REKLAMA

Test: Toyota Aygo X oraz Opel Crossland

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-08-18 19:40
Czas trwania:
12:55 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan witam dobry wieczór dobry wieczór dzisiaj mamy 2 samochody wygląda NATO do przetestowania pierwszym jest Toyota Aygo ich za drugim, a jego cross, a jego cross wiem, że to x jest, ale może podkreślano na prezentacji wtedy w zimie czy na wiosnę, a jego Crossa mówimy, a drugim jest z kraju drugim jest cross Poland bez literki x właśnie też zabawne rosną stracił literka x w zeszłym roku druga Rozwiń » generacja jest po prostu oplem cross landy tak jak już niema żadnych innych Gran landów i psów mokki SUV no dobrze zacznijmy od tej Aygo Kross jest nie wiem to bez sensu trasa nie jest Aygo cross x 3 i nie mają ludzi albo ich nie zamierzam przestać Noto okej no to krzyż wolności jeszcze może ocenić co chcesz w każdym razie dziwne, bo corolla cross jest napisane Crossa tuje Aygo i każą mówić cross, ale co to jest to jest 20cm większa i go kilkanaście centymetrów szersze prawda no bo nie będzie musiał go nie ma takiego segmentu, a nie ma przestali produkować albo zaraz przestaną i zrobi crossovera crossovera no jak to jak to ci się podoba na żywo, bo na razie to na podstawie zdjęć opowiadały o tym samochodzie pamiętam wtedy na wiosnę jest Jan Jaros był całkiem udanym samochodem on mnie trochę Ross jak zaskoczył tym, że spodziewałem się czegoś złego okazało się całkiem przyjemnie jeździ fajnie jest zrobione, jeżeli napędem hybrydowym prawda jeździliśmy tak fajnie, jeżeli chodzi o to Aygo ich to ja mam w ogóle do tych trojaczków, czyli do poprzedniej generacji, a Aygo trance 1 bazie 200 się dem potem aż 107 potem pozostał 8 tutaj mam do tych samochodów bardzo dużo zastrzeżeń do tego była taka ogromna taniość bardzo uboga deska rozdzielcza taka absolutne minimum i tutaj jest lepiej to w końcu nie ma takich chamskich suwaków do regulacji temperatury tylko jest to zrobione jak trzeba, czyli są pokrętła wskaźnik temperatury w ogóle luz możliwość wyposażenia czegokolwiek doposażenia w cokolwiek w tych pierwszych trojaczków była znikoma w tej drugiej generacji były ciut lepiej, ale jest wątku pamiętasz beznadziejnie działająca skrzynia zautomatyzowana tak, ale to jest to jest wiesz jak równo bardzo do skrzyni zawsze działają bez znaczenia natomiast tutaj mamy już naprawdę być ekran i na początku się wydawać, że ktoś zostawił telefon komórkowy zegarek, dlatego że tam są zegary jest taki wystający wystające ekranik, czyli po prędkościomierz masz normalne z normalnie wyskalowany, a teraz ma taki wystający ekranik po prostu mały, który pokazuje też prędkość jakieś inne parametry to należy, że sam ono zgadzam się z tobą, że to wnętrze rzeczywiście to jest zupełnie inny z zewnątrz wygląda też inaczej to jest duża zmiana to jest nowy model tak to jest absolutnie nowy model natomiast co mi zawsze bardzo przeszkadzało w i jeżeli chodzi oto wnętrze w tej jak x ono jest spoko jak auto segmentu, a po całkiem spoko to co przeszkadzało mi zawsze tych trojaczki kach to, że tam były daleko posunięte oszczędności w modnych kwestie, które moim zdaniem naprawdę można by było pominąć tylna klapa w całości wykonana ze szkła dno w przypadku E-pit pierwszej generacji zostało, aby było to takie bardzo rzucające się w oczy tutaj już zostało nieco zamaskowana jest nadal tylko, a tylko kawałek szkła, ale już tam wzbogaconego jakieś elementy plastikowe posłuży do tego nie czekał wygląda trochę komicznie samochodzik, bo naprawdę mały napompowany tak też oglądam zupełnie wieś tonie żadna kolejna generacja powstał nowy model nie ma go jest jego rosną tak więc, jakby w wygląda to wygląda to nocnik pod już chyba poprzednia generacja trochę bardziej te proporcje podobały no tak z tyłu drzwi są wyposażone w szybę ale, żeby te są uchylne tylko wyłącznie czyny nie opuszczają się, ale nie tylko uchylają na boki jak w maluchu kiedyś nie ma wersji trzydrzwiowej prawda to jest w życiu mam mówić no znaczy to w poprzednich jego też tak było zawsze mówię, bo w drugiej generacji to trzecia generacja drugiej generacji też tak było da trzeba z tym była, że klapa z tyłu była wykonana ze szkła czy była po prostu szybą dla taniości, a boczne szyby w drzwiach z tyłu były uchylane ani opuszczone ale kto tam z tyłu siedzi niedźwiedź Rados szczeka, a no dobra dzieci okej, bo tak z ciekawości usiadłem, a nie zauważyła z kolei dziś z rodziną pewnie czasami, że tu bagażnik jest aż 60 parę litrów większy ma 230 to jest naprawdę jak na takiego malucha no całkiem spory mogą to to jest racja tam do tego bagażnika faktycznie można było osiągnąć wraz jak się jeździ państwu powiem nowość jeździ się tym całkiem nie najgorzej zaś tutaj spodziewamy się czegoś gorszego ja zawsze pamiętałem ten ogromny hałas w tych samochodach wibracje, jakby ten brak wyciszenia tutaj lepiej jest zdecydowanie lepiej czuć, że to jest segment, a i to się nie jest jakby kultura silnika też jak hałas jest, jeżeli dobrze pamiętam litrowa benzyna fakt czy wędrowała 3 cylindrowa 72 Korony to się nic nie zmieniło i 15,5 setki mieliśmy ręczną skrzynię to jest samochód na miasto pod miasto wystarczająco dynamiczny zużywa bardzo mało paliwa zużyła nawet poniżej 5l, jeżeli spokojnie nie jeździmy średnio zostaną, którą jeszcze skorygowane to było 5,5l i jest naprawdę mistrz, jeżeli chodzi o bycie oszczędnym to w ogóle bez 2 zdań, więc jak to jest Super w tym samochodzie da się nim da się da sobie da się z tym żyć da się to przeżyć nie jest ładne auto niestety o czym on on się średnio podoba to trochę taki bardzo karty, ale myślę mnie już są mi się, bo jeżdżą też zautomatyzowaną najlepsza jednak wyczuwałem ten hałas wiesz on oczywiście wiadomo wtedy za taką właśnie chciałem powiedzieć i bym powiedział głupotę za taką cenę trudno się dziwić właśnie o to chodzi, że cena mnie strasznie boli w tym samochodzie pod wie ślą kosztuje przecież no nie wierzę, że nie boję się spytać no słuchaj tak od 6 poniżej 70 000 za ręczne skrzynie biegów to jeszcze tu widzę w katalogu jest, a z tą zautomatyzowaną to już 7065900 z ręczną, a przypomnę, że samochód ma 370, a z tym my z tą automatyczną 73złe tak jak analiza taka własną zostawia się całym zamiast tego samochodu wolał używany jak nie nowy, a nowy to słucha no widzisz znowu, jeżeli ktoś chce mieć małego SUV-a to wyboru wielkiego nie ma prawda, bo nie mają za chwilę zbudujemy zrealizowana właśnie no Fiat panda jest zawsze dobrym pomysłem tylko u nas jeszcze ważną praktycznie do właśnie próbuje sprawdzić dostępność Mal słuchaj to w takim razie ja jednak wtedy tak jak mówiłem w marcu czy kwietniu uważam, że to jednak ten Aygo prosto jest dużo lepszy samochód niż zwykłego większy przez właśnie Antek rozdział 70 000 koszty panda cross mokry no dobra przejdźmy do tego drugiego, bo mamy 5 minut 4 i Krosman słuchacz, który też ocenia na koniec też cena powiem jest astronomiczna niestety co z tym określane to jest taki samochód, który jest już w sprzedaży najpierw WI x crossover klasy miejskiej segment ba produkowany przez 4 lata do ubiegłego roku długość 50cm od tego ego Crossa dłuższy, bo ma 420, ale sporo jest konkurentów cieszy kaptur jest nie są Chin daje kije i bagażnik 400l no to jest zupełnie jednak ja myślę, że one są bardziej zbliżone rozmiarami jak patrzę teraz na wymiary to jednak ten jego proste maluszek dobra rozlane jeździliśmy nieraz pamiętasz cross landa naprzód taki podobny jak wtedy jak Grandland jak mąka wszystko się zmieniło rok temu, kiedy Mokka przeobraziła zupełnie inny samochód nie ma już też IPsec wspomniał Krosno 3 trochę przeobraził ta druga generacja, bo rosnąć tylko przód się zmienił w środku nie za wiele poparł tego okresu rozwiązują pamięta doskonale rozda wśród zupełnie przód jest zupełnie inny właśnie to można po oni chyba nawet nie nazywają nową generację coli w Singer nowym w MOK chce to jest nowa generacja silniki teraz pod maską został co mamy do dyspozycji w Polsce może tak mamy samochód z silnikiem, który nigdy nie jeździliśmy 1280 szkolenie bez turbo i on kosztuje już 92 000 uważa 92 jeszcze raz, jaki silnik 1280 szybko rozeszły, ale czym gram landzie w cross landzie kas myślę, że dla testujemy nieokreślony dla malucha 420 porównujemy go trochę do Aygo, a my jeździliśmy rozlane uważa 12 turbo 130 koni z sześciostopniową skrzynią automatyczną ty wiesz ile kosztuje taki maluszek 117 000 samochód o długości 420 no i teraz jest pytanie w związku z tym wczoraj okresy drugie czytanie, jeżeli masz samochód z takim silnikiem bez turbo za 92 000 z turbo z automatem za 111 bez automatu za 111 za 117 z automatem to jest fajne autko ma przez większy prześwit niż Mokka chyba 17cm przyjemnie się tym jeździ 10 do setki ma ten ta wersja 1130, którą jeździliśmy, ale co byś kupił za 117 000 na pewno by znalazł dużo innych ciekawych samochodów no co na to co w ogóle sądzisz o tym rosnąć to jest samochód, który w ogóle pasuje ja lubię, a myślami do porządku coś przypomniało myślę, że Grandland będziemy testować uderzeniem z atakami Grandland przecież tak, ale już omawialiśmy w czerwcu określana chyba 1,5 roku nie umawialiśmy i to już pozostaniemy przy tym rosnąć no bo to jest samochód tak jak mówiłem segment 2420 spory bagażnik 400l drogi prześwit 17cm drogi, ale żwawy przynajmniej w naszym naiwna w naszym w naszej wersji prawda jest no to jest jej będzie tak jak już w dzisiejszych czasach staramy się używać określeń drogo tanio, ale wolę w zamian za to dużo pieniędzy mało pieniędzy to jest dużo pieniędzy to Altus fajne auto tym się bardzo przyjemnie jeździ jedyna rzecz, która moim zdaniem zawsze do poprawy jest układ kierowniczy, który jest trochę gburowaty i zwłaszcza jak przesiądzie z się z jakich Żylety mam wrażenie, że koła są niedokręcone, ale co prawda 1 zastrzeżenie zawarte jest fajna no to dużo palił jednak w tej wersji 100300 konnej z automatem, ale automat sprawnie działający prawda no to jest sześcio stopniowy tak, żebyśmy się nie pomylili większych tych ze Stalą i tożsamość stopniowe przeważnie w mniejszych są sześcio stopniowej sześcio stopniowy powiem ci, że no całkiem całkiem dobrze działa no ja tu nie miała zastrzeżeń właśnie tak jak mówię trochę wysokie zużycie paliwa no i oceny oczywiście mam mam duże zastrzeżenia, ale też już tych cenach nie będę się złośliwie, bo konkurencja też potrafi naprawdę wrzucić do pieca już mówią elektryka ile za nie za nie trzeba płacić prawda prawda to wszystko się zgadza Sławka będziemy kończyć w takim razie będziemy kończyć dużo samochodów w przyszłym tygodniu do omówienia nas czeka dzisiaj maluchy z argument, a jego cross zupełnie nowy model i segment ba opel crossland bezlik SA po faceliftingu kłaniam się pięknie w takim razie do usłyszenia już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA