przy niedzieli o sporcie Przemysław Iwańczyk kolejna odsłona naszego programu tym razem będzie o wydarzeniu sportowym, ale nie stricte w wymiarze wyczynowym rywalizację innym może najpierw przedstawi mojego gościa jest nim Dominika izerski dzień dobry panu kłaniam się dzień dobry organizator jeden z organizatorów konferencji sport bisy sami w 2023 odbędzie się 0708. marca w najbliższy wtorek środę w Warszawie myśl przewodnia tej konferencji technologie innowacje i
Rozwiń »
przyszłość proszę panie jak te terminy przełożyć na sport oraz na gości, których możemy się spodziewać w Warszawie no cóż wydaje się, że biorąc pod uwagę rozwój sportu globalnie co dzieje się i sporcie w pierś chodzi o trening jeśli chodzi o przygotowanie zawodników, ale też kwestie komunikacji marketingu sponsoringu, a widzimy bardzo duże nastawienie na digitalizację cyfryzację sportu i coś co dzieje się na całym świecie już tak naprawdę nie tylko na Zachodzie ale, ale również jest mniejsze kraje czy mniejsze kluby to z tego zdają sprawę no uznaliśmy, że to jest moment faktycznie wywołać dyskusję o przyszłości polskiego sportu pewną tezą a, czyli właśnie postawieniem technologii jako jako taka oś rewolucji czy zmian w Polskim sporcie, a jeżeli chodzi o kwestie właśnie treningowo sportowe, ale pewnie przede wszystkim, bo jak w tym się specjalizujemy tego dotyczy jedno konferencji kwestia marketingu sportowego komunikacji sponsoringu relacji z fanami zaangażowania kibiców w trakcie dnia meczowego składu co dzieje się poza sportowego w klubach, gdzie technologia może bardzo pomóc natomiast cały czas Polski sport jest gdzieś tam na taki bardzo często jeśli chodzi o ten rozwój stąd ściągają też agentów zagranicy uznanych ekspert z ekspertów liczymy na to, że może uda się takie zainteresowanie tematem technologii w sporcie w biznesie sportową ne zwołać na szczegóły finansowe powiemy natomiast patrząc na nazwiska prelegentów ekspertów mam wrażenie, że to taka bardzo szeroka reprezentacja właściwie każdego sportu MMA począwszy od MMA począwszy skończywszy na popularnych w piłce nożnej będą przedstawiciele największych najlepszych lig świata tych w Europie przynajmniej premier League la liga czy też czy też przedstawiciel Bundesligi, a dokładnie tak tak naprawdę nasze wydarzenie ma ponad 20 lat historii już w tym momencie, więc też co roku tak naprawdę staramy się bardzo mocno, żeby pokazywać projekty różne, czyli od faktycznie duży inspirować pokazywać mieli okazję gościć przedstawicieli Bayernu Monachium Borussii Dortmund, a pokazywać jak w dolnych najwyższą chciałbym natomiast biorąc pod uwagę torze oczywiście piłka nożna w Polsce jeśli chodzi o popularność i zasięgu właśnie na pierwszym miejscu i tego pewnie szybko się nie zmieni natomiast natomiast nie da się ukryć, że jest dużo innych dyscyplin prosi ją dla siebie miejsca, a które starają szukają możliwości rozwoju stąd właśnie też strony są przez prelegentów reprezentujących może trochę mniej znane rozpoznawalne dyscypliny czy marki natomiast, realizując też te świetne projekty pokazujące że, a można tak naprawdę budować produkt sportowy wokół wokół wszystkiego co co ma ręce nogi jest stanowisko poukładane taki jest nasz nasz stąd właśnie tak szerokie spektrum, czyli faktycznie od piłki nożnej, a przez siatkówkę koszykówkę po różne, gdyż tam bardzo niszowe dyscypliny, żeby pokazać, że taka jest kwestia bardziej pomysłu na niższe niż koniecznie taki zasięg nowości czy medialności jak jak czytamy w piłce nożnej to, gdyby pan zechciał powiedzieć czy kilka nazwisk będzie Joanna Jędrzejczyk m.in. by ją na myśli prezes polskiego związku koszykówki Radosław Piesiewicz, ale także goście zagraniczni o nich przede wszystkim chodzi tak tak tak goście z zagranicy staramy się faktycznie ściągać osoby, które realizują bardzo ciekawe bardzo innowacyjne projekty myślę, że osobą, która może być bardzo ciekawą i fajną inspiracją będzie też cienkim jak kark to jest przestępca Eintrachtu Frankfurt tak naprawdę spółki inwestycyjnej niczego takiego startowego HBO faktu Frankfurt, który odpowiada za wszystko co dzieje się, jeżeli chodzi o innowacyjność w kontrakcie, a krach erotycznie Marka zdecydowanie mniejsza niż Bayern Monachium Borussia Dortmund okazuje się, że pod kątem właśnie czy to digitalizacja czy w ogóle świat szeroko pojętej innowacyjności wyznacza trendy nie tylko w Niemczech tak naprawdę w całej Europie w tym momencie, a więc wiem, skąd pomysł właśnie zaproszę zaprosić Kima, a innym gościem, którego tam zostaliśmy zaproszeni też przyjął nasze zaproszenie będzie, a sami McDonald z agencji jeden z tez osoba, która stoi m.in. za projektami związanymi z rewitalizacją modernizacją Kamp tną, a czy nowego Santiago Bernabeu, który będzie karał o tym właśnie w jaki sposób połączyć kwestię trochę architektoniczne zarządzanie obiektami sportowymi, a rozwój największą komercyjną ofertę klubów sportowych jak można dopieścić VIP-ów jak można budować relacje z kibicami ska nami tak żeby, żeby maksymalizować te przychody z dnia meczowego, a będzie również sporo innych ciekawych osób może niekoniecznie związanych z z tymi dużymi portami natomiast jak będzie świetna postać Lars chały Pedersen ze szwajcarskiej agencji takich konsultingowych, a która doradza przy krajom i miastom, które pozyskują największe eventy sportowe czy igrzyska olimpijskie w Niecieczy mistrzostwa świata o tym jak organizować wydarzenia sportowe niekoniecznie w obiektach sportowych coś co staje się coraz większym trendem są już popularne zdobywała chociażby przykład zeszłego roku i słowa nigdy nie były mistrzostwa świata siatkarski, gdzie elementem takim promocyjnym był np. mecz na rzece w regionie, więc do takich ciekawych rzeczy niekoniecznie znanych już samymi klubami czy organizacje sportowe natomiast wszystko co się dzieje w sporcie jak jak zmieniać jak zarządzać produktem sportowym tak, żeby był on jak najbardziej atrakcyjny pan mówi, że to jest kolejna edycja proszę wiedzieć jak to wszystko się zaczęło, a historia Conference tak naprawdę sięga woda w 2003 roku zaczynaliśmy jako projekt tak naprawdę uczelniany studenckiej uniwersyteckiej to była taka jeszcze wtedy jako marketingu sportowego, a na Akademii ekonomicznej ówczesnej w Poznaniu, a to była taka w ogóle pierwsza próba zintegrowania trochę brak sportowej w Polsce i właśnie pokazywania ciekawych rzeczy, które dzieją się czy marketing w Polsce za granicą natomiast przez lata to we było mało bardzo mocno poparł atak wyszliśmy do Warszawy byliśmy w centrum olimpijskim szliśmy na Narodowym ściągaliśmy faktycznie ono duże osoby dużo postaci do Polski, a także, żeby gdzieś tam halę sportową w Polsce to kluby związki sportowe samorządy sponsorów sportu integrować przede wszystkim i pokazywać jakieś ciekawe ciekawe historie ciekawe przypadki, które miejmy nadzieję, że inspirują i gdzieś tam też źródłem wiedzy dla on właśnie dla ludzi transportowej do bieżącej pracy proszę powiedzieć te pierwsze edycje miały takiego rozmachu jak jak teraz na pewno trochę mniejszą skalę natomiast też już wtedy udawało się ściągać ciekawe osoby dalej przedstawiciele, chociaż Castrol, którzy udają 20000607. rok opowiadali o tym jak Castrol strategicznie współpracuje ze sportami motorowymi co już wtedy było dosyć dużym wydarzeniem, a przy okazji ratownicy dla nas tak naprawdę w latach poprzedzających euro obecnie 12 byli też przedstawiciele faktycznie dużych agencji wszystkim marketingowy Wielkiej Brytanii, którzy opowiadali o marketingu komunikacji w sporcie natomiast faktycznie od dobrych kilku lat MED widzimy coraz większe zainteresowanie coraz większą otwartość branży sportowej na na tego typu wydarzenia, a też ma co ukrywać, że pojawiam się znaną czeka osoby, które też jest to co mam nie rzuca uczestniczce bardzo cenię to, że stosowne są bardzo dostępne dla nich, więc nie ma problemu, żeby właśnie do takiego od maja gara podejść porozmawiać, a ponieważ są bardzo otwarci na rozmowy na wymianę wiedzy na networking z polskimi, a uczestnikami, więc coś co, czego też ludzie bardzo często szukają proszę powiedzieć Polski sport zmienia się pod względem pieniędzy, które są w nim dostępne mamy już infrastrukturę moim zdaniem mamy bardzo dużo kasy nie chcę panu sugerować odpowiedzi, ale jeśli chodzi o sponsorowanie sportu przez choćby spółki skarbu państwa to momentami nawet można mówić o marnotrawstwie, a nie dobrym zarządzaniu kasą efektów takich może poza wyjątkami nie wiem lekka atletyka jest takim przykładem czy też narciarstwo klasyczne to poza wyjątkami siatkówka to takich namacalnych efektów tej tej kasy w sporcie nie ma co na pewno nie da się ukryć, że tych pieniędzy jest dużo i Tatrami coraz więcej tak naprawdę w tym momencie w Polskim sporcie natomiast są jeszcze my sami też tam nie ukrywam się mierzymy co próbujemy zmieniać to trochę cały czas skala wydatków wydatkowania tego tych środków na jakie płaszcze z taktem co przeznaczać, bo cały czas trwania świetnie się np. piłki nożnej, a ogromne pieniądze aktyw pieniądze faktycznie idą na kontrakt dla zawodników wynagrodzenia co prawda menedżerskie natomiast relacja szampan jest niewłaściwe był natomiast rodzaj jest faktycznie z właśnie jelit oraz jeśli chodzi o konstruowanie tego czy gdyby jakie są dla tych pieniędzy natomiast też coś jest pieniędzmi dzieje, czyli dysproporcja pomiędzy wydatkowaniem na metę oddziały sportowe, czyli zawodników czy pierwszy zespół, a to, jakie są środki przeznaczone chociażby na marketing czy sponsoring czy takie pewne rzeczy biurowe kresie klubach dzieją, bo tutaj mają jakieś tak naprawdę faktycznie mam potencjał rozwoju na pewno jest edukacja edukacja edukacja jeszcze raz właśnie kadr sportowych zarządzających, bo sportowcy trenerzy to wrażenie, że to jakoś tam się rozwija mimo wszystko natomiast z naszego doświadczenia i wieloletniego tak naprawdę pracowania promowania edukacji wsparcie widzimy, że cały czas jest duży problem np. w klubach nawet powiedzmy gdzieś tam uznany czy też rozpoznawanych żeby, żeby gdzieś tam nad tą wiedzę trochę otworzyć i wziąć udział tego wydarzenia czy generalnie tamten okaz taką stabilność kadr, bo to co my też widzimy to na pewno bardzo duży odpływ generalnie cecha problem obecne Hiro kadrowy w sporcie, bo jest bardzo duża rotacja pracowników w sporcie, a nie ma co ukrywać, że te środki z wynagrodzenia dla pracowników w klubach związkach sportowych są relatywnie niskie jak program co z innymi branżami natomiast są ludzie bardzo wszechstronni, którzy są w stanie zająć się marketingiem komunikacją z kibicami organizację dnia meczowego pozyskiwaniem sponsorów wprowadzeniem mediów społecznościowych jeszcze paroma rzeczami nie, jeżeli pojawia się firma jakiejkolwiek innej branży, która jest w stanie zaproponować końca 2 coraz większe pieniądze to ma świetnego pracownika wszechstronnego przygotowania przygotowanego do pracy też nie ma co ukrywać pod dużą dużym stresem dużą presją, a i Senatu pracowników jest faktycznie bardzo duży, więc myślę, że to jest takie wyzwanie, a jak zapewnić do raz dopuścił kadr i utrzymanie i dofinansowania kasty ludzi, którzy Sparcie pracują, a często pasjonaci nie ma co ukrywać natomiast na samej pasji trudno dogodzić takiemu zajechać no ale też wielokrotnie powtarza się taka teza, że możemy rozmawiać z fachowcami tych samych branż z Europy natomiast mechanizmy Unii i u nas zupełnie inny nigdy nie nie da się w poszczególnych rozwiązań implementować nasz grunt pan podchodzi do takiego w sobie tak nie, bo i tak nie, bo to jest to też może nie wiem co dobre słowo zarzut, który gdzieś tam nam się stawia chociażby właśnie przez zeszłego roku, kiedy mieliśmy okazję gościć będą nas na Bayern Monachium człowieka odpowiedzialnego za całą strategię, a tak naprawdę komercjalizacji z tego siedzenia w Bayernie Monachium, który miał prezentację właśnie o tym jak jak nasi rozwija swoją markę globalnie, a gdzieś tam w kuluarach pojawiały się głosy najpierw że, gdzie Bayern Monachium, a my mamy jakieś swoje problemy przyziemne to jest okazało się jak weszliśmy w szczegóły samej prezentacji czy w ogóle tego, o czym mówił błędami też okazuje, że tam nie ma rewolucji tam nie ma jakiegoś niesamowitego podejścia są rzeczy bardzo podstawowe tak naprawdę problemem rozpozna na Super wysokim poziomie, a chociażby kwestia takiego właśnie dnia meczowego, czyli chociażby internetu na stadionach, które cały czas są problemy, a mamy 2023 rok inaczej oczywiście w ogóle taktem prędkość internetu takiego mobilnego, a dopiero jakoś kateringu na stadionach nadkażenia kwestię parkingowe chociażby taki infrastruktura, która teoretycznie są na wysokim poziomie miast, a cały czas gdzieś tam są wyzwaniem jest, gdy tak jak już tak analizować na ten temat to dużo osób wiedziało, że faktycznie takiego Bayern Monachium Club czy niższych lig chce czy jakieś niszowe dyscypliny mogą faktycznie dużo wyciągnąć, bo to nie jest tak, że tam się robić coś zupełnie innego w tym 106 stopni tylko robi się pewne podstawowe, które powinno się robić w każdym klubie czy karty dyscyplinę, a nie zawsze jest po prostu natomiast czy środki, bo no, bo jest jakaś tam inna struktura budżetu np. dziękuję panu bardzo, życząc powodzenia naszym gościem był Dominik azerski jeden z organizatorów konferencji sport bisy samice 2020 w dobrej niedzieli pan życie dziękuję bardzo, naszych słuchaczy zapraszam teraz na informację
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: PRZY NIEDZIELI O SPORCIE
-
12:38 W studio: Jerzy Chmielewski
-
14:28 W studio: Paweł Gołaszewski
-
-
15:37 W studio: Przemysław Pawlak
-
23:19 W studio: Dariusz Wołowski
REKLAMA
POPULARNE
-
18.03.2018 17:00 Przy Niedzieli o Sporcie39:59 W studio: Zbigniew Boniek
-
-
-
05.12.2021 18:40 Przy Niedzieli o Sporcie11:27 W studio: Michał Świderski
-
24.10.2021 18:20 Przy Niedzieli o Sporcie31:50 W studio: dr Marta Szaranowicz-Kusz
-
07.02.2021 17:00 Przy Niedzieli o Sporcie26:25 W studio: Tomasz Jaroński
-
-
25.10.2020 18:20 Przy Niedzieli o Sporcie31:50 W studio: Grzegorz Gromadzki , Marcin Papierz
-
09.10.2022 18:40 Przy Niedzieli o Sporcie17:07 W studio: Marcin Kochanowski
-
18.10.2020 18:20 Przy Niedzieli o Sporcie31:26 W studio: Dawid Olejniczak
-
16.10.2022 18:00 Przy Niedzieli o Sporcie18:11 W studio: Jerzy Skarżyński
-
25.10.2020 17:00 Przy Niedzieli o Sporcie42:09 W studio: Łukasz Olkowicz , Michał Białoński
-
11.09.2022 18:00 Przy Niedzieli o Sporcie27:29 W studio: Mirosław Żukowski
-
-
11.09.2022 18:40 Przy Niedzieli o Sporcie14:53 W studio: Tomasz Iwański
-
30.10.2022 18:40 Przy Niedzieli o Sporcie15:08 W studio: Andrzej Kępczyński
-
-
-
02.10.2022 17:00 Przy Niedzieli o Sporcie09:32 W studio: Zbigniew Boniek
-
-
16.10.2022 17:40 Przy Niedzieli o Sporcie15:47 W studio: Radosław Piesiewicz
-
14.11.2021 17:40 Przy Niedzieli o Sporcie16:24 W studio: Łukasz Cegliński
-
-
29.11.2020 18:40 Przy Niedzieli o Sporcie13:47 W studio: Marian Kmita
-
16.10.2022 17:00 Przy Niedzieli o Sporcie23:19 W studio: Marek Magiera
-
22.11.2020 18:20 Przy Niedzieli o Sporcie30:10 W studio: Łukasz Olkowicz
-
25.09.2022 18:20 Przy Niedzieli o Sporcie31:45 W studio: Marcin Kochanowski
-
17.01.2021 17:40 Przy Niedzieli o Sporcie15:17 W studio: Marcin Fronia
-
09.10.2022 18:00 Przy Niedzieli o Sporcie08:50 W studio: Joanna Kaczor-Bednarska
-
14.08.2022 17:40 Przy Niedzieli o Sporcie26:08 W studio: Agata Załęcka
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL