REKLAMA

Test: Maserati Grecale oraz Isuzu D-Max

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-11-08 19:40
Czas trwania:
14:04 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazynie motoryzacyjnym witają Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór ciekawy tydzień jeśli chodzi o samochody testowe już zapowiada na czwartek nowa trzecia generacja ryżu Eurosport ta proszę uzbroić w cierpliwość, ale dzisiaj pierwsze jazdy ma się ona nowa sław ku trzecia znaleźć w Policach to tam po liście do żadnej agresji policji dobrze policz pogadamy w czwartek dobra, bo ja w końcu też byłem na statycznej na dynamicznej w ogóle no ale Rozwiń » dzisiaj wiem więcej Greka, ale do czwartku może poczytam więcej ryżowe w sporcie słucha, więc po maserati Greka ale jakie maserati jeszcze można kupić w tej chwili w Polsce, bo zdać to jest sporo MCH czyśćca Gigli Levante quattro Porta no też w teraz jeszcze to małe to miasto 5 oraz małe rzeczy Greka, ale jest małe 480 dobrze małe w porównaniu z wam Reagan kilkanaście chyba centymetrów krótszy, ale dobrze Levante Gigli parę lat temu jeździłem 12 trochę zaczarować czarowała rzeczywistość, bo fajne tam były silniki ten samochód naprawdę dobrze jeździł, ale miał takie niedoróbki to rzecz o tym mówili w audycji, że jakiś taki no to spasowanie wewnętrzną niestety nie było idealne na widzenie nawigację cały system multimedialny w samochodzie sprzedawanym w Polsce tylko po angielsku wiem, że każdy powinien znać przynajmniej 1 język obcy, ale każda firma już chyba nawet parę lat temu przetłumaczyła na Polski, ale jakoś poradziłem z tym angielskim jeździły dobrze nie wiem czy będę bardzo żałował, bo Gigli chyba trochę tak, bo facelifting im sporo dały, bo tzw. międzyczasie przeszedł facelifting i Levante i Libii, ale do rzeczy to Grek, ale wyczekiwane też tak jak EMC 20 były z powodu pandemii premiery poprzez uważałem za 20 widział w końcu 2 lata temu, ale jeszcze nieść, chociaż znowu widziałem natomiast Grek, ale też przecież miał być wcześniej cóż to jest Greka, ale wczorajsze podtrzymywała, że wiele firm próbuje konkurować z Teslą elektrykami, a wiele firm produkujących SUV-y chce konkurować z makami no to jest kolejny przypadek maserati Greka, ale chce konkurować podobnie jak Jaguar f-pace trochę mniejszym MAK tandem to jest inna Platforma niż w wszystkie maserati chyba w tej chwili produkowany, bo to jest Platforma od Alfy Romeo Giulii Alfy Romeo Stelvio to jeszcze maserati tak jednak powiedzieć, że ów to mało powiedziane, że Giggs jest przecież zrobione na Platformie Chryslera 300 c, a pierwszego okresu na 300 c, które były zrobione na Platformie mercedesa 200210 jest naprawdę stara Platforma ten samochód jest bardzo specyficznym autem jak uwielbiam i i ją jeść w sposób jak niezwykłym to jest Platforma trochę starych dobrych czasów ma swoje zalety ma swoje wady ale, ale do 2 trzeba odnotować ten dość taki też no metryka ta nie, wypominając nikomu wieku to po prostu stara Platforma to jakby dobrze, a i teraz pytanie czy to coś jest nowsza to znaczy, że jest lepsza mamy golfa piątego, który jest niezrównanym mistrzem świata, jeżeli chodzi Platforma po wszystkie przystawki Skoda octavia dwójka za Leon altea toledo audi A3 gol szósty rozwinięcie Super czegoś siódmy jest lepszy od golfa 0506. już jest golf ósmy jest lepszy od golfa szóstego może bardziej kolorowe, ale nie jeść lepiej po tutaj to może można by podyskutować, ale słuchaj wróćmy do tych włoskich przede wszystkim Alfa Romeo Stelvio Giulia to są dobre samochody szczególnie po faceliftingu obsługa jest dużo łatwiejsza, jakie jak wygląda to Greka, ale przede wszystkim Greka, ale nie ma na szczęście przytłaczające go z przodu grilla czegoś obawiam, że może tak mieć, bo to zdjęcia zdjęciami samochód jak zobaczysz dotkniesz porównać z innymi, które stały zresztą obok MP 20 tak jak wspomniałem to jest ładny samochód jest z to jest taki Warty jest dobrze zaprojektowany wg mnie podoba mi się, ale wnętrze wnętrze naprawdę powiem ci to było to jest przepaść w porównaniu z poprzednim zresztą jak pamiętasz poprzednio w Biblii Levante tam przecież obsługa z kolei jakiś jeepów Grand Cherokee była ta miała dal 1 dźwignia sylwestra jak Starym mercedesie Otóż i oprócz tego już Connect, czyli ten system obsługi tak dokładnie taki sam jak jeepa Chryslera samych lat, ale jeszcze Sławku to nie jest zła to jest coś co wymaga odrobiny przyzwyczajenia, dlatego że maserati czy wkład aport czy w oczy w Biblii np. jeżeli coś zrobić ciszej głośniej no to lewą ręką od wewnętrznej strony kierownicy przyciski zmiana stacji radiowej, aby zmiana zmiana kolejności utworów prawa ręka jest z w tylnej części kierownicy przyciski, które są na kierownicy służą do czego innego to są rzeczy, których ja się przynajmniej błyskawicznie przyzwyczaja, ale wiesz co to mniejsze zazwyczaj byliśmy, bo my jeździmy ciągle jeździliśmy przez lat mi się wydaje, że to nie było Super rozwiązanie w tym jest Super rozwiązanie tej not Jaś niezła jest Super rozwiązanie, ale okazuje się, że te przyciski od wewnętrznej strony do obsługi Radia tylko i wyłącznie Radia i tylko tych 2 czynności, które wykonuje najczęściej ciszej głośniej zmian w następnej następna piosenka następna piosenka jest mega wygodne okazy będziemy o wróćmy do Greka, ale za chwilę całą historię motoryzacji będziemy omawiać i drzwi ganki słuchaj, więc Greka, ale przede wszystkim robi bardzo dobre wrażenie we wnętrzu robi to jest rzeczywiście samochód, który pewnie miał okazję dotykać zupełnie ma inną przecież stylizacji w środku ta wbudowany ładnie panoramiczny proporcje państwo nie będzie w przybliżeniu 16 na 9 ekip zresztą przyjemny w obsłudze ta wersja, którą miałam 2l 300 koni uwaga 4 cylindry ośmiostopniowy automat 5,5 do setki napęd 4 napęd na 4 koła jeszcze zawieszenie pneumatyczne, które umożliwia obniżenie o 2cm chyba podwyższeniu 4 takie standardowe tomach około 18 takich no dobrze teraz zastanawiam się znowu 4 cylindry czy dadzą radę w takim samochodzie przez wymaganie też mieliśmy takie pamiętasz 300 konne, ale słuchaj Porsche to nie masy Reale uważaliście, że dają razem z dala radę lepiej niż Porsche czterocylindrowe moim zdaniem dużo lepiej wg mnie przede wszystkim tutaj żadnego rozczarowania nie było nawet ten samochód płci dźwięk był bardzo sympatyczny przyjemny, ale nie lubię takich natarczywych z wiekiem chyba przy przeszkadzają w taki dźwięk i szlifierek Super sportowych czy, a ludzie są dźwięki słuchał wie, ale wyraźnie samochód ma inny maserati tego nie ma nie ma też natarczywego basu to był taki dźwięk którymi się podobał, ale nie każdemu musi co mi się podobało jeszcze bagażnik duży, bo znowu wracamy do Macana, który jest jednak krótszy ponad 10cm ma kilkadziesiąt litrów mniejszy bagażnik, więc tutaj Greka, ale nie ma co wstydzić albo patrzy ile 535l, ale dobra ruszamy ta skrzynia jest dobra to jest skrzynia chyba zf prawda na Walcach Roman 8 stopniowo też była to tutaj żadnych nie mam zastrzeżeń jak jeździłem parę godzin przyjechał może 100 kilkadziesiąt kilometrów staram się jeździć gdzieś się da, czyli oprócz terenów wszędzie autostrada miasto korki jakich trasach szybkiego ruchu trudno mi się tak Wiesiu tutaj jakoś przepisać się czepiam w poprzednich maserati wiem, że to zawsze po tej premierowej jeździe sam jeździć co prawda jesteś podekscytowany to nie wszystko znajdziesz co może być niepasujące, ale to jest naprawdę dobry samochód samochód to jest bardzo dobry samochód, który ma dużą szansę wiesz no tu na mieszania na tym rynku prawdziwe nie wiem jak, zwłaszcza że jest spora szansa na to, że po prostu będzie dostępne i jeśli przyjdziesz zamówił za 3 miesiące dostanie się nie tak jak u volkswagena, gdzie przecież zamówić może dostaniesz umorzenie zresztą te problemy z dostępnością tonę teraz rozlewają wszędzie no i PS, która jeszcze mogły się dawno dostać za pół roku teraz Tesla ostatnio pytałem to chyba koniec przyszłego roku tam, gdy dni do Polski dojadą oczywiście pewnie zależy od modelu od specyfikacji bardzo bardzo zadzwonili do mnie też, żeby mnie o tym poinformować parę tygodni temu co najmniej, jakby miał zamiar kupić no ale widocznie mają mnie w bazie jako testujący go dziennikarza to możemy się tak spodobał no dobrze to co z tym jeszcze Sudan dziś szansy dajmy na to mamy 4 minuty to mów o tym Isuzu, bo ja jeździłem 2× susły, ale tą wersją Arktyki to jeszcze nie jeździłem, więc słucham co może może z zaczniesz czy raczej zaczniemy od tego czym jest ta wersja Arktyki, bo to jest auto, które wygląda, jakby było przygotowane na jakąś wulkaniczną podróż, ale co najmniej po Islandii zaczną tak szybko Isuzu D-max SA to pikap, który od zawsze nam się bardzo podoba aut zakres cenowy od 120200 000zł, czyli ceny są jeszcze w dalszym ciągu bardzo przyzwoite to bardzo ładny samochód nawet takiej zwykłej po prostu zwykłej wersji jest dostępne dwuosobową kabiną z kabiną wydłużoną albo kabiną podwójną dziś oczywiście o tym z kabiną podwójną i do wyboru mamy manualną sześciostopniową albo automatyczną pięciostopniową wersja mieliśmy automat i to może być z napędem 4 koła może być z automatem nie może być bez napędu na 4 koła chyba tylko pika występuje tak tylko my tylko ten pikap z pojedynczą kabiną może być z napędem na idą na tylną oś czym się ta wersja Arktyki wyróżnia no przede wszystkim tym, że jest fabrycznie oddaje Rowana jest na ogromnych przy ogromnych kołach dokładnie ten samochód nazywa się Isuzu Arktyki Isuzu D-max ATA 35 armii no i prześwit 28cm i Polsce ci powołany, że tak się wyrażę kolokwialnie silnik 11963 do prawie 200 koni no i zdrowia nie zdziwiło też na samochód tak mało poważne mało poważny kolor, bo auto jest pomarańczowa sław niesamowicie ogromną oponę 315 na 70 na UR 17 i opony tzw. ATA na firmy Nokia, czyli odcień auto fabrycznie poszerzone nie tylko podniesiony, ale dodatkowo poszerzenia nadkoli to firma Arktyki trakt, bo to ta firma samochód fabrycznie sfingował się tym zajęła są fartuchy przeciw błotne, które są stalowymi linkami zamocowane i teraz jak się tym jak się tym jeździ zaskakująco fantastycznie to znaczy się to jest ogromny samochód bardzo wysoki bardzo długi bardzo szeroki, zwłaszcza że poszerzony, bo przecież nie jest na standardowych kołach tylko tylko na takich ogromnych atakach, czyli oponach terenowych natomiast spokojnie daje się jechać 130140 km na godzinę autostradą, a ani wiatr z tym samochodem nic złego nie robi ani nie zaczyna palić jakość w kosmos po 30l ba rolnictwo trochę 1012 tak 1012 dokładnie po mieście 1011l oleju napędowego wieś, gdyby nie rozmiar no to jest niesamowicie uniwersalny samochód frajdę z tego jest co niemiara silnik Super ten silnik Motor 19 jest naprawdę rewelacyjne to jest fajnie pracujący przyjemna praca bardzo dynamiczne, a pamięta, że parę lat temu obawialiśmy czy w ogóle da radę 163 konie uciągnąć uzbraja dają radę dają radarze Zuba jedno 1 rzecz tylko dorzucę tu na krótko zobaczy ile firmy robi pikapy teraz takie wzmocnienie Mitsubishi 200 robi Starka Haile zrobi to wersji inwencji ból ręczę robi rap tora i to wszystko to wszystko ma klientów to są dobre pomysły tak nie jest to samochód nie jest to samochód dla każdego oczywiście czy wiesz to jest trochę samochód w stylu nagle robi ikona albo forda Ranger Raptor, czyli mity takie samochody, która do wyglądają, jakby były w stanie dojechać dojechać wszędzie w 1 pakiet Arktyki trax on kosztuje prawie 50 000 netto, a więc nie jest tani na wyraźne, jakby zamienia ten samochód coś naprawdę przeważnie z rodzinnego Ilony kosztuje w takim razie ponad 200 000 pewnie tak chyba tak chyba tak, ale jeszcze tak jak żeśmy kiedyś mieli ranking król szos mówi no to tutaj koło 200210 000 no to ten samochód jest to samochód jest absolutnie na bardzo wysokim na na no bardzo wysokim miejscu, jeżeli chodzi o takie auta, które dają ci całą masę frajdy, która w no nie wynika tutaj prędkości ani osiągów ani niczego takiego po prostu sposobu w jaki ten samochód po pierwsze, wygląda, a po drugie, zachowuje się na drodze, bo naprawdę rewelacyjnie i zobaczyć norma to jedyny model firmy Isuzu, która ma modeli, tyle że mogły dwu obu rękawów wysypać w Polsce tylko jest pick-up D-max tyle no kłaniam się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA