Gdy przedsiębiorca świadczy usługę, czy sprzedaje produkt, powinien mieć pewność, że jego faktura zostanie opłacona. Upewnienie się, że mamy do czynienia z wiarygodnym odbiorcą nie jest wyrazem braku zaufania do niego, tylko mądrego podejścia do własnego biznesu, Rozwiń »
O tym, że sprawdzenie kontrahenta przed nawiązaniem współpracy jest koniecznością i pozwala uniknąć problemów, Anna Stachowska rozmawia z Jakubem Obarzankiem, pełnomocnikiem Zarządu i Dyrektorem Departamentu Klienta Strategicznego KRD.
Z podcastu dowiemy się też, że nawet z partnerami, u których zaczynają pojawiać się problemy finansowe, można nadal współpracować, wymaga to jednak zweryfikowania procesów w firmie, żeby zwiększyć bezpieczeństwo transakcji.
Na podcast zaprasza Krajowy Rejestr Długów BIG S.A
To jest podcast komercyjny, w którym prezentujemy firmy, instytucje oraz sponsorów, a także oferowane przez nich produkty i usługi. Rozmowy powstają w ramach współpracy z klientami i są przez nich inspirowane. W przypadku każdej z rozmów w opisie podcastu znajduje się informacja o kliencie, we współpracy z którym taki podcast powstał. Zwiń «