dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór czwartek czwartek dzisiaj 2 samochody mamy dla państwa, a zaczniemy od samochodu, którym opowiadaliśmy państwu już jakiś czas temu, ale było wtedy dostępne pod inną marką czy opowiadaliśmy o nim był to Ford wagę taktyka Caddy produkowany w Polsce, a samochód nazywa się fortuny Okonek opowiadaliśmy też już pierwszych jazdach, ale samochodem z silnikiem diesla też
Rozwiń »
dłuższą wersją wersją z napędem na Białoruś to dowód słuchania wszystko jest w podcaście natomiast ostatnio, czyli chyba w listopadzie mieliśmy wersję benzynową forda tournée Connect, gdyby ktoś nie wiedział co jest tournée Connect tak się patrzy i to jest już trzecia generacja z tym, że chyba w Polsce były pionierem to pierwsza sprzed 20 lat w ogóle była produkowana produkowane przepraszam sprzedawano w Hiszpanii wtedy produkowany tu czytam, że to był bazował na fordzie kusi ATA kolejna generacja już był volkswagen golf produkowany w Poznaniu no w Forcie też oczywiście nikt nie nie ukrywa nie wstydzi, że to volkswagen Caddy i też na pewno różni od poprzednika nie wiem lub czy pamiętasz takie tournée Connect sprzed 1520 lat Paul miał takiego jak zamiar budować no pierwszą generację miał kiedyś forda Kuriera tego musisz pamiętać by w nim spał, a pamiętam pamiętam byłem zadziwiony zresztą tobie chyba zostało to jakiś powiedzmy sympatia do tak delikatnie powiem samochodów dostawczych, a może lata żonę są praktyczne przydatne też w ramach to prawda miałem pierwszą generację transit Connect ta transita Kohna, czyli dostała go nie właśnie transit Connect był dostawczy tournée Okonek był był osobowy miałem tournée Connect sprowadzonego z Hiszpanii z klimatyzacją z lakierem spalonym słońcem, ale za to bez korozji co nie zdarzało się często wyjątkowo silnikiem naszym teaser, w którym po właśnie tych wszystkich forda z lat dziewięćdziesiątych jestem w stanie zmienić uszczelkę pod głowicą myślę, że w dalszym ciągu 1,5 godziny po ciemku 18 Liza w natomiast mówić, że ta druga generacja była już swoją uwagę na nie ona nie miała nic wspólnego z volkswagenem podobnie ten, który teraz wsiada tam jest produkowany w Polsce tam, gdzie każdy był produkowany wcześniej ona coś wspólnego z volkswagenem dopiero ta oczywiście produkowano od pierwszej połowy tego roku do i tak jak wiemy jak wygląd oceniać, bo w środku jest bardzo zbliżony do volkswagena, ale z przodu no to jednak ten cały cały grill reflektory to tu nikt nie powie, że to jest volkswagen chociaż, chociaż nie takie znamy sztuczki różnych ciał różnych producentów pod maską to samo na zewnątrz minimalne zmiany jak oceniasz w ogóle wygląd tego czy to w ogóle ładniejsze czyni szkody czy w ogóle nie ma tak porównywać, ponieważ tak porównywać tak wydaje się, że to jest, że to jest trochę bez sensu jest 1 drugi jest płatne 12 takie okej to prawda to nawet powiększyć wtedy dużo przejechałem w sumie 2 dni co jest dziś 2 osoby kilkaset kilometrów dieslem coś w ogóle nie zmęczyła może to zabrzmi nieprawdopodobnie, ale po pierwsze, zmieniali się po drugie, samochody z silnikiem diesla dłuższy 480 jeszcze z napędem na obie osie za Wrocław, a wracaliśmy tym krótszy, ale również dieslem łączy ten samochód na trasy bardzo dobrze nadawał nie wiem czy to dużo jeździłem tą benzyną 15114 siedmio stopniowym automatem ja na pewno mniej głosowałbym swoimi pieniędzmi, gdybym tyle ich miał raczej na diesla ale, ale powiedz co sądzisz o tym by tej benzynę, bo może ja się mylę może warto benzynę wziąć przy złej diesel z napędem na 4 koła i manualem 140 000 ważne no nie może sobie automatycznej skrzyni dokupić do do do tego diesla w ogóle do diesla nie w ogóle do diesla nie ma automatu dokupić taką słyszałam, że tam 7 stopniowy chyba do tego słabszego sztuką jak tylko tylko benzyna, a nie Czekaj wersji Grand może sobie okno, ale ona starczy do tego 100 dwudziesto konnego to zarzuty, ale znowu w wersji Grand może być napędu na 4 koła fantastycznie fantastycznie przygotowana oferta w bo to jest krótki długi akcje zwykłe i wzrosły 45485 to duża różnica to zauważalna była na tak wiesz no tak ewidentnie nie trzeba mogą mierzyć to jest dużo dużo większy przestronniejszy ten Grant to jest zupełnie inny solą z to, o czym żeśmy jeździli, czyli właśnie ta wersja 15115 z automatem ma już tylko 130 000zł jednak, że teraz spróbuje tak na szybko sprawdzić to znaczy ja mam takie wrażenia, że jak żeśmy jeździli tym, kiedy im to tam też była benzyna tania ja pamiętam, kiedy jego jednak z dieslami 20110 bez znaczy nadal jest jakaś tam w ofercie to Niewiem jest zawsze się dostawczy małe kojarzył jednak z dieslem, ale to nieprawda, bo jak widać zbyt tournée mamy z benzyną lub niewiele no dobra kiego wieś, bo tutaj w wypadku tego wypadku tego forda do dziś, a Czekaj właśnie miałem wrażenie, że tym, że ten samochód, który już mieli jakiś ten silnik mocniejszy argument, że mieliśmy diesla mieliśmy tego 122 omega bis, czyli najmocniejszego diesla o ironio ją faktycznie był fajny żwawy i to była wersja długa, więc była ze skrzynią biegów automatyczną, czyli ze skrzynią DSG siedmiostopniową i ten samochód z tym dieslem z tym automatycznie mówi o volkswagenie, kiedy on od zera do setki przyspieszał wydaje mi się, że całkiem żwawo ja nie znalazł nigdzie danych dotyczących właśnie przyspieszenia niem czy ty jak żeśmy wiesz co wiem ile wiele przyspiesza ten urlop, bo przecież nie mieściłem stanowi 100 konnym pół roku temu wyobraź sobie 2020 konnych przyspiesza 112 do setki i to tak wielu nowych sza wersja to tak cięższa wersja tak okej no no to ten bez niej z manualem Manu, ale nas Manuelem benzynowy z automatem przyspiesza w okolicach 12 sekund, ale też dziwna sprawa dlatego rząd jedzie strasznie ociężale to znaczy trzeba troszeczkę zmienić podejście do tego auta, bo to jest zazwyczaj także tymi samochodami tymi fajnymi dobrymi skrzynię biegów no cóż to jest SGP świetna skrzynia jeszcze z takimi językami turbo to trochę jest trasach samochodami elektrycznymi wszystkie seaty seat volkswageny skody to wszystkie oparto silnik 15 na silniku 15 benzynowym jak jest wiza to jest święto no to dziś praktycznie elektryk cichutko płynnie szybko, ale jak ma 150 koni nie jest takim wielkim kloce jak ma 115 koni jest takim wielkim kloce to na papierze może być wiesz co łącznie 12 są także bałem, ale mam wrażenie, że pociągnie przyczepę są tak tak dobrze bałem się wieść o tej benzyny 15115 przyspieszenie automatem słucha i 12 sekund bez 1 no myślę wydawał zbyt ociężały, dlatego że brakowało mu trochę momentu natomiast w dieslu momentu nigdy nie brakuje dlatego był taki świetny na trasie oczywiście to nie jest samochód do wyścigów ale, ale naprawdę w wszedł do jest drogi ten zawalony jest wg mnie dużo sprawniejszy porusza jakoś nie przekonał mnie po mieście, owszem, pod miastem może, ale coś mieć komfort jazdy poza miastem to ja tutaj nawet tego diesla 100 konnego bym polecała nie benzyna nie wiem tak tak jeszcze raz się tak wydaje, zwłaszcza że ta benzyna ona też sporo paliwa, czyli tak realnie około 10l benzyny na setkę to stanowczo stanowczo za dużo za można było wypracować dużo ba da dużo lepiej szła ładny samochód ładne w środku falę inny, ale chyba niekoniecznie z benzyną no i przejdźmy proszę jeszcze 2 minuty do samochodu, który mamy na teście długodystansowym to jest taki powiew w japońskiej motoryzacji jak za starych za starych dobrych czasów, bo to jest Mitsubishi Space Star mamy go po raz kolejny do jeżdżenia dłużej my, choć po raz kolejny, a po kolejnej modernizacji możemy o nim powiedzieć, bo myślę, że z sporo sporo dobrego Mira aż tak tak takąż chyba na początku żeśmy widzieli na takich targach właśnie jako Mitsubishi oraz sprzedawane na nas to, o czym chciałbym teraz powiedzieć to jest wnętrze a jakby intuicyjność łatwość obsługi tego samochodu, która ona zawsze dopóki japońskie marki zaczęły się tak strasznie Bratek z europejskimi, czyli Reno z nich Samem, a Honda akurat z nikim z rowerem, ale to stare dzieje, a Honda nadal, jeżeli nie wpadnie jakiś głupi pomysł jak wpadnie się z niego szybko wycofa jest fajna obsłudze Mitsubishi zawsze było ultra proste w obsłudze to wszystkie ASX Outlander ona często wyglądały skromnie w kabinie, bo tam nie było żadnych w jakiś wodotrysków były po prostu 3 pokrętła i tutaj też są 3 pokrętła jedno do temperatury jedno do nawiewów jedno do tego, żeby ustawić sobie, gdzie ma nam to wiać, chyba że klimatyzacja automatyczna, ale takiej podstawowej wersji na manualną klimatyzacją jest ultra prosta jest duży całkiem fajnie wkomponowany w ale nie za duży w tym część środkową to zupełnie nie wystaje ekran do tych wszystkich funkcji na kierownicy z lewej strony czy pod lewą ręką, czyli tą, którą w automacie jeśli automatem zawsze trzymamy kierownicę mamy obsługę Radia obsługę telefonu, czyli odbierz zakończ połączenie wycisz radio głośniej ciszej zmieni stację radiową zmieni źródło genialnie proste i i pod ręką, a i tak naprawdę to jest taki samochód, którego się wsiada się od razu wszystko wie co to seks byłby jego ogromną zaletą czy masz jakąś wadę, jeżeli chodzi o ergonomię, jeżeli chodzi o oto jak jak to zostało zrobione wyście tam usług ta usługa jest nowe żeśmy się trzeba powiedzieć przyzwyczaili do niej już wielokrotnie natomiast to nie jest trudne samochód w obsłudze on kiedyś mi doskwierał hałas w nim nie wiem czy to była kwestia skrzyni co auto czy moc mocniejszy silnik bardziej hałasował tak jakoś chodzić o dziwo, dziwo, mimo że jak mniej więcej 23 tygodnie temu miał okazję trochę chwilę pojeździć to tylko pisze mimo niskiej temperatury wydawał Cheek to to było pozytywne zaskoczenie no tak naprawdę jest w tym samochodzie dziwna ona jest naprawdę bardzo starych czasów to jest także ma taki malutki ekranik zagraniem totalnie analogowa obrotomierz prędkościomierz paliwo koniec natomiast ma to taki mały ekran to taki władz na 3cm na 7 i Tomasz wyświetlana Tomasz była przepraszam tam wyświetlano ilość paliwa, jeżeli dobrze pamiętam ma tam skrzyni automatycznej wybór kierunku jazdy albo beat RPP albo en można drogą Jaś ma tam przebieg i pastą temperatura i żeby sobie zmieniać musi przełożyć rękę przez kierownicę do małego guziczki ani zaprawę to już od lat do nas do poprawki w wierze nawet zastanawiam się, kto tam się tak uparł, bo to jest jakieś rozwiązanie też, choć to było wież lęgowych kino może, ale to po pierwsze, że wygląda słabo po drugie, bardzo trudne w obsłudze tak to tak to jest bardzo proste w obsłudze, ale trochę niewygodnie wygodne jest bardzo noc zmienia to to poprawki nad natychmiast to trzeba dać ustawa no ale z to coś zmieniać no wiesz to tu zmieniono wygląd, ale zderzaki zderzak ładnie, że tak i fajną to jest ładniejsze auto niż poprzednik, ale faktycznie ten Kikut wystający to tusz można się z nim pożegnać kończy się pięknie do jutra
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY
-
13:16
-
-
-
12:52
-
REKLAMA
POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ
-
26.09.2023 08:20 Poranek Radia TOK FM25:35 W studio: Eliza Olczyk , Marcin Piasecki
-
26.09.2023 07:20 Poranek Radia TOK FM12:49 W studio: Joanna Hofman-Kupisz
-
26.09.2023 07:40 Poranek Radia TOK FM14:28 W studio: Jakub Wiech
-
26.09.2023 08:00 Poranek Radia TOK FM08:40 W studio: Marek Sawicki
-
26.09.2023 17:20 Wywiad Polityczny23:02 W studio: Michał Danielewski
-
26.09.2023 09:20 EKG - Ekonomia, Kapitał, Gospodarka26:12 W studio: dr Anna Czarczyńska , dr Marcin Mrowiec , Monika Kurtek
-
26.09.2023 09:00 EKG - Ekonomia, Kapitał, Gospodarka12:04 W studio: Kamil Suchański
-
26.09.2023 12:00 A teraz na poważnie10:32 W studio: Jacek Trela
-
-
-
26.09.2023 10:00 OFF Czarek31:47 W studio: Jacek Kuśmierski
-
26.09.2023 12:40 A teraz na poważnie15:34 W studio: Tomasz Jagiełło
-
26.09.2023 11:40 Kultura Osobista13:06 W studio: Wojciech Szot
-
26.09.2023 11:00 OFF Czarek22:50 W studio: Dominika Bychawska
-
26.09.2023 13:40 Połączenie15:38 W studio: Patryk Kugiel
-
26.09.2023 13:00 Połączenie20:20 W studio: Robert Tomaszewski
-
26.09.2023 16:00 Światopodgląd24:33 W studio: prof. Andrzej Leder
-
26.09.2023 17:00 Wywiad Polityczny16:25 W studio: Paweł Zalewski
-
26.09.2023 14:20 Połączenie07:23 W studio: dr Dagmara Oszkiewicz
-
26.09.2023 14:40 Raport Gospodarczy15:28 W studio: Łukasz Tarnawa
-
26.09.2023 14:00 Połączenie09:51 W studio: Anna Słojewska
-
-
26.09.2023 15:00 Światopodgląd11:09 W studio: Tomasz Bielecki
-
26.09.2023 15:40 Światopodgląd14:47 W studio: Sylwia Czubkowska
-
26.09.2023 15:20 Światopodgląd12:17 W studio: Michał Ochnik.
-
-
26.09.2023 18:30 TOK36008:08 W studio: dr hab. Maria Wincławska
-
26.09.2023 16:40 Jeszcze Więcej Sportu14:42 W studio: Weronika Możejko
-
-
26.09.2023 18:20 TOK36006:01
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL