REKLAMA

Hybrydowa Dacia Jogger, następca Lexusa LFA oraz Tesla Semi

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-01-02 19:40
Czas trwania:
12:51 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny w poniedziałek w nowym roku będziemy musieli przyzwyczaić do tej trójki, a jak będziemy pisali jakąś datę, ale myślę, że damy radę Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniamy się pięknie kłaniamy się pięknie w nowym roku damy radę spokojnie co tam nowego w świecie motoryzacji domyślam się, że w drugi dzień nowego roku w pierwszej audycji może jeszcze szału nie ma ale, ale coś dzieje słać szału trochę jest o do osób to Rozwiń » dawać z tym szałem nowy obraz z 25 000EUR jakieś 115 000zł, a zaraz zobaczyć nie ma przypadkiem już takiego oficjalnego cennika za tyle można było za stówę można było nawet poniżej można było 23 lata temu kupić Banka Jedynka to wcale nie taką marnie wyposażono wręcz przeciwnie trójki był niewiele droższa z jakimś prostym silnikami natomiast cechy na te 115 000zł w przeliczeniu we francuskiej cenę na razie jeszcze w Polskiej konfiguracji tego nie widzę tyle ma kosztować dacza bloger z hybrydą na razie mamy w ofercie 77 300zł kosztuje wersja pięcioosobowa 81 000 kosztuje wersja siedmioosobowa 12 z silnikiem z fabryczną instalacją LPG silnikiem o mocy 100 koni o dziwo, auto z mocniejszym 10 koni silnik się hala bez instalacji takie ma niemal identyczną cenę z tego co widzę jakoś tak w, a tras tak to jest bardzo duży samochód taki sobie, ale za przynajmniej tani jest ma ogromny bagażnik wersji pięcioosobowej wygląda nawet znośnie powiedziałbym, że nowocześnie jest to niewątpliwie lepszy od tego samochodu który był wcześniej, a wcześniej było co, bo Lodzi no tak rodziną k-dron ten samochód też nie jest dobry jeździliśmy już blogerem dużo więcej pali niż Sandero ma ten sam silnik do zdrowia za słaby silnik ma duży powiesz na ladzie jakiegoś Logana to było następstwem duży prześwit jest przez strony gorzej jeździć równo Okonek dr mówiliśmy myślenie jest tani albo raczej był lokal rycerzami to było 115800zł i hybryda z ramówki taktach hybryda, która już znana silnik 16 wolnossący o mocy 90 koni silnik elektryczny moc 50 koni dwudziesto kontralt alternator funk z funkcją rozrusznika łączna moc układu to 140 koni automatyczna skrzynia biegów 4 przyłożenia dla jednostki spalinowej wasz dla silnika elektrycznego, a chciałbym zobaczyć miny gościa o takich fajnych Siedlcach specjalistów automatycznych skrzyń biegów, którzy będą po raz pierwszy rozbierać za jakiś parę latek się popsuje akumulator akumulator o pojemności 1200 kilo 1200W to Wato godzin nie tak skoro 1,50 Orle w godzinę to one też samochody terenówki jeżdżą hybrydowe, ale to ty mówisz zobaczymy faktycznie za parę lat jak to będzie to będzie nie zawodne czy nie zawodne jak też będzie naprawiać Johna le rzucą słonej 115 000zł wszystko możesz kupić gazem z 70 siada panie to wieś to oczywiście, ale jest wybór ja tam okryta wrzenia będą kupować no i tyle na gaz Bór wybór ważniejszy niż szans, bo dla nich widocznie taka zobaczymy co klienci na to będziemy mieli w styczniu kolejnego Burgera to wciąż nie będzie hybryda zobaczymy jak to po pół roku po półrocznej przerwie czcić, jakie będą nasze wrażenia dobra to ja ja dzisiaj rozpoczyna nowy rok mówi szał to jednak jakiś szał jest szampański nastrój wciąż pewnie dla niektórych to ja w takim razie o lexusie LS, a nie wiem czy pamiętasz bojami duży problem, że chcę przypomnieć sobie przypomniałam, że tym zakazywać wieku Sławku, że nie jeździłem, ale nie to, że nie jeździłem też jest to powód to powinno świadczyć to źle mnie świadczy nie jeździłem lexusem LFA, ale nie czuć w Polsce było oficjalnie w ogóle oferowano tylko 3 lata był produkowany w 2 słuchali stopu Super samochód marki Lexus no ni San GT-R ma Klarę jak ślą bogini jakiś Ferrari te wszystkie firmy próbował Lexus łyknąć szkoda tylko przez 2 lata tylko 500 egzemplarzy wyprodukowano, jaki tam był silnik dziesięcio cylindrowy Fałka, czyli widlaste 48 pojemności 560 koni automat sekwencyjny 4,5l długu 4,5m długości przeproszą zbiornik paliwa 70l nie taki ciężki 1500 kg no dobrze nie ma go w Polsce kilka sztuk sprzedano w Europie kilkadziesiąt i cóż no widocznie komuś się czy to ma sens kolejne pytanie no widocznie Lexus stwierdzili, że ma sens przy okazji okrągłej dziesiątej rocznicy zaprzestania produkcji mamy informacje dotyczące modelu tor ma być następcą jak myślisz wodorowy hybryda spaliny spalinowe zwykły elektryczny no tak taka jest zapowiedź samochód elektryczny już wiemy, że będzie przyspieszał niewiele ponad 2 sekundy do setki zasięg taki praktyczny ma być trochę ponad 700 km to naprawdę imponujące, ale patrzę tutaj takie wizualizacje to jest bardzo fajny wschód lubię tak oglądać takie samochody, ale jak pamiętam jazdy McLarenem nie było takie znowu to fajne tu ciasno szeroki samochód trudny do zaparkowania, ale mimo wszystko jednak była frajda zjazdy McLarenem chyba się ze mną zgodzisz to pewnie z tym też będzie, bo tak jak mówię nie wiem czy miałeś okazje, chociaż oglądać to LFA 10 kilka narządów tak tak fakt, iż to jest majstersztyk, jeżeli chodzi o konstrukcję no właśnie za szkody szkoda, że takty wydawało mi się, że Japończycy, toteż długo potrafią się przywiązać do Niska skala pamiętasz niż sam GT-R Krzyszto latami było produkowane, a przecież wydawałoby się z tym Lexusa potrzeby to samo robić, bo dalej cena panie do ten był pewnie koszmar kosmita, a jeszcze patrz osiągi chyba życie tysięcy dolarów kosztowało 37 do setki reż rozmach w 13 tej ceny przy tych nie wiem, jakie seriale bardzo atrakcyjne cele tak to prawda na 50 000USD no no były sprzedawane przez wielu przez wiele lat były produkowane tylko z kierownicą po prawej stronie pamiętasz Skyline jeszcze raz w rękach skarb prędkość maksymalna tego LFA było 325 no Super sportowy samochód pożegnaliśmy się z nim 10 lat temu czekajmy na następcę elektrycznego obrad, a propos elektrycznych samochodów, a jest taki samochód Tesla Semi jest taki to tłumaczy dziennikarz bloger, ale też zawodowy kierowca ciężarówki na wasze Tomasz Zieliński i miało okazję przyjrzeć się właśnie ta z lisami rozsmarować ten samochód rozstawił samochód po kątach można tak powiedzieć jest zawodowcem jeździ ciężarówkami po Europie i z naszych na tę wiedzę mówi my jesteśmy amatorzy my widzimy jak Fota pośrodku wymową jak w McLarenie, a on przyjrzał się temu popatrzy mówi Kurda przez to bez sensu za każdym razem jak potrzebuje podać kwit parkingowy albo dokumenty gdzieś przy wjeździe na załadunek albo rozładunek przez jak podglądam pracę zawodowego kierowcy ciężarówki po prostu jest taki kanał na YouTubie Iwona Blecharczyk, która zresztą miał okazję poznać żeśmy kiedyś byli jakimś dzień dobry TVN albo w pytaniu na śniadanie to fajna dziewczyna już jeździć ciężarówką teraz swoją kiedyś dla dla innych i jakby lubi patrzeć na pracę na filmy w jakby faktycznie nad fotel kie BU fotel pośrodku mnóstwo rzeczy takich związanych swoją pracę utrudnia, zwłaszcza że zamiast też bardzo dziwna kabina, dlatego że tam, jeżeli tam drzwi nie są tak jak normalnie w samochodzie tylko musi przejść na tyły dopiero ma drzwi zmusi naprawdę dziwnie zaparkować tylko tam może sobie okno otworzyć to jakby przedziwna naprawdę przedziwne siedzisz pośrodku, więc jeżeli ktoś sobie wyczyścić lusterka to musi też po prostu wyszła z tego samochodu tam się nakombinować, żeby to, żeby to zrobić może fajnie wygląda na fajnie wygląda na filmie, ale to niejedyne problemy drugi problem też ogromna gigantyczna szyba, która po pierwsze, będzie bardzo trudno z tego samochodu usunąć śnieg po drugie, ona też będzie sprawiała, że latem ten samochód będzie się dogrzewał dużo bardziej w związku z tym trzeba będzie mocniej chłodzić zużywać prąd z akumulatorów kolejna masa zastrzeżeń no to jest to, że masa też samochodu kolejno masa 4,5 tony waży sama akumulator, bo dałoby 900 kilowatogodzin szerokość może być nawet 2 pół metra w Europie jest za dużo chyba może być nie może być, więc 2 półmetrowe doniósł na mnie owalu tezie tutaj też dziwne jest to we wszystkich tych ciężarówka, która już po Europie Otóż postawach ma gdzie spać, bo w Europy jest także kierowca może jechać przez ileś godzin potem odpoczynek ten odpoczynek, jakby jest najczęściej w kabinie, bo tam są po prostu we wszystkich tych ciężarówka, które są w Europie no jak masz spanie to chyba, że to jakiś naprawdę bardzo ultra krótkie dystanse tam nie ma spania Tomasz totalnie z źle zagospodarowane przestrzeń my no bo tam, gdzie powinno być łóżko tam są różni ich no tak, ale słuchaj to jak ja tutaj w ogóle nie polemizuje, bo sami nie będą żadnym ekspertem ponad nie mam prawa jazdy ciężarówki, więc nie będę się wymądrza, a tutaj eksperci odpowiadają, że tu jesteście tak dużo znaków zapytania, że pewnie ten samochód wejdzie do produkcji nawet w stanach Zjednoczonych do sprzedaży już mówią Europie dużo później zresztą są przecież wiesz jak mówiliśmy nieraz tez sami mówiliśmy co dalej tak jeszcze jedno, a jeszcze 1 jeszcze jedno zdanie na temat tego samochodu to jest takie, że te ekrany dotykowe, którym wszystko obsługuje tam są chyba 4 no 2 duże na obu stronach Kiera kierownicy na pewno, a więcej to nie widział tak duże tak 11 i 0202. z prawej strony po pierwsze to za jasne to naprawdę przeszkadza i rozprasza absolutnie to osoby w stanie wyobrazić jak się jeździ nocą, nawet jeżeli się to przy gasi na minimum natomiast jest taka, że to rozprasza, żeby w trakcie jazdy zwykłe fizyczne przyciski są dużo wygodniejsze w obsłudze, więc fajnie Tesla fajnie zrobiliście fajną zabawkę, a teraz nasze wg profesjonalistów kompletnie nie nadaje, a w Europie to nawet nie wchodzi w tej normy tutaj też patrzyłem tak jak opowiadała, że np. maksymalna długość ciągnika z naczepą w unii europejskiej 16,5m no i tutaj też i tutaj też tutaj będzie problem z osiągnięciem tych limitów szerokości długości do masy też okazuje się, że że-li te elektryczne ciągniki siodłowe mogą ważyć maksymalnie 2 tony więcej niż wersje spalinowe np. więc zobaczyć ile tu jest ile to jest w ogóle oprócz tych praktycznych wszystkich rzeczy, o których mówiłeś, o ile tu jesteście barier, żeby ten samochód, kiedy przyjechał do Europy taki był sprzedawany kłaniamy się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne jutro Sławek Paruszewski Jacek Balkan do jutra dziękujemy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA