REKLAMA

Test: Volvo XC40 oraz Range Rover Evoque

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-01-31 19:40
Czas trwania:
13:02 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dzisiaj może to mało dziwna, chociaż szef citroena powiedział, że to Długosz nie potrwa dzisiaj SUV crossover 1, a potem drugi SUV crossover zaczniemy od volvo XC 40 po faceliftingu nie bez powodu wzięliśmy w zeszłym roku Buffett szli w tym 2022 roku, a potem wręcz rozerwał wok, który też miał w kwestii w tym, chociaż dawni dobrze cóż to jest, jakiej wielkości to są Rozwiń » samochody zacznijmy od volvo volvo to jest coś wielkości Lexusa RX audi 3 BMW x 1 już zwiększy, ale coś ostatnia generacja, którą jeździliśmy niedawno no jeszcze z marca ze Ga no chyba to wszystko jeśli chodzi o ochronie ma wrażenie, że to volvo jest trochę mniejszy od nich mam gdzie mam wrażenie, że zmniejsza to się zgadza z cyferkami, że jest mniejsza od jedynki kilka centymetrów to znaleźć doszło, ale to, ale jest trochę większy jeszcze jaguara po właśnie to talony wysoki patrz to one są wszystkie 440 nie pamiętam ile ma wolę audi 3 nawet chyba mniej słał, ale to volvo przede wszystkim jak byłem na pierwszych za 4 lata temu już pojazdach przecież ich psem, a nie nawet nie przed zdobił w tym samym roku była premier to płacicie x wolno mi się bardzo podobały stwierdziłem, że chyba takie małe crossovery SUV premium to jest coś co lubię najbardziej wyższą minęły 4 lata chyba zdania nie zmieniła ma BMW x 1, które trochę urosła trzecia generacja utwierdziło mnie że, że to jest fajny rozmiarze to jest dobry rozmiar bagażniki są między 450 pewni czy między 400500 wystarczające, ale dobrze to volvo jak się jak się jak weszło na rynek to był tak jak mówiłem wspomniałem rok 2018 tam były silniki 15 turbo nie wiem czy pamiętasz na początku trzycylindrowe były przecież chyba też diesle, chociaż ja nie wiem były źle dwulitrowe musiały być 150 konne na pewno my teraz mieliśmy co ciekawostka już samochód miękką hybrydę, bo przy okazji faceliftingu, który objął jak zwykle z zewnątrz zderzak grill nowe kolory nowe felgi i trochę zmienioną obsługę taką bardziej no choćby kolorową, czyli tak jak w apelu ostatnio volvo tak jest przecież już na pamięć znam tę usługę woli oraz co jak Apple no jak, a Apple CarPlay wiesz takie kolorowe są to ikona one są inne niż, ale wiesz dlaczego, bo to jest oparte na tonie jest chyba na Apple tylko to jest słuchaj oparte na Androida auto do jedno i drugie jest już dostępny zresztą to samo, ale faktycznie wygląda pani na razie prawda tak samo wsadzie pozmieniali, ale już wtedy ten samochód na prezentacji on się podoba od razu ją jeszcze wtedy nie miałem opanowane tej obsługi dobrze dość długo się uczyliśmy volvo jak pamiętasz te obsługi teraz uważam żona jest bardzo dobra Szkot łatwiejsza niż chociażby nasze BMW x 1, który świetnym samochodem, ale do życzenia pozostawia tam jednak ergonomia to obsługa nie jest idealne no dobrze, ale jakimś wale, ale musimy, ale no czy ta obsługa jest łatwa wg ciebie w trakcie jazdy, bo to, żeby tam wiemy mniej więcej co jak to jest okej faktycznie jak już tam się nauczyć paru tam musi od góry tak dołu przesunąć palcem to w porządku, ale czy to jest łatwe w trakcie jazdy do obsługi będę no jednak trzecie mocno się zostać wycięte nie nie mówię, że to jest idealne po prostu tak jak wspomniałem długość tego uczyliśmy, ale już teraz to polubiłem idzie tak źle my ostatnio mieliśmy, żeby nie rozwodzić nad wszystkimi tymi modelami i wersjami silnikowymi przez Elektrim też dalsze wersje 20163 uwaga, żebym teraz skłamał benzyna tak dobrze mówi i siedmiostopniowa dwusprzęgłowa KO poprze są też hybrydy już doładowane z gniazdka są samochody elektryczne 230400 koni samochód nic nie zmieniło po faceliftingu wciąż się podawany mam słabość do tego do Lexusa i SA jest on ja myślałem, że ten samochód najpierw niem dlaczego, bo potem spojrzę w kalendarzu to będzie 200 konny z 200 konna wersja tak pomyślana jak 200 koni tak sobie tak sobie jeździ inaczej nie ma gdzie jest bardzo zrywny, ale jak zobaczyłem, że ma 160 koni to już sporo wybaczyłam, bo przyspieszenia nie wiem czy sprawdzałem nawet słów chyba poniżej 8 sekund do setki mimo tylko 160 koni, więc wystarczająco sprawnie się ten samochód poruszał nie wiem jak tobie podoba, bo z tego co wiem to z tych cech wszystkich rzeczy z tego co Polsce miesiąc temu tak mówiłeś najbardziej się w tej chwili pod wodę wójt 1, ale jest już są jeszcze 4 pozostałe jak oceniasz podoba nie podoba, bo znowu ciężko się lub znane na swoje 1 to tych wszystkich 4 chyba nie będę tutaj wypomina, ale jeszcze wożą wodę, ale tak podsumuje volvo już nie byłem z niego do końca zadowolony no to wie, że to sprawia na mnie wrażenie ten samochód takiego zupełnie pozbawionego charakteru jest faktycznie 4 pół metra długości to jest zresztą samochód spory natomiast nadal wydaje mi się żony trochę bardziej czas nawet w środku nawet niż Lexus, ale może morze albo wiesz coś pomyliło albo się tylko tak wydaje, nawet jeżeli chodzi o jazdę, gdyż Sławku dla mnie też przeciętne auto na zaznaczono ma swoje zalety choćby takie, że skrzynia szarpie jakoś specjalnie, chociaż mówił, że to 2 brzegów Ka siódmy, ale siedmiobiegowa też co ciekawe nie ten 8 stopniowy automat co ostatnio nie wrzucają ona nawet ona nawet tutaj rada w nas to nie jest samochód to jest samochód taki do absolutnie spokojnej płynnej jazdy jakakolwiek dynamiczna jazda autem jest wykluczona, bo to auto po prostu bardzo tego nie robi to nastawy zawieszenia tak jak Protektor to charakterystyka silnika coś co się z zgadzam się z tym coś tu jest w tym zawieszeniu, bo nie pamięta już nieraz dyskutowaliśmy, że za mocny jest 400 konny elektryk dla tej dla dlatego nadwozia dlatego zawieszenia Tomasz ledwo 160 koni tu było okej ale, ale nie wiem, jakby się mocniejsze wersje sprawiały tym się nieprzyjemnie szybciej jeździ wiesz czy to jest taki absolutnie auto do KRUS ringu mogę już 8 sekund walki, a ja mówię ja mówię co no dobra wręcz rozwala wczoraj cena tylko na koniec, bo najtańszy można kupić ten 15130 koni za 160 000 nas nasza sztuka, czyli 163 konna kosztuje 172 ja mimo wszystko mimo, że to jest jak mówisz do spokojnej jazdy jakoś byłem zadowolony po tych kilku dniach wciąż lubię chcę czterdziestka wersja wersji silnikowych jest sporo no dobrze dawajcie tego Wołka, którego ja lubiłem od początku chyba nic nie zmieniło raz jeździł nim nie ja mówię w ogóle i Wołkiem kilkakrotnie jeździł po faceliftingu też, że jeździłem tą sztuką mówi w ogóle jest nowa generacja tak nową generację też radziła widzi, bo nowa generacja ma 4 lata Zobacz z fok ma już ponad 10 ten wręcz rower i on jest 10cm krótszy od volvo XC 40 wydaje się dużo większą to prawda to tu się stopą stwarza samo i to ZUS i to dużo bardziej obszerne w środku słał za to jak ten samochód wygląda na zewnątrz chowane klamki tym jak wygląd charakter tego samochodu noty są same plusy to wygląda Bosko na zewnątrz wygląda to fantastycznie w kabinie obsługa tego samochodu jest dokładnie tak samo jak w większości może zbliżona, bo tam w każdym trochę inaczej bardzo podobne do tego co mamy zazwyczaj w górach czy land rovera czy wręcz rowerach to jest też obsługa, którą do, do której trzeba przywyknąć, niemniej w czasie jazdy są takie sytuacjach np. próbujesz sobie włączyć podgrzewanie fotela, że musi na to zerknąć, bo trzeba pociągnąć pokrętło wsadzić pokrętło nie jest to tak intuicyjnie jak było 10 lat temu, ale da się do tego doszło do tego przywróć tylko 1 rzecz uwagę, bo facelifting dużo zmienił zauważ klamki wnętrze to po taki atak na chronienie swojej listy sław, które nowa generacja 2018 roku marszałek, że to jednak sporo zmieniła on jest wg jeszcze ciekawszym samochodem niż był jest taki jest absolutnie fantastycznym samochody, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, jeżeli chodzi o wygląd w kabinie to jest soczyste to jest jakościowe to jest jakieś to jest fantastycznych materiału zrobione jest dobrze uszyte dobrze zaprojektowane same plusy dwulitrowa benzyna pod maską i skrzynia 9 biegowa automat automat, ale można też te śmieszne, bo ten samochód nie jest lekki waży 1800 kg w 1700kg można też kupić z silnikiem 15 benzyna 3 cylindry 160 koni pojęcia jak to jeździ my mieliśmy na 6 benzyna z automatem 9 stopniowi i napędem na 4 koła taki samochód kosztuje minimum 260 000zł w wersji 200 koni, jeżeli chcemy tych koni więcej, czyli chcemy tych koni np. 250 no to cena rośnie nieznacznie 264 000, ale jakiś taki Super wypasione wersji 350 nie ma problemu, żeby wydać 350 000zł na ten samochód jest dwulitrowa benzyna 200250 albo dwulitrowy diesel 160200 koni i wszystko jest 9 stopniowym automatem to jest zawsze pytanie 9 biegów to wg mnie od początku mówiłem coś za dużo i niewiele, choć powiedzmy co drugi odpowiada może tak słuchaj wiesz ja rozmawiam o tym samochodowa dużo ludzi, którzy tym handlują na butach z tym automatem także mówisz tak, bo ustaliliśmy bardzo ładna, bo na zewnątrz wspaniałe auto w środku i też niesamowicie kompetentny i przyjemne podczas jazdy inaczej i jakby fajne jest jakieś volvo XC 40 to jedziesz kompaktem natomiast tutaj jedzie trochę czołgiem i no naprawdę mimo braku zawieszenia pneumatycznego daje takie poczucie, że jedziesz naprawdę wspaniałym wspaniałym samochodach, a to wszystko zdecydowanie droższy od volvo, więc też trudno bezpośrednio porównywać natomiast skrzynia to zło czy jak właściwie też dopytywałem różnych miejscach co kurczy, choć one wszystkie tak szarpią tak wszystkie szarpią skrzynia szarpie skrzynia nie wie co robić to skrzynia się myli ta skrzynia ta skrzynia nie zmienia biegów tak trzeba nie mówię, że cały czas ale, ale załóżmy co dwusetna no ale może co2 to przesada co 500 gmin z co 5 zmiana jest jest nietrafiona też tak strzelam to się wydaje mało no to jest 5× dziennie, ale zobaczy pamiętasz mówiliśmy o mercedesie co tam też nie było idealnie 109 stać tam 9 stopniowa z tym, że tutaj słucha 9 stopniowy automat ZEA w bardzo się z nim chyba autorska konstrukcja chyba też to sprawdzam to nie jest zatem władza się tylko to jest skrzynia ma tylko skrzynia mercedesa, jeżeli dobrze pamiętam natomiast w bardzo się też skrzynia trochę poszarpał natomiast to co wyprawiała w tym wręcz uważa no to naprawdę musiałbym mocno kochać ten samochód, żeby potem jak go kupiłem go nie ci słuch wrócić albo naprawić, bo wiesz no to może kupić nową ręczne po prostu z ręczną sześciostopniową no bo to już można wręcz tną sześciostopniową nie ma już ofert nie ma nie ma już nam, że nie ma, ale wiesz, gdzie działała dość dobrze też ZTE był, choć nie najgorszy pamiętam 99 stopniu automat to parę lat temu rząd tutaj napęd 4 koła oraz jeszcze 1 rzecz teraz mamy, ale forma to, ale znowu siedmiobiegowa skrzynia dwusprzęgłowa po raz kolejny mamy ten samochód inny egzemplarz umowy ten wasz marsz no właśnie to jest dramat po prostu złe co jest takiego mi no przecież to nawet trudno powiedzieć, żeby były beta testy tych samochodów w sensie że, że nie wiem nie wiem wtedy bardziej broniła, bo uważają, że ona się uczy, ale mi też coś nie za bardzo działa ona będzie jednak nie wie co się uczyć no dobrze słuchaj ten wał to tuje pytanie może inną wersją silnikową wszyscy albo jak benzyna wszystko jest dla nich ryzyko Love z automatu ośmiobiegowy masz tylko w hybrydzie plug-in i ręczne, ale nie ma obecnie albo w benzynie 18 to wszystko pozostałe ma już 9 stopniową o 9 stopniowym automatem i to naprawdę trzeba sobie sprawdzić, żeby się okazało, że na 100 szkół to jest drożny, a co drugi samochód mówiliśmy dzisiaj o wolność 140 rajd rower czy ręczną węże i Wołku Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA