REKLAMA

Test: Audi RS3 oraz Lexus ES

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-08-04 19:40
Czas trwania:
13:46 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dzisiaj zaległy z wtorku Lexus IS, ale zaczniemy krótko audi, bo audi A3 to już znamy od lat chyba w 2 myślę, że 24 generacja audi odczytach pobór 2020 pamiętam te pierwsze jazdy tt to te samochody jednak były no od 3 od trzeciej generacji zdecydowanie zdecydowanie różniły przynajmniej pierwszy rzut oka trasy przypominam zdjęcia, ale nie tylko na rzut oka, ale Rozwiń » przede wszystkim jest są dłuższe niż szerszy inna sylwetka raczej chyba ja bym nie pomylił duża atrapa chłodnicy taki trochę bardziej kanciasty tymi samochodami już nieraz jeździliśmy to o samochodach spalinowych to dziś takich standardowych dzisiaj rodzynek, ale spalinowy niestandardowe, czyli po raz pierwszy jeździłem samochodem kompaktowym chyba moc 400 koni, bo wydaje się, że mercedesy, a AMG to tak 360380 chyba to co nam oferowano do tej pory prawda w parku Niemczy akty tam to pamiętasz może źle pamiętam natomiast tutaj mamy tutaj mamy 400 koni nie mówię, że wreszcie 400 koni, ale jest to jakiś tam jest jakiś kolejny poziom osiągnięty przez silnik o pojemności przypomnę 2 pół litra czterocylindrowy no i osiągi też imponujące tak na papierze, zanim ten samochód już tym samochodem ruszyłem 38 do setki, toteż chyba w samochodzie kompaktowym raczej do tej pory żeśmy nie mieli do czynienia mieliśmy hatchbacka w taki krótkich jazdach to jest 4m 40 przypomnę rozmiary tego samochodu metr 85 tak zdecydowanie szerszy niż poprzednik no i powiem szczerze, że ten samochód rzeczywiście no to samochód z zaprojektowana do szybkiej jazdy i on się nadaje do szybkiej jazdy natomiast zauważyłem napęd na obie osie to to też ważne natomiast on wydaje mi się z siedmiostopniową dwusprzęgłową on wydaje mi się nie lubi spokojnej jazdy, bo już ruszając tym samochodem zauważyłem, że ta skrzynia biegów to tak trochę się zastanawiać co robić, dlaczego tak wolno jedziemy przecież chce pędzić jestem taki mocny zawodnik i to jest jednak taka niewielka wada tego samochodu że, że właściwie tak jak zresztą tak spokojnie pojeździć tak wieloma mocnymi samochodami prawda no to tutaj może trochę się z tą skrzynią biegów nie za bardzo dogadywać tak przynajmniej po tych po tych niezbyt długich jazdach taki mam wrażenie natomiast jeżeli, jeżeli już wyjeżdżać na drogę szybkiego ruchu między miastami autostrada no to tutaj to jest płynność jest bardzo duża prowadzenie świetne jak to audi układ kierowniczy zawieszenie od wielu lat tam mam niewielkie zastrzeżenia w tym żadnych to znaczy tak mocnym samochodzie uważam że, że to jest dopracowane do perfekcji natomiast czy ile ile kosztuje widzieć konkurentów oprócz mercedesa czy jak jak mocno państwo, jeżeli mogę to, jeżeli chodzi o mercedesa to klasa ma 420 koni i dwulitrowego silnika nie z, a no, ale nie jeździliśmy to jest wobec 45 z 45 AM jest literką SI też napęd na 4 koła jeżeli, chociaż groźniejsza jest chyba szybsza, jeżeli chodzi powinno, jeżeli chodzi o audi to żeśmy w zeszłym roku mieli chyba pamiętam, że poległ jak barek pod Kockiem wtedy Hyundai i 30 ten, którego testowaliśmy po raz pierwszy z automatyczną skrzynią i trafił miał tego pasażu przesiadłem się z audi jest 3, które było sedanem i było jednym z najlepszych samochodów kompaktowych, jaki w życiu ją zdawali trybuny na 310 koni napęd quattro to było po prostu coś nieziemskie jego przesiadam się do hyundaia i przy tym audi ten samochód tak bardzo blado i okazał się tak bardzo złym autem, że podczas Sejmu miały moje czy narciarze jak do tego do tego hyundaia zniknęły to przepraszam Hyundai był Manu nie Jude był automat nie na drogach 8 stopniowa właśnie 2 sprzęgów, która nie sprawdziła w tym samochodzie nie zaboru natomiast auta prawda, a już zwykła jest trójka, a była oszałamiająca pod każdym względem tego jak ten samochód jak i jak bardzo potrafił być jednocześnie zwarte sprężyste błyskawicznie reagujące na gaz, dostarczając całą masę frajdy wynikającej z doskonałego wyczucia tego samochodu doskonałego wyważenia błyskawicznych reakcji na z tego, że każdy ruch był zamieniane w odczucie, które dla kierowcy było jasne precyzyjne i przyjemne, a i tak naprawdę mało, kto potrafi to był niesamowity samo domyślam się, że jak dodatkowa liter KR i dodatkowe 100 koni tylko wzmocni aktora to przykład żadnych żadnych tutaj takich krytycznych uwag jeśli chodzi o prowadzenie nie ma na to właśnie tak jak mówi codziennej jazdy 310 koni oszczędzasz 80 000, bo w tej SC ma cenę przynajmniej tu katalogową 200 mniej więcej tysięcy RS 3 nad ten najmocniejszy zawodnik jest 283 000, ale naprawdę jeśli chodzi o technologie jeśli chodzi o tę robotę inżynierską to wzorować się przyznać tylko, że to jest samochód do dynamicznej jazdy oraz 3 dobrze Jacku co do aut tyle przejdźmy do Lexusa, który miał facelifting w zeszłym roku Lexus w sprawie pięciometrowy samochód tylko z napędem hybrydowym oferowany w Europie od lat 47 generacja prawda, bo my jeździliśmy już przed liftingiem tym są bieżące zarówno światła wiesz to tylko multimedia światła trochę zmian jest takich bym powiedział może nie tylko kosmetycznych, ale niezbyt dużych natomiast te zmiany są zauważalne na zewnątrz tak jak teraz patrzymy sza w ogóle rok był ten fakt, że ja ja tych zmianach nie zauważam, a ponownie nasz pewnie powinno mieć obok siebie, ale ja tak patrzę na zdjęcia teraz wieś, ale mów mów pływam moje pierwsze skojarzenie z tym lexusem to jest to taka co to za Lexusa ma napęd naprzód i na nas tak zewnątrz ten samochód jest trochę brakuje tej nowej wieży tam narzekamy czasem nad Lexus żona są takie bardzo futurystyczne, ale znowu uległ ZUS-owi brakuje spójności, a jemu brakuje jakiejś powagi dostojności konsekwencji w tej kres chce to nie jest najładniejsze auto Lexusa powiedziałbym nawet, że jest to chyba najmniej udane, jeżeli chodzi o projekt stylistyczny na zewnątrz jego spójność przód tyłem bokiem z profilem, a że jest to po prostu najmniej spójne spójny projekt przepraszam państwa kilka córeczką wciąż mogę pomóc wiesz co tutaj z tobą się o tyle zgadza się parkowała dzisiaj obok Lexusa jest tego najmniejszego i słyszy, że jest rzeczywiście mniejszy, ale taki faktycznie chyba chyba bardziej stylistycznie jest taki zaprojektowany 1 kreską natomiast, żebyśmy przy tym pięciometrowy ma jeszcze jakiś miał takie wyjątkowe problemy to nie powiem, że mniej niż GSI niektóre podobały Niemcami w związku pytanie co ja tego pamiętasz SA pamięta używano do realizowania przejdźmy w takim razie do kabiny, a kraj tu jest bałagan, a przede wszystkim to samochód w dalszym ciągu korzysta z rozwiązań, które już dawno powinny zniknąć, bo są nie fajna, czyli rozwiązań typu to my nie jest przesadnie próbowałem się klimatyzację wyłączyć sam się śmiałem ja ile trzeba, o ile trzeba się tam wciskać masz te 2 pokrętła głupie wystające znad deski rozdzielczej tych przycisków na kierownicy masz za dużo nic nie robią najczęściej zależy generalnie to jest mnóstwo zmarnowanych przestrzeni na okej jak jeździć tym samochodem na co dzień przyzwyczaja się do niego jeździć nim 10 lat 2030 jak użytkownicy lexusów czasem osobno są duże przyciski i naciska się wolt Kohut porządku tylko po tamtej władzy jest to nie jest, ale wiesz co te po nie wiem czy wywiad patrzyłem też porównała zdjęcia przed sesją po faceliftingu tam jest jeszcze jednak jest większy teren, ale nie konsul będzie większa, ale nadal musisz go obsługiwać młodzikiem prawda no ten gładzi, kto faktycznie, a chyba ostatni taki samochód czy pierwszy prawdopodobnie chyba już tak będzie dalej nx będziemy mieli też NIK SA po wakacjach z napędem plug-in dobra, ale miesiącami już niema, bo nie mieszkaliśmy też z innymi, więc już tak mówię, że kształt sługa odchodzi do przyszłości, ale masz rację, że to nie jest idealny ja zakładnikiem nigdy nie przepadałem uważam, że to nie jest dobre rozwiązanie, jeżeli stopniowo będzie znika też w szale też mnie tego samochodu i właśnie wywoływanie poszczególnych funkcji też nie jest proste logiczne tam trzeba przeklinać przez to wszystko musi to robić właśnie przy pomocy tego młodzika dobre właściwości jest na napęd naprzód słuch hut tak to prawda, a 1 tylko rodzaj napędu hybryda 2 i po 218 konia no oczywiście skrzynia co auta, czyli skrzynia bezstopniowa pierwsza rzecz czuć, że ten samochód ma napęd naprzód on się jednak inaczej prowadzi niż spodziewalibyśmy się po 5 metrowej duża no to rzadkość, żeby tak prawda, ale kraj dobrze czuł jest bardzo ciężki, bo ja też zauważyłem, że on nie prowadzi się tak jakoś jak ja bym chciał ja chyba bym wolał napęd na tył, bo nie co w ogóle bez uznania, ale dziś wiemy, że to nie jest kwestia masę towarze 1700 kg to nie jest ciężkie, a tak to nie 5m długości ma 290 prawie rozstaw osi można tak problem z tym raczej z tego wynikające, że ten silnik jest fajny jest bez Tre to wspólnota ta hybryda ona jest w jak bardzo dobra w dalszym ciągu ciągle skrzynia cofał też do tego samochodu nie pasuje no tak, ale w Hybrydach no cóż Tomasz tak jest nie tylko chyba traktują takie skrzynie no tak no, więc mówią nic innego niejawnie, ale też tak poza nimi to po prostu wiesz, jakby nie jest to rozwiązanie optymalne, ale co jest dobre w tym samochodzie nie jest głośno nie wiem czy zauważyłeś tam są grube szyby tam są prawdopodobnie szyby laminowane podwójne klejone, czyli tzw. akustyczna tam wielu japońskich samochodach niestety to różnych Marek prawda uszczelki albo, żeby to była jakaś bolączka ja pamiętam lexusem miastem też bardzo głośny, ale temu tu jest lokalizacja ale trzeba by jeszcze pochwalił bo, bo zużycie paliwa, bo o zużycie paliwa jest bajecznie niskie jak ja osiągałem tam przejechałem kilkaset, ale tak mało kilkaset to czy nie 900 tylko pewnie bliżej 300 powiem to zużycie nie było 55,5 w różnych warunkach i to uważam, że rewelacja nową bardzo byłem zaskoczony, że się udało prawie zejść do tego co producent obiecuje prawda też miała takie rozdanie znaczy to już, toteż niedużo pali jakieś autostradą z zadziwiającą jechałem 3040 km na godzinę przez dłuższy czas będą pokonania dłuższy odcinek i też zużycie i nawet nie ten samochód specjalnie nie wymęczył nie wymęczyła mnie ta skrzynia czy ona ona w ogóle już, a co spisuje się to dużo lepiej niż w toyocie RAV 4 i tak nie jest głośna złoto nie wiem ta moc może, chociaż pomoc nie jest taka Super, ale wierz mi się też podoba jednak w lexusie tu nie było gorzej jakość wykończenia uważam, że fakt obsługa jest ławką swoje, ale jedno jeszcze ba da się w tym samochodzie zauważyć sporo takich budżetowych rzeczy nawet taka groza rzeczy jak zamykanie otwieranie szyby oraz skrzypi, ale jest ona się za wykazanie zdarzenia lub pęknięcie WHO to nie jest takie 2 takie wysmakowane nie jest Super, ale ja się dobrze mi się ja się dobrze w tym samochodzie czułem się zastanawiam czy ma tylko 9 taką sekund setki naprawdę musi dołożyć lepiej prędkość maksymalna 180 nie sprawdzałem wydawały się z mocy to tam nie brakuje przyspieszenia brakuje aż dziwię, że to tylko 9 do setki, a prawda, bo tak jest w danych technicznych no to też nie jest jakiś potwór dościgania 255 000 co na taką cenę, bo taką mam tu rodzaj dojść samochód z kategorii musi się ktoś tym to samochód wydaje się, że dla konkretnego klienta to nie jest wyż dla przypadkowej osoby dla konkretnego klienta, który kupi auto na 10 lat w wielbiciela Lexusa, chociaż faktycznie to chyba mówi ja bym wolał napęd na tył w takim samochodzie bardzo zadowala mamy piękny był codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski Jacek Balkan jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium - Radio TOK FM bez reklam: czyli TOK + Muzyka, podcasty z audycji Radia TOK FM oraz podcastowe produkcje oryginalne TOK FM. Tylko teraz w cenie 15 zł za miesiąc. Na zawsze!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA