REKLAMA

Test: Cupra Born oraz BMW2

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-08-11 19:40
Czas trwania:
14:15 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór dziś 2 samochody jeden z pełnioną nowy wyczekiwany naprawdę szczególnie w koncernie volkswagena może właściwie ssać kup kup taboru pierwszy elektryk nie ma sad elektrycznego jest kupno elektryczne jak się pytałem na pierwszych jazdach, bo właśnie niż byłem niedawno osacza elektrycznym cicho być może nie będzie w koncernie volkswagena z takich samochodów dla jak nie ma nie Rozwiń » być przepraszam Czesław skoro od 2035 hamowania żadnych innych, a pamiętasz co mówiliśmy, ale to oczywiście złośliwi tak mówili, że czy takie jak jakaś przyszłość w ogóle marki seat, ale dobrze to ma miejmy nadzieję, że Comi przy kogo nauczyć czytać sad przetrwa w ogóle Marka czy pozostanie tylko kupa oczywiście w tej chwili nikt tego nie potwierdzi dobrze, ale nie wiemy co trwa prawdopodobnie za 235 lat na razie nie ma ani słowa o elektrycznym stać, ale mam elektryczną kupę, na którą fani marki albo zarządzający koncernem volkswagena długo czekali, bo już ten koncepcyjny samochód Aalborg był 3 lata temu pokazowy dobra psu sama nazwa w maju zeszłego roku pokazana to jest Platforma MLB, czyli to jest samochód mogłoby się wydawać, że to jest IT 3, ale one Side 3 prawie 10cm dłuższy sylwetkę bardziej podobną do IT 4 jest bardziej przestronny i powiem, że zdecydowanie bardziej mi się podoba niż CD 3 w środku również trochę chyba ten kraj przed kierowcą zwiększy na pewno nie jest taka Budka jak w skodzie Enyaq widziałem zdjęcia tego samochodu akceptuje go, bo to aktor, mimo że pytasz słał, więc jak pierwsza rzecz jest taka, że nazwa tego samochodu naszpikowana jest, a niesamowitymi Wyraź kultura Borno po prostu brzmi to jak w nie przechodzi teraz głowę nic zabawnego, ale jak coś z tą stronę po prostu całą masą fajerwerków i mógł jeszcze czego ale to jest ten samochód całkiem zgrabne ten przód jest taki trochę te słowa, czyli taki trochę futurystyczne na te proporcje są zachowane czy to jest ładniejsza Night 3 już jest inna, a 3 jest narysowane taką kreską, a zabawną nie będzie to słowo, ale taką, żeby ten samochód był trochę jak nie stanowi pierwszy, żeby był albo Toyota prius, żeby one bardzo odróżniającą się charakterystyczne IT 4 jest bardziej banalne to jest mniej banalne niż IT 4 i bardziej drapieżne agresywne niż licz i rozmiarami tak między nimi się mieści prawdę mówiąc jak na ceną, a ceną to cena będzie znaleźć 180 000 ile pamiętam, ale wszystko podrożało, ale w ocenie za moment jak wszedłem do tego samochodu to pozytywna teraz w naszym rację przepraszam jeszcze Sławku w ani jak ten kranik jest mniejsze tutaj jest taka, że większy tak trochę bliżej, ale nadal chyba wyświetla bardzo ograniczone na informacje prawda zdecydowanie nie jest jego rola wg tych projektantów mi się wydaje, że ma tyle samo funkcji ładnie wygląda np. niż wynik Kuby, bo nie jest w takiej budce, zanim rusza z bliżej jest jest to wszystko bardziej eleganckiej oraz w środek jest jakiś sympatyczny Isia może to jest tylko taki urok nowości słucha jest 1 rzecz, która nie nadaje do niczego wg niej trzeba ją poprawić, zanim zamówiłem wysokie na ulice za kierownicą, zanim ruszyłem reszta to on ma taką kierownicę tak czarne takie płaszczyzny jak lakier fortepianowy im nawet, bo jeździliśmy po 2 osoby ja myślałam, że coś w naszym egzemplarzu nie tak nie mogłem zrobić ciszej głośniej okazuje się, że tam nie trzeba przeciskać stukać nic z tych rzeczy 2 osoby były każda próbowała tam przesuwać jak pogodzić to jest pomysł diabelsko to nie działa dobrze to działa mniej więcej tak jak w niektórych mercedesa oraz lepiej raz gorzej generalnie do poprawki takie kierownicę to chyba też zresztą nie lubi w tych nowych mercedesach, ale w sumie poza tym ekran środkowy to taki jak i 4 jak wynik to ja ja lubię się do tego przyzwyczaiłem nie mam takich problemów z obsługą różne mieliśmy wersję 231 koni akumulator około 60 kilowatogodzin co wsiedliśmy dawało teoretyczny zasięg 420 km trochę dynamicznej jazdy było trochę autostradach zmienialiśmy się trochę po mieście sporo zużyliśmy jeśli chodzi o setki, ale sporo w porównaniu z poprzednikami, którzy jeździli 400 km poprzednicy spalili uważa nie za dużo 15 kilowatogodzina setkę na przepraszam na 160 km my żeśmy na niecałej sexy Palikot 20 uważam, że przy takiej jeździe zapoznawcze, kiedy próbujesz różnych opcji szybciej wolniej no to całkiem przyzwoite to zużycie paliwa i bardzo przyzwoity układ kierowniczy lat powiedział, że dobry to było pierwsze moje wrażenie zresztą fotele to nie powiem one są wygodne po kilkudziesięciu kilometrach to by było za wcześnie zawieszenie tak jak w volkswagenach tak jak w skodzie całkiem normalne co mi normalne tak to znaczy nie wiesz no z elektrycznych różnie bywało po prostu tak tak bym powiedział szczególnie układ kierowniczy także przeciętnie natomiast układ kierowniczy zawieszenie, dlatego że w niektórych aktorkach ze względu na ich masa niektórymi lekami ze względu na Marsa po prostu w klasie jedzie na nie mają zwinności sprężystości są pozbawione takiej Kluz nie był szybki od zera do setki, ale a, ale to wszystko no wiesz tutaj tutaj naprawdę może może, dlatego że jest to tak tak mi się spodobał ten samochód z wyglądu i kierownictwa taka 1 jedyna rzecz, która przyszła do głowy, które się do niczego nie nadaje to znaczy generalnie obsługa jest bardzo słaba może tak bym powiedział prawdę mówiąc natomiast w sumie pierwsze wrażenia były zdecydowanie zdecydowanie pozytywne, a silnik 231 koni byliśmy tą wersje różnią się przed chwilą mówiłem czy nie trochę taka mocniejsza w tzw. elektrycznym Puszcza co dawało 66 do setki, ale nawet, jeżeli się dynamicznie nie jechał przyspieszało to się dobrze trzymał drogi nie było problemu ceny pytała to na koniec chcemy po tych pierwszych wrażeniach zjazdy drugie będą jak dostaniemy samochód na tydzień najtańsza wersja 150 konne, które np. w wyniku niemal volkswagena jest 158 000 zloty porównywalna cena zdaje się tam już warstwa 200 czterokrotna z tym samym akumulatorem co my mieliśmy swoje 179 nasza podstawowa wersja 186 w tej najsłabszej słucha jest akumulator słabszy 45 czy pamiętasz kilowatogodzin jak dziś ma 3 piór z pół roku temu właśnie miał słabszy akumulator i mniejsze silniki to była bardzo dobra wersja, bo nie szalał dobrze trzyma drogi był niedrogi, a najdroższy 77 kilowatogodziny mocniejsza akumulator 210 swoje wojny samochód czekam na dłuższe jazdy pewnie dopiero październik listopad jak samochody będą w parku dostępny tak znana parę dni, ale generalnie ich wyglądu i pierwsze wrażenia zjazdy to raczej jest to plus Sławku przejdźmy w takim razie do drugiego samochodu chcielibyśmy dzisiaj rozmawiać, a jest nim BMW dwójka BMW 2 tak kolejna generacja, bo w zeszłym roku to jest od zeszłego roku nowej generacji tak pierwsza była między 2006 szesnastym 2021 rokiem produkowana, a te w ogóle taktem, a ten sam ta dwójka ona jest bardzo myląca, dlatego że dwójka na występowała w wielu różnych wersjach jako dwójka rynku płacili takie czteroosobowy sedan trochę za za za z ścięto stało na było była dwójka kupa wspaniała zresztą była dwójka minivan i dwójka minivan z większym bagażnikiem mg bogate dwójki, czyli parzyste to są w tej chwili już od paru lat po prostu kupę albo cabrio pamięta notariatu 11 terenu AK tutaj masz jeszcze minivany no trochę to jest dziwna i teraz tak, a dwójka pierwszej generacji 872015 roku w wersji ME 2 miała, a doładowany silnik benzynowy, czyli Tre rzędowa szóstka oczywiście nie pamiętam, jakie emocje pamiętam, bo jeździłem byłem na pierwszych jazdach 2000 oraz na szerokie 370 prawie konia tak i to było fajne, chociaż wtedy pytałem co z napędem 44 o nie to na razie w ogóle nie mówimy my we 2 RM karę 4 pół sekundy do setki to był samochód uznawany przez większość za absolutnie wspaniały i także, że takie małe auto natura, a która daje ci nieziemski kompakt z kierownicą niekoniecznie Gran Tourer niekoniecznie auto na 2 wyprawy, ale wspaniałe auto dające mnóstwo satysfakcji zjazdy niekoniecznie szybkiej jazdy, ale po prostu zjazdy z tak jak samochód działa mamy teraz kolejną generację oznaczoną kodem produkcyjnym w 42 w mamy dwójkę w wersji, a kupa i w dodatku nie ma już takiej Anki emisja jest 240 i najmu, ale w wersji z napędem na 1 osobą w wersji na pewno ma 4 koła tylko łącznie 8 biegowy automat silnik waży 374 koszt ciut ciut mocniejsze niż MK sprzed 6 lat i słucha i przyśpieszenie 43 do setki naszej sztuki my mieliśmy z napędem na obie osie, ale prawdziwa Emka będzie będzie będzie sześciobiegowy Manual mówi w tej generacji będzie na pewno dobrze Sławka, ale nie rób dywagacji pozostały nam agresji, bo zostały nam 3 minuty zaczniemy może tak króciutko o tym jak samochód wygląda na zewnątrz na zewnątrz jest fajne jest muskularna widać to nie jest to dużo bałem tylko, że to jest tych mniejszych BMW, dlatego że jakoś tak te proporcje są też troszeczkę inne to nie jest niewiadoma wielki samochód, a on ma co prawda 6m prawie 4,5m tak 4 pół metra natomiast natomiast jest bardzo długa maska, a i ten od 2 z tyłu to jest można powiedzieć to dwudrzwiowy Saddam sprzeczne zresztą, ale to to może nie jest jakiś przepiękny samochód, ale on jest trochę bardziej muskularny niż poprzednik i nie wiem czy to żadna korzyść wieś Bomi jak patrzę na zdjęciach wydaje mi się potrzeby naszych podoba no nie zgrzyta, ale ładniejszych w obu potrzeb w odróżnieniu od nowych BMW, który ostatnio jeździliśmy tu jest jeszcze co dziwne, bo naprawdę barw robi dziwne rzeczy z nomenklaturą robi trochę dziwne rzeczy, jeżeli chodzi o obsługę samochodu dlatego zamiast po staremu wszystko znaczy to masz stary system do obsługi Radia multimediów klimatyzacji nie ma tego co mieliśmy w nowej dwójce minivanie na szczęście, bo jest gorsza element to do czego tak mamy to, czego byliśmy przyzwyczajeni przez nich 10 lat, czyli absolutnie najlepszy system ma do obsługi Radia i wszystkiego co związane z samochodem z pokrętłem multi z pokrętłem iDrive tam kolejnej generacji przejdźmy do tego jak to jeździ i zacznę od końca, czyli od tego kiedy ten samochód trochę mnie męczył zmęczył mnie zrobiłem w ciągu 2 dni 1000 km 1 trasę 52 trasę 500, a faktycznie pierwszy i faktycznie jest tego samochodu mnóstwo radości mnóstwo radości z jego lekkości jego przyczepności jego przyspieszeń z dźwięków, a fotela dla moich placów okazały się po kilku godzinach zabójcza, a okazało się, że po prostu bolą mnie praca tych foteli można naprawdę próbowałem sobie ustawiać wszystko możliwe sposoby, ale być może kwestia czynniki indywidualne i to jest świetna auto miejskie podmiejskie to nie jest gruntu roczną nawet tak nazywano nikt nie próbuje udawać, że to szóstka fakt nawet czwórka, która zwiększa wygodniejsza, dlatego że tutaj znowu właśnie w takich na krótszych dystansach mamy szansę docenić to czym ten samochód jest najlepsze, czyli jego zwinność prowadzenia branży to układ kierowniczy wiosną uważa pominął, mimo że 20cm dłuższy, bo na 4 półmetrowe w sumie to audio oraz 3, który jest bardziej dzikie ma poniżej 4 jest 47 do setki, ale w sumie samochód po właśnie, dlatego że miesiąc po miesiącu miała mu pan bardzo mi przypomniał o każdym bym chciał jeździć, ale wiesz co mnie trochę męczyło tryb sport uważam, że prze kombinowany jednak wtedy trochę Sharpa hałasował nie wiem, ale gdzie, w czym się męczyło Nafty w wieś są jednymi drugim Modera nie w bardzo nie męczył bardzo fajny samochód jeździł raz w trybie sport takie siły się w aktach jeździłem dużo ja adaptacyjne uważam, że jest fantastyczna adaptacyjny bardzo się dostosował i 61 Warta 3 w rzecz Warta podkreślenia to bardzo oszczędny samochód na zużyła można by używać naprawdę niewiele paliwa czy, jeżeli jak wykorzystamy jego możliwości często na krótkich odcinkach będzie to 1314l benzyny to nie jest mało, ale trawkę spokojnie siedem-osiem żadnego problemu 370 dań, a to wszystko za jedyne 250 249 na jeszcze 2 wersji xDrive 260 000 sław musimy kończyć na tych mówiliśmy o kursie BOR pierwszym Elektryku kupuje mówiliśmy ME w dwójce nowej generacji, a czy dwójce przepraszam 240 nowej generacji były 2 konie się pięknie do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA