REKLAMA

Nowe technologie w branży opiekuńczej – digitalizacja w opiece nad bliskimi w domu

Audioprezentacja
Data emisji:
2023-01-16 06:30
Audycja:
W studio:
Czas trwania:
26:47 min.
Udostępnij:

Starzejące się społeczeństwo staje się coraz większym wyzwaniem także dla sektora innowacji i digitalizacji. Smartfony zmieniły świat i naszą codzienność. Korzystają z nich nie tylko młodzi, ale także coraz więcej seniorów. Dziś dzięki nim mogą komunikować się z rodziną, a także mieć najważniejsze informacje w zasięgu ręki. Rozwiń »

Jak nowe technologie mogą usprawnić pracę opiekuna osób starszych? Dlaczego digitalizacja wkracza do branży opieki nad seniorem? O technologiach, ułatwiających sprawowanie takiej opieki w domu, Jakub Mędrzycki rozmawia z Pauliną Milak, p.o. Dyrektora Działu Rozwoju i Wsparcia Systemów Operacyjnych w firmie Promedica24.

Z podcastu dowiemy się, jak bardzo digitalizacja poprawia bezpieczeństwo w opiece nad seniorem, podnosi komfort życia osoby korzystającej z opieki, a także ułatwia pracę samym opiekunkom.

Zapraszamy do słuchania
Na podcast zaprasza Grupa Promedica24 Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry państwu kolejnym odcinku naszego podcastu porozmawiamy tym razem o nowych technologiach, które pomagają nam w opiece nad seniorami nad osobami starszymi, które tej pomocy potrzebują już wiadomo, że technologia nie zastąpi człowieka, ale na pewno dzięki niej opieka nad seniorem w domu będzie jeszcze bardziej komfortowa zarówno dla opiekuna jak dla podopiecznego, a będę o tym rozmawiał z panią Pauliną Milak pełniącą obowiązki dyrektora działu rozwoju i wsparcia Rozwiń » systemów operacyjnych firmie pro Medica 24 dzień dobry dzień dobry państwu dzień dobry panie redaktorze pani Pauliny co tak naprawdę dają nam i po co w ogóle są te nowe technologie we wspomnianej opiece nad seniorami nowe technologie tak naprawdę dają nam bardzo bardzo dużo jak wiemy teraz jesteśmy w dobie społeczeństwa starzejącego się tak naprawdę dzięki nowym technologiom możemy bardzo wiele rzeczy sprawdzać kontrolować pozwalają one być tak naprawdę nam na bieżąco z seniorami wiemy, że starzenie się jest procesem naturalnym on nie ustąpi i technologia cała radykalizacji, które w tym momencie jesteśmy to zwane nam tak naprawdę znajdować różnego rodzaju rozwiązania, aby ułatwiać opiekę nad seniorem ułatwiać kontakt z seniorem kontakt też rodzinę tego seniora, który chcielibyśmy porozmawiać możemy być na bieżąco możemy monitorować różnego rodzaju czynności jak wiemy teraz tak naprawdę nowe technologie nie kończą się tylko na smartfonach nie dotyczą tylko aplikacja na smartfony, ale mamy też różnego rodzaju inne rozwiązania dostępne w tym momencie na rynku, które pozwalają opiekować seniorami pozwalają nam weryfikować ich stan zdrowia co się z nimi dzieje być całym kontakcie jak również tak jak w naszej branży być stałym kontakcie właśnie z rodziną seniora czy opiekunem, który wyjeżdża na koncert, aby danym seniorem się opiekować, a są pani Paulino możemy tak konkretnie przez to rozumieć rozumiemy wszyscy np. to, że dzięki naszym technologiom, które mamy w tym momencie w naszej organizacji, czyli aplikacjom mobilnym możemy pokazywać podróż opiekunki klient, czyli tak naprawdę rodzina naszego seniora może weryfikować, której godzinie opiekunka dojedzie na końcach, aby móc tą opiekunką się zapoznać przekazać najważniejsze informacje mamy też tzw. czad, który pozwala nam właśnie na kontakt pomiędzy rodziną seniora opiekunkom czas dodatkowo wyposażony jest tzw. translator, dzięki któremu nie jest przeszkodą bariera językowa to jest coś niesamowitego w ogóle dzisiaj faktycznie możemy mieć dzięki tym aplikacjom tym technologiom taki no doprawdy ogromny kontakt kontrolę w pewnym sensie, ale w takim dobrym tego słowa znaczeniu prawda ważny jeszcze pani wspomina o tym tłumaczu już też ten język nie jest przeszkodą to jest dla mnie to jest dla mnie to jest coś niesamowitego można sobie narzekać na to, że ta technologia nas oplata przecież ona tak naprawdę z drugiej strony nam też strasznie pomaga co są co są ważne rzeczy, które dzisiaj dzisiaj mówimy dokładnie to nie jest tak, że technologia nas w jaki sposób ogranicza tylko ona tak naprawdę daje nam możliwości daje nam możliwość na każdym polu doskonale wiemy, że tak naprawdę, acz każda firma każda organizacja posiada w tym momencie teraz jakieś aplikacje te aplikacje ułatwiają kontakt tak jak mówiliśmy nasza aplikacja tak jak zostało powiedziane też tutaj zaciera barierę językową wydaje się, że to jest bardzo duża wartość dodana, u której warto wspominać, żeby wiedzieć, że tak naprawdę teraz technologia radykalizacji daje nam bardzo bardzo duże możliwości i bardzo cały czas rozwijać i znajdować nowe zastosowania dla tej technologii chociażby tak jak u nas właśnie w branży opiekuńczej oczywiście przy okazji Drodzy Państwo wcale nie namawiamy do uczenia się języków obcych wręcz przeciwnie oczywisty, ale tak, ale takie elektroniczne tłumacze cyfrowe w aplikacjach jak najbardziej pomagają pani Paulino, a jako osoby starsze radzą sobie no właśnie np. z obsługą smartfona pod kątem tych nowoczesnych aplikacji wspomagających opiekę nad nimi tak naprawdę znaczone są z nami od wielu wielu lat wydaje mi się, że nikt z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez smartfona Janów nawet powiedzieć na przykładzie swojej rodziny swoich dziadków, którzy właśnie są seniorami są naprawdę bardzo biegli w obsłudze smartfonów także wydaje się, że w przypadku seniorów, którzy korzystają z naszych usług też nie jest problemem zmęczony teraz są dostosowywane do potrzeb różnych grup wiekowych, więc można wybrać różnego rodzaju telefony, aby móc z nich korzystać tak naprawdę w pełni i wydaje mi się, że całe społeczeństwo nawet społeczeństwo, które tutaj mówimy, czyli starzejący się jest 100% przygotowane gotowe do tego, aby korzystać ze smartfonów nie widzimy to też my właśnie różnego rodzaju raportach, które otrzymujemy, że aplikacje, które przygotowaliśmy są przez tych seniorów wykorzystywane spędzają oni czas korzystają z nich, czyli jest dla nas sygnał, że są one przygotowane prosty przejrzysty sposób to też był tak naprawdę nasz cel, aby każdy mógł z tej technologii skorzystać, żeby nie były to skomplikowane narzędzia tylko bardzo proste w obsłudze czytelne tak to prawda, ale muszą być łatwe w przystępny dla każdego aplikacja to jedno, ale smartfony takie też pani pani Paulino wspomniała to są przecież też smartfony tzw. dla seniorów prawda z dużymi przyciskami przystosowane do tego, żeby każdy mógł tam wszystko zobaczyć dokładnie i bez problemu go obsługiwać po prostu wykładnie jest bardzo ważne właśnie, żeby znaleźć w marcu, który będzie spełniał nasze potrzeby nasze oczekiwania tak dla każdej grupy docelowe myślę, że można znaleźć dedykowane urządzenie tak nowy wybór jest faktycznie na rynku ogromnych Promedica 24 oferuje m.in. właśnie aplikacja na telefon, a skąd pani Paulino w ogóle wziął się pomysł na nią i na czym przy zachowali iść tak naprawdę wszystko pojawiło się od tego, że słuchamy potrzeb osób, z którymi współpracujemy zauważyliśmy, że ręce częściej pojawiały się głosy, że bardzo panie było mieć wszystko zebrane w 1 miejscu, aby przychodziła różnego rodzaju powiadomienia, żeby nie trzeba było korzystać z maila tylko właśnie mieć wszystko zgromadzone tutaj 1 aplikacji tak naprawdę wszędzie teraz możemy zauważyć, że aplikacje są czymś podstawowym, jeżeli chcemy np. opłacać różnego rodzaju rachunki też korzystanie z dedykowanych aplikacji, które wskazują nam np. mija termin proszę tutaj wykonać opłatę i tak samo jeśli chodzi o nas nasi współpracownicy nasze opiekunki nasi klienci zgłaszali potrzebę, że dobrze byłoby mieć wszystko zgromadzone w 1 miejscu jeśli chodzi o inspirację to tak naprawdę tutaj musimy powiedzieć, że jesteśmy pionierami na rynku nie ma na ten moment organizacji w Polsce, które posiadają aplikacja mobilna dla seniorów, więc my byliśmy pionierem, aczkolwiek czerpaliśmy inspiracje całego rynku, ponieważ aplikacje są dostępne wszędzie API aplikacja dla firm usługowych takich jak nasza są dostępne nie stricte tutaj właśnie w tym obszarze opieki nad seniorami, aczkolwiek mogliśmy się inspirować różnego rodzaju aplikacjami, które już istnieją oraz takich powiedział gość na początku tym co zgłaszali nam nasi seniorzy czy nasza opiekuńczych i właśnie propos opiekunki opiekuna opiekunów jak ta aplikacja może usprawnić ich praca myślę, że możemy powiedzieć śmiało ona bardzo usprawnia pracę opiekuna, dlaczego bardzo, dlatego że właśnie wszystkie dane zebrane są w 1 miejscu opiekun może zweryfikować np. informacje o swoich wynagrodzeniach zarówno o wynagrodzeniu z symulowanym, która otrzyma za dany wyjazd jak również realnym wynagrodzeniu, które zostało zrealizowane do wypłaty może również w 1 miejscu zweryfikować do jakiego podopiecznego wybiera czy znajdzie wszystkie informacje o dolegliwościach, na które cierpi podopieczny do jakiego miasta się wybiera 30 duże miasto 30 małe miasto co więcej może również rozliczać pracę w Polsce, ponieważ nasi opiekunowie wykonują również obowiązki tutaj w Polsce dzięki aplikacji mogą składać tzw. raporty zaczął pracę w Polsce właśnie w 1 miejscu bardzo prosty przystępny sposób za pomocą tylko kilku kliknięć co więcej tak jak powiedziałam nasi podopieczni cierpią na pewne dolegliwości aplikacja opiekunom daje dostęp do tzw. bazy, więc mogą zweryfikować jak postępować z danych sytuacje są przygotowane specjalne artykuły, które mają wspomagać codzienną pracę opiekuna można również korzystać z pakietu szkoleń w aplikacji będzie można już wkrótce właśnie zapisywać się na szkolenia na ten moment można mieć dostęp do materiałów szkoleniowych, które już się odbyła co też moim zdaniem bardzo ważną rzeczą, ponieważ dbam o to, aby personel opiekuńczy był przeszkolony tak szkolenia treningi są bardzo ważnym elementem, aby czuć się pewnie wyjeżdżając na dany kontrakt na dany wyjazd dlatego zebranie tych informacji w 1 miejscu jest bardzo bardzo przydatny wszystkie informacje aktualizowane na bieżąco, ponieważ aplikacja zintegrowana jest naszym głównym systemem operacyjnym co też może być bardzo istotnym elementem, ponieważ nie są to dane historyczne nie są dane stare tylko to są naprawdę dane aktualne, które z minuty na minuty mogą się zmieniać nasi opiekunowie otrzymują oczywiście specjalne powiadomienia nic nie przeoczyć z tego co zrozumiałe mamy tak naprawdę 2 aplikacje tak jedno to jest dla opiekuna, a druga dla dla tej osoby, która takiej opieki poszukuje, czyli tak naprawdę dla nazwijmy to dla klienta tak, jeżeli chodzi o aplikację to mamy można powiedzieć, że mamy 2 rekrutacje 1 aplikacja dla opiekuna, a druga aplikacja jest właśnie aplikacja dla seniora i dla rodziny seniora dla osoby, która z nami zawiera umowę i z tych aplikacji znajdują się wszystkie niezbędne dane do świadczenia usługi opieki, a które funkcje w tej aplikacja dla klientów okazało się są najbardziej przydatne wydaje mi się, że podobnie jak u opiekuna bardzo ważne jest to, że klient może wtedy np. swoje rachunki tak możesz śledzić swoje płatności widzi co zostało opłacone czy też nie kiedy należy daną płatność uregulować co więcej na bieżąco też może śledzić informacje o tym, jaki opiekun przyjedzie świadczyć usługi opieki może decydować może zapoznać z tymi wydaje się to też jest bardzo ważne, aby nie podejmować tej decyzji w takim chaosie tylko mieć czas na to, żeby na spokojnie przejrzeć zobaczyć zweryfikować, że jest to osoba o takiej takich umiejętnościach i świadomie podjąć decyzję, że tak decyduje się właśnie dlatego opiekuna aplikacyjną dodaje jest tam dostępne, czyli opiekuna jest możliwość zaakceptowania bądź odrzucenia danej propozycji, którą składamy klientowi także wydaje się, że to bardzo bardzo ważny aspekt tej aplikacji co więcej to, o czym mówiliśmy na samym początku, czyli czad nasz klient może rozmawiać z opiekunem, który obecnie znajduje się na miejscu jest to naprawdę bardzo Innowacyjna funkcja, ponieważ na bieżąco mogą być w kontakcie opiekunowie mogą liczyć się niepewnie w rozmowach telefonicznych, ponieważ wiemy, że są jakieś zakłócenia na linii, czego mogą zrozumieć, a jeżeli wymieniamy się wiadomościami na czacie jest to bardziej bezpieczna forma dodatkowo dochodzi to czy, o czym mówiliśmy, czyli translator nieważne czy opiekun odpisuje Popławską czy po niemiecku co nam odpisze klient wszystko może być przetłumaczony nam język opiekuna dzięki czemu może czuć pewni na czacie można również wysyłać różnego rodzaju zdjęcia, aby też uspokajać rodzinę klienta wszystko jest dobrze możemy pokazywać jak spędzamy czas naszym podopiecznym także jest bardzo bardzo wiele ciekawych funkcji, które są wykorzystywane w tych aplikacja tak samo jak w przypadku opiekunki również nasz klient ma dostęp do bazy wiedzy dostaje różnego rodzaju powiadomienia o nowościach o tym jak np. zmieniasz prawo niemieckie z czego może skorzystać w przypadku świadczeń usługi opieki cały czas jest na bieżąco ze wszystkimi informacjami i również tej aplikacji dane też aktualizowane na bieżąco także nic nie powinno ominąć naszego klienta dodatkowo wdrożyliśmy niedawno też funkcję pozwalającą na śledzenie, o której godzinie dojedzie dane opiekuna kontrakt tak jak mówiłam, aby móc przygotować, że powinienem teraz udać się do domu podopiecznego, aby przywitać opiekuna przedstawić jego obowiązki, żeby zapoznał się też z całym domem z tym dziś znajdują poszczególne rzeczy co też się wydaje, że jest bardzo bardzo fajną opcją, ponieważ wiemy nasz żyjemy w biegu idą, że jest wiedzieć nie trać czasu na to, żeby czekać na opiekuna tego miejsca informację, że np. w ciągu 30 minut ktoś dojedzie bardzo byłoby teraz właśnie udać się przywitać daną osobę dobrze teraz przejdźmy do tej z drugiej strony, czyli do rekrutacji nowych opiekunów, czyli jak to zrobić, żeby właśnie znaleźć tych najlepszych tych o najlepszych kompetencjach, bo podobno do tego też stworzyliście taką przydatną aplikację tak tutaj właśnie przygotowaliśmy aplikacja dla naszego zespołu rekrutacji jest to jedna z naszych aplikacja, ponieważ mamy więcej jak wiemy procesy rekrutacyjne bardzo zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat nie są takie standardowe sztampowe procesy, które mijają szybko, że interesują nas tylko jakieś twarde umiejętności tylko zaczęliśmy zwracać uwagę też na pewne umiejętności miękkie procesy rekrutacyjne szczególnie w takim razie jak nasza wymagają bardzo bardzo dużego skupienia i pozyskania bardzo szczegółowych danych tak, aby jak najlepiej przygotować ofertę naszego klienta oraz dla naszego opiekuna w związku z tym mamy przygotowaną Platformę, która nazywa się Garden jest Platforma, która krok po kroku prowadzi nasz zespół rekrutacyjny przez cały proces w tej Platformie możemy właśnie wprowadzić wszelkie niezbędne dane, które są nam potrzebne do rozpoczęcia tego procesu możemy wykonać zdjęcie opiekuna pewnym standardzie, aby wyglądało ono właśnie dobrze nasili dodatkowo możemy też wygenerować dokumenty i przekonać symulacji wynagrodzeń jest to bardzo ważne, aby przygotować opiekuna do tego jak będzie wyglądało jego wynagrodzenie jak będzie jego zakres obowiązków i właśnie dzięki tej Platformie wszystko mamy zebrane w 1 miejscu i żaden element nie jest pominięty, ponieważ jest to taki też samouczek, który prowadzi nas krok po kroku co rekruter powinien wykonać w danym momencie, ale sprawnie przez ten proces rekrutacyjny przejść dodatkowo też bardzo ważne w momencie, kiedy odbywa się ten proces rekrutacyjny nasz potencjalny opiekun może bardzo świadomy w nim uczestniczyć, ponieważ widzi też to co jest wpisywane przez zespół rekrutacji ta Platforma pozwala również na to, aby przeprowadzać procesy rekrutacyjne również ona i jesteśmy teraz w dobie, gdzie bardzo bardzo wiele rzeczy można załatwić za pomocą połączeń online nowe i tak Platforma również nam to umożliwia dzięki tej Platformie dane przesyłane są automatycznie do naszego systemu Operacyjnego rekruter może wygenerować umowę i podpisać z opiekunem może to być stacjonarnie lub może również wykorzystać narzędzia, które służą do podpisów elektronicznych także wszystko jest zrealizowane w 1 miejscu żaden element zostaje zgubiony proces jest po prostu sprawny przejrzysty przyjazny dla obydwu stron przypomnę, że jest z nami dzisiaj pani Paulino Mila pełniąca obowiązki dyrektora działu rozwoju i wsparcia systemów operacyjnych firmie pro Medica 24 pani Paulino powiedzmy, że ktoś po wysłuchaniu tej naszej rozmowy tylko naszego podcastu dzisiaj pomyśli sobie i ta może ja bym też spróbowała spróbował pracy opiekuna opiekunki, gdzie od, czego powinien zacząć życie może znaleźć wszystkie niezbędne informacje jeśli chodzi o szukanie informacji to zachęcam jak najbardziej do korzystania z naszej strony internetowej www kropkę Promedica 24 kropkę PL tam prąd po kroku jest opisane co należy zrobić, aby zarejestrować jako potencjalny kandydat jest również krótka informacja o tym jak taki proces wygląda, aby móc zapoznać się nic świadomość tego jak taka rozmowa będzie przebiegała są tam wybrany tzw. dane w pigułce oczywiście zapraszamy też do naszych biur, które znajdują się na terenie całej Polski również na stronie, którą wskazałam czy Voo Voo pro Medica 24 kropkę PL można znaleźć adresy pani Paulina jest jak pani zdaniem te nowe technologie, o których dzisiaj rozmawiamy mogą wspierać tak ogólnie jakość usług i rozwijać biznes moim zdaniem nowe technologie są nieodłącznym tak naprawdę elementem, aby rozwijać nasze biznesy one muszą współ istnieć tak naprawdę ze wszystkimi procesami jest moim zdaniem jest to ogromna szansa na rozwój tylko trzeba być świadom tego, aby słuchać potrzeb klientów chodzi tutaj po prostu o użytkowników danej aplikacji, ponieważ istotnym jest, aby dostosowywać cały czas rozwijać zachęca użytkowników do tego, aby z tych aplikacji korzystać jest to naprawdę ogromny potencjał, żeby budować przewagę konkurencyjną na rynku, ale pozyskiwać właśnie nowych klientów nowych opiekunów także moim zdaniem rozwój technologiczny jest czymś czym tak naprawdę każda organizacja powinna teraz zarządzić powinna się na czym skupić i rady digitalizacji tak naprawdę dopiero rozpoczyna wszystko jest przed nami cały czas rozwija i można naprawdę z tego skorzystać wycisnąć tak naprawdę to ten sok z cytryny przysłowiowe i rozwijać technologie z naszym branżach jak wygląda w liczbach ile osób już korzysta z aplikacji nasza aplikacja tak naprawdę działają pro kilku tygodni, ale mogę śmiało powiedzieć, że te liczby sam bardzo bardzo zadowalające, bo w przypadku naszych opiekunów mamy ponad 1500 opiekunów, którzy korzystają z aplikacji, czyli widzimy, że za logowali ściągnęli skorzystali weryfikują swoje dane, jeżeli chodzi o klientów w tym momencie mamy około 850 klientów, którzy aktywnie korzystają z aplikacji, więc są też naprawdę bardzo bardzo bardzo dobre liczbę oczywiście cały system aplikacja promujemy rozwijamy z każdą nową funkcjonalnością zachęcamy użytkowników, którzy dotychczas nie zdecydowali się na jej ściągnięcie właśnie do pobrania aplikacji, aby usprawnić współpracę z pro Medicum, ponieważ bądźmy szczerzy te aplikacja zdecydowanie usprawniają pracę pomiędzy pro Medica naszymi klientami seniorami oraz opiekunami wspomnieliśmy wcześniej o tym, że te aplikacje są wszędzie, że to jest nieodłączny element naszego codziennego życia wiele osób jednak troszeczkę jeszcze przed nimi broni troszeczkę się ich boi, a czy wy dostrzegacie pozytywną zmianę w odbiorze aplikacji nowej aplikacji przez użytkowników jak myślę, że śmiało możemy powiedzieć, że widzimy bardzo pozytywny odbiór mamy informacje zarówno od naszej strony niemieckiej jak tutaj od opiekunów, że widzą bardzo bardzo wiele korzyści nasi klienci kontaktują się z naszymi partnerami franczyzowymi informują o tym, że mieli okazję skorzystać aplikacja wygląda bardzo dobrze jest bardzo przyjazna intuicyjna jest zbudowana z całą tą otoczką Józef względnie, aby tak jak powiedziałam każdy użytkownik mógł z niej skorzystać widzimy również oceny naszych sklepach internetowych, że aplikacja podobają się osobom korzystającym i widzą bardzo wiele korzyści, które wpłyną, a czy było coś, że co sprawiło jakąś trudność czy docierały do nas sygnały co było dla dla użytkowników największym wyzwaniem tak na początku widzieliśmy, że dużym wyzwaniem było logowanie do aplikacji ponieważ, aby chronić dane, które znajdują się w tych aplikacjach hasła, które są generowane jako pierwsze hasła dostępowe są skomplikowane, więc tutaj musieliśmy zadbać o mechanizm logowania, aby był sprawny, aby każdy użytkownik niezależnie od tego czy jest bardziej biegłe w obsłudze smartfon czy też nie mogli z tej aplikacji skorzystać i tak naprawdę więcej problemów nie odnotowaliśmy potem wiedzieliśmy, że spędza tam czas może, ale tak naprawdę traktować ile czasu spędza w aplikacji widzimy, że jest to naprawdę kilka minut także widać, że użytkownicy są zadowoleni korzystają z tej aplikacji i też dostajemy właśnie ten pozytywny feedback tak widzimy to też w tym, że chociażby te oświadczenia o pracę w Polsce, o których wspominałem składane przez naszych opiekunów składają właśnie z aplikacji, ponieważ my jako organizacja chcemy też brakować jak jest źródło danych i widzimy właśnie, który element jest realizowany za pomocą aplikacji, który np. za pomocą jakiegoś innego źródła tutaj Drodzy Państwo proszę nie przejmować zbytnio tym, że operatorzy takiej aplikacji obserwują co robicie oni robią tego dla tego, żeby śledzić czy podglądać tylko, żeby podglądać wasze działania, żeby ją usprawnić prawda łatwiej, bo od tego co wy zaobserwuje cie ile klient spędza czasu z aplikacją co najmniej robi najczęściej co sprawia mu problem po przy czym się zatrzymuje może na dłużej to też dla nas sygnał nad czym warto popracować kartą czy pan powiedział to nie są elementy, które mają sprawić, że będziemy śledzić użytkownika jakąś lewicą dokładnie klika, jakie dane uzupełnia itd. oczywiście nie są żadne narzędzia szpiegowskie, że tak to ujmę tylko to jest wszystko właśnie opłaty takie zostało powiedziane, aby usprawnić korzystanie z aplikacji, aby było prościej przejrzyście, żeby każdy użytkownik tusze w nich swobodnie chciałem jeszcze zapytać co byśmy powiedzieli osobie, która szuka opieki dla seniora od czego powinna zacząć, na jaką stronę powinna wejść, gdzie znajdzie wszystkie absolutnie wszystkie niezbędne do tego informację również zachęcam do skorzystania z naszej strony internetowej www krótka Promedica 24 kropkę PL jest specjalna dedykowana zakładka, która nazywa się usługi opiekuńcze jest ona dostępna widoczna od razu Kol wejście na naszą stronę tutaj znajdą się wszystkie podstawowe informacje niezbędne do tego, aby rozpocząć współpracę z promem dziką po stronie właśnie znalezienia opieki dla seniora także zachęcam jeszcze raz do korzystania z naszej strony internetowej www kropkę Promedica 24 KPN bardzo dużo dzisiaj mówiliśmy Drodzy Państwo droga pani Paulino od tych nowych technologiach aplikacji, która pomaga w opiece nad seniorami pomaga i z 1 strony opiekunowi z drugiej strony seniorowi tylko oczywiście nie zapominamy o tym, że najważniejszy jest człowiek prawda technologię tak jak wspomnieliśmy na początku technologia nigdy 100% człowieka nie zastąpi ten człowiek jest będzie myślę zawsze najważniejszym elementem oczywiście technologia jest tylko elementem wsparcia najważniejszym w tym wszystkim jest człowiek człowiek jako pacjent jako nasz podopieczny człowiek jako opiekun, które wyjeżdża, który ma być wsparciem dla naszych pacjentów bardzo ważne jest, aby nie zapomnieć o tym czynniku ludzkim, ponieważ właśnie czynnik ludzki powoduje, że ta opieka przebiega sprawnie bezpiecznie w miłej atmosferze dobry dobór opiekuna do kontraktu jak również kontraktu do opiekuna jest najważniejszym elementem i tutaj również bardzo ważną rolę odgrywa czynnik ludzki po stronie promienniki, ponieważ osoba, która odpowiada za dany końca zadanego opiekuna musi znaleźć odpowiednie dopasowanie technologia jest wsparcie są narzędzia wspierające, które pozwalają w całej bazie naszych kontraktów naszych opiekunów odnaleźć odpowiednie połączenie, ale nic nie zastąpi tutaj człowieka każdy człowiek potrzebuje właśnie relacji z drugą osobą jesteśmy osobami z radnymi także bardzo istotny jest, aby znaleźć odpowiednie dopasowanie i nie zapominać o tym, że człowiek jest tutaj najważniejszym elementem człowiek jako pacjent człowiek jako opiekun i to połączenie dopiero tak naprawdę gwarantuje nam sukces bezpieczeństwo całą pozytywny odbiór tej świadczonej usługi wszystko to co jest wokół cała ta technologia wspiera, ale nigdy w 100% nie zastąpi czynnika ludzkiego bardzo pięknie pani dziękuję naszym gościem dzisiaj była pani Paulina Milak pełniąca obowiązki dyrektora działu rozwoju i wsparcia systemów operacyjnych firmie Promedica 24 bardzo dziękuję za rozmowę Zwiń «

DOSTĘP PREMIUM

Podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam z 40% zniżką! Dobrego słuchania w 2023!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA