codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór proszę państwa dzisiaj zaczniemy od samochodu marki Porsche, a skończymy mam nadzieję na 2 elektryka, które są bliźniakami, ale nie zdążymy to nic się nie stanie będziemy mówić wkrótce o oplu corsie elektrycznymi po 208, bo jeździliśmy nim w tym roku i możemy coś więcej powiedzieć albo nawet porównać, ale najpierw Porsche Macan samochód, który
Rozwiń »
jest właściwie, jaki to jest segment to jest średnia klasa segment ID 47, czyli segment premium haka na rozżarzone i tak średni rozmiar średni rozmiar pierwsza pamięta na pewno pierwsze Macan no bo przez to była jednak sensacja w dacie dla mnie, bo ten samochód już jeździłem chyba parę miesięcy po premierze rok po premierze ten samochód była mniejsza Kaję i wg mnie od razu ładniejsza Krajenka lepiej jeżdżąca, a potem się trochę zmieniało, bo KMK była lepsza jak oceniasz pierwsze Kany sprzed lat 10 audi 5 Krzysztof płyta podłogowa wieś a jakby tak powiedzieć nikogo nie obrazić nie lubię nigdy tego samochodu pamięta właśnie dlatego tak trochę podpytuje pierwsze jazdy testowe były rozczarowujące ten dwulitrowy silnik benzynowy ile on by nie miał mocy 4006031000 koni to nadal to jest tylko dwulitrowy silnik, która w samochodach, ale wierzę, że jego jego długo nie było on był wprowadzony po kilku latach najpierw tak ja właśnie od niego zacząłem zawał, ale kilku latach dotarło jak ważny natomiast natomiast chyba nieco SM pojeździł Macan MO to możliwa noga możliwe już kilkoma kanu w sumie GTS miał 300 kilkadziesiąt koni był hitem to zrobił na mnie już całkiem dobre wrażenie jakością prowadzenia, a i tutaj odkrywam w tym samochodzie jak radość zjazdy czy jakaś jeździłem i to już całkiem niedawno właśnie kilkoma używanymi ex, ale prawie jak nowymi nad tymi karami nie będą już wersji silnikowych oraz, dopóki nie było to potraktowane właśnie jakimiś dodatkowymi oznaczeniami typu GTS to jest dla mnie samochód co najwyżej przeciętne to znaczy ja tutaj nie nie nie widzę w nim jak jakiejś specjalnej wartości dodanej w postaci Niewiem jak już wysublimowanego w układu kierowniczego, a ten silnik 20265 koni, czyli to Podstawka to jest takie wtedy Zdroju zwykłe, ale wiesz jak byśmy zasłonili znaczki nasza ulubiona zabawa moja na pewno jak byśmy zasłonili znaczki i wzięli jakąś dwu litrową BMK dwulitrowego mercedesa dwulitrowy audi i wzięli tego Makana chcielibyśmy się, że ten porusza również co, ale wziął wydałeś jako przykład bardzo dobre samochody i ja mam zdanie odrębne NATO z nożem, ale z oplem astra porównanie z Koreańczykami natomiast ja pamiętam już jeździłem ja pierwszymi lat temu 8 pewnie były były to oczywiście 6 cylindrów samochód mi się od razu spodobał natomiast trochę mnie męczyła ta obsługa, bo tam nie pamiętasz aż do ubiegłego roku, mimo że był już 2 faceliftingi ten drugi facelifting właśnie zmienił wnętrze już jeździliśmy jeździliśmy już w zeszłym roku z tym nowym wnętrzem samochodem na konsoli środkowej już niema takich wielkich przycisków takiego trochę przytłaczające kredensu mi się to za bardzo rozwiązanie nie podobało natomiast zgadzam się sobą na pewno 1, a pewnie nie tylko, że jest bardzo duża różnica wprowadzeniu i przyjemności zjazdy my Makary dwulitrowy czterocylindrowy i Macana 3 litrowym, bo jak jeździła 1 dniem pamiętam w tym dwulitrowym drugim dniem jeździłem drugim mężem 3 litrowym ślimaka ms tak za 3 lata temu mieliśmy takie porównanie i ten samochód Macana jest 300 kilkadziesiąt koni zupełnie inaczej oddycha sprzedaż cyfrowa w roku naprawdę fruwać ma nawet nie chodzi o moc tylko chodzi o to, że to jest takie porównywalne do jednego z najlepszych SUV-ów jakimi, jakim miałem okazję pojeździć do audi ku 5, a raczej Aes 5 tak związały były pamiętam takie 300 równą rewelacyjny starczą na kole tutaj ma ten sam takiej takich do czujesz, że siedzisz na takim Musk kule tak jest taka swoboda po prostu i teraz widzisz mam trudny orzech do zgryzienia, bo generalnie się wszystkim Kany podobają, a już najbardziej się podobają te Macan po faceliftingu, bo uważam, że te zmiany na zewnątrz tam 45 lat temu to ten pasty wprowadzono trochę z przodu zmian, ale ta zmiana z ubiegłego roku to już rewolucja jeśli chodzi o obsługę i i to bardzo lubię od paru lat mamy to sługa reguły papier pierwszą kanony są trochę prze kombinowana do tak tak tam za dużo tych przycisków tak jak mówiliśmy parę dni temu temat Kane obecnie mają chyba wszystkie mam nadzieję, że nie mylę napęd na obie osie siedmiostopniową dwusprzęgłową to pdk nazywa i mają taki napęd na obie osie, który się 2 Porsche trakcie Management rząd generalnie najpierw preferuje tych no i w momencie, kiedy zaczynają być trudniejsze warunki Noto na przód może być prawie 100% momentu przeniesione i dlaczego mam trudny orzech do zgryzienia, bo tym razem jeździłem Porsche Macana te to te to już było 911 oznaczało Touring te samochody te 900 jedenastki na to miały sporo różnych takich smaczków i różniły się trochę od wersji podstawowej, bo zaskakujące jest to, że to te wcale nie jest żadne turbo tylko to jest Touring i ten samochód ma tylko 265 koni, które jest najsłabszym silnikiem w tej chwili w ofercie Macana kiedyś były 2, ale 82 czytanie, bo to kosztuje 300 000 Otóż ta właśnie i Zobacz tutaj w tym te to jest prześwit obniżono 15 mm przyspieszenie jest trochę zmieniona chyba mapowanie silnika jest przyspieszenie 2 sekundy 2 przepraszam do setki szybsze, czyli 62 to wydawałoby się, że to jest bardzo dobre przyspieszenie, ale tu to dołączą się do tego co ty mówisz, że faktycznie ten samochód, jakby nie wydaje mi się rządu był tak z drewna jak obiecują te wszystkie dane techniczne może tak możesz dokupić adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne wtedy masz jeszcze prześwit zmniejszono 1cm, a podnieść może w sumie 4 do 23cm Mojżesz ma mnóstwo rzeczy, których nie będę wymieniał jeśli chodzi o wygląd, bo tam mamy inne wykończenie lusterek bocznych czarne wykończenia okien są to takie smaczki, które podejrzewam, że z tą niższą ceną, bo ty mówisz, że to jest lekko ponad 10 000 mniej niż odpowiedni ma najtańsza najtańsze Macan kosztuje 280 000 przynajmniej kosztował natomiast ten z literką kosztuje 300 oka nowy teraz pytanie czy ta niższa cena podstawowa 20 000 dla kogoś, kto tak po prostu chce wydać 20 001 samochód to jest bardzo dużo pieniędzy natomiast, jeżeli ktoś chce wydać 300 000 albo 280 to myślę, że ten Macan z tym swoim wyglądem dość ciekawym Noma coś do zaoferowania i wcale bym się nie zdziwiłbym się całkiem nieźle sprzedawał, chociaż nie znam statystyk już ja się zdziwił czy okej masz rację, ale to też wydaje się, że ten samochód jeszcze się łapie menadżerowie my pracujący w jakichś korporacjach mogli sobie wzięcia auto służbowe i skonfigurować natomiast no tam oni są też zobowiązani do tego, żeby to nie mało paliło, żeby potem jak ktoś będzie przeglądała proszę tu 3 litrowego sobie wzięli mogli dwu litrowego też nie może być to, a zbyt pensji no wiesz tutaj tego, że różnica Sławka różnica w cenie no pomiędzy ze 3, gdy dwulitrówka ład, czyli trójką nie jest zabójcza 300 000 musi zapłacić za wersję 20356 za wersję 3 Maria Wierzeje to jest SK ona jest auto z automatu dużo mocniejsza 380 Ka samochód jeżdżący zupełnie inaczej i tak i tak każdy sobie samochód doposażać różne rzeczy jak osoby doposażenie silnik teza słuchaj to przede wszystkim tak wyczuwa to, że przyspieszenie ma poniżej 5 sekund ostatki to nawet chyba nikogo nie dziwi, ale nawet tak jak mówiliśmy nie chodzi o samo przyspieszenie chodzi o to, że ta 6 cylindrów tak fajnie oddycha jest bardzo elastyczna, więc słuszna ciężko wiesz jak samochód, którym przyjemnie dziś wolno wiesz, bo ja w sumie w tym makaron jest chęć 3 dni nie powiem, żeby którykolwiek z tych dni był jakimś dniem dla mnie stracony bardzo bardzo się dobrze nie jeździło tylko tak się zastanawiam kurczę, gdy miał tyle pieniędzy to pewnie bym zrobił to co robi mówi, o czym teraz mówimy, żeby się zaczął przynajmniej zastanawiać czy nie kupić 6 cylindrów i pozować tutaj zużycie paliwa nawet staram się jeździć bardzo oszczędnie wyjechałem poza Warszawę dość daleko na taki spokojny jazdy no bo był samochód do testowania NATO gdzieś trzeba testować nie musi być autostrada do nie wiem Łodzi z powrotem wyobraź sobie, że około 10l na setkę uda się osiągnąć, ale to już poniżej, żeby zejść już bardzo, trudno więc ono w mistrz oszczędności to na pewno nigdy nie będzie, bo to jednak są porządne osiągi bagażnik też jest bardzo duży 450l, ale w każdym Porsche Macan nie taki jest wieś, podsumowując Macana jak każdego Makana lubię lubiłem od początku się różnimy, bo tobie raczej nie za bardzo zawsze pasował prawda z tego co mówisz i tutaj żadnego rozczarowania nie było natomiast raczej bym tutaj skłaniał do wzięcia 6 cylindrów Kiel natomiast to jest wybór ktoś ceni sobie kupić 4 cylindrów ma 265 koni może to być wersja, którą właśnie miał okazji jeździć może to być zwykła wersach wtedy mówił o sile 280 000 tak mówi no dobra to co zwykła no zwykła najtańsze tak no tak dokładnie swoje możemy jeszcze mamy jeszcze 23 minuty możemy jeszcze chwilę powiedzieć o tym elektryk, którego mieliśmy jasne, bo mamy mieliśmy 21 mieliśmy w styczniu po 208 i mieliśmy też corsa elektryczna ostatnio obie mają taki sam napęd oba oba samochody są bliźniakami technicznymi ta sama Platforma ten sam akumulator 50 kilowatogodzin tę samą moc 130 szkolni to samo przyśpieszenie około 8 są bardzo nie da się tych samochodów testować osoby co da się w twoim zdaniem członkowie różnią wjeździe nie ważne, ale to samo mam ze spalinowymi Corso i peugeotem i wierzę, więc zażywali oraz miesiąc temu corsę w ogóle to taki normalny, ale dobry samochód prawda mieliśmy tam 12 chyba spokojni, a teraz co sądzisz 200 ósemka czy corsa ja myślę, że dylemat jest w stanie rozwiązać tylko wyłącznie cena w jak to jest, abyśmy okej 200 ósemka wygląda świeżej elektryk organ żąda tak, ale zazwyczaj najlepsze słowo przepraszam przy Elektryku wg to jest ważne więc, jakby miał brać elektryka to miał 200 sam wziął natomiast spalinowymi się zastanawiał taki jest moje podejście, ale wiesz znowu corsa jest jakaś taka bardziej elegancka już po godzinie cisza i corsa 160 300zł przypomnę, że samochód chyba debiutował z ceną 129 na początku tak, żeby się 325 tak, żeby się załapać na Eko dopłaty wydaje się, że nie był tańsze, więc to jest taka cena, która jeszcze nie nie nie skoczyło tak maksymalnie jak jak cała masa cała masa innych rzeczy cena peugeota cena peugeota właśnie o tutaj powinny zaraz wyskoczyć podejrzewam, że będzie dokładnie taka sama bardzo się dziwie nie jest trochę tańszy 156 000 kosztuje po 208 swoje jak podsumował w taki sposób to jest bardzo udany samochód to świetna konstrukcja i aż szkoda, że nie cieszy się taką popularnością jak powinna, bo to jest tak dobrego auta przyjemnie jeżdżącego łatwego w manewrach w manewrowaniu łatwo go w obsłudze naj jest naprawdę bardzo ciekawe są tak montaż zgadzam się sobą, że ta 200 ósemka jest w bardzo ciekawym autem dużym jego plusem jest to, że przed wszystkim po modernizacji ma większy zasięg ten zasięg uda się osiągnąć 300 ponad 300 km przejedziesz peugeotem 208 oczywiście corsą przyspieszenia w ogóle jest wystarczające to nazywają to 208 GT i bo nie ma tak szybkiego peugeota 208 do wież same plusy zużycie zużycie prądu udało mi się osiągać, mimo że żyją pod koniec chyba stycznia Corso jeździłem w lutym no wiesz takie bliżej wojnę między 1520, ale bliżej 20, ale do 15 też udało mi się schodzić, więc to są oszczędne samochody są udane konstrukcje te 208 i elektryczna corsa słuchaj jeszcze takie pytanie na sam koniec nie jest tak, że w corsie masz tradycyjny panel do obsługi temperatury klimatyzacji tak dalej, a peugeocie musisz musisz to wywoływać ekranu w beżowym też pamiętam, że porzuci tak jest bardziej skomplikowana, bo jak klawisze to dla mnie dla mnie w takim razie wygrywa corsa, która dużą taką przyjemniejsze naturalną stylizację wnętrza czy corsa jest dużo łatwiejsza obsługa ponad 208 jest prze kombinowane w środku elektryk elektryk jest prze kombinowane no i corsy obsługuje się 3× ułatwi to rama i czy niezależnie czy spalinowy elektryczny, ale chyba wciąż jeśli chodzi o elektryka to jestem za peugeotem 208 to, że różnimy kłaniam się pięknie w takim razie to codzienny magazyn motoryzacyjny kolejne jutro
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY
-
13:48
-
-
13:29
-
-
REKLAMA
POPULARNE
-
-
-
-
-
-
-
03.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:03
-
-
-
24.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:07
-
25.10.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny14:45
-
-
25.02.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:17 TYLKO W INTERNECIE
-
-
-
-
-
16.09.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:51
-
-
-
02.05.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:24
-
09.04.2021 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny11:50
-
-
21.01.2022 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:42
-
03.04.2020 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny12:46
-
-
-
-
23.07.2021 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny13:35
-
12.03.2021 19:40 Codzienny Mag. Motoryzacyjny11:22
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL