REKLAMA

Test: Audi e-tron oraz Hyundai Bayon

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-09-22 19:40
Czas trwania:
12:14 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
to dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dziś 2 samochody 1 to elektryki to bardzo mocno elektryk audi, a drugi to jest święta, ale nie Hyundai bardzo słaby ją by chyba ze słabej elektryczny to zacznę od tego audi e-trona, którego 3 już znamy od lat 34 audi e-tron elektryczny taki SUV klasy wyższej 4m 90 długości spore auto to taki pierwszy w Łasku przepraszam przepraszam Sławek jedno 1 rzecz mówisz audi i Rozwiń » tron, ale audi i tron to nie jest po prostu rodzina wielu różnych samochodów, które nazywają się audi e-tron i potem jeszcze coś jest jakieś znaczenie, które ci powie, że to jest SUV to jest z sportowy samotnie potem tylko najpierw, bo np. szkół ileż e-tron, ale to pytanie tylko e-tron, a potem jest gettem może być np. ale ten konkretny akurat jest ono produkt jako pierwszy taki samochód elektryczny opracowany przez BMW od podstaw i giną audi, a w audi tak audi potem się pojawiła wersja sport Beck, bo przecież to dlaczego mówię, że też inne dobrze zwrócić uwagę słusznie, bo apotem się pojawił 4 ten tron prawda albo e-tron GT natomiast ten jest e-tron czystej krwi i ewentualnie e-tron Sportback, czyli Puro Sankt herb sta dokładnie, jakie mieliśmy wersję na pewno mieliśmy tę wersję najsłabszą 313 koni albo mieliśmy też 408 koni pamiętasz, jaką jeździliśmy, bo jeździła też przecież nie chyba 2× co najmniej już mieliśmy nie pamięta były wystarczającą w bardzo mocne samochody co było w nich bardzo fajnego były stabilne niesamowicie stabilne 30 mówicie, że tak, że miały świetny napęd na 4 koła że, że napis skład, który już nic nie znaczy skoro ma silnik z przodu silnik z tyłu jednak coś sobą reprezentował, czyli jak w wjeżdżały z sióstr albo w jakąś ośnieżone wiejską drogę chciałeś to odrobinę poczuć tego napędu lastryko łatwiej np. pobawić trochę jakimś delikatnym wślizgami wyprowadzać samochód jest ślizgów, dodając gaz no to w wielu samochodach elektrycznych teoretycznym pandemia stykała się może bardzo zdziwić co się z tym samochodem zaczyna działać natomiast w tym samochodzie się dziwić, bo to rów równo ciągnie tak jak trzeba to jest dobre i rzeczywiście to i to i to tym bardziej dobrze, że tak się też, że nawet w tym mocni najmocniejsi silnikiem, bo mówimy o wersji jest wersja jest ma 503 konie, więc ten e-tron IS sport Pack akurat niż w wersji sport WEK go w testach no to 500 koni spokojnie spokojnie wystarcza jeśli chodzi o osiągi albo zaś jest wystarczy za dużo 4,5 setki słuchaj czasami narzekamy albo krytykujemy po co tych należy samochód jest stabilny dobrze jeździ prędkość maksymalna 210 ten napęd quattro nie wiem, która wersja się bardziej podoba z wyglądu czy sport czy zwykłe e-tron tłum ona jeśli chodzi o 3 również rozmiary i pojemność bagażnika to prawie identyczne natomiast z zewnątrz wygląda samochód trochę inaczej przeszliśmy już co nie jestem fanem ani 1 ani drugiego to znaczy to nie są samochody brzydki ani szpetne, ale wiesz, gdyby pokazano w 2008 roku zaraz po tym, jak został zademonstrowany został zademonstrowany np. art. 5 tobyśmy nie biali z zachwytu o Boże jacy wizjonerzy Zobacz jak odskoczyli stylistycznie BW mercedesowi Zobacz to jest projekt przyszłości po prostu za 15 lat będą tak samochody produkować nie nie to jest taki jest to jest takie audi Zobacz, jaką jest podobny jednak do pierwszych stron do tych SUV-ów audi, czyli piątki siódemki przecież się jeszcze co prawda będą również tak jest przecież i 3 czy prawda x 3 czy 3 ja nie mówię, że to jest źle ja tylko mówię, że się nie potrafi zarówno tym się też może wiesz to nie jest nic fantazyjne go już e-tron GT, który zupełnie innym samochodem to jest już naprawdę coś nota, czyli przypomnę tutaj jeszcze 500 koni to o to chodzi, że to jest SK jest są 3 silniki no troszeczkę lepsze osiągi natomiast wciąż samochód który, który się bardzo do rzeczy zachowuje na drodze i teraz zastanówmy się ile trzeba pieniędzy płacić warto ten najdroższy 428 000 ten najtańszy 310 000, a ten środkowy 408 koni 350 000 wiesz co ja bym chyba wcale nie namawiał konieczne do kupna zyski, chociaż może zabrzmi dziwnie, bo przecież ja lubię bardzo silne samochody i 140 000 różnicy 2400 masa Zobacz ten najsłabszy już przyspiesza w sieci pół sekundy do setki tłumacz 4,5 dobrani są każdy wybiera w każdym razie mamy najmocniejszą wersję SK 503 konie 3 silniki elektryczne 20 kilka kilowatogodziny na setkę tak to mniej więcej paliło programu im inni po prostu niech sobie państwo wybiorą tak jest drugi no oczywiście, że tak, bo one się wieczną prawdę mówiąc różnica tak na co dzień są niewielkie jeśli chodzi o wrażenia zjazdy wszystkie są dobra, a co pod maską to każdy wybiera teraz mamy malutki samochód zdaje się do omówienia jest co jest taki malutki, ale wcale nie taki mały ma prawie 420cm długości to jest Hyundai Bayon, czyli SUV piątka zbudowane na segmencie ba na hyundaiu i 20 o hyundaiu 10 też niedługo powiemy to jest całkiem, a i to jest takie fajne auto tutaj wybór też jest bardzo ciężki bardzo jest ciężki wybór wersji silnikowej, dlatego że możesz mieć tak 1212 mpi 84 konie skrzynia manualna piątka 12 mpi z fabryczną instalacją LPG manualna piątka jest 6000 droższy ten samochód 6100zł musi zapłacić za instalację gazową kosztuje 80 000 i masz wersje jedno 0 turbo GDI 100 koni kolejne 2600 na 2500zł musi dopłacić czyli, żeby zrobić porządku trochę 74 000 kosztuje najtańsze i 80 000 kosztuje gazem 82 700 kosztuje z silnikiem 10 turbo, ale wtedy masz skrzynię manualną sześciostopniową całe wybrał najchętniej wybrałbym tę benzynę litrową TGD i 100 koni ale, żeby tam był gaz nie, żeby to dużo paliła, bo to jest zamach chyba tak w tej chwili no właśnie była 56l 5l benzyny nasadka natomiast mi jeździliśmy ostatnio jeździliśmy ostatnio ba Jonem RPG kurcze jest coś jest coś tak ujmująco fantastycznego samochodach, które raz mało palą tanio jeżdżą i to bardzo bardzo tanie jeżdżą tutaj średnie zużycie rzeczy średnie przy naszych delikatnych nogach dla Tomasza zużycie gazu 6 pułk 7l na setkę to jest nic przecież cena gazu, zwłaszcza w porównaniu z cenami oleju napędowego benzynę to jest naprawdę widzenia zagrożeń, ale to wersja RPG, która jest świetna, jeżeli chodzi o to wersje mocniejszą listu konno ona też jest rewelacyjna tylko, że tutaj ten silnik w końcu pracuje możesz kiedyś do tej trójki hyundaia kii mieli sporo zastrzeżeń, ale w końcu pracuje także nie jest w stanie policzyć to są 34 cylindry z jego 1 wielka zaleta, że on ma naprawdę taką przyjemną gładką pracę silnika, a to są jednak 3 cylindry nie 42 zaleta jest taka, że on ma 6 główka 6 biegów i dzięki temu wydaje się sprytniejsze niż jest w rzeczywistości, bo to jest tylko do końca, jakby cudów nie ma, ale jest turbo jest bezpośredni wtrysk benzyny jestem też trochę większy moment obrotowy aż 107 sekundy do setki, a i masz wrażenie na samochód jest może nie szybszy, ale jest naprawdę wystarczająco elastyczne ja sobie z nim zrobiłem raz 2× jakąś trawka i szczerze mówiąc z, jeżeli jedziesz tym spokojnie oszczędnie Tomasz z tego przyjemności nie posiadasz połamane z tego samochodu jest to kraj i on w ogóle jest nie ją w ogóle jest to w jaki zadam jedno pytanie, bo chyba już ostatnio się swoistym samochody leki dziś pierwszy raz ja pamiętam chyba pierwsze jazdy wakacji ubiegłego roku potem we wrześniu mieliśmy go na dłużej to znaczy, że tylko nie podobał się za bardzo, ale już w tym roku przed wakacjami to chyba czy wciąż boi powiem szczerze, że ja, gdy ja cały czas stać się odbyć się podoba tak bezpośrednio narusza zarówno linie nadwozia nie jest brzydki nie jest ładny no ale jak jak uczy Wisłę wieś oni Earth, jakby wygląd zewnętrzny, jakby celowo pominąłem, dlatego że on jest kontrowersyjne w dalszym ciągu i pamięci rząd tak przyjemnie jeździ tak się fajnie mieć już pal licho jak wygląda na własny samochód ma 1 wielką kosmiczną wada to są systemy bezpieczeństwa to jest dziadostwo to jest źle wystrojone, a to jest mówię przede wszystkim asystenci pasa ruchu, który włącza się domyślnie ilekroć uruchomić silnik łączyć ciągle próbuje pouczać ciągle próbuje zrobić krzywdę np. wprowadzając cie na polskich drogach jakichś wiejskich albo podmiejskich albo tam, gdzie nie ma prawidłowego oznakowania pionowego poziomego przepraszam za cały czas próbuje, jakby skierować samochód zupełnie nie tam, gdzie jest bezpiecznie czy podkład pod prąd nie pod ciężarówkę pod autobus to nie jest dopracowane test to jest moim zdaniem większy problem Hyundai z ostatnich 23 lat, że te systemy bezpieczeństwa które, które są one po prostu nie współpracują nie działają tak jak w innych autach to jest w dużo mniej upierdliwe tutaj trzeba wyłączać obrazu, a w takim razie, bo mamy tutaj przecież jest w hyundaiu kona mnie przekona bardziej podoba i oczywiście są trochę różne samochody, ale teraz jeśli chodzi o np. cennik no bo ten kosztuje 75 000 najtańszy prawda no 83 000 niecałe z tym silnikiem 100 konnym no okej albo jeszcze dopłaca 4000 chyba za 7 przy siedmio stopniową dwusprzęgłową zresztą bardzo dobrze działającą to jest ciekawe auto wciąż to jest samochód, który na, które na pewno warto zwrócić uwagę, ale ja to wiesz co nie wiem cały czas tak chyba za każdym razem mówię, że mnie też bardziej ikoną Cohna meczu bardziej podoba lepiej jesienią jeśli, a jaką masz, jakie masz wrażenia coś tutaj zmieniło tę tak ona jest chyba 418420 miasto są samochody naprawdę bardzo porównywalne przekona może się wydawać to faktycznie większa, ale ona jest 2cm dłuższa tylko Sławku 2 cm ciekawe to tak trochę kiedyś pytanie czy suzuki vitara z crossem będzie podgryzać no i do końca nie wiemy jak to tam ja, ale wiesz słuchaj długość to nie wszystko jest liczą się jeszcze wysokości rozstaw osi tak dalej tak dalej już mają całkiem fajny samochód audi i tron też mogą sobie państwo wybrać Sławek Paruszewski Jacek Balkan bardzo przemyt dziękujemy do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA