REKLAMA

Test: Renault Austral

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2023-03-07 19:40
Czas trwania:
12:15 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacji dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dzisiaj 2 samochody w testach 2 samochody firmy Reno, która nie należy bać żadnego wielkiego koncernu, o ile wiem ciekawe jak długo jeszcze wyjaśnienia należy dużego koncernu nawet obraz znali z oka jak będzie Allianz stanowi dziś w Dacia jak dobrze nie, ale nie zostały same nie jedno nie został wchłonięty tylko stworzonej alias Lisa dobra Rozwiń » dołączyło potem Mitsubishi, bo tak tak trochę chciałem nawiązać do tego wczorajszego Stellantis to mają aż 14 Marek no dobrze terenu, ale ma za to dać o i w związku z tym samochody samochody koncernu Reno mają wspólne geny, a jeszcze inaczej samochody koncernu Mitsubishi mają teraz wspólne geny koncert MR Nobody nabyło pierwsze, ale dzisiaj jednak zupełne nowości z terenów i która zastąpiła samochód znany, którym na pewno jeździła, czyli Reno kadjar pamiętasz ten samochód pamiętam to był kompaktowe takie trawił większy od kaptura mniejszy od kolosa on produkt dokładnie była ta produkowany przez 7 lat niecałe 4,5m bardzo popularny segment jeśli chodzi o wielkość no właśnie tutaj jego bliźniakiem jest niż sam qashqai, który miał premierę swoją kolejny qashqai 2 lata temu, ale nadszedł czas był lifting zmieniono też skrzynie biegów na całkiem niezłą 2 sprzęgów dodano tam silniki benzynowe 13 ten kolos przed jak przepraszam Kazia sprzed faceliftingu Niemcy tego dobrze pamięta czy słabo on takie przeciętne wrażenie robił przede wszystkim w porównaniu z kasz Kaję co o nim to właśnie znaczy to jest i Jeż z jak państwo być może pamiętają ja bardzo lubię markę Reno mam nawet przed domem zabytkowe auto tej marki, do której miałem ogromny sentyment mój tata 2008 dziewiątym roku kupił za moją namową laguna jeździł nią ponad 10 lat wszystko było okej natomiast przez ostatnie 34 lata 5 lat nawet jeśli nie potrafił w tej bardzo w ofercie odnaleźć czy to co jest dobre to Klich, ale ono też jest miejscami udziwnione twingo pobrali nową Janka trójka moim zdaniem była fajna to czwórka ona ma swoje zalety, ale ja mam dużo zastrzeżeń do tego jak się obsługuje do tego pionowego tabletu o tym żeśmy wczoraj rozmawiać szczególnie, żeby te szczególnie wystającego tego na deskę rozdzielczą to faktycznie to jest clio do tej pory jest w kapturze to niestety jest minus to lata, ale tego się nie obsługuje dobrze, ale wieża już mam moim zdaniem samochód nie produkowane w Dreźnie produkowane, ale przeciętny no i też, jakby wiosną przez nie po naszej recenzji przestali kupować Francuzi tylko po prostu ją na początku urząd ten samochód jest nie dla nich, ale spłaca zatłukli Sejny też, ale będzie następca wiesz co to tak mówisz ja bym się tak nie przyszli Gliwa na to Meghan żona jest, ale nie Kaczmar był samochodem jednym z gorszych starała całego serwer tym naprawdę nie lubimy przecież mieliśmy volkswagena mamy nadal volkswagena Tiguana podobnego mieliśmy Koreańczyków tej samej wielkości mamy i ten ten każe rzeczywiście był słaby po faceliftingu był już lepszy natomiast następca, a Meghan to elektryk mówiliśmy już 2× przede wszystkim Meghan elektryczne jeśli chodzi o samochody elektryczne bardzo dobrym samochodem i Australii, gdzie w jego ślady, ale idzie w jego ślady nie dlatego, że ma napęd elektryczny ma zupełnie zmodernizowane wnętrze i wygląda identycznie jak Meghan może jakimiś elektrycznej nowej może z minimalnymi różnicami natomiast przede wszystkim tak, żeby tutaj na razie nie przechodzić już niema tak MON Mota wszystko między clio Megane com skoncentrujmy się tym Australii Austrii jest produkowany od końca ubiegłego roku i co uwaga nie ma skrzyni przynajmniej w Polsce ostatnio jak jeździłem już 7 stopniowi 23 główki tylko ma bez stopniu FK taka, która w kole osie jest zresztą ta sama patrzy jeszcze na rozmiary ten samochód urósł o 5cm jest dłuższy niż Kaczor, ale najważniejsze to, że przede wszystkim nie bardzo ładnym autem nie wiem jak ile razy tego widziałeś i czy miałeś okazję już tam na premierze internetowej go oglądać czy nie czy na ulicy go widziałeś no samochód uważam od kadjara 1,5 raza ładniejszy jak sądzisz nie była wielka sztuka, ale faktycznie tak jest jest ładniejszy, a wnętrze obsługa no i obiecuje ci, że już nie będzie rozczarowany, jeżeli ja też bardzo rozczarowany wciąż nie lubię tych wystających ekranów clio w kapturze one działają lepiej niż parę lat temu szybciej są sprawniejsze natomiast żona wystają nad deską rozdzielczą to jest błąd słabo, ale jeżeli chodzi o ten samochód no, czyli mówimy, a strach strach lub w Australii i nie to odnoszę wrażenie, że oni, a oni zrobili dobrze, dlatego że oni nie przebili udziwnień niem ma tutaj przód bardzo nawiązujące do nagonki maszty był bardzo nawiązujące do Bogdanki kombi do świata z tyłu są przecież bardzo podobna i tutaj ten, a i de ta spójność wdaje się w końcu daleko posunięta, chociaż z drugiej strony to też było to 1015 lat temu także część Marek robiła każdy samochód inne z innym dziobem, a część Marek szła w to, żeby wszystko były do siebie bardzo podobnie czy pamiętasz to grali dobrze pamiętam to w Reno było tak, że wszystko, że nic nie było do siebie podobne każdy samochód miał przód, jakby należał do zupełnie innej firmy oraz Ińskiego japońskiej na nas teraz jakoś to wszystko zaczęło być jednolite i na szczęście, jeżeli zawrze zaraz za wzorzec coś takiego najbardziej tak zaczęła się od wielkiego logo na przodzie, które nawet zawędrowała do clio nie wiem czy pamiętasz przy taras clio w sejmiku jeszcze czeka był produkowany we spaść słońca, ale ma rację to zgrabny samochód na wynos, jeżeli chodzi o wnętrze powiedz proszę to jest ta wystająca z kogo z tunelu środkowego wajcha wyglądająca jak na coś do wypuszczania klap w samolocie, a ja nie wiem może ty z ręczną skrzynią biegów zdjęcia ogląda się jak wygląda jak taka dźwignia hamulca ręcznego, bo taki futurystyczny podłokietnik wiesz co jest futurystyczny podłokietnik ile pamiętam samochód oddałem parę dni temu nie jest to nic do obsługi tak to jest to futurystyczny podłokietnik oglądam, że chcę przypomnieć taki, który zasłaniać to miejsce, gdzie może wsadzić butelki albo odsłania najlepiej jakby była zasłonięta, bo wtedy ten podłokietnik trochę trochę wieś środę tam Tychy dotyka wtedy tej konsoli środkowej, ale przede wszystkim obsługa żonie zmiany biegów jak w marcu da się powiedz mężczyźni, a to świetny patent czy tak ta jest przy kierownicy z prawej strony tak branża to jest mega wygodne, bo nie pamięta się ta dźwignia zupełnie niepotrzebna mamy w środkowej części tunelu to jest bardzo tylko wiesz co zwróć uwagę jest niestety jednak tam są aż 3 dźwignie w związku z tym z prawej strony chciałem właśnie powiedzieć, że sama dźwignia zmiany nie były z porządku, ale wiesz przecież to jest jeszcze z prawej strony łopatka do stacji radiowych ten tak dokładnie, więc mając klucze wycierać no właśnie, więc tam są w sumie 3 łopatki to łopatka do stacji radiowych na mnie kiedyś strasznie wkurzało, ale ostatnio stwierdziłem parę lat temu to było ostatnio, że nawet to jest dość wygodne, bo bardzo bardzo przyjemnie się zmienia, więc to dla mnie jednak te 3 łopatki to jest za dużo jedno w tym momencie wyrzucił wcale nie byłaby zmiana biegów tylko właśnie to jednak regulacja głośności dobrze głośniej sza mniejsze przyzwyczajać albo oni zmienią pomysł ruszamy tym samochodem słucha ten samochód powiem ci teraz jak to jest z nim z tym silnikiem 1358 koni, które już znamy przecież i kaptura na pewno z Qashqaia właśnie, bo debiutuje bez hybryd nie ma hybryd plug-in zmienia zdanie mamy 2 silniki 13 turbo 143 turbo 160 tak jest i słuchaj tutaj jest sytuacja taka, że Acta 3 dane techniczne, bo jeszcze jeśli chodzi o wygląd to patrzy taki bagażnik, bo wydawałoby się, że ma większa tylko 450l duży zbiornik paliwa 55l prześwit i 18cm słuchaj patrzę jeszcze danych technicznych on przyspiesza niby 97 wydaje mi się, że to jest lepiej niż na papierze, bo bardzo dobrze szła ta w bezstopniową działa tam w ogóle zapomnieć o kimkolwiek takich nieprzyjemnych dźwiękach czy jakimś wiesz jak w starych to lotach i Wigury czy czy takiego uciążliwego hałasu to jest bardzo sprawnie działające i samochód jeździ w no cóż lepiej od kadjara ma precyzyjny układ kierowniczy dobre fotele opowie też nieprzychylni 5000 km ich jechała nim 4 dni jeździłem nimi myślę, że to wystarczy, żeby ocenić to, że nie jest uciążliwy ten fotela co wcale nie było pamiętasz w niektórych placówkach były tych małych krótkie siedziska miękkie fotele mówi clio kapturze, więc bardzo udana premiera powiem, że uważam, że ten samochód tym mówił, że co jest w ofercie polskiej Bojana nie wiem dokładnie oczy jest niby miękka hybryda nie kamień, ale widzę, że nie ma tego co w Orkanie np. czyli cechy z West, gdzie ma 2 skrzynie biegów cennik zaczyna się od 134 miesięcy złotych i za pieniądze dostajesz auto z silnikiem 13140 koni po prostu to ten tańszy ten z manualną skrzynią, a właśnie to jest najsłabszy słuchaj powiem szczerze, że bardzo polecam każdemu taka ostra, bo pamiętam, żeby mieć dziś tych jazdach premierowych w grudniu okazało się, że dostajemy samochód na dłużej teraz czy teraz, czyli wlotem no to był świetny pomysł pojazdy premierowe podejrzewam, żebym wierszy aktora jest dach premierowych tam wiele nie wychodzi złych rzeczy raczej krótko pojeździ szacuje, że już po paru dniach od stwierdzam, że ten samochód rzeczywiście udany nie widzę żadnych wad na to, że tak się wyrażę kolokwialnie ma potencjał uważam, że to będzie model oprócz elektrykami ganki, który jest również udanym samochodem, który Renu w celu trochę odświeża gamę i to tak pozytywnym tego słowa znaczeniu nie ma dziś już chyba nie ma sensu męczyć Koleos w tej chwili, bo nam się czas kończy natomiast no mamy jeszcze w testach Reno Koleos po faceliftingu uważaj tym razem nie ten diesel, który różnie kiedyś był bardzo słaby w naszym egzemplarzu pamiętasz hałasowały ten samochód ledwo jechał 1,5 roku temu ten diesel tam parę koni mniej czy więcej był już całkiem niezły nim jeździłem pół Polski no i teraz zaskoczyć być może nie wiem jeszcze będziesz miał okazję pojeździć, bo mamy go jeszcze, że tam jest identyczny napęd jak i Australią no i przy okazji będziemy mieli więcej czasu to powiemy więcej Kolejorz już po teście i porównamy czy ten czy ten napęd 13 wystarcza do tak ciężkiego cięższego większego samochodu jak z tak kolosy samochodem większym podróży jak nadal, bo to nie jest nowy model prawda zmienia wodę 2016 była druga generacja były zmiany po drodze i wiemy wiemy ja się stąd też łączyłem bólu, że ten kolaż chyba nigdy nam, że tak do końca nie przypadł gustu to najwyższy czas nie mówię zrewidować te oceny częściej nie wiemy czy zrewiduje my jeszcze jeździmy porozmawiamy jak samochód już skończy z naszych rękach żywot mam nadzieję, że w naszych rękach noc w sensie, że sankach fermę w kłaniam się pięknie to codzienny magazyn motoryzacyjny do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA