REKLAMA

Test: Peugeot 3008

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-02-07 19:40
Czas trwania:
14:00 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan dobry wieczór wtorek, czyli dzień testowej dzisiaj opowiemy państwu 1 samochodzie które, którym jeździliśmy to sporo o nim żeśmy pojeździli tak ostatnio nam się trafił zresztą samochód jest po faceliftingu nazywa się też 3008 to jest druga generacja, która pojawiła się na salonie w Paryżu lat temu ponad 6 zresztą na tym samym salonie był po Rozwiń » 5008 trochę większy dla mnie wtedy trochę żyć 3 minęło parę lat to wolę co to jest segment CSU taki długość 4 niecałe 445 Zobacz ostatnio dużo mieliśmy takich SUV-ów segmentu premium pamiętasz była wójt 1 lexusów x omawialiśmy omawialiśmy jaguara I-pace coś ostatni już dziś volvo XC 40 Arka rozmiary i powiem ci, że niesamowite jest to, że te samochody mimo podobnego rozmiaru, czyli podobnej długości są bardzo różne w środku to znaczy czasem są wcześniejsze czasem jest w nich więcej miejsca czasem są bardziej przestronne to się tak wydaje z samochodu wszystkie są do siebie podobne, ale nasze potrafią od siebie niż różnić ma ten Peugeot 3008 jest chyba dość dobrym przykładem bardzo ciekawego samochodu, którym warto dłużej u nas i który wczoraj wygląda sprawia wrażenia większego dla mnie przynajmniej niż ten rozmiar tutaj taki kartki rolni bardziej przypomina BMW x 1 niż chociażby volvo XC 40 jak sodu usiadłem z tyłu na siedzeniu na siedzenia pasażera sztorm bagażnik słuchaj prawie 600l to jest bardzo praktyczny samochód Niemczy tym jak też wrażenie, że to ciasnoty tam nie ma czasu to niema ale, toteż dlatego, że to jest tak jak mówię bardzo sprytnie zaprojektowane my zacznijmy może od tego, że jak ten samochód trafił w moje ręce prosto od po tym, jak zostało odebrane od importera tak naprawdę prosto od prostą po tym, jak zjechał z nory, czyli istnienie i przyczepy transportującej, bo to samochód praktycznie bez przebiegu pierwszego prezesa takich i Jarek czy nasz sekretarz redakcji przyjechał samochodem do mnie no i mówi 300 koni ich GT 300 koni ja wsiadłem odwoziła go gdzieś przejechałam kawałek tak kurde, Arek to nie jest 300 koni miało być 300 koniach przez Michała to nie jest tak oni wyż co wystarczyło rozwoju re 12130, ale wystarczyło spojrzeć przez druga klatka po 300 koni to musiałby być plagi, gdzie tutaj droga najpierw klapki nie szukałem też popatrzyłem na zagrożone są tradycyjne, czyli że nie ma nic ze wskazań zawierających informacje na temat naładowanych akumulatorów bądź jak w zasięgu rozładowania, ale wiesz tak sobie potem pomyślałem, że w tym zamieszaniu, które ciał, które nam czasem towarzyszy w nadmiarze pracy i bodźców to niebyła wcale taka pomyłka, której ja bym nie popełnił, dlatego że często zdarza nam się tak, że mamy samochody, które mają właśnie teoretyczną bardzo dużą moc, ale nie jadą, czyli niebo aż 300 koni, ale też takie 300 koni na papieża i niby to jest takie bardzo szybkie do setki, ale tak naprawdę wcale nie ma z tego jakiś doszliśmy do volvo było takim przykładem było dość mocno natomiast pan w ogóle zdrowe emocje w jeszcze sami się zdarza, że napęd na obie osie samochód z takim napędem jest jak miał 1 oś albo na dworach i to po kinie zaczął rzeczywiście oglądać tego samochodu tam tych wszystkich nalepek albo jakich nie ma to sprawdzać wiesz, czego to mogło też wyniknąć, jakie zamawiała ten samochód miał być dobrowolny zgarniała wiele, ale on miał zresztą 2 tygodnie później tylko i wypadł z testu po prostu ktoś go uszkodził chyba dali nam w zastępstwie 2 tygodnie wczoraj to benzyna wszystko ja to wszystko wie sław tylko chodzi o to, że wcale się Arka nie nabija tutaj tylko raczej przyszła do mnie bardzo szybko taka refleksja, że te samochody, które są często właśnie plagi nami, mimo że mają tę ogromną mocno wcale nie sprawiają takiej frajdy zjazdy samochód przed 10 lat, które miał 300 koni no pan od 508 ten najmocniejszy w historii jest dlatego najlepszym przykładem zostanie pan, że sport coś tam coś tam Towarzystwo zarządza jest to ten wydawał jakiś mamy, więc również rząd daje moc, gdzie to wychodzi jeździe na torze w slalomie wtedy rzeczywiście to jest chyba jedyne miejsce, gdzie widzisz różnicę, bo faktycznie tam się lepiej zachowuje niż te słabsze peugeoty, ale tak na co dzień on miał 225 szkoły należy 360 dziś to jest getto to co przed chwileczką powiedziałem, czego zacząłem jest niewątpliwie kamykami kamykiem do Gródka tej wersji Hybrid tworu, czyli tej 300 konnej, która kosztuje bagatela 250 000zł, ale z drugiej strony jest ogromną pochwałą po raz kolejny silnika 12 PureTech, który ma 130 koni właśnie takie auto stawiają matem oraz stopniowym wiesz to jest też jeszcze ważne, bo ten facelifting, a to może powiedzmy, dlaczego w ogóle samochody braliśmy też no bo był najsilniej też ten plug-in wreszcie za trzecim razem jakoś do mnie przemówił, mimo że miał 300 koni zawsze pamiętać na niego narzekaliśmy on oczywiście cena jest z kosmosu zapowiedział znalazłeś już tą cenę tak tej 300 konny czy po prostu na razie wiemy że, a mówiła w namiocie pięćdziesiątych Ano właśnie to na pewno nie zasługuje na taką cenę to w ogóle zapomnijmy o tym natomiast ten samochód tylko krótko powiem Otóż zmieniło czy zauważyłeś, że miał facelifting bo gdybym przez żywioł co zauważyłem, dlatego że on pierwszej w tej swojej w swoim pierwszym wcieleniu to znaczy nie mówię tutaj w ogóle tym wcieleniu z 2000 chyba dziewiątego pierwsza generacja peugeota 30053008 się pojawiła był to samochód powszechnie uznawane za niezbyt piękny wygląda, jakby Maria nadepnął tak i to naprawdę było ładne tak ten samochód jest już trochę wydać tak druga generacja peugeota 3008 była niewątpliwie udana natomiast, żeby mi się samochód podoba to nie powiem teraz się zaczął podobać ten facelifting dużo zrobił ten przód jakoś tak troszeczkę zabraniają przekształca się zrobiły tak ja oglądam mniej udawane land Rover, że oglądam obok siebie, bo mam tutaj znalazłem takie porównanie i rzeczywiście jest dużo ciekawszy nie jest tej blachy z przodu, więc jest tego grilla nowego to fajnie wygląda, ale nikt nie są to zmiany kosmetyczne na zewnątrz w środku jest dniem czy zauważyłeś jest większy ekran panoramiczny, który lepiej działa, bo też patrzy na zdjęcia starego to w środku chyba bardziej bardziej przydatna zmiana niż na zewnątrz, bo to pewnie każdy by tam miał swoje zdanie na temat tych wąsów z przodu czytam pazurów jak to nazywają natomiast ten samochód się zawsze podobały i nawet przed wojski w windzie uważam, że to jest praktyczne fajne auto w ogóle ma ma jakiś takich konkurentów groźnych tak patrzy Grand Slam to przy brat jest gra dla x oraz Grant land prawda des 7 Crossback może większy, ale chociażby nie wiem ministra qashqai Hyundai tu są prawda Kia sporty, które pewnie w tym tygodniu powiemy no dobrze, ale my mamy 12130 to wiemy mamy automat ośmiostopniowy to już wiemy ustalone i mamy wersję to samochód, który kosztuje w podstawowej wersji 150 000zł automat kosztuje Dycha to jest bardzo dobre autom mieliśmy ostatnio kilka samochodów, które potwornie szarpały skrzyniami o natomiast w tym samochodzie nie było żadnego szarpania ośmiobiegowy Austin jak najbardziej czy do silnika 15 diesel czy do silnika 12130, który też sam sobie bardzo bardzo udane może troszeczkę za dużo pali bardzo do tak ciężko powiedzieć, bo raz, że pośpiech A2, że nowo nowiutki egzemplarz mówi o tym naszym tak jest co tak, jeżeli coś co uchwalanie między 89l finalnie to źle wasz lider oraz nadmiar na nadrabia wigorem ten na tą niewielką pojemność 3 cylindry ten silnik to jest naprawdę bardzo udanym wtorek świetnie się mieli też patrzyło nie brakowało współpraca ze skrzynią biegów w końcu wzorcowa chyba raz było jakieś takie ta 2 czworga skrzynia biegów w 1 jedynym Tomi konfiguracji napędowej ona nie pracuje dobrze to jest właśnie dobrze przypomnijmy pracuje akceptowalne to są właśnie te hybrydy ładowane wniosła także, że ten układ to one sobie nie współpracują nie wiem po prostu one współpracują tak akceptowali, ale ma płacić 250 000 to stolica samochód, który szarpie skrzynią no właśnie to plagi na pewno nie ma zwykłej hybrydy zresztą plan relacji z tymi zwykłymi hybrydami tonięcia oni w ogóle robią no właśnie rozmawialiśmy o tym ostatnio także hybryda zwykła jedno oraz okoni, ale część silniki elektryczne to będzie taka zwykła hybryda, która km na prądzie przez no tak tak to mówiliśmy w audycji, ale w tej chwili tego nie ma w ofercie prawda tych śląskich zawór będzie nadal rychło czas, ale lepiej późno niż wcale uważam, że te hybrydy popatrz, jaki to jest sygnał nie, dlatego że my o tym mówimy od lat, ale jednak hybrydy nie wejdą szybko z produkcji skoro są firmy, które dopiero teraz wprowadzają do produkcji to znaczy, a do tego peugeota 3008 jeszcze malutka kierownica daleko wysunięta potrzeba zegary kontrowersyjny projekt nie ma drugiego takiego jest naprawdę trochę inne auto niższy niż inne, jeżeli chodzi o wygląd wewnątrz ciekawe materiały to znaczy oczywiście oprócz takiego takiej tapicerki, która przypomina trochę skórę jest po prostu takim tworzywem przeszedłem nitką, żeby było bardziej elegancko nasz samochód był wyłożony w środku Field c i to naprawdę wygląda genialnie tak jak w tym zarzut, który zaskakująco dużo miejsca to jest nie jest tam ciasno co jest takie dość dziwne, bo to nie jest duży samochód i szczerze mówiąc też nie wygląda na to 4m 40 tak jak się na niego patrzy z zewnątrz natomiast w środku też dzięki małej kierownicę jakiś taki sprytny aranżacji tego wnętrza jest jest nim sporo miejsca tras jak się jeździ jeździ się tym Super nie ma oczywiście napędu na 4 koła jest tylko w tej wersji plug-in, więc jak darujmy sobie zwłaszcza, że to nie jest prawdziwy napęd na 4 koła tylko po prostu możliwość napędzania również kół przy pomocy czy niema tego rozdziału momentu między koła osie tak to nie jest to co znamy z premier mimo wszystko jeździsz tym naprawdę bardzo bardzo przyjemnie dojrzała konstrukcja to czuć po tym, aucie, że to już ładnych parę lat była produkowana i że ładnych, że sporo decyzji zostało podjęte, żeby samochód taki sposób decydować udoskonalić, a no mamy coś, czego pani nie ma większych starań ja oczywiście kamery kamery to jest problem był już poprawił o już poprawiło Stellantis, lecz Pesa prawda były kamery straszna 5 lat temu jakieś działania nadal są straszne no nie ma kamer prawdziwe 300 silnik tak, aby jak fakt pseudo 360, czyli rysowany obraz z kamer z tyłu zamiast kamer w lusterkach kamera z tyłu o rozdzielczość fatalna kamera przed rozdzielczość fatalna, ale przynajmniej coś widać przynajmniej jest obsługa da się do niej przyzwyczaić to mamy wszystko przy pomocy tabletu są pod blatem są przyciski fizyczne przyciski którymi wywołujemy poszczególne rzeczy którymi chcemy się zająć nawigację radio albo klimatyzację to jest nakładka na stary system bardzo stary taki Piętak, ale opada z tutaj klawisze są sensem zrobione są niektóre modele PEESA państwa dawnego, gdzie te ważniejsze funkcje nie są na klawiszach tylko pod klawiszami tu na szczęście na klawiszach są najważniejsze, czyli przełączanie Radia nawigacje prawda pamiętam dużo mogą dzisiaj dawała nie mówię, że płakałem jak oddawałem, ale samochód był w naszych rękach chyba 12 dni czy 11 przed żoną nam ten test i mieliśmy okazję się nim nacieszyć i faktycznie jest dobry on jest dobrym samochodem w trasie on nie jest ociężały ma 9 pół setki może trochę więcej natomiast, jeżeli chcesz wykorzystać wszystkie możliwości tych 130 Konica przy turbo to nie jest tak mało no to jednak właśnie to u mnie było zużycie paliwa między 88,5 miasta plus trasa u siebie jak do 9 nawet tak przy dynamicznej jeździe, ale to już samochodem, który może nie jest kosmicznie ciężki, ale mimo wszystko to jest jednak duży SUV nie samochód sportowy, więc tutaj opory powietrza też grają rolę ja bym ja ja chwalę ten samochód wiesz nawet trochę przekonałem do tego plug-in najsilniej, ale nie ma to po to, mówię, żeby polecać przeszli też duży niem czy pamiętasz, że to jest ponad 20cm 219 w ogóle tego nie widać to nie samochód na szczudłach raczej za duszę, ale wiesz, ale nie tak bardzo to nieprawda no 22 Zobacz to wyższe wydawał pamiętasz Wolves 60 chyba crosscountry jak to wyglądało dziwacznie jak on był taki na tych no dobrze, ale czuję czy samochód kończymy tylko na koniec to najtańsza wersja przypomnę być może po MiTo umknęła mówiłeś nasza 147 000, a czasza wersji GT Time, czyli taki fajnie wykończone fajnie zrobione kosztuje 180 000 auto ma już Goetel na najtańszy Peugeot 3008 kosztuje 100 najtańszy 147 waży złoto mówi naprawdę jest to z benzyną oczywiście, jeżeli chodzi o diesla najtańszego diesla dostaniemy z manualną skrzynią za 147 000, czyli diesla ani nie to Super no to mówiliśmy o peugeocie 300082 generacja po faceliftingu Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA