REKLAMA

Nowa kampania wizerunkowa Ekstraklasy

Przy Niedzieli o Sporcie
Data emisji:
2022-09-18 18:20
Prowadzący:
Czas trwania:
14:20 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
przy niedzieli o sporcie Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwu ponownie chciałby, żebyśmy teraz spojrzeli na polską piłkę, ale nieco innym ujęciu niż tylko to sportowe wpierw przedstawia mojego gościa z nim Marcin Mikucki dyrektor departamentu departamentu komunikacji marketingu sponsoringu ekstraklasy SA dzień dobry kłaniam się panu czy dobry witam pana witam pecha nie dalej jak kilka dni temu ekstraklasa postanowiła pochwalić się swoją kampanią przygotowaną przez Rozwiń » ekstraklasę dla ekstraklasy dla te dla kibiców i teraz poproszę by pan opowiedział jej założeniach do kogo chcecie trafić jak jest jej cel co chcecie przez to przez to osiągnąć jak in tak różni pan zauważył, że postanowiliśmy jako ekstraklasa tekst czasy się nami pierwsza w historii tak naprawdę naszych rozgrywek i postanowiliśmy wyjść szerzej na rynek szczególnie marketingową z kampanią zachęcającą do przychodzenia na stawiane kampania, która ma w swoim założeniu promować modę na kibicowanie jest to projekt, który szykujemy już od dłuższego czasu został zatrzymany przez pandemię, która nam niestety utrudnień, ale życie, jeżeli chodzi o kibicowską obecność na stadionach, więc 2020 roku rozpoczęliśmy prace nad przygotowaniem strategii pozycjonowania komunikacyjnego takim fachowym marketingowym językiem można w ten sposób ograniczyli, odpowiadając na pytanie jak mówić kogo wystawione mogły być zasilone marketingowym przekazem, żeby nasi kibice szczególnie nowi, którzy mogliby rozważać tę rozrywkę chcieli do nas zajrzeć na na obiekty także oglądać razem z nami macie no właśnie u karach do tych 2 latach można powiedzieć przerwał przygotowania tej całej koncepcji i po przygotowaniu spotu reklamowego wychodzimy na rynek wychodzimy do mediów z kampanią reklamową, która i właśnie się rozpoczęła, ale chwilę po przerwie na reprezentację będzie miał swoją odsłona regularnych marnych dusz nie wiem czy to jest dobry moment, jaki wybraliście tak półżartem pół serio, ale to jest też skala wyzwań, jakim mierzy się nasza rodzima piłka, bo jeszcze kilka lat temu właściwie nie musieliście konkurować nie wiem z Igą Świątek, bo nie było, która wygrywa kolejny turniej wielkiego Szlema musieliście konkurować z siatkarzami, ale oni swoją powtarzalnością też zdradzają permanentnie swoją wielką klasę nie musieliście konkurować z koszykarzami, którzy dokonują rzeczy wręcz niemożliwe jakim, jaką była wygrana z reprezentacją Słowenii stało się to właśnie w dniu, kiedy ruszy liście z kampanią i tak mogę mnożyć i Robercie Lewandowskim mówiąc, który sprawia, że najpierw Bundesliga teraz hiszpańska la liga niektórym kibicom jest bliższa niż ekstraklasa tak, chociaż ja tego nie rozpatruje myślę, że chyba nasze środowisko też nie rozpatruję tego w formie konkurencji po nim po to, która się wszyscy powinniśmy budować na tym cieszyć z tego, że polscy sportowcy po raz kolejny mają okazję do udowodnienia swojej mocy swoich zdolności, więc to przepraszam rej panu słowo to jednak jest konkurencja jednak wyporność jeśli chodzi o wolny czas, ale też portfele, jaką jest rozrywka sportowa no to jest ograniczona czy też nie ma pan zdanie, że to się w żaden sposób Nika nie realizuje dzięki nim i inaczej ułożył, że jednak dziedzina sportu ma ten dzisiaj tak dużo przestrzeni naszym kraju, że starszy dla każdego kibiców tego odpowiedział osoby, które kochają koszykówkę ponad wszystko będą zawsze w dniu najbliżej osoby, które kochają piłkę narząd będą jednak dopiero tą rozrywkę jako pierwszą, więc nie obawiam się, że będzie sobie odbierać klientów raczej będzie drugą ostra okej, czyli myśli pan, że na fali tego entuzjazmu, który dotyczy polskiego sportu jego sukcesów takich namacalnych także ekstraklasa zbierze coraz większą publiczność na trybunach, bo chodzi o każdy klub każde stadium tak uważa mowę niebezpośrednio, żeby trudniej zrobić skok banalnie Iga Świątek przed czasem mogą przyciągnąć kibiców nastawiane piłkarskiej ekstraklasie, ale jednak ta forma spędzania czasu i możliwość publikowania na obiektach sportowych w społeczeństwie powinna być coraz silniejsza teraz lepsze mieć inne lepsze lepsze dawać doznania, więc ludzie wtedy dzielą swoimi spostrzeżeniami albo dobrą atmosferą, którą mieli okazję, które mogą okazję spędzić czas na obiekcie sportowymi tak ta społeczna społeczna tak powiem miłość do sportu jako takiego kibicowania na żywo, a raczej się w naszym społeczeństwie buduje, więc uważam, że to powinno tylko przypomnę w pańskim zdaniem udało się już odbrązowić ten stereotyp, że polskie stadiony niekoniecznie są dobrym miejscem dla całych rodzin na spędzanie wolnego czasu przypominam sobie co było dekadę temu 1,5 dekady temu, gdzie najzwyczajniej ludzie obawiali się chodzić by nie nie wiem nie natknąć na chamstwo bądź też nie czuli się bezpieczny i bezpiecznie i w jakim stopniu takie zabiegi, jakie wy czynicie oraz nowoczesna infrastruktura determinuje zmianę tego tego przekonania infrastruktura determinuje bardzo jednak na nowoczesnych obiektach, które zresztą też siedzieć cały czas się budują w Polsce został nim inne są warunki publikowania to jest raz przyciągają też nowe obiekty ich funkcjonalność ku przyjęciu wyłania przyciąga też nowe nowe grupy ludzi wracając do sedna pana pytania tak nazwać rzeczywiście historykami, które są u jeszcze dosyć mocno, a nawet wychodzą nam podaniach, które robimy co zależą od wielu wielu lat, że stadion wydaje się miejscem, które może mało bezpieczne, aczkolwiek niestety wydaje się ono bezpieczne miejsce dla osób, które nie mogą szli właśnie żyją stereotypami dawnymi sytuacjami sokami i słusznymi zresztą media, które pokazywały burdę rozróbę inne nieprzyjemne sytuacje to się bardzo zmieniło nie da się ukryć na stadionach nie ma tych osób, o których pan wspomina się od dekady 1,5 dekady jest już zupełnie inaczej my chodzimy na stadiony też bywam na nich w każdym mieście, które i w każdym klubie, który jest naszym członkiem co sezamu nie można zaobserwować niczego co mogłoby powodować, że kibic danego miasta może się bać pójścia na swój własny stadion jedyna rzecz, która może niektórych zaskoczyć to, że jest na nim bardzo dużo emocji, ale potem się właśnie wtedy, gdzie nie chciałbym podcinać i panu i ludziom, którzy pracują dla dla polskiej ligi skrzydeł, ale mam pytanie na ile wasz wysiłek determinowany jest sukcesem sportowym no bo wiadomo, że to jest takie proszę wybaczyć sformułowanie mięso generalnie sportu i na mało atrakcyjne widowisko sportowe nawet przy całej otoczce pewnie mało kto, kto pójdzie ekstraklasa też jest z tym problemem, że nie jest ligą, która generuje nie wiem swoich ambasadorów na arenie europejskiej to prawda myśli nie chcę na to oczywiście odcinać jest to element rozrywki jest element tego widowiska i ale tak jak w każdym widowisku sportowym Mikę w tym wspominamy z chwilą, czyli koszykarze siatkarze czy też nasza wspaniała tenisistka na zawsze będzie ktoś przegrany zawsze będzie też wygrane, więc sam wynik sportowy nie jest dla nas kluczowe, ale dla wielu kibiców jest bardzo ważnym rawski zespół bardzo ważne każdy chce wygrywać nie walczymy z tym natomiast nowy poziom sportowy jako taki jest podnoszone troszkę w innych obszarach jak dotychczas działam bardzo Skiba mi, wspomagając je w nowoczesnym szkoleniu w dostępie do biedy, a Rzymianie tej wiedzy pomiędzy naszym środowiskiem pomiędzy ligami zagranicznymi tu kładziemy też bardzo też nacisk na to żeby, żebyśmy się wszyscy w tym zakresie rozwijali, ale my lub złożony dość tej kwestii jest dużo bardziej skomplikowana niż naszych marketingowych działań także musi robić jedno i drugie i mam nadzieję, że Polska piłka będzie dalej, a może powoli może też szybciej, ale rozwijała się jednak też technicznie i jeżeli chodzi o o kreowanie dobrych graczy kreowanie zdolnych piłkarzy i co najważniejsze dla nas też bohaterów poszczególnych klubów takich jak bohatera, jakim jest Robert Lewandowski to też wszystko jest przed nami trzeba raz do tego w pełni sposób podejść no chyba jednak problemem jest to, że Polska liga ma problem z wykreowaniem bohaterów, bo oni tak szybko odchodzą już, parafrazując z skądinąd bardzo bardzo trafną myśl zgodzi się pan polskie kluby bardzo szybko, kreując jakiś talent upłynnienia ją go w takim celu by zapewnić sobie spięcie budżetu i co za tym idzie nawet jeśli kibic z identyfikuje się jakimś idolem to to bardzo szybko go go traci na to zwracać uwagę no ROD Zacisze zwraca uwagę na to wszyscy chyba najbardziej na to zwracano uwagę jest w klubach, bo jednak klub z 7 i dobrego zawodnika też traci dobrego chodnika, aczkolwiek pozyskuje dzięki temu środki, dzięki którym może się rozwijać myślę to warto w tym wszystkim zauważyć, bo rozwijają się dzięki środkom Akademii przy klubowe same kluby się procesie analizują mają troszkę więcej pieniędzy na szkolenie nie lubimy tego twierdzenia jednak umówmy się, że wpisana na pieniądze grają na boisku pieniądze w postaci poszczególnych zawodników IAI trudu ich pozyskania do klubu i myślę, że też można byłoby to wszyscy powinni rozumieć tak działa ten świat zrozumieć swoją rolę na na linii innych lig na jej rozwoju futbolu Polska liga jest akurat taką, która potrafi pozyskać dobrego zawodnika potrafi go potrafi go dobrze wyszkolić rzeczywiście mocna ani robić tak, żeby strzelać do lepszego klubu będzie mógł dalej rozwijać szkoda zawsze nad tym bolejemy, kiedy kluby stratą, a dobrych wartościowych zawodników na rzecz innych klubów sprzedających, ale z drugiej strony mamy coś w zamian trzeba zaakceptować takiej kabiny dobrze proszę w takim razie powiedzieć o założeniach tej kampanii ona wygląda jeśli da się opowiedzieć coś co należy zobaczyć, ale nie mam też nasi słuchacze być może nie mieli okazji tak zapraszamy do obejrzenia na samym kanale klubowym tego spotu kampania mówił warto dosyć prostych mojej ocenie słowa, ale też zrozumiały, bo na tym nam bardzo zależało, żeby była autentyczna i nikomu mówić czegoś co rzeczywiście istnieje, więc okazać ten swój świat jak najbardziej prawdziwy sposób mówi o tym, o czym tak naprawdę mówią nam się kibice, do których udało nam się dotrzeć poprzez badania le na stadionie po regulamin liczą się coś jeszcze, że liczy się na liczył się emocje liczą się możliwości my życia się od odreagowania dnia tygodnia spotkania się z kumplami fajnego spędzenia czasu idzie emocje będą zawsze trzymać będzie wygrany zremisowane przegrany to tak naprawdę ekip i tak pozostaje mi wygranego spotkania jego szkół plami wciąż trwa dokładnie powiedziane w tym sporcie tak widzimy tak widzimy tą, że tą tą przyjemnością kibicowania która, która jest dla nas kibiców dostępna praktycznie na wyciągnięcie ręki mniej więcej o tym od kogo spodziewacie się na stadionach kogo jeszcze tam tam nie ma na stadionach spodziewamy się przede wszystkim ludzi młodych to są to są te segmenty, w których chcemy inwestować, która zaczyna inwestować w sensie inwestować oczywiście, jeżeli chodzi na ścianach właśnie tylko by albo też projekty, które możemy na rynku pokazywać skierowane do ludzi, którzy mają dwudziesto do 35 lat, którzy są ciekawi świata są chcą spotkać się mną rozrywką rozważają chodzenie na na stadion niszczał na niego nie chodzą interesują się kilku naturą to jest dla nas w tej chwili główny cel i myślę, że jest to też współdzielone zarówno z innymi dyscyplinami jak z innymi krajami, bo on czy się bardzo głośno zastanawiają wśród osób, które radą, a na mądre rzeczy na temat tego jak twierdzi dalej Pork jak dotrzeć do młodych ludzi, które dzisiaj są już troszkę innym konsumentem szczególnie mediów w porównaniu do tych osób, które nastawieniu wchodzą, które już ani mody już czasu są, więc to jest nasz główny ale, żeby młodzi ludzie pomyśleli radami o tym czy fajnie spędzić czas na stadionie tylko wie pan też mam wrażenie doświadczają tego inne branże niestety mankamentem w próbie pozyskania tych młodych ludzi jest to, że oni chcą szybko intensywnie najlepiej za darmo ma myślę, że budżet wyjścia na stadion nie powinien ich za bardzo przerazić tak na razie nie są to dzisiaj rozrywki, że obszar do luksusowej, więc czy myślę, że na stadionie każdym stadionie klubu ekstraklasy, bo też innych klubów, a dziś chcę miejsca lekarzem dziękuję panu bardzo za rozmowę Marcin Mikucki z ekstraklasy był naszym gościem dziękuję państwu szkolenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZY NIEDZIELI O SPORCIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Aż 60% taniej! Największa obniżka cen TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 60% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA