dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór zima w pełni już w listopadzie padało w ostatnich dniach to w ogóle padało niewiarygodnie, a my jeszcze tuż przed opadami śniegu mieliśmy samochód, który pojawił się w ofercie latem tego roku świat 500 x, ale takiej ciekawej wersji to jest crossover, który liczy sobie już chyba 8 lat miał 3 lata temu facelifting bliźniak jeepa Renegade da no tylko z wyglądu to tam nawet pewnie, jakby
Rozwiń »
ktoś nie wiedział, że pod maską te same silniki ta sama Platforma to by się zdziwił ale, ale tak to tak to jest technicznie to jest bliźniak te samochody pisze od początku podobały i aż sam dziwiłem, bo niewielu no nie wiem może niewielu, ale było sporo sceptycznych głosów nie wiem chyba też byłeś fanem 500 x parę lat temu, ale może źle pamiętam jak tam 100500 x x sobie żyłeś też taksę no tak wbrew temu pamiętam jak pierwszy raz jeszcze w salonie zostało wsadził głowę do środka to się walnąłem zdrowo już nie pamiętam czy naprzód zaglądałem na tę ich coś dziwnego w tym samochodzie ma sporo zalet powiem o nich natomiast ma też kilka wad są już wykrojone drzwi ciężko się do tego samochodu np. jak co dziecko zamontować w foteliku przypiąć pasami kwot to nie jest przyjemne samorząd ma rację może nie jest najbardziej praktyczny, ale wcześniej z Anną Ilczuk był praktyczny na początku no opel Mokka nobliwym tak szukam, bo tutaj jeszcze po 2008 ma podobne rozmiary prześwit jest 1617 w wersji na obie osie aż 1918 z hakiem to jest jednak taki crossover właściwie do późna wypowiedzieć z definicji i ciekawostka jest taka, że właśnie ta wersja, której będziemy dzisiaj mówić pojawiła się w lecie i nazywa się uwaga to jest wersja jachtowego klubu Capri co ciekawe pod maską silnik, który przez wiele lat był, czyli 13 turbo 150 koni z sześciostopniową dwusprzęgłową tego silnika już w tych wersjach dostępnych obecnie w Polsce nie ma, bo w tej chwili w Polsce to chyba możemy tam kupić sobie 500 x wersją 10 z silnikiem 10120 albo hybryda 15130 koni, którą też już znamy z jeepów i sąsiednia stopniowe 2 sprzęgów i 2 sprzęgów niestety sześciostopniowa ona troszeczkę ta miała problemy takie wahała albo albo niepotrzebnie zmieniała biegi nie był nie był to niebyła to idealne połączenie z tym silnikiem niestety muszę przyznać z przykrością natomiast samochód bardzo ładny wiesz oni udało im się to zrobić granatowy granatowe felgi dziura w dachu taka trochę targa pierwszy zresztą pięknie jak targa Sławek dobrać je w dal to niezgodnie dziura w dachu tylko to jest fal dach, ale od rolowania płócienny dach rolowane płócienny dach po raz pierwszy 503 pojawił właśnie w tej wersji ciekawostka zauważyłem go po paru dniach, bo kompletnie nie był przydatny w listopadzie może tak natomiast 500 kach te dach otwierane są nawet przy nazywane cabrio wersje tutaj też, jakby pan trochę inaczej to no tak tam jest inaczej no to tam był bardziej bardziej cabrio tu jest izolowany dach nad tak jak mówiłem nie jest to idealnie, bo trochę ta skrzynia tam mówili bym tak powiedział natomiast cały samochód z tym w tej kolorystyce i po faceliftingu zrobił na mnie dość dobre wrażenie muszę powiedzieć, że mam po prostu chyba do niego słabość, bo ma trochę drobnych wad, o których wspomniałem, ale ma też zaletę, że jest oryginalny wyglądu i całkiem żwawo poruszał o Niemcy zauważyłem tam silnik 13 właśnie 150, który przez lata był pod maską natomiast już w tej chwili w tej chwili w Polsce pod maską 500 x niema w ofercie 10× 3 tras już wiem czemu mi się tym samochodem o wiele lepiej niż rynek 1 jeździło właśnie ze względu na ten silnik, który był bardzo udany mówi o tym motorze 13 widzisz to jest znowu chyba ten sam problem, bo ja nie mniej powodów do narzekania, jeżeli chodzi o skrzyni biegów w tym w tej sztuce konkretnych dań, ale zgodzę się z tobą może to kwestia adaptacji to zresztą, o czym żeśmy mówili, że skrzynia się uczy przy Alfie Romeo to, ale mówili Warty, że na początku faktycznie apotem jakoś się jakoś się stara zaadaptować natomiast, jeżeli chodzi o to pięćsetka kurczą ładna jasno no naprawdę fajna i fotele są fajnie uszyte to wszystko jest takie przyjemne, ale ciasny samochód ze strasznie ciasny samochód też, jeżeli masz dzieci w takim wieku, które jak nie jest już w fotelikach to jeszcze spoko, chociaż nadal tam z tyłu jest ciasne klaustrofobiczne te drzwi jakieś takie małe natomiast jeżeli, więc próbujesz tym samochodem jedzie z dziećmi fotelika to masakra co naprawdę ciężko ciężko się ten tył obsługuje patrzeniem jak z bagażnikiem tak, bo 2 turze jest napisane 350l to nie jest źle tylko ten bagażnik wydawał się ziemią, ale mały właśnie wysoką krawędź załadunku taki był mniejszy niż wydawał niż to, ale tak wymierzono go, więc ten samochód tak drogo jak ja tego bardziej kupuje sercem chyba no nic nie poradzę udała się ta wersja jak towar klubu Capri z tym takim dachem PNR i ten silnik mocny wystarczająca albo nawet ona ma przyspieszeniem 910 sekund do setki bardzo sprawnie porusza no i być może z tą skrzynią trzeba trochę się może powinna się trochę dłużej mieli mnie uczyć, a samochód ty w tej chwili kosztuje najtańszy, bo już tamtej wersji zdaje się Capri to trudno będzie rozliczał pojazd, który też jest okej rada hybrydą 15, a właśnie, bo to 1350 już chyba tak nie kupisz tak mi się wydaje no to drogi samochód no cóż, a 10120 ile kosztuje widziałeś, bo jest taka jeszcze opcja w Polsce do kupienia 90 000 znalazłem manualnym 10120, czyli fiata 500 x najtańszego 90 000 nie jest tanio, ale ciekawy oryginalny samochód na pewno no ja nie mówię, że osiągają różne, ale finalny jestem sław trochę rozdarciem rozdarte, dlatego że z 1 strony samo musi bardzo podoba bardzo doceniam to jak przyjemnie się nim może inaczej do niego w czasie z wydaną do niego trzeba się dostosować mam wrażenie a, czyli po prostu trzeba o nie będzie tak jak ty chcesz, żebym był w komendzie tak jak jest mój, czyli jeździsz na jego warunkach no i albo go polubi harmonię, ale wadium tak no dobra teraz samochód, który znamy od wielu lat i zresztą ostatnio też mieliśmy chyba wakacje diesla 20150 bardzo oszczędnego samochód nazywasz Skoda octavia od 3 lat mamy nową generację nie wiem czy pamięta ona została zaprezentowana statycznie przed pandemią chyba w grudniu jeszcze tam w listopadzie już nie pamiętam mieliśmy mieć pierwsze jazdy w marcu kwietniu oczywiście zostało odwołane, bo pandemia rozpędziła się w całej Europie przyszła z Chin i to octavią też dziś pewnie dopiero po pół roku na jesieni 2020, ale potem jak już raz żeśmy jeździli tą pojawiła się wersja RS jest dziś już pewnie 2× przypomnimy w tej chwili mamy, jaki silnik pod maską 2 tri SOR no właśnie czy nadal jest oszczędny czy w grudniu już nie jest tak oszczędny z bardzo oszczędne w ten samochód, którym już drugi raz już myśli naprawdę sporo pojeździli Budizol słuchaj to jest po pierwsze bardzo ładne auto też coś niesamowitego jak 2 auta, które szły może nie była, ale były bardzo blisko siebie golf to też sad i octavia jak to w pewnym momencie odskoczyło przecież to z tych z tych wszystkich aut zbudowanych na Platformie golfa to jest chyba w tym momencie najlepsze auto jest ładne powiedziałbym nawet bardzo ładne fajne robione w środku bardzo starannie nie działa wszystko niestety ekran się zawiesza próbuje zmienić stację radiową stacja radiowa się nie zmienia ach, czasem coś wyłączy z startuje natomiast została na szczęście obsługa kierownicy jest w miarę wiarygodne, bo tam tutaj też brakuje tego okrętu odrobinę ciszej głośniej to jeszcze jest to wszystko takie, ale tak to co mówisz to prawda najbardziej dojrzały najbardziej praktyczny masz te same silniki bardzo dobrze jeździ przez wersja RS również zresztą chyba będziemy ją znowu mieli na wiosnę nie w styczniu chyba diesla RSA będziemy mieli lubię to octavie trzeciej generacji nawet bardzo lubię bardzo praktyczny udany samochód Skoda nie dziwię się, że przez wiele lat było liderem sprzedaży rok jak Skoda Skoda octavia jako model też się też nie dziwi natomiast właśnie natomiast w tym na Malcie metrum jeździmy wierzę też sportową wersję czy są jakieś sportowe smaczki nie nie to jest VE raz przecież no no dobrze, ale w związku z tym czy ten sport czuć tak słuchaj czuć jak uruchomić silnik to coś dudni takich jak rusza to tak dudni cały czas mam wrażenie, że jest jakąś złotą terenową, bo to jest silnik diesla to nie jest dudnienie silnika benzynowego stało się tylko to jest takie dudnienie samochodu sportowego natomiast to jest po pierwsze z głośników, ale niestety da się to wyłączyć dopiero wtedy, kiedy w tym aucie jest diesli, czyli to adaptacyjne zawieszenia swoją drogą nie działa tak dobrze jak działało kiedyś nie wiem co tutaj zmienili, ale kiedyś ta różnica pomiędzy trybem Comfort normal sport była wyczuwalna dużo bardziej teraz jest mniej wyczuwalna auto mam wrażenie stało się troszeczkę bardziej Tampa natomiast, jeżeli przy chce, żeby przestało dudni nić to musisz po uruchomieniu silnika i nacisnąć przycisk trybu jazdy i zmienić z norma, gdzie dudni na indywidualizm może sobie ustawić być nie trudniła albo jakiś inny tryb należy też VRS on musi mieć 200 koni diesel ma 200 koni tak złe to całkiem całkiem z Warszawą, a ona natomiast jest też przy okazji nieziemsko oszczędne my tutaj bez żadnego problemu wykręca nim 5l oleju napędowego nasadkę na trasie bez żadnego problemu no wiesz tutaj też zastanawiam się, bo wtedy ten kosztuje ile pewnie z ponad 160, a nawet 178 ze 150, ale najtańszą octavię 1 wzrostu 10 to kupi chyba jeszcze poniżej 100 000 co w przypadku segmentu c wcale nie jest takie oczywiste 95 Chuck 110 KON no dobrze octavia tutaj odrabia po raz kolejny dobrą lekcję uważam, że no nie zmieniam zdania bardzo udany samochód i właściwie to niewiele tak obsługa trochę mogła być prostsze, ale tak oprócz tego co tam VAT to nie widzę takich, które by w codziennym użytkowaniu jakoś było uciążliwe po prostu dobre auto no właśnie octavia dziś mówiliśmy od świadczeń 500 x ciekawej wersji i skodzie octavii WizzAir, ale w wersji najmocniejszej oraz 200 konnej kłaniamy się jutro
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY
-
13:04
-
-
-
13:48
-
REKLAMA
POPULARNE
-
-
-
-
-
-
-
03.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:03
-
-
-
24.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:07
-
25.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny14:45
-
-
25.02.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:17 TYLKO W INTERNECIE
-
-
-
-
-
16.09.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:51
-
-
-
02.05.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:24
-
09.04.2021 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny11:50
-
-
21.01.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:42
-
03.04.2020 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:46
-
-
-
-
-
23.07.2021 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:35
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL