REKLAMA

Test: Range Rover Sport

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2022-11-10 19:40
Czas trwania:
12:58 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny przed długim weekendem zmieściliśmy się jeszcze z tradycją czwartkową, czyli ta z samochodu postanowiliśmy dzisiaj przetestować 1 samochód, ale na pewno warte jest przetestowanie już zapowiadaliśmy w poniedziałek wczoraj trzecia generacja wręcz rovera sporta ja byłem na premierze statycznej już przed wakacjami i pamiętam, że tak mi się wydawało czyn ten samochód się różni od najnowszej generacji wręcz rovera, który był Rozwiń » prezentowany już rok temu, bo wewnętrzne malutki to tak 495, czyli w porównaniu do drugiej generacji urósł już 10cm, ale w porównaniu ze zwykłym ryżu RM jest malutki natomiast to jest ta sama stylizacja zauważa wręcz uważa, czyli klamek nie ma one wysuwają dopiero jak się zbliżyć do SOR-u hotelarze jak wyrazie na początku, ale wręcz rowerzystą sprzed roku, którym też już dziś wyraża się zaczęło rzeczywiście parę lat temu przód bardzo podobny tych bardzo podobny zacząłem się zastanawiać właściwie, jaki jest sens robienia sportu i może tymi odpowiesz skoro tylko one różnią dla mnie rozmiarem właściwie, bo prawdę mówiąc wsiadam do środka to mam nowego ryżu Vera na wychodzą na zewnątrz ma mniejszego ryżowe mam z tym jeszcze znaczek napis sport co na to uważam, że twoje pytanie bez sensu no dobrze to słucham odpowiadaj to jak równie dobrze mógłby spytać, jaki jest sens robienia audi 3 z kolei Saudi 5 i usiadłem, czyli tam są tak do siebie podobne, że rajd rowerowy, ale wiesz poprzedniej generacji widujemy do siebie bardzo podobne Sławek przez samochody są do siebie w ogóle niepodobne znaczy mówi wręcz uważa ją o landu i rynku uważa sporcie często są to są samochody do siebie w ogóle niepodobna, a za, a zauważyłeś w ogóle równanie na to wszystko, bo nie zgadzam kompletnie, ale nie mówię, ale w środku są tylko do siebie podobne na zewnątrz dobrze, ale ja nie mówię, że mówić bez sensu po prostu szósty był nie zgadzam pod przy tym zdaniu moim pozostanę natomiast z podobało się to co się zmieniło w tej trzeciej generacji w porównaniu z drugą czy uważasz w ogóle te nowe generacje są ładniejsze ciekawsze łatwiejsze w obsłudze, bo to jest ważne bowiem producent dąży chyba do tego, żeby było lepiej czym się udało słać oponenci zacznę może od tego co trochę mnie zmyliło ja jeszcze w maju albo w czerwcu ubiegłego roku tak ubiegłego w jeździłem uchwałę RM, czyli sportem poprzedniej generacji z pięciolitrowym silnikiem, a jaguara doładowanym 510 koni czy ponad 575 go nie mieliśmy w teście tak, aby czerwony bordowy tak dobrze pamiętam nie pamiętam, ale było to cudo no natomiast jak pojawił się nowy sporcie, czyli parę dni temu jak ja jak trafił do naszej redakcji ja na początku wydawało się, że to jest auto po policję bez, ale to Brytyjczycy tak robią, że ni mają nowe generacje bardzo podobne do tego języka stylistycznej, jakby jest użyty dokładnie ten sam język stylistyczny, który był jak towarzyszył wcześniejszej generacji robimy takie z workiem np. tak na pierwszy rzut oka trudno odróżnić tak samo jest też z tym sportem, że ten samochód tak na pierwszy rzut karny po prostu moim zdaniem dość podobny do tego jak jak wyglądał poprzedni to jest oczywiście tak bardzo powierzchowne, dlatego że jak się zaczyna przyglądać się nagle okazuje to narysowane wszystko odnowa i zupełnie inne auto z zewnątrz strasznie mi się to pot, ale czy to nie jest dobry pomysł właśnie żonie nie robią rewolucji tylko taką nowa generacja i tylko ewolucja na zewnątrz boimy się wszystkie podobały generacji ryżu w Eurosport ta niewielkie zmiany, ale wciąż tym pozostaje styl chyba dobrze no on w środku znamy wnętrza może nie w całości, bo to jest trochę inaczej w żelazie trochę inaczej chyba jest w dużym ryżu na ważne za ziarno jest dużo gorzej dobrze wyraża jest inaczej tak ale, ale też ten pomysł z tymi działkami, które się wciska wyciąga pozwala pochodzi tak to jest dobry pomysł czy potrzebuje tutaj chwilki żeby, żeby się w tym wszystkim dobrze rozeznać przyzwyczaić do obsługi tego auta, ale ona jest intuicyjne i to jest taki dłuższej jeździe coś co tylko włącznie można chwalić, bo jak już będziesz wiedział, że coś sobie włączyć podgrzewanie fotela albo wentylację fotela musi pociągnąć pokrętło od siebie, a albo dusić, jeżeli tam coś co zrobić naganą to to jest tak na dobrą sprawę jedyna rzecz która, która wymaga zastanowienia drugą rzeczą jest to, że musi ciągle mocno naciskać przycisk, a co ja chcę włączyć by włączyć klimatyzację panel dotykowy przyznał, ale w każdym diabła razem w każdym tego JLR niestety tak jest ja nie używa klimatyzacji, więc to też jedyny biały AK zawsze po Jarku musiałem wyłączyć, a wiesz co, ale zobaczy np. tutaj w tym mówi, że to jest do nauczenia, owszem, ale przede wszystkim co we wnętrzu Super jakość wykończenia ze smakiem związane jeszcze w czasie my w każdym czuję bardzo dobrze i to już od paru lat mówi, a jest coraz lepiej, więc tutaj do zastrzeżeń za dużo chyba nie ma myśli w ogóle jakiekolwiek mambo, bo bardzo po tym, sędziów, którym jeździliśmy przez 23 miesiące temu w terenie nie tylko to tutaj czułem się jak u siebie w domu tu naprawdę wszystko no bardzo jest tak to jest bardzo fantastycznie narysowane samochód na zewnątrz i równie rewelacyjnie narysowanym w środku no to teraz tak auto dostajemy brytyjskich blaszkach dowodu rejestracyjnego nie ma nic nie ma jak to się domyślić czy mamy pod maską czy mamy pod maską hybryda czy diesla benzyna może to nie jest żart oczywiście łatwo się domysł zamiast zgadywać tym razem nie dali nam takich informacji na fana Fisiak, ale z tego co wiesz najłatwiej zadzwonić spytać o firmie zdaje zrobiła to 3l 400 koni takie nowa, ale do jak tu pochwalić się, że jeszcze tutaj jakby domyśliłem natomiast 3400 koni i jak oceniasz ten napęd za oczywiście skrzynia automatyczna 8 gazowa dlatego mając stały napęd na 4 koła jak ocenia to 400 koni wiesz co 5,5 setki ma mieć poniżej 6 tak prawda, a 12 w na jeźdźca i to jest właśnie pytanie teraz, bo mieliśmy wręcz Glovera dwa-trzy miesiące temu z silnikiem BMW 44 falą się pamięta coś, o ile miał ponad 500 koni chyba wiesz co ten samochód ja przede wszystkim w nim lubię jeździć tylko w trybie dynamicznym, bo on jest typowy pewnie komfortowo, a ja powiem zbyt miękki dla mnie w trybie dynamicznym tam wszystko gra w trybie dynamicznym on ma przyjemny dźwięk jest sztywniejszy i to przyśpieszenie może nie 5 Puła wreszcie jest wyczuwalne, a tobie wydawał trochę ospały wiesz co on jest niesamowicie płynny i on ma ten sport niby w nazwie, ale tak naprawdę żaden z niego sportowiec, dlatego że wydaje się, że tutaj ten samochód został tak zestrojone, żeby ta moc była przenoszona jak naj płynnie jak najspokojniej jak mocno wciśniesz gaz to się tam faktycznie to 6 sekund do setki rozpędzi, ale jest to trochę bez sensu ja bardzo lubię tego zawieszenia tak przy okazji możecie sobie regulować bardzo lubi jeździć w trybie komfortowym wzrost to co w tym samochodzie zaskoczyło to, że tych 400 Koninie czuć to jest samochód, które ma taką charakterystykę, żeby się raczej jechał raczej jechał wolno spokojnie, a nie szybko w zupełnie nie da się tego towaru po wcześniejszym ryżu, który żeśmy sport, jakim jeździli w zeszłym roku i tam znowu było to wszystko zrobiono taki sposób, żeby tych emocji był jak najwięcej było 510 koni tutaj 400 tamten był po prostu ze stopniowanym na ten frajdę zjazdy ciągle mówił Haye szybciej szybciej szybciej mocniej naczelne wydać, a ten jest elektryczna ufało 8 to fałsz 6, ale rzeczywiście tutaj myślami jeszcze jeszcze nie, sprawdzając nie, pytając to jest 300 koni, bo przecież takie też tak jak Acta też jesteś też też bym, a też bym stawiał bardziej na 300 koni niż na ponad 300 jest w dieslu zresztą najsłabszy diesel 250 najsłabsze benzyna to nasza 400 i też są te hybrydy ładowane z gniazdka i najmocniejsza 510 no i też jestem z silnikiem BMW 530 koni, czyli ten silnik co mieli tak, ale Sławku to nie jest faul 6 test rządowa urzędowa i 6 tak oni mają to jest inż. Michno i to jest SA już ma 1 wadę no tak rzeczywiście tak jak w BMW też rzędowe szóstki to tu też są rzędowe szóstki i to o 1 wadę znalazłem wieś to silniki niestety 300 koni czy 400 koni przynajmniej, jakie nimi jeżdżą one nie są oszczędne ja nawet specjalnie wyzerować staram się jeździć po mieście oszczędniej powiem ci, że pomieści wiadomo, że w lesie jeździ w Warszawie niestety jak wrócili studenci uczniowie wszyscy prawie do pracy i to powiem ci między poniżej 13 to naprawdę jest ale czego szuka oczekuje Sławku samochód, który waży sporo ponad 2200 no tak tak to samochód ma stały napęd 4 koła samochód z silnikiem benzynowym samochód, który ma skrzynię automatyczną to jest samochód jest ogromne jest na dwudziesto 3 calowych kołach i opalić jest co nie miałam średnie spalanie ja mam średnie spalanie 13, a też marża na bardzo obroni już, że to znaczy, że nie byłem jakimś rzeczywiście, ale jeżeli Sławku ile ma palić, jeżeli tobie volkswagenem, o ile pamiętam, jakie Angela była tak chwalił pana litrową benzyną 300 koni pali po mieście 147 proc to to był szok to rzeczywiście byłem bardzo rozczarowany, ale właśnie jest pytanie no dobrze, a pamiętasz jak się diesle sprawują, bo może diesel to byłby najlepszym, ale ta benzyna Super ja powiem tak aksamitne oczy jest to, żeby to spuentować notes następne jeden z najlepszych samochodów, jakimi jeździłem to jest samochód, który jest marzeniem jest samochód, które chciałby mieć a kto jest to jest rewelacyjne auto rewelacyjnie zaprojektowane świetnie wykonane cudownie jeżdżące dające mnóstwo frajdy zjazdy, ale jest jeszcze 1 rzecz zasłonią oczy, a nie chce ktoś zaprowadzi do samochodu przewiezie kawałek BMW audi mercedesem może w audi Cup też co to jest czy jedziesz dobra nie zasłaniamy tych oczu, ale pozostanie im wszystkie rzeczy, które mogą naprowadzić na to jaki to jest samochód wsiadasz do auta odpala silniki dopiero wtedy zaczynasz mieć kontakt z nim nic nie widzisz, jeżeli chodzi o wykończenia, ale tylko zjazdy stara się odgadnąć co to jest auto Benka może zgodnie z mercedesa audi pomyślisz land rovera rozpoznasz po 50m to jest naprawdę niesamowicie charakterny samochód niepowtarzalny no i udał się kolejny model jakoś tak czułem jeszcze oglądając go przed wakacjami, że to będzie rzeczywiście kolejna generacja, która z, której będziemy zadowoleni myślę, że tu się udały ocena to ważne najtańszy diesel ten 250 konnych jednak chciał kiedyś sprawdzić diesla pod małą tego, bo masz diesla 250 do 350 koni też sześciocylindrowa kosztuje 500 000 bez podstawowe wersje, które i tak nic nie uniknie kupiło ją doposażyć najtańsza benzyna, czyli nasza też nie doposażona koszty 545 000, a są jeszcze hybrydy ładowane z wniosku warto o nich wspomnieć myślę, że też przyjadą tutaj do parku to powinniśmy się zaznajomić z tym hybrydami doładowanym wnioskowanie jak one pracują w tych granicach, bo jeszcze nigdy nie jeździłem no tak mnie interesuje na ten moment kończone niesamowicie interesujący samochód ogrom charakteru przerw przez świetnie narysowane zrobione samą jakość jakość wykończenia mówiliśmy o trzeciej generacji ryżowe w sporcie kłaniam się pięknie do poniedziałku Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA