, a było, więc właśnie im walka co 5 x tak jest kłaniamy się pięknie jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz z rabatem 40%. Wybierz pakiet Standardowy z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA