REKLAMA

Test: BMW 7

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-01-24 19:40
Czas trwania:
12:51 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór audycja testowa, owszem w tym tygodniu pod znakiem premium aut marki premium dziś BW w czwartek pewnie Mercedes albo Ridge rower albo coś tam jeszcze mamy dużo nam samochodów w tej chwili premie wpadło prawda volvo mamy też to wszystko poczeka, ale BMW serii 7 nie warto, żeby czekało skoro mieliśmy okazję jeździć parę dni temu BMW serii 7 widzieliśmy na prezentacji statycznej przed Rozwiń » wakacjami, jaki to jest Jacku samochód granatowe nie chodzi o to czy to jest największe BMW sedan, która generacja dobrze to może ja powiem siódma generacja BMW 7 samochód, który nie występuje już wersji Long po prostu wszystkie solą, bo ma 5m 40cm długości bez 1cm jest to samo to jest pierwsze ogromne zaskoczenie to jest taka tradycja audi mercedesie BMW tak zawsze było, że to największe limuzyny były w logu i co ciekawe to nie jest tak, że wszyscy brali tylko wyłącznie loga nikt nie brał wersji krótkich prawda przecież krótkich wersji było, więc nawet więcej mogą jeszcze w Chinach brali Logi, ale maszyna ma prawie 5m 40cm długości, a jest normalny samochód, który dziś mieści na standardowym miejscu parkingowym niechęć mat i też przeżyłem to właśnie jak się nim jeździ po mieście, ale słuchaj jest ósemka audi też występuje tylko blogu czy ten Mercedes ten BMW 7 Zobacz to jest samochód, który mieliśmy wielokrotnie ten w ogóle ten model ma 35 lat siódma generacja różne były koleje losu z tymi generacjami pamiętam 20 lat temu jeszcze zanim audycja nasza ruszyła strasznie dużo osób narzekało, że to siódemka, którą zaprojektował chyba Kris bank dobrze pamiętam to one do niczego ten układ nowe Drive trudno się to obsługuje to kupi ktoś samochód dla stawianych piłem no właśnie kupiła namawiać ani była starszym człowiekiem nadal nie jest też bombę miała 7 kojarzy z bogatymi pewnie starszymi czy sile wieku ludźmi żonie tego nie ogarnął ogarnęły sprzedaż wzrosła zauważa, że ta nasza generacja, którą jeszcze jeździmy, bo przecież ta nowa będzie w sprzedaży jeszcze można zamawiać to ona miała facelifting urósł grill 3 lata temu też były marudzenie, że Urus taki grill, kto kupi sprzedaż znowu wzrosła na świecie, więc ja bym się tak nie obawiał tego, bo tu ludzie też kręcili na tej statycznej wieś, na której byłem przed wakacjami co to jest, że gali zmalał nie mniejsze firmy zmalał co tak się podobnie do Rolls-Royce a, że to przecież się swoją drogą, że to już na pewno nie będzie tak jest dziś jak ta siódemka będzie nie taki zwarty, że to będzie SK taki miękki pływał no nie wiem jak to jest w ogóle podoba ta siódemka, bo ją oglądać pewnie nieraz czy też ma jakieś wątpliwości co do tego wyglądu słabe to znaczy tak w parę lat temu już nie pamiętam dokładnie 2000 no generacja 11, która panowała nam miłościwie od 20152002 roku na jesień 2018 modernizacja najbardziej kontrowersyjna, czyli zamiast zwykłego grilla pojawił się taki ogrom miast naprawdę gigantyczne to było wyśmiewane przez wszystkich natomiast ta najnowsza siódemka ona wróciła w proporcji wydaje mi się takich jakichś bardziej normalnych to znaczy, jeżeli chodzi o tym przód przynajmniej, bo proporcje w proporcji ten samochód ma tylko jest strach jeżeli, ale jest inny też Zobacz, bo on Zobacz zauważ, jakie ma reflektory z przodu schowane zresztą pod tymi światłami takimi opozycyjnymi to co przed wygląda jakieś wloty powietrza, a także dokładnie przyjrzeć to są reflektora z tyłu te światła są po prostu cienkie to nadaje jakiś lekkości tej sylwetce, chociaż nie ukrywam, że to chyba celowy zabieg na premierze statycznej był dwu barwne trochę tak jak Rolls-Royce, ale dobra wszystko jedno zostawmy co miało być samochód wyniesie bardziej podobał jak zaczęli jeździć wśród innych samochodów niż na premierze statycznej to niema w złej żarty nabyło ten samochód wygląda karykatura roll Reusa to znaczy, że chciałby narysować Ross ojca w krzywym zwierciadle to masowo właśnie uszczelnieniu to niema już od Boga ohydne, czyli też generalnie porównywanie do Rolls-Royce myślę, że ma tu kompletnie sensu tylko trzeba się zastanawiać teraz co jest w środku w środku jak wsiadamy to trochę znają to wygląda natomiast nie jest wcale tak trudno jak BMW x 1 to mieć okazję parę tygodni temu jeśli, bo jest pokrętło jest ich w jedynce jest aż Drive Niemcy, ale choćby w dwójce akty, które Sławka mieliśmy nowe wnętrza po raz pierwszy no tak elektryka nikt tutaj jest jak i się to wnętrza przecież mam wrażenie bardzo podobne to prawda powiem ci, że tutaj obawiałem się, że to będzie jakiś kłopot, ale chyba już zbyt dużo mieliśmy tych samochodów z nowym wnętrzem, żeby przy tak jakoś pogubił w środku wiadomo tutaj banał panuje atmosfera luksusu trudno materiały są świetne i ta obsługa też nie jakaś bardzo skomplikowana skoro już przerabialiśmy chyba 3 samochodach natomiast w pierwszym jak wsiedliśmy to pamięta też zresztą pół roku temu w jakimś elektryków potem w dwójce chyba FX 1 Senat trzeba było się przez to przedzierać prawda, a uważa, że ten pomysł no dobrze teraz pytanie było to możemy spekulować samo jak wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć tym co kiedyś usłyszałem od przedstawiciela branży jak właśnie rozmawialiśmy o tym, którą stronę samochody ciągną się czasem taki głupi sposób zmieniają powiedział w bardzo prosty sposób nie pamiętam teraz było audi BMW Mercedes jakaś inna firma Lexus, a teraz na pewno był segment premium, a więc teraz to, że jak wytłumaczy to np. BMW 7 jest przypadkiem może tak było może nie, ale generalnie jest także grono chętnych na nową siódemkę klasa SA albo audi jest to jakaś taka pula osób dość ograniczona, że to są samochody po 120 000EUR plus to nie jest tak, że np. mój tata jest potencjalnym klientem, bo nie jest już pięcio sześcioletnią klasą c myślę, że na razie, że na razie nie będzie zmieniała na pewno nie będzie zmieniał na nową klasę Aes czy na siódemkę, więc mamy jakąś ograniczoną jak pula osób, które stać nawet na kupno samochodu za 120150 000EUR albo za 200 tras tak taka osoba postacią na to, żeby powiedzieć sobie 23 lata tak się trochę tym samochodem znudzić to jest zresztą też jej podobno jakaś taka norma to samochody właśnie 23 lata potem następne następne i samochody muszą być klientom dostarczane w jak jesteś producentem samochodów BMW sprzedaje komuś taką siódemka to chcę, żeby ta osoba do siebie wróciła, jeżeli zmiany będą takie, że ta osoba, która wsiądzie do tego samochodu przyjedzie swoją siódemką trzyletnią do salonu BMW zapoznać się z nową siódemką, jeżeli tam nie będzie czegoś co zaintryguje co zostanie jakiś sposób zmienione no to pomyśli sobie kurde, przecież dokładnie taki sam samochód jak mam po co Tonia, a więc i rechot to jest taki zabieg żeby, żeby tutaj no wiesz miasto ruin sej no tak w przypadku tej siódemki wywrócili szybko wszystko, chociaż z drugiej strony, jeżeli popatrzymy sobie na 38, czyli siódemka z lat dziewięćdziesiątych, a potem na 65, czyli tego Krysa bank dla, którym wspomniałeś to była rewolucja to też było wywrócenie wszystkiego do góry nogami ogromny ekran drugi dodatkowy przy na zegarach numery, a nawet kraj no na kierownicy nie 2 tylko 41 do ruszania jak w mercedesie czy do wyboru kierunku jazdy jednak tempomatu jedno do kierunkowskazów 1 do wycieraczek do idei do świata 4 i władze zaś i dlatego wtedy, jeżeli wszyscy ich na reformy są kolejne były bardzo do siebie podobne tak to prawda zauważ, że teraz, bo tutaj są zmiany takie np. nie ma ciebie to będzie cieszyło czy nie mnie nie martwi specjalnie nie będzie już 12 cylindrowego silnika wiesz co nam, bo ten samochód nie jest dziennie w Polsce Niemczech bądź przyjedzie do Polski, kiedy będziemy mieli okazję dłużej, ale bardzo się cieszyłem, że wywalczyłem na pierwszy dzień jazd diesla wyobraź sobie, że drugi wyjeżdża elektrykiem, że ten diesel 300 konny sześciocylindrowy to ja bym go 2× bardziej wolą oni elektrykami może to jest wbrew pewnie modzie wbrew tendencjom ten, jeżeli świetną poniżej 6 są to setki on cichutko jeździ jedwabiście nośne stopniowy automat pracuje trzeba je tam jest pneumatyczne zawieszenie tam jest tylna oś skrętna to wszystko co jest odpowiada natomiast pneumatyczne zawieszenia z przodu z tyłu wieś zaczynały różnie czytałem, że właśnie pneumatyczne aktywne zawieszenie to znaczy informowano, tak więc więc no i przekazuje to co nam powiedziano natomiast będziemy czekać jeszcze na wersje hybrydowe doładowane wnioski i teraz pytanie w Polsce nie będzie bowiem w różnych krajach świata będzie silnik benzynowy, a u nas będzie tylko diesel elektryk on się nazwa i 7, który ma 544 konie i 100 kilowatogodzin tam zasięg teoretyczny ponad 500 km przyspieszenie poniżej 5, a ten cel ma poniżej 6, ale to jest wystarczające, gdyż są tak są nie nie był zły ten elektryk naprawdę świetny samochód, ale jakoś BMW to wciąż w tej siódemce taki dobry nowoczesny diesel to jest coś co podejrzewam, że w Polsce będzie się świetnie sprzedawało i jakoś nie mam wątpliwości że, zanim ceny elektryk przebije do szerszej publiczności bogatszej to efekt diesel będzie królował ewentualnie wejdą w połowie roku tam nie wiem, kiedy te hybrydy ładowane z wniosku tam będzie benzyna 490 chyba 570 koni z tyłu też byłem jako pasażer przez chwilę warzone tam jest wieś ten ekran wielki 31 calowy tam są takie smartfony w drzwiach, gdzie może syn masa włączyć wiadomo wiele osób może chcieć bardzo województwie tak jak Solidarność tam w ogóle ekranów ekrany 2 przed kierowcą z tyłu telewizory te 2 małe kramiki na drzwiach to 5 widziałem 5 widziałem na ekrany przed kierowcą jest 12 calowe na konsoli środkowej jest 15 calowy, ale są to oni naprawdę się to udało powiem szczerze można może się ten samochód podobać nie podobać jest rzecz gustu nie będę nikogo przekonywał, ale jak się tym jeździ pewnie przekonamy w pierwszym kwartale na dłużej no to jest naprawdę luksusowy samochód i czyni się jeździ już w tej chwili nie jest dziś na pewno tak jak poprzednio siódemką, która była miała taki lekki sportowy gen, ale stanowią ci co chcieliby mieć coś takiego nie powinni po prostu kupcy piątki, która już prawie 5m długości, która ma mocne silniki, która podejrzewam, że bardzo podobnie do siódemki piątej generacji czy poprzedniej generacji szóstej nie wiem to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi, bo każdy pewnie ma jakiś inny pomysł na tę BMW czy będzie chciał jeździć natomiast pierwsze spotkanie pierwsze wrażenia no po 3 pozytywne nie bardzo jest na co narzekać nie wiem może możemy zadać jakieś pytanie co było ale czego nie było, bo wiesz jak to jest po tych pierwszych jazdach dostaje samochód, który jest dopracowany naprawdę starali się byłem na premierze pół roku temu, więc też czekałem no i tak są pomyślane rozczarowania nie ma żadnego to jest dobrze, ale rząd pojeździmy to pojeździmy to myślę, że będę miał więcej pytań też tak myślę cennik jeszcze wyższe najtańszy diesel zdaje się wizja ta, o ile pamiętam też nie chce myśleć to jest chyba 525 000 to jest najtańszy samochód dostępny w Polsce, bo to hybrydy będą droższe elektryk to jest około 650 000 oczywiście w wersji nie doposażone podstawowe, ale wiadomo, że nic prawie nikt albo nikt takich nie kupi samochód urósł samochód jest zupełnie inny samochód ma inne silniki diesel jest zbliżony tylko mocniejszy, ale samochód na pewno ciekawy samochód udany, a więcej powiemy jak pojeździmy już tak tydzień czy 5 dni wtedy każdy sobie powiedzieć, gdzie będzie chciał Otóż nakłania się pięknie jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Więcej niż na antenie! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA