REKLAMA

Netflix ma kłopoty, więc zapowiada obniżkę cen. Ale nie za darmo!

Codzienny podcast gospodarczy
Data emisji:
2022-10-17 07:10
Czas trwania:
06:39 min.
Udostępnij:

W świecie wszechobecnych podwyżek, szczególnie może ucieszyć informacja o... obniżce. Mamy taką: potanieje Netflix. I to już niedługo, bo za dwa tygodnie. Na razie taniej będzie poza Europą, ale można się spodziewać, że ta "dobra zmiana" dotrze także do Polski. Największy serwis streamingowy na świecie, mając coraz więcej kłopotów i czując na plecach oddech konkurencji, postanowił zawalczyć o użytkowników robiąc... obniżkę. Wyrzekł się też świętości: będzie widowni wyświetlać reklamy. Ile i jak? Rozwiń »
Partnerem odcinka jest OANDA TMS Brokers Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
podcast powstał przy współpracy z domem maklerskim Oanda TMS Brokers codzienne podcast gospodarki tydzień zaczynamy od informacji, że coś będzie tańsze obniżkę miesięcznego abonamentu zapowiedział Netflix, ale nic za darmo każdy chętny użytkownik będzie musiał oddać coś w zamian coś, czego ma ograniczoną ilość, ale po kolei opowiemy tutaj o tym dlaczego największa Platforma streamingowa na świecie po paśmie spektakularnych sukcesów, które zmieniły na zawsze domową Rozwiń » rozrywkę musi zrobić kroku do tych dni i dlaczego Netflix, dla którego serwis bez reklam był świętością musi też świętość poświęcić pół roku temu świat definitywnie wyszedł z pandemicznych ograniczeń konsumenci mogli w końcu podejmować nieskrępowane decyzję o spędzaniu swojego czasu przestali być przywiązani do domowej kanapy i jednocześnie wielu najbardziej rozwiniętych państwach świata zaczęły rosnąć ceny jedno i drugie dla Netflixa okazało się być początkiem końca spektakularnego sukcesu, dlaczego o pandemii firma, której usługa polega na dostarczaniu rozrywki wprost na wspomnianą kanapę święciła niebywały triumfy dla zamkniętych w domach milionów ludzi stała się jedyną formą spędzania wolnego czasu liczba subskrybentów rosła, więc lawinowo, a Service podbijał kolejne kontynenty wtedy analitycy zajmujący się rynkiem streamingowym zakładali rzędne x zyska do końca roku 5 000 000 nowych abonentów zmienili zdanie, gdy firma na wiosnę ogłosiła, że po raz pierwszy od swojego startu w 2011 roku liczba płacących za serwis spadła wprowadzono, więc plan ratunkowy po pierwsze, koniec z dzieleniem się 1 kontem przez wielu oglądających Netflix testuje właśnie rozwiązanie, które ogranicza przekazywanie hasła nieskończonej liczbie osób chce się oglądać wykup usługę, bo swojego konta mogą skorzystać tylko domownicy po drugie musi być taniej zdaniem autorów strategii w erze szalejącej inflacji tylko niska cena mogłaby przekonać wahających się do dalszego płacenia jak zatem sprawić by pomimo skokowej obniżki firma nadal zarabiała tyle samo tu pojawia się rozwiązanie rodem z klasycznych mediów, jeżeli ktoś chce by jego abonament spadł mniej więcej połowę musi za to zapłacić własnym czasem Netflix wprowadza, więc reklamy i na jak tzw. Dead liczbę wizji będzie zawierał średnio od 4 do 5 minut reklam na godzinę pobieranie filmów seriali będzie niemożliwe to utrudnienie dla tych, którzy ściągali sobie filmy na swoje urządzenie np. na czas podróży reklamy będą trwały 15 lub 30 sekund zostaną umieszczone przed filmami oraz ich trakcie na start nie będzie reklam w programach dla dzieci i nowych produkcjach w wersji z reklamami będzie początkowo dostępna w Kanadzie Meksyku od 1listopada, a następnie Australii Brazylii Francji Niemczech Włoszech Japonii Korei oraz Wielkiej Brytanii Stanach Zjednoczonych Netflix bezlik wejdzie do oferty od 3listopada w Hiszpanii wystartuje tydzień później a kiedy pojawi się w Polsce tego na razie nie wiadomo wiadomo natomiast, że ta nowa najtańsza wersja Letnica za niecałych 7USD miesięcznie będzie tańsza niż najtańsza wersja największego konkurenta, czyli Platformie Disney plus ta ostatnia planuje wprowadzić wersję z reklamami w grudniu sceną 8USD miesięcznie i na koniec o słabościach serwisu i przyczynach odpływu użytkowników, dlaczego Netflix po raz pierwszy w historii stracił w tym roku abonentów na świecie trwa zażarta dyskusja w tej sprawie, a wysnute z niej wnioski mogą zmienić sposób w jaki Platformy rozrywkowe dostarczają nam treści mogą też zmienić same treści teraz lista słabości w kilku punktach promowane przez Netflix produkcje pochodzące z 1 krańca świata nie wydają się być wystarczająco atrakcyjne dla odbiorców innym krańcu świata nie wszystkie południowokoreańskie seriale mają szansę powtórzyć szalony sukces skutkiem hitu Netflix czy choroba zwana angielska Endless Rolling użytkownicy przeszukują zasoby bez końca nie mogąc znaleźć w gigantycznej bibliotece niczego dla siebie i zamiast oglądać zniechęceni zamykają replikację Platforma podsuwa użytkownikom jeszcze więcej tego samego, jeżeli obejrzała horror z dużym prawdopodobieństwem algorytm zaproponujecie do obejrzenia jeszcze więcej honorów nieważne, że w zasadzie jesteś miłośnikiem kina akcji lub ambitnych kameralnych produkcji obyczajowych na koniec najważniejsze skończyły się czasy, gdy Netflix był jedynym graczem na rynku rozrywki online dzisiaj czuje na plecach oddech największego konkurenta Platformy Disney plus, które niewiele brakuje by dogonić lidera pod względem liczby użytkowników, a do wyboru jest znacznie więcej serwisów streamingowych niż te 2 wymienione tutaj nazwy przyczyn Netflix stał się najdroższym wciąż jest też największym we współczesnej historii Hollywood producentem filmów seriali produkuje ich nawet 800 rocznie od zdobywających Oscary monumentalny produkcji to kameralne Serie komediowe Serie dokumentalne i animacje dla dzieci finansuje autorów na wszystkich kontynentach, a podstawę swojego sukcesu wciąż widzi w jakości swoich treści trzymamy, więc za słowa podcast przygotowała Anna Augustyn przedstawił Wojciech Kowalik do usłyszenia codziennie podcast gospodarczy podcast powstał przy współpracy z domem maklerskim Oanda TMS Brokers Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY PODCAST GOSPODARCZY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA