REKLAMA

Test: Suzuki Vitara oraz Hyundai i10

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-09-29 19:40
Czas trwania:
13:45 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dzisiaj 2 samochody 1 to jest suzuki vitara Jacek przed chwilą mówił, że wydaje mu użytą vitara to mamy co chwila, ale atak sprawdzano ostatnio Vitorii mieliśmy w marcu to była vitara już w tym nowym układem hybrydowym tylko, że bez napędu na Białorusi pamięta ile lat w ogóle vitara jest pierwsza generacja to koniec lat dziewięćdziesiątych lata ta obecna Rozwiń » są już trochę lat 88 no osioł chyba ocieka sprawdza, żebyśmy no pac 8, ale mamy trafienie październik 2014 w Paryżu była premiera Victora w sumie przekonamy się podobała to już nie była wita ona tak na taki pomocniczej ramię nie miała koła z tyłu zapasowego nie była taka kanciasta to był taki właściwie już w morze Krosno przede wszystkim przestała być samochodem segmentu c stała się samochodem segmentu Bacha właśnie malutkim otrzymały 415417 bagażnik niecałe 400l tak suzuki to do tej pory się tam spotyka z tym suzuki jest z 4 z crossem nie wiem czy pamięta, że na początku była dyskusja czy S-Cross który, który przecież do tej pory jest pod produkowany był z x 4 były z KRUS teraz znowu z KRUS no dobrze, ale do tej Witalija ci się podobał ten samochód po takiej solidnej zmianie 8 lat temu cha w dziś mój problem jest taki, że ja nigdy specjalnie nie przepadałem za tą poprzednią generacją gitarę, chyba że krótką, bo to być może pamięta, ale była krótka i Gary gitara i ta krótka była krótka była Super, chociaż ona była żona była Super, dlatego że człowiek pamięta młode czasy, kiedy jeździł krótką toyotą RAV 4 Łaś regulacja śmiał dziewczyna w każdym mieście był po prostu, a i był po prostu młody tak, a i to być może pachniała mi młodość to jest ta krótka krótka Grand vitara trwa krótka była g gitarą było to przezabawne na temat pamiętam, że jakąś długą gitarą pojechałem kiedyś jakąś długą podróż i to nie było zabawne nawet, że samochód był niewygodny podskakiwał, a był taki jak piłeczka Koszykowa rzucone gdzieś na ziemi ciągle gdzieś coś ściąga gdzieś coś nadmiar masy to zrobił swoje to był taki samochód, które nie, gdy ja rozumiem, że dobre na ręce, że dla Leśnika ale dlaczego grzybiarza wszystko na działkę wyższe pytania wszystko rozumiem nie jeździło się tym fajnie dużo paliło odrasta nowa generacja Jaś ona przede wszystkim świetnie narysowana rewelacyjnie narysowana tą tak by moim zdaniem to rewolucja ma miarę pierwszej w nocy na miarę tego suita tam 20000405. rok tego nowego świetnie rysowana świetnie jeżdżąca miła lekkie fajna poręczna auto już totalnie inna totalnie nie terenowa osób rok nie takie czasy to już rzeczywiście ba terenówek z prawdziwego zdarzenia niewiele zostało wszystkie omawiane i cieszy myślę, że liczna mija się cieszyć się jakąkolwiek dopadną, ale ten samochód rzeczywiście odniesie tak spodobał jak 34 lata temu się spodobał zrozumieć lubisz ASX może podobne rozmiary nie tylko Mitsubishi jest ich więcej jutro facelifting był po 4 latach 2018 były różne silniki po drodze nie pamiętasz był 16 wolnossący bardzo oszczędny był 14140 teraz jest 1429 koni był 10 turbo 111 też już niema w ofercie, a my mamy teraz napęd nowy nowy od pół roku w Polsce dostępny już koniec zimy jeździliśmy 15116 hybryda i tak tak powtórzę było złe w tym tak to właśnie pytam się wtedy czy to toyoty, dlaczego jeśli nie toyoty to dlaczego nie wzięliście skoro np. taki fajny napęd wzięliście toyoty corolli kombi do do swojego słońca prawda nie wzięli napędu toyoty Sławku tylko wzięli toyotę całą urzędnik przyznaje rozliczonej na stacji napędu i zmienili po prostu zmienić po prostu trochę ludzi denerwuje się zadać pytanie, na które pytań, na które odpowiedzi wiesz jak sam możesz udzielić no w i powiem szczerze, że prawdę mówiąc no niestety tak jak wspomniałeś trochę trochę byliśmy rozczarowani dlatego ten napędza no nie nie za dobrze jakoś współpracował zastanawiał się trochę rozwoju zła to źle jeździło to było nie fajne auto naprawdę takie LED i to się zastanawiać z czego to wynika wynikało to wg mnie też stoi skrzyni, która jest zautomatyzowana naszych ba nazywa AGS czy taki skrót prawdę ona w Indiach była w naród używana to niestety i Tax niestety nie za dobre miał wrażenie tak bardzo bardzo sceptycznie podchodziłem do tego nowego którymi, którym jeździliśmy całkiem niedawno z napędem na obie osie i w no cóż zaskoczeń było trochę lepiej, ale nadal mówić, o którym 14 MON, ale nie mówię o tym z hybrydą tylko tym razem z napędem na obie osie dostaliśmy w suzuki nazywa się od gry nie wiem czy to zasługa tego, że to jest następny obie osie czy zasługa tego, że jest cieplej niż wtedy w zimie, że jakoś sympatyczniej tym wszystkim jeździ to tak nie szarpie to tak nie denerwuje w czasie jazdy też wolę nadal napęd toyoty, który np. znamy z Yarisa cross czy Yarisa hybrydowy też 15 też 115316 koni tam to jest dobre tam jest skrzynia bezstopniowa, a tu jest skrzynia zautomatyzowana i powiem szczerze chyba nadal by ich przekonywał żeby, żeby wzięli toyoty coś, bo naprawdę nie po co ten pan od 0 zrobiono to nie jest złe auto mamy też dostępny 1429 koni chyba w tej chwili, jakby ktoś pytał to bym polecał po prostu tu 14 tak zdecydowanie, że piesza i z odpowiem znowu na to pytanie czemu oni wzięli czemu nie wzięli toyoty, bo nie mogli jak mogli toby wzięli na musisz zrobić samemu to nie poszło dobrze, ale nie jest, ale tak do niej nie zmienia to faktu, że vitara jest wciąż udanym samochodem potem faceliftingu i kwestia wyboru napędu to już pozostawiamy słuchaczom mamy hybryda 15115 mamy silnik 1429 turbo i tak to w tej chwili wygląda jeszcze zobaczy ile kosztuje, zanim przejdziemy do hyundaia i 100 dziś 1015 hybryda kosztuje 108 000, a uwaga 1429 koni kosztuje 88 000 no to już nie mam pytań polecam 14 turbo 129 kontakt to jest słuchaj jedno z tańszych aut z napędem 4 koła tak wykańczając 105 000 trzeba zapłacić za wersję z manualem, a benzyną 130 koniec 4 turbo i napędem na 4 koła wersja wyposażenia premium to ciągle taka w miarę przyzwoita cena tych dzikich czasach, chociaż auto też trochę zestarzał no ale wciąż o nim 8 lat wieś, ale to już jest konkurencja teraz oczywiście mniej terenowa bez napędu na 4 koła co być może dla niektórych ma znaczenie jest trwające 4 jest Renu arkana sporo tego naprawdę dużo tego lub wszystkie samochody jednak trochę przyjemniej jeżdżą, że jeżdżą już są takie samochody ja też czuć różnicę tak jedno i wyższy ślad wiesz, gdzie czuć różnicę jeszcze co jeszcze 5 lat temu mówiłem, że to wciąż jest proste łatwo zepsuć zewnętrzne już za proste już za łatwe i bardziej mi się podoba ta usługa, którą żeśmy w tym roku mieli okazję poznać czy pamiętasz suzuki jest krocie nowym jest już większy ekran dotykowy to wszystko lepiej działa wg mnie to jest bardziej czytelnej czeka aż witraże to wejdzie, bo już ten ekranach cały samochód trochę zestarzał to wnętrze z obsługą zestarzało bardziej, a tutaj z tobą nie zgodzę, jeżeli chodzi o wnętrzu to uważam, że jest w dalszym ciągu spoko drugi samochód poproszę no drugi samochód to jest się daj zresztą czy hyundaia mamy często właśnie się zastanawiam no chyba nie tak bardzo 10, czyli najmniejszy Hyundai to jest klasa miejska segment beta generacja, którą teraz szliśmy one obecna w sprzedaży od 3 lat to pamiętam pierwsze jazdy premierowe tuż przed pandemią chyba ostatnie takie normalne bardzo się ten samochód wtedy spodobał wyższe to jest albo 10 albo 1 VAT-u był napęd 10 trzycylindrowy 12 czterocylindrowy bardzo się spodobał unowocześnione wnętrze fajniejszy wygląd niż poprzednika no i w teraz mieliśmy po raz kolejny samochód przypomnieć, jakim silnikiem tym razem, a 10 turbo 100 koni, a no właśnie to jest samochód niewielki 367, czyli segment, a obok zbiornik paliwa również niewielki 35l bagażnik nawet nie taki mały 250l ten samochód jest bardzo proporcjonalny jest w miarę nowoczesny w środku i powiem szczerze, że jeśli chodzi o ten segment, a to tutaj oprócz 3, jaka taki jest Jan Kanthak taka fajna no to gotowy poleca bardzo tę samą maluchy picanto to jest tak dobrą sprawę przecież bratu siostra w tego hyundaia naraz na 2 ciekawostki Juda i 10, odkąd się pojawił pierwszy raz pamiętam go doskonale wzbudzał spore zainteresowanie, a pamiętam, że to chyba jeszcze stara siedziba Radia tam przychodziła pani to była bardzo tym samochodem zainteresowana, a bardzo często rozmawiają i ilekroć w redakcji pamiętam, że to była nawet nie wiem czy to nie był tak mama, kiedy żeśmy ze starej siedziby przechodzili do nowej siedziby wrażenie, że widzę ten samochód przed starą przed nową ale, a pierwsza generacja dziesiątki to było fajne lekkie, a bardzo skromnie zrobiona auto, ale niesamowicie kompetentne to znaczy można było jechać trasa można też było jechać 120140 autostradą to i tak po niemiecku drogę samochód pojawią się te same komplementy ktoś kiedyś wysyłali strona się na AGC druga generacja była świetna pamiętam, że Hanią na koncert Petera Gabriela chyba do Łodzi i też po prostu dało radę, a i przyjemnie się jechało to jest kolejny samochód, który absolutnie daję radę to znaczy, jakim jeździsz on nie jest wystrzałowy nie jest szybki i kopali w kurza systemami bezpieczeństwa, które są różnie w tym samochodzie nowe, zwłaszcza ten, a asystent, który próbuje utrzymać napaści na pasie ruchu i to znaczy to zła po prostu mało mało pali wspominałem, ale się też nie ma w tym samochodzie absolutnie nic porywającego ani fajnego, choć sami dobrze zrobione w środku na zewnątrz szukaj starannie zaprojektowane to trzeba oddać, ale jest malutki jest w nim ciasno jak rzecz z dzieckiem albo dwójką dzieci, gdyby tego nie posadzą i tak będzie bardzo ciasno, ale jest w tym samochodzie ten, a takie poczucie, że to jest auto, która w razie czego może służyć niemal absolutnie wszystkiego oprócz przewiezienia lodówki chyba się zmieści no tak, jeżeli kwota jest tom uniwersalność tego samochodu jego poręczność już taka poręczne tak na tym z końca jest naprawdę niesamowita nie jeden z niewielu reprezentantów w segmencie, który jeszcze pozostał i to dlatego mówiłem do jeszcze się od panda tak by taki siostra, bo już trojaczki to z Aygo zrobił się jego cross Citroën Peugeot już po powoli odchodzą do chyba do lamusa i myślę, że tutaj mnie akurat wnętrze podoba tam specjalnie nie jesteś zachwycony, ale uważam, że to jest jednak wewnętrzne całkiem przyzwoite jak na tak mały jednak tani samochód, bo gdzie, gdzie jeszcze są samochody za 5350 czekać gruntu nie no na pewno nie żądają Sławku co nikogo 52 OKS będzie no ale dotarł do 10 bez turbo tak najsłabszy jest 18767 koni 2 no nie wiem jak to jeść, bo nigdy, ale się nazywa piór już zaraz sprawdzę czy w ogóle była, a czy w ogóle ma klimatyzację i mamy benzynę czterocylindrową 1284 konie myślę, że to był były dobre też wybór, bo pamiętam, że jeździłem tym samochodem za 61 000 no to co mieliśmy ostatnio to jest 10 turbo to niewiele droższy patrz, chociaż to prawie 70 000 nasz nasz kraj ten za 51 jest bez klimy łacha ten sam 578 z tym samym silnikiem klimatyzacją manualną już ma to, że to w takim razie w tutaj wydaje mi się 1284 to już byłby niezły wybór my jeździliśmy 10 turbo i to był Hyundai i 10 dzisiaj audycja wcześniej była vitara suzuki z silnikiem z napędem hybrydowym Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Aż 60% taniej! Największa obniżka cen TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 60% zniżką!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA