REKLAMA

Test: Ford Tourneo Connect i Skoda Enyaq

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-08-09 19:40
Czas trwania:
13:57 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór czymś pojeździmy dzisiaj to będą nawet 2 samochody jak czasu starczy zaczniemy od forda czy dobrze pamiętam tournée Kuriera tournée Connect tournée Okonek czarne czarne palto czy transita nie tra panie żaden transit tylko tournée Connect potem składanie, jaki postarajmy się, żeby nam się 2 samochody zmieściły tournée Connect trzecia generacja właśnie w tym roku niedawno miał Rozwiń » okazję jeździć zupełnie świeżym samochodem produkowanym zresztą w Poznaniu to ciekawostka na tych samych liniach co volkswagen Caddy, bo te samochody mają bardzo wiele wspólnego pierwsza generacja rok 2002 druga generacja rok 2013 to takie w tej chwili na te samochody mówi się kombi vany ja tylko przypomnieniem pamięta, że kiedy zamawialiśmy jakiegoś forda miał być tranzytu my Okonek pamiętam jak szafa miałem Shaqiri FOT wsi pamiętam, że ten samochód były całkiem sympatyczny tylko zdać się ta szafa to tak Nasty weszła, bo to jednak nie był zwykły tranzyt tylko samochód jest ławka to było 17 lat temu mogłaby być pierwsza komisja ono tak ja pamiętam, gdzie my żeśmy się spotkali, żeby się na samochody wymienić no pewnie gdzieś na Żoliborzu nie pod szpitalem Bródnowskim co mówisz to pamiętam no to akty pamiętasz to dobrze okej możliwe mogła tak być wręcz, ale szok jak zobaczyłem ten samochód taki mały to hit nowo miał być Ford transit jego nie poznawał nazwali Fort France górny na dobre, ale w takim razie przejdźmy do tego nowego który, który już w Polsce jest dokupienia uspokajam wszystkich silnikach za chwilę spokoju wszystkim, gdyż diesle też są w 2 toby było chyba dziwne, gdyby w takich samochodach nie było swoje no, więc jeśli chodzi o to podobieństwo do volkswagena, bo do porównań nie unikniemy samochód w tej samej fabryce jeśli chodzi tak wiadomo inne znaczki i inne co inne przy tak patrzę na każdego jak na to blachy są inne Sławka grill inny zderzak wiadomo maska nadkola też widzę światła też patrzy na ten szantaż wnętrze też, chociaż nie tak bardzo, bo tam już jednak to obsługa jest dość podobna natomiast samochód wieś na kombi van Etten w tej chwili one znikają tak ta nowa nazwa kombi vany właściwie trochę zastanowią, dlaczego często mówi kombi vana nie one do takich takie dziwne, bo niektóre to są po prostu dla mnie zwykłe zwane, ale jak zwał tak zwał są 2 wersje jeździłem 1212 przychodzi kilkaset kilometrów, bo to byliśmy w górach, więc dość długo się z tym samochodem zapoznawałem jeździłem jednostronną wersją 4,5m długości, a drugą stronę w wersji 47 dobrze tego tego oglądać w tym mieście nie jeździłeś już mamy go zapisanego na po wakacjach w chyba wrzesień październik, więc wtedy będziemy porównywać naszą opinię, ale tak jak patrzy na samochód z zewnątrz w środku no dobra akademie niesie przynajmniej podobał tobie jak ten formę wieszamy z moim zdaniem to jest inny niż urnę no no tak trochę to jest za natomiast to dobra to z końca nr. Info FOT GM kat jeździło się wyśmienicie, że jak było niesamowicie dobre auto my byśmy w nim odpoczywali to wszystko działało jak dobry osobówka sprzed paru lat natomiast to tournée on się bardzo podoba z zewnątrz latem wydaje się to trudne takie trochę trochę ładniejsza wiesz co albo ładniejsza albo po prostu tych kadr już żeśmy strasznie dużo przez tyle lat widzieli może to kwestia opatrzenia nie wiem też sobie przypominam jeszcze tego każdego dobra tournée jest przy przyjemnym samochodem w środku jest wg mnie ta obsługa jest łatwa ostatnio zresztą jeździliśmy przecież fordem po faceliftingu nowy Fokus Miś jest, ale wiesz to to sterowanie cała deska rozdzielcza jest z volkswagena przecież, tak więc w środku wydaje mi się tych zmian tych podobieństw jest sporo więcej niż na zewnątrz natomiast różne wreszcie jeździłem tylko islam, gdy za diesla 20120 w 1 stronę jeździłem tym krótszym bez napędu na obie osie, bo jest też napęd w drugim z dłuższym będą na napęd na objął cóż mogę powiedzieć samochód rzeczywiście jest ten etat dłuższa wersja to jest naprawdę kawał samochodu nawet tak jak żeśmy wracając zatrzymaliśmy na parkingu zapaśników czy Toma 5m na nią 5m nie ma norm 480 par 3 ta krótsza wersja ile ono baba bagażnik proszę pana 1200l w tym w tej krótszej wersji dobrze, ale teraz długa droga więc, czyja się zmęczyłem no powiem szczerze nie za bardzo przecież to za Wrocławiem jeszcze byliśmy zmienialiśmy się co prawda 2 osoby nie mówię, że ten samochód na dłuższe trasy idealny, ale samochód, którym spokojnie może przejechać 1 dnia kilkaset kilometrów bez zmęczenia jest wystarczający zapas mocy nowo jednak dieslem coś zawsze przyjemnie jeździ obsługa prosta, więc tutaj właściwie nie było takich jak haczyków, które były bardzo bardzo przeszkadzały no oczywiście przyspieszenia nie ma Super, ale jak już rozpędzić no to na trasie wyprzedaż wyprzeć sprawnie nie znam nie znamy osiągów samochodu ze skrzynią automatyczną tam jest chyba wóz główka w ofercie, bo jeździłem tylko ręczną niem czy widziałeś coś w ofercie automat 7 stopniowi to przynajmniej mam tak podane natomiast czy to długa to krótsza wersja to wydaje mi się, że spokojnie długa nazywa się grać, że spokojnie ten silnik diesla 100 dwudziesto konny się nadaje nie wiem jak ze 102 konnym, ale myślę, że skoro to jest ta sama pojemność to chyba dwulitrowy silnik 19 nigdy nie mieliśmy problemów czy ten samochód ma szansę sprzedać dobrze czy ma szansę sprzedać lepiej niż każdy jakąś, jeżeli będzie dostępne są tak prawda potrzebne są takie samochody brak mi doskwiera myślę, że są ludzie, których brak minivana doskwiera nic takiego samochodu pobiegną z ogromną radością i myślę, że to jest dobry początek to znaczy będzie sporo nowych samochodów dostawczych forda ten jest nieduży, ale to jest przynajmniej na pierwsze wrażenia wg nieudany to ten duży bagażnik naprawdę płaci 3 osoby wracaliśmy tam w ogóle miejsce jeszcze nam zostało z tyłu mimo długiej wersji bardzo bardzo duża volkswagen tournée Okonek przypomnę produkowany w Polsce trzecia generacja teoretycznie do kupienia, a ile się czeka to nie podejmuje się odpowiedzieć na to pytanie pewnie zależy to od wersji no to może celu wielu różnych rzeczy oczywiste, a o zależeć chętną przechodzimy do drugiego auta Skoda Enyaq dziwna sprawa, bo przeglądałem przed chwileczką konfigurator oficjalny na stronach skody i auto na stronie jest w cenniku widnieje, ale konfigurator, że nie ma, więc chyba coś spadło z rowerka natomiast przejrzałem też przejrzałem też stoki i okazuje się, że niektórzy dilerzy mają samochody na na placach nie ma ich dużo jest kilkanaście kilkadziesiąt lat w Polsce kilkanaście raczej ale, ale są jeździliśmy osiemdziesiątkę przypomniał mi się z napędem na na wszystkie koła z napędem na tył jeździliśmy samochodem, który ma Czekaj były też bym tutaj nie nie my jeździliśmy tak 80, czyli niecałe 80 kilowatogodzin napęd tylko na tych, bo to jest wersja 200 cztero kolejna napęd na obie osie to mają wersje na pewno 300 konny, bo Cooper RS i nie wiem czy niema też wersja, ale my jeździliśmy teraz na 100% napęd na tył tak, bo wersja 265 koni jeszcze ją ma możliwość napędu na obie osie no dobra zaczniemy tak jak samochód wygląda na zewnątrz czy to jest ładne auto, a od początku, czyli od premiery 1,5 roku temu jak mi się podobał już też, że tak wydaje fajnie to wyszło teraz chce też samochód to jest oczywiście SUV, ale takimi rodzinnymi manierami tak to na czym kto próbuje nam Skoda sprzedać segment prawda 465 tak segment, jaki no dla jak ID co, a no 465 to już Długosz mówię to już chyba de Rothschild odpowiednik volkswagena ID 4 tak jeśli chodzi, jeżeli ktoś to segmentacja powiem tak dobrze, ale mamy długości to nam wystarcza bagaż na prawie 600l, więc tak jak mówisz rodzinny jak tak, ale to raczej Tiguana odpowiednik dnia, ale Guano ojcu Marek segmentu DeA dziękowano za Marcusa wieś, bo Tiguan ma 450 a, ale wiesz to dobra dajmy spokój segment ma prawie 14 września sąd jest dług dobra ładny samochód na zewnątrz postawił go obok swojego minivana, czyli citroena C4 Space Tourer i tak sobie pomyślałem, że są takie trochę do siebie nawet podobna ręczne czy tak na takiej zasadzie, że warto bryła troszeczkę aktor Ajax mało tutaj zmarnowanego miejsca właśnie na to, żeby nie jakiś ekstra dach ścięty z tyłu na podobną wysokość jak popatrzymy 1 potrzeba drugiego tak tak na pierwszy rzut oka nawet troszkę podobne, ale potem zajrzałem do wnętrza na wspieranie tego miejsca mamy mnóstwo dzieciaki z tyłu też mają tego miejsca dużo więcej środków z tyłu, a ci którzy, siedząc przed też mam wrażenie, że na razie jednak ten citroen jest bardziej rozplanowany pod rodzinę lepiej rozplanowane po rodzinę niż niż SUV, nawet jeżeli nazywają go rodzinnym, który jest jednak SUV-em i te wielkie koła i jakby podporządkowanie też wielkości tego samochodu jego proporcji temu, żeby wyglądał jak SUV niestety wiąże się z tym, że w minivanie jest dużo więcej miejsca w minivanie może moja córka przechodzi Echa przeszedł w stylu naprzód, a nie dojdzie do dość sprawnie tutaj tego nawet nie próbowała nas więc, więc to jest taka refleksja natomiast auto jest dość, aby trochę jestem rozdarty dla państwa tylko Serwotka go zobaczyłem zobaczymy ten malutki ekranik on to właśnie chcę powiedzieć największa wada volkswagenów i szkół to jest to, że przed kierowcą jest taka malutka Butko z wyświetlaczem ana na środku jest bardzo duży ekran dotykowy, który działa sprawnie tylko po prostu przytłacza wszystko no trochę proporcji tak robi coś tak, dlatego że proszę państwa ten kranik które, który jest, który służy za ten ekran kierowcę, bo jest malutki, bo jest mniejszy niż państwa telefon to z czymś tak małym też nigdy nie spotkałem odwieczną nigdy nie mieliśmy samochodu tak malutki planują tam też może jakaś pomyłka, że zabrakło dużych ekranów nie wiem, o co chodzi, ale jest taka, aby tak Fabryczny natomiast też, jakby druga uwaga ten wyświetla też przez to żony mało jest bardzo teoretycznie bardzo ograniczone, jeżeli chodzi o jak swoje funkcje nie mamy tam obsługi Radia ani takiego to jest absolutnie okej, dlaczego uważam, że kierowca nie uważam, że kierowca potrzebował mieć z nimbem zbyt dużo rozprasza czy, ale ja tego samochodu nie potrafiły obsługiwać dociekam próbowałem np. tam wszystko działało wojsko czy Niemcy też miałem taką rozważnie pierwszy nasienia dwoje były jazdy premierowe potem mieliśmy jeszcze 1 w testach na pewno ja już nauczyła tego nowy nie miał natomiast coś dziwnego tam coś nie wiem próbowałem np. wyłączyć coś próbował wyłączyć albo włączyć się okazało, że mogę zrobić z tego wyłączyć chyba asystenta pasa ruchu zrobiłem to z tego ekranu środkowego, ale tutaj możesz sobie coś tam zmieniać i teoretycznie ustawia tylko w moim egzemplarzu można było zmieniać nie można było ustawiać niż można było zmienić przy pomocy przycisku, które są na kierownicy nie mają funkcji usługi pod ręką generalnie zgłupiałem, ale zostawmy to, bo została jeszcze minuta jak to jeździ już zwalnia auta no bo przecież to jest zwrotny samochód bardzo dobrze się prowadzący już potwierdzają nam chyba wrażenia zjazdy robi kiedyś dzisiaj 4 mniej podobał teraz uznaje, że kwestia gustu czy 1 drugi kwestia silnika, ale lepiej się tą skodą działają liczne powiem ci jeszcze o zużyciu, bo tym razem miałem tak średnio około 20 kilowatogodzin na setkę i to dawało nawet pod 400 km zasięgu w lecie powiem ci, że to jest wg mnie bardzo przyzwoity zasięg nie miał sławy po, ale są, ale jest 1 problem ma wbudowaną ładowarkę 11 kilo, ale nowi w kraju stacji omijania zresztą pani waty stały na niej 2 godziny, bo okazało się, że prąd, który mogę wziąć to nie jest 22, ale tylko 11, a że cały czas czegoś nowego wywiadu, ale w tych stały na stały prąd już możesz ponadto notariatu przyjąć to jest rozrusza dobra wiadomość ile kosztuje 234 000 noszą na Witka najtańszy stół do 90 konny na 60 kilowatogodzin wieżę w Polsce nadal nie jest dostępna wersja 150 konna volkswagena jest IT 4 tu Skoda takt z wyższą półkę najdroższa wersja 265 koni z napędem na obie osie to już prawie 250 000 elektryk ze skody wciąż uważam, że nie rozczarowuje bo dlaczego miałoby coś zmienić na gorsze kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA