REKLAMA

Test: Suzuki S-Cross oraz Swift

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-01-12 19:40
Czas trwania:
12:43 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór no i 2 suzuki dzisiaj z nami 1 to jednak jest świeża sprawa ja bym od niego zaczął suzuki S-Cross nowej generacji my mieliśmy na wiosnę trzecia generacja kiedyś to było z 4 natomiast 4 S-Cross teraz raczej chyba wszyscy mówią na to skoro, chociaż nie jakaś cofki oficjalne nazewnictwo w obie w ubiegłym roku po jedenasty roku skoro po prostu nowość, więc ten jest cross jest w tej chwili Rozwiń » kończy tak wygląda jak patrzę to najbardziej przypadła pierwsza trzecia, czyli ta, którą w tej chwili widzimy ta pierwsza, która pojawiła się chyba 16 lat temu patrzono na mnie druga słuchaj a, czyli ta druga taka taka Dent wg najbardziej delikatna wydłużona i najbardziej różniąca od gitary np. była tutaj ten nowy S-Cross jest wzorowane na, czując się bardzo RAV 4, który uderza zarówno sprzęt, jaki styl, jaki profilu MEN to nie jest Belga nie, bo to coś za tak tak to rzeczywiście mała Rawka trochę małe w związku z tym też mała i mały cross i bardzo bardziej upodobnił do gitary to w ogóle nie przeszkadzało mi się zawsze vitara bardziej podobała i zdanie odrębne, a okej w wierze vitara, które dziś mówimy stanowi ponad 40% sprzedaży suzuki w Polsce dobra, ale do tego Crossa przejdźmy samochód w tej chwili to jest samochód też taki bardziej pękaty bym powiedział w porównaniu z poprzednikiem 2 napędy mamy pod maską 1 jeździliśmy na wiosnę to był znany już wcześniej 1429 już ani 140 turbo no i tym razem mamy hybrydę to hybryda 15116 koni co, do której jednak mieliśmy pewne wątpliwości szczególnie wita, że jak jeździliśmy ona nie jest taka dopracowana do końca jest akurat w tej sztuce też mam takie wrażenie, że to jeszcze jeszcze jeśli chodzi o napęd hybrydowy to dałoby się tu coś zrobić natomiast nie ma już takich dramatycznych wrażeń, a to jak się ten wygląd w tej chwili druga to wiem, że się najbardziej podoba, ale rozumiem, że tą trzecią też przynajmniej akceptujesz wysoka akceptuje, ale dla mnie ten samochód stał taki zupełnie niejaki co znaczy Pierz vitara, bo to było to było tak żeśmy się nad tym zastanawiali jak to możliwe, ale vitara z z tym jest cross to były 2 SUV-y segmentu ba, które nie nadrabiały wielkością, ale nadrabiały jakąś taką japońską solidnością natomiast ta japońska solidność w przypadku tego z KRUS SA jak nie widzę nie wiem ona gdzieś tam na pewno jest, ale nie widzę jej nie czuje podczas jazdy i trochę to przeszkadza nie wiem czy, bo to wieś japońskie samochody pachną specyficzny sposób z nimi mnie nie mówię tylko zapachu tylko mówią, jakby od całej gamie, jakby doświadczeń z tym samochodem jak siadasz do Swifta to tak poparł w trakcie orientuje, że to jest swift no tutaj wsiadać do tego Crossa no trochę racji stracił oryginalność szczególnie w wyglądzie zewnętrznym to się zgadzam, ale nie jest też nie wiem przeciętna nie wiem czy zauważyłeś też ta ta zmiana w środku też już przerabialiśmy wita, że jest jeśli chodzi o obsługę wnętrza tamten ekran jest większy trochę bardziej wystaje z tego co pamiętam jak ty mówiłeś pierwszy raz mieliśmy z tym do czynienia ponad pół roku temu, że jeszcze tego, że tak się wyrażę kolokwialnie nie kupiłaś i zresztą tamten był chwalony przez następne ta obsługa wnętrza pamiętasz ona pozostała zresztą swój cie natomiast tutaj, ponieważ ciągle się tym samochodem jest, że to doceniam to uważam, że to jest lepsze uważam, że to jest nią bardziej przejrzyste lepiej to wygląda no jest to krok naprzód co wcale nie jest oczywiste tak patrzcie czym można by tutaj co tu się zmieniło bagażnik 430l prześwit 18cm ja mam chyba trochę rosło prawda tak tam jest od gitary prawie 15 cm, że vitara z maluchem przy nim tak bardziej w tak takiego małego kompakt to do i powiem, że to jest chyba moje jedno nie mówią o napędzie byłaby jednak mimo wszystko wziął 1429 koni ten co jeździliśmy tam na wiosnę natomiast myślę o tym dobrze jest 200 wziął 14 turbo i i ponieważ mam na bieżąco pamiętamy przecież jeszcze 9 dzisiaj przyjść do Radia, że to jest fajne auto jednak wiesz to nie jest rzeczywiście taki japoński samochód no jednak dobra Honda czy dobra Toyota to prawda natomiast no dla mnie to jest lepsze niż druga generacja, szczególnie że się po prostu bardziej podoba ta obsługa jest łatwiejsza, ale rozumiem, że tutaj mamy zdanie odrębne tutaj też możliwość grypa, czyli napędu na 4 koła do kupienia ile kosztuje minimum 115 000 w razie proszę o minimum 90 nie to jest gitara chórki, a właśnie teraz ci zaraz ci powiem no jest dychę droższy od Dycha droższe od od gitary teraz to benzyna Jan, a benzyna 1429 koni niż ze skrzynią manualną, proszę bardzo, wersja Comfort 1061071000 nowości no popatrz może dopłacić 20 000 zatem napęd hybrydowy, który nie jest zły on niewiele paliwie on on pali nad pod miastem tak czy nie wiele, bo zima jest chłodno stoi Unia nadwozie tak 66l tak średnio pali pani jest tak źle dobrał słuchaj powiedz mi w takim razie teraz pytanie słał, a bo, jeżeli dobrze pamiętam to my mieliśmy wersję i jaką mieliśmy skrzyni biegów mamy to skrzynie biegów właśnie, która z tym układem hybrydowym tak gęsta zautomatyzowana to co mieliśmy witraże i wyrażenie za bardzo to działało tu trochę lepiej, ale też to nie jest związała łączne zatrudnienie, ale wiele dorabia to nie jest idealne ja niedobrze na tego samochodu kolanem i ja zanim, ale jeszcze przed chwilą powiedziałem, że właśnie biura turbo, bo po prostu 20 000 dopłacać za za jednak niedopracowany układ to 20 000 taniej można by się zastanawiać 20 000 drożej no to owszem, suzuki S-Cross trzecia generacja tak, ale napędza turbo benzyna, ale wciąż wolałbym Vitor wciąż nowym gitar i kraj to się tutaj to tutaj się przynajmniej zgadzamy przejdziemy do słów to przy okazji jasne też mieć okazję jeździć w grudniu na początku chyba tak to jest też taka trochę ciekawa sprawa, bo segment Bea, czyli auta miejskie on jest teraz traktowane będą przez te ostatnie 23 lata był traktowany bardzo pomoc ma coś czemu, dlatego że na tych samochodach co najmniej zarabia też trzeba nie pakować elektronika, z którą było krucho w związku z tym klub sporo firm, jakby wychodziła z takiego założenia, że lepiej produkować drogie samochody i zarabia na nich więcej nie produkować małych Opole już byśmy dawno nie słyszeli nawet nie wiem czy w parku prasowym coś takiego istnieje okej Kosa ma, ale to elektryczną mieliśmy parę razy też była chyba taka zwykła, chociaż też nie pamiętam, kiedy nowa Mokka mamy dużo częściej niż wykonujące Peugeot 208 OKS normalnie już, ale w wersji elektrycznej najczęściej nawet taki zwykły samochód segmentu UB to jest słuchaj w tym momencie z łóżka sprawą sam ja mawia Yaris jawi się świetnie sprzedaje fabii jest bardzo dobrym samochodem, ale ona tak różnie jak to segment nie jest ciągle nowe no to jak z Fabiano cenę swift zaczynają się od 68 000zł jest jeszcze wersja sport kosztuje stówa 14 na 130 koni ten samochód żeśmy jeździli nie był sport to był taki zwykły napęd, czyli silnik 1283 konie z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach włazie jest dziś co auto do wyboru to kosztuje 68 000 ze skrzynią auto kosztuje 73 000 czy to jest dziś i w przypadku S-Cross SA jak pan nie potrafi odnaleźć już, jakby to było auto mówią proszę jeszcze marki Mahindra Mahindra dla dobra MAH Indra albo tata Motors Tokai to miasto pakietu to po prostu natomiast jak na suzuki to po prostu oczekiwałem czegoś lepszego czegoś więcej, a teraz, jeżeli chodzi o tego Swifta to jest w dalszym ciągu porządne japoński mały miejski samochód z całą paletą wynikających z tego zalet, czyli mało pali przyjemnie jeździ ma przyjemny układ kierowniczy daje sporo informacji to w jaki sposób na samochód jest zestrojone zarówno zawieszenia układ kierowniczy daje sporo informacji kierowcy co się dzieje samochodem jest przyjemna jest to takie auto, którym cechy, jeżeli się śpieszy to masz wrażenie, że jedziesz szybko nie będzie się szybko, bo to ma 80 z nową broń i powiedz mi czy właśnie to 83 konie czy, bo 14 turbo to nieraz zgadzaliśmy wyszły świetnie jeździ sobie radzi tak dużą mocą 14 turbo 129 czy ten nie jest za słaby to nie jest tylko taki, który daje ci frajda przecież miejsca Adobe tylko po to, żeby zmienić miejsce nie słuchaj on ma 13 sekund ostatki, czyli niby wiesz ja już tras często na jeździmy przecież naszym długodystansowym Mitsubishi z państwa, który ma skrzynie cofał tej 71 koniec silnika 12, czyli jeszcze 10 mniej uważam, że to w dalszym ciągu rakieta te silniki się fajnie skręcają na obroty są żwawe i mówię do mas takie wrażenie, że jest nim szybko szybko przyspiesza aż, ale to wynika z tych emocji towarzyszących nie koniec jak to zmierza stoperem to być tak wyszło, bo jest wiele dużo szybszych samochodów, które dają dużo mniej na tej radości, więc jeżeli chodzi o Swifta moim zdaniem jest w dalszym ciągu bardzo dobry samochód dla tych wszystkich zwłaszcza, którzy nie szukają w aucie elektroniki gadżetów wodotrysków tylko chcą mieć mały lekki domyślnie niezawodne, a na samochód, który waży tylko 860 kg jak też bardzo lubię wieś tylko jak i lepiej znam z tym mocniejszym napędem, ale też bardzo lubię nadal już dziś i wciąż nie drażni ta to wnętrze, które przeszły tyle lat ma Zobacz nasze nie zestarzało nadal daje się obsługiwać to wszystko jest czytelne to nie jest jakiś Super może nowoczesny, czyli jakoś Super zaprojektowane, ale przyjemnie się nim jeździ to ten słyszy co o chyba rzadko kiedy narzekaliśmy na swój stan nie wiem kiedy, ale wiesz co kiedyś mieliśmy taką przygodę z suzuki, którą sobie teraz przypomniał nie pytam, jaki to był model, że tym jeździć nie dało nie wiem czy pamiętasz, kiedy coś, bo mieszali w układzie kierowniczymi potem się z tego wycofali była jakaś jak zdążyliśmy się do tego przyzwyczaić tam podobne przypadek jak Mitsubishi Space Star, że kierownica nie wracała do pkt 0, a ja wiem już wiem tak w pierwszych klasach było tam był taki los, jakby oczy nie jak po prostu był los kilka po kilka stopni kręciłem kierownicą w lewo prawo nie miał odpowiedzi szkół, które czy samochód nie skręcał na początku pamiętasz, ale to naprawili to szybko zrezygnowała na pewno w pierwszych klasach kilkanaście lat temu pamiętam rzeczywiście, ale wiesz to stara historia tego nie ma teraz no tak tak tak na szczęście tak mi się przypomniało tylko dobrze na 2 suzuki dzisiaj moim zdaniem 1 trochę gorszy drugi trochę lepszy, ale zupełnie inna wieś, bo to 1 okresowe drugi fajny samochód miejski tak Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA