REKLAMA

Cudowne lata Krzysztofa Materny

Popołudnie Radia TOK FM
Data emisji:
2014-12-31 13:00
Czas trwania:
39:46 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
1 grudnia 2014 roku ostatni dzień tego roku cudowne lata od tego rozpoczynamy nasz popołudniowy program Przemysław Iwańczyk kończy państwo bardzo Nisko wraz z Krzysztofem Materną moim gościem dzień dobry dzień dobry gości Krzysztof to ty powinieneś być pierwszym moim gościem jakiś czas temu wzbraniał się, ale też służyły za konsultanta w konstrukcji tej listy wielkich osobowości i osiemdziesiątych dziewięćdziesiątych lat uważa, że te gwiazdy wszystkie, które Rozwiń » przynajmniej wywarł jakiś wpływ na nas na moje życie lubią, kiedy się to wszystko przypomina czy też czy też nie niechętnie wracają do tych reminiscencji, który były i być może są dla nich też niekiedy traumą trudno mi wypowiadać za innych natomiast wiemy sam, że w momencie, kiedy się zdecydowałem na to że wykonamy taką książkę to dotyczącą szczytach moich przygód zawodowych życiowych i zacząłem się przypominać różne historie z różnych okresów no co do dróg, mimo że nie mam tego charakteru drogi mimo woli zaczyna się człowiek uzmysławiać, że nie jest najmłodszy ten, który eufemistycznie powiem mnie i to sią bolesne rzeczy, bo ja jestem daleki od tego, żeby się zastanawiać nad swoim wiekiem, ale też nieuchronne i po prostu trzeba się z tym pogodzić także ta audycja z tobą jeśli ma dotyczyć wspomnienia sądzę, że ma tego dotyczyć to nie jest tak na, do których podchodzą z potworną radością wolałbym mówić o przyszłości co ja ten dyskomfort, do których nie myślę może dotyczyć nie tylko przy mijającego czasu tak górnolotnie teraz się w razie tylko może dotyczyć takie wybiórcze mojej pamięci i przywiązywanie uwagi dot spraw, które być może handlarze wybrałam ciągle to nie sprawiać przyjemność sobie to po prostu z złego może znajdziemy jakiś kompromis tutaj w tej sytuacji im to jest panie Krzysztofie to właśnie nie jestem Krzysztofem Materną miałem zawsze trudność w wodzie, gdy pytano jak nie podpisywać, czyja jestem podpisują mnie satyryk aktor reżyser jedyny dyplom, jaki posiadam to jest dyplom zdobyty potworną gehenną dyplom reżyserski natomiast ani nie jestem dyplomowanym aktorem ani nie jestem dyplomowanym satyrykiem po prostu, gdy jesteś zaszeregowane wg tego z czego ci ludzie znają, a moje okresu mojej działalności przypadały na różne sprawy zawodowe może najmniej na sprawy aktorskie, chociaż okres działalności z Wojciechem Mannem i różne kreacje, które wykonywaliśmy nie były pozbawione tandetnego, ale jednak aktorstwa córek toast czymś czym się kojarzyć m. in . w duecie z Wojciechem manem dotyczy lat osiemdziesiątych dziewięćdziesiątych to właśnie ma związek z satyryczną stroną twojego artystycznego życia natomiast kłócimy się to strasznie z tym w jakiej roli teraz występujesz najczęściej chociażby właśnie program drugie śniadanie Mistrzów tam nie ma tematów błahych i jeśli są to też gości starają się mówić o nich dość poważny sposób od satyry w tym nie ma za grosz to by przestały odpowiadać rozśmieszanie ludzi czy też dziś nadawania tonu temu na często absurdalne, bo w poczuciu humoru Bogu, bo takie lubisz ja myślę, że trzeba się na coś zdecydować w momencie kiedy, kiedy pracowaliśmy non stop z Wojtkiem i to całe nasze życie otoczeni było penetrowane przez nas pod kątem co możemy z tego absurdalnego wyciągnąć dla siebie do prac były to nasze spostrzeżenia na temat absurdalnej rzeczywistości, która nas otaczała, gdyż sposób widzenia świata ten sposób widzenia świata nikt im się nie zmieni tych, którzy po prostu, ponieważ nie robię z tego użytku zawodowego w związku z tym potrafię też być poważnym poza tym myślę, że jest jeszcze coś takiego, że te czasy, w których myśmy działali dla satyry i dla obu poczucie humoru, które towarzyszy mi przez całe życie było czymś fantastycznym, dlatego że ono obejmowało tak jak już powiedziałem wiele rzeczy absurdalnych natomiast myśmy ani specjalnie nie dotykali i polityki ani nie mówiliśmy o nazwiskach ani nie mówiliśmy, że premier jest głupi ani śmialiśmy się z nazwisk ich w ogóle nie mieliśmy takiego przesłania jak często towarzyszy współczesnym kabareton, którym wszystko wolno, a który wszystko wolno i którzy który do kabarety nie zastanawiają się, jakie przesłanie niosą swoją twórczością, że po prostu jak jest tak strasznie łatwo ze wszystkiego zażartować to właściwie ciężar tych strasznych płaski i nigdy na stronie interesował poza tym jeszcze się wrócić do czegoś takiego do czegoś takiego co my nie zawsze towarzyszyło w mojej twórczości satyrycznej w mianowicie ja trochę się, że rzeczywiście strasznie takie wielkie porównanie ruszenie mienie zrozumieć, że zimą, że aspiruje do takiego miana, ale coś w tym jest, że jeśli ktoś kocha swój kraj i jest patriotą przyjmuje się różnymi rzeczami, które towarzyszą w jego życiu to jest głęboko tym zatroskany i poczucie humoru wynika bardziej strużki niż strach było niż chęci przyzwolenia komuś dla czystego śmiechu mojej, powołując się na ten wielki przykład historyczny niejakiego Stańczyka to chcę powiedzieć, że jest coś w tym, że taki błazen jest jednocześnie Mync, że to czym się zajmuje to są sprawy w sumie ważny, ale wypływające z pewnej troski, jaką ma w tej sprawie, w której się wypowiada cel w też, obserwując swoje komentarze też, słuchając ich mało rozmaitym polu czy dotyczy to spra w politycznych społecznych czy w razie nawet z żywiołem było jasno jak i chciałem w ten sposób powiedzieć może w przy długich włosów czy będziemy skomplikowane, że jestem poważnym człowiekiem, ale Ełk dziś stara się w dowcipny sposób mimo to zawrzeć w tym tę nutę ironii i piętnować, że będzie on, że także, że uważam, że po prostu dowcipne albo taki paradoks ci sposób jest zawsze lepszy niż powiedzenie że, że ktoś jest kretynem łukiem idiotą, chociaż żyjemy wczasach, w którym trudno nie zauważać, że są ludzie, którzy nie mają rozumu tę uważam zgoła odwrotnie, że jeśli robisz to z uśmiechem na ustach mówiąc komuś, że jest kretynem bądź idiotą to dotyka aż do, tym bardziej więc staram się nie mówić w Łomży jest kretynem, a między wierszami rzecz jasna wprost mało tego, iż adresatem jest ta osoba zatruta osoba, ponieważ jak powiedziałeś, że nie jest głupia ona nie rozumie tego, że jest głupia suka i notariuszy za co właśnie to, o czym mówiliśmy jako pierwsze moje skojarzenia z tobą dotyczą konferansjerki w Toronto to oczywiście był za chwilę dalszy ciąg programu, ale teraz nawet wracając do archiwaliów w napotykają ciebie w roli najważniejszego w najważniejszych przedsięwzięciach szeroko pojętej rozrywki w Polsce się zgodzić z tym, że byłeś wówczas 1 z czołowych postaci Anny trochę tronie było tak, dlatego że ja nie byłem czołową ja byłem 1 z wielu postaci, ale ja byłem taką pierwszą, która w tym nurcie zawodowym wprowadzała również pewien rodzaj poczucia humoru to znaczy nie ograniczają się wyłącznie do użytku nowego z opowiadania nie chcieli być stojakiem pod mikrofon to nie to nie jest prawda to nie jest prawda stojaki pod mikrofon to są dzisiaj natomiast kiedy dziś tzw. konferansjer o tym, zresztą zrobiłem przy przedstawienie swojej, które gram do dziś w teatrze Polonia p t. dobry wieczór państwu, które właśnie z taką opowieścią usterek do konferansjera jak to było dawniej, a jak jest dzisiaj konferansjer to było ktoś, kto się bardzo liczył on wywoływał temperatury całego koncertu był użytkowy w stosunku do wykonawców on był fachowcem, który najczęściej krytykiem muzycznym, który oceniał piosenki, ale w obu wielką postacią kabaretową ja chcę przypomnieć że już te osoby, które ja pamiętałem, iż znałem jako konferansjerzy zrobili wielcy ludzie Kazimierz Rudzki Edward Dziewoński erudyta krytyk muzyczny Lucjan Kydryński poza tym graczy taką pod takimi osobami, które wnosiły tylko to ogromną swoją popularność do koncertu były jego ozdobą były spiker dziś piłkarzy telewizyjną jak i Krystyny Jamroz Edyta Wojtczak Jan Suzin Bogumiła van der to są to były wszystko osoby, które my natomiast ja byłem z boku ja się dostałem do tych zawodowych nurtów z kabaretu studenckiego staram się z festiwalu piosenki studenckiej w Krakowie ja byłem pierwszą osobą, która też tak powiem oprócz tego, że pomagała wykonawcą wykonać utwór wnosiła jeszcze odrobinę poczucia humoru Krzysztof Materna gość cudownych lat jest z nami teraz informacje za chwilkę wracam cudowne lata Przemysław Iwańczyk ostatniego dnia 2014 roku rozmawiamy z Krzysztofem Materną właściwie wspominamy lata osiemdziesiąte 90, a nawet ich wcześniej gdzieś staram się przenieść, a ja z pomocą inaczej Krzysztof moją pomocą była też jest postaram się narzucać tematy, które nie byłyby dla ciebie ciosem i ustaliliśmy, że być może niechętnie wraca się do tego co było, a lepiej, by snuć opowieści o przyszłości powiedział osobowością wielkich osobowościach telewizyjnych tamtych lat to nie jest telewizyjnych kabaretowych drobiowych czy to nie jest także ty odszedłeś od tego też w jaki sposób to wszystko widziałem po tych wszystkich poznałeś i wszyscy ci, których spotkał na swojej drodze już nie będą dla ciebie taką wartością być może nawet w warstwie sentymentalny osoby, których nazwiska przywoływał Diablo spróbuje poszukać analogii na gruncie sportowym dla mnie piłkarz Włodzimierz Smolarek Zbigniew Boniek Dariusz Dziekanowski byli tymi wielkimi, których poznałem wcześniej bądź później teraz choćby na boiskach naszych wyrósł nie wiem Jakub Kosecki, gdyż dziś po pierwsze z brzegu przykład sięgnął nigdy dla mnie nie będzie tym idole nigdy nie będzie dla mnie wzorem sprawa czy ktoś jest dla kogoś doręczenie sprawa tu i teraz, czyli czasów tylko to jest sprawa jego dokonań to jest sprawa jego dokonania nadużyć Roberta Lewandowskiego przeważnie latem sportowo Zalesie, dowodząc im Haliny Mazur Lewandowski ma miliony fanów sympatyków jest wielką największą gwiazdą no tak, ale moja perspektywa nigdy nie będzie takim idolem jak kim byli ci, o których przed chwilą powrotu może być świetnym piłkarzem Legii się okaże dopiero są na parę lat, bo ty jesteś z nim równolegle po prostu się do wyrwania już jest dużą moc 70 lat grał ze strachu nie wygląda na to myślałem, że ty jesteś młodszy no dobrze, ale co być może ja po prostu patriotyzmu zamkniętego dziś zamknięto w 1 zdaniu tym wszędzie były wszystko widziałem wszystkich, których należało uznać należy jestem stary duży jestem stary adres, a poza tym, dlatego że ja się wychowywałem co podkreślam w kulcie Mistrzów, że np. to, że ja jestem trochę inny, czyli że mam poczucie humoru i wchodzę do ze swoim warsztatem, który jednak posiadałem do mówienia do mikrofonu Noto to zauważyła np. Olga Lipińska Jerzy Gruza, z którymi przez lata pracowałem, bo to byli ludzie, których to korciło, którzy ja odszedłem od konferansjerki to również jest sprawa, że mnie to zaczęło nudzić, bo w momencie, kiedy zaczęto ode mnie wymagać, żebym ja wszystko zawarł w 15 sekundach dziś będzie imię nazwisko żony to mnie to nudziło, bo jak mogę wykonać sprawnie, ale po prostu dla mnie to nie jest konferansjerka dla mnie konferansjerka to był walka z publicznością to była pewna tajemnica, którą sprzedawałem, a jednocześnie co podkreślam zawsze stosunek do wykonawcy, którego zapowiada znaczy zawsze uważałem, że konferansjer jest osobą służebną i nie może się gloryfikować tylko pomagać temu, kto przez 3 minuty ma sprzedać cały swój świat w piosence Anny i jak patrzy na takich współczesnych konferansjerów tzw. konferansjerów no to po prostu dziwił się, że osoby tak kompletnie nieprzygotowany warsztatowo w razie przychodzące ze studia telewizyjnego, gdzie wszystko jest formatem wszystkie zmierzone na sekundy wystają w takim Opolu czy Sopocie są kompletnie bezradne jedyne co potrafią powiedzieć to bawić się tam się skrzykują się bardzo dobry wieczór Opole to dobry wieczór po właśnie, bo to jest kolejne pytanie czy wśród lawiny wręcz wszelkiego rodzaju osobowości, ale w Torzymiu, że weźmiemy to osoby w cudzysłów widzisz kogoś kto, kto zasługuje na miano by nazwać ją w naprawdę osobowością słuchaj powiem tak, że ja nigdy publicznie nie w swoich urzędach BM o sprawach, które dotyczą mnie zawodowo nie wydaje opinię, bo to moja opinia może być strasznie krzywdząca, więc ja tu, ale sprawiedliwa, że jest związana z konferansjerką nie jestem, ale nie jestem, bo czasem zdarza mi się coś poprowadzić czasem mówi konferansjer w momencie, kiedy reżyseruję co powinni zrobić oni mają otwarty o 3, że w ogóle ktoś im coś mówili co powinni, więc chętnie się wypowiadał na ten temat to jest świetne, który jest słaby charakter świadomego powiedzieć może nie nie zaboli, a wręcz przeciwnie być może była skrzydeł nie widzę na polskim rynku osób młodej generacji świetnych świetnych wyłącznie świętych, ale też wynika to z tego, że współczesna telewizja daje im inną rolę oni są pewnymi manekina ami, którzy się podporządkowują prawidło tempa prawidłowo do takiej montażowej struktury programu ani słowo sami osobowościami czy ja myślę, że wszystko to co się odbywa współcześnie raczej zabija osobowości estradowe ani promuje wracając do ciebie rozumie nienawidzę konferansjerów właśnie dlatego jak chorobie koncerty widowiska to staram się, żeby one miały swoje tempo, by zużycie konferansjer, a to ciekawe wrócę do do twoich lat, kiedy te rozpoczynały się cudowny chłopak z Sosnowca to już przed samą kobietę, sięgając do archiwaliów, a my tu przesadą, że wygląd, ale z konkurencją wyraźnie lada Jan Kiepura Jacek Cygan też w Sosnowcu nie był Jacek był klasę niżej ode mnie w gimnazjum i kogo jeszcze mamy bardzo znanego stamtąd Andrzej Jarosik piłkarz Lecha bardzo charakterystyczne wielu piłkarzy z Sosnowca Szpilmana znakomity kompozytor historia polskiej muzyki, ale w liderze sosnowieckiej ambasadorów Sosnowca się umieszczenia pewnie tak pewnie tak Jan Ciszewski jest słynny z pewnego powiedzenia wieloletni kierownik redakcji telewizji redaktor Dyja, który z Sapporo nie wytrzymał chyba na antenie coś powiedział takim co wszyscy zapamiętali mężczyzn po parę parę osób na pewno dożycia wspólną w tym gronie tak ta jesień nie wstydzą swojego miastem ani swojego pochodzenia bardzo byłem związany z Sosnowcem siłą rzeczy w tej chwili już został mi w Sosnowcu tylko grób rodziców dziadków no i jedyna jedyny moment, w którym psy przypominało suspensu z okolicy 1 listopada było trochę mi żal, że to moje miasto zawsze sentyment do rodzinnego miasta tak strasznie sprzyjało ożywić wśród innych miast Śląska i Zagłębia taką ochotę wybijania się jakieś próby promocji Asus powinien tam chyba teraz się zmienił prezydent może się zaczną jakiś nowe czasy pytam o to dlatego byłoby, bo chce przejść do momentu, kiedy zacząłeś być beneficjentem własnej sławy, kiedy kim, kiedy w uznałem, że to jest już właśnie ten moment nie wierzą w 2 jakich używasz górnolotnych powiedzenie gość jest też osobowość, więc z własnej sławy względnie wypisała w sumie na walkę z MON z brzmienia czy Holandia 2 momenty, w których strzelił mi w głowie pierwszy nastąpił w Sosnowcu, kiedy zostałem laureatem konkursu Recytatorskiego i dostałem na apelu radio Koliber od szkoły jako nagrody, a drugi moment, gdzie miałem palmy w głowie to był moment, w którym dostałem się do szkoły teatralnej za pierwszym podejściem tym momencie można połączyć go rzeczywiście chodziłem w Sosnowcu w pewnym okresie czasu z podniesioną głową i tak trochę udawałem, że jestem artystą, mimo że daleko mi do tego było ich drugi moment, w którym otrzymałem legitymację szkoły teatralnej, ale bardzo szybko mięśni wyrzucili w związku z tym bardzo szybko przyszło otrzeźwienie i potem były lata takiej gehenny pracy w Wesołej w studenckiej czy Eric zapisania się do studenckich kabaretów kompletnie niecelnie niefrasobliwości braku odpowiedzialności takiej walki z cenzurą, ale które nie polega na tym, że nowe walczyliśmy było coś nam chodziło tylko po prostu za żart daliśmy się wszystko uczyłem się niecenzuralny okolicy piwnicy pod Baranami cały okres krakowski współpraca z Markiem Pacuła Spotkaniaz balladą jeszcze przed tym, zanim to były one były dla trzeciego programu polskiego radia, zanim one były telewizyjne były i warszawskiej krakowskiej ASP słowo Markiem prowadziłem w Krakowie pisaliśmy w, a tutaj mówi Maciej Pietrzyk z kamieńskim doprowadzili opiekował się tym i 1 z takich moich humoru radiowych Jacek Janczarski Adam Kreczmar to były czasy, kiedy powstawał ITRE, czyli ilustrowany tygodnik rozrywkowy, w którym był Jonasz Kofta Stefan Friedmann Jan Tadeusz Stanisławski to byli satyrycy po tym, jak miałem ten okres, w którym zesłano do wojska, a jednocześnie dzięki tym kolegom robiłem dwuminutową audycje dla Interu, ale tu było wszystko w takim nurcie życia kompletnie nie myślałem o przyszłości czy będę robił kim ja będę i dopiero o taki moment refleksji nastąpił w latach późnej 70 tych włości i osiemdziesiątych, kiedy po bardzo długi najpier w we współpracy jako konferansjer z Jurkiem wróżą zostałem jego asystentem zacząłem współpracować z nim w teatrach w Polsce wolny potem zostałem drugim reżyserem też dzięki przyjacielowi Januszowi Kondraciuk Coffee i robiłem przyjmie jako drugi reżyser filmu p t. klakier fabularny, a potem Akademię pana Kleksa i tu nastąpił dopiero stopi właściwie dla mnie dopiero lata osiemdziesiąte to były takie lata, w których ja sobie powiedziałem wszelkim tych włości jest dziś trzeba się za siebie, że się możesz być wiecznym asystentem konferansjerem to są cudowne lata z Krzysztofem Materną zapraszam państwa na informację cudowne lata Przemysław Iwańczyk to jest fragment obszerny fragment popołudniowego programu ostatniego dnia 2014 roku Krzysztof Materna w naszym studiu jeszcze raz dzień dobry dzień dobry dzień dobry skończyliśmy na tym, że postawiłeś sobie pytanie kim chcesz być naprawdę tak w dacie to pytanie na to pytanie znałem odpowiedź, ponieważ byłem wpatrzony w gruzie i zawsze marzyłem, żeby mieć jego pozycję to znaczy, żeby być reżyserem w teatrze nie ma pokusy od razu zasnąć to pytanie, że patrząc na kogoś, traktując jako wzór stanie się jego nieudolną kopią oczywiście, że taka naczyń to nie jest pokusa to jest po prostu taka takie myślenie, że tak może być, ale Jamroży 4 pułku są oni wybierają tę drogę sądową grzmiał Janusz wierzę że, że po prostu sama praca z gruzu, który doceniał to co ja wymyślam i i korzystał z tego, bo był świętym kupcem, bo reżyser to jest również kupiec reżyser to jest nie tylko oczy, który sam coś wymyśli coś każe, ale również potrafi zauważyć u kogoś innego, że ktoś coś wymyślił i ślepi to z Wilna wraz z tym co sam wymyślił prawda są tacy reżyserzy, którzy po prostu wszystko krok po kroku każą robić tak jak sobie to wymyślili, a są tacy, którzy swoją wizję dostosowują do tego, o czym proponują aktorzy, a jeszcze wypadku wypadku czegoś takiego jak koncerty widowiska to jest, że można przyjść z jakąś wizją, ale trzeba w tym w ramach tej wizji winny spowodować, żeby to co kupujemy do tego koncertu został wspólnego z czasów wspólnego mianownika, czyli że umiesz to ulepić i i tutaj pewne rzeczy warsztatowe, których się nauczyłem od gruzy zostaną na całe życie i będzie przekazywał mu wszystkim następcom jak będę miał okazję dlatego, że to są elementy warsztatu warsztaty z 1 indywidualności to co ja mam do powiedzenia to jest drugi dobrze to teraz ciąży wyszli spróbował odpowiedzieć na pytanie, żeby stać się osobowością, choć jest bardzo płynna tutaj trudno taką właściwą definicję kim jest osobowość telewizyjna, żeby stać się kimś takim jak ty to potrzebny jest talent i praca czy 3 czy wystarczy odrobina talentu, ale można to podeprzeć ciężką pracą to znów narzucają się wręcz analogie sportowe mamy do czynienia z takim gatunkiem z takim gatunkiem sportowców jak ty za artystami nie 1 sprawa to jest, że musisz mieć pewne nie nazywajmy tego talentem tylko najpier w predyspozycje zawodowe, czyli jak mówisz to musisz być zrozumiały np. musisz umieć mówić w języku im bardziej Styś elastyczni możesz bawić tym językiem kim jest lepiej ja tutaj mówić o tym, warsztacie, który z, którego się wziąłem to dobry język, który jest ich dom, w którym się wychowałem i torze od dzieciństwa lubiłem książki czytałem i wychowałem się na dobrej literaturze, że chodziłem do teatru, że wyjeżdżając z Sosnowca do Krakowa należy w Krakowie ocierały się o czas największych w Krakowie, gdzie obok siebie był Piotr Skrzynecki Kantor Grotowski i i Jarocki Swinarski inny, że były to wielkie osobowości, które tworzyły tygiel artystyczny, że było fantastyczne środowisko studenckie, że był temat stół, że były świetny kabaret studencki salon niezależnych warszawska stodoła, żeby mieli świetne kluby studenckie, w których próbowały takie osobowości jak nie wie Magda Umer Wojciech Trzciński jako kompozytor Hołdys Zbyszek jako początki Perfectu tu to wszystko Romuald i RO man Jump no to dług potworny tych gier to był potworny tygiel w tym w takim nie tej raty w innym znaczeniu, ale ja rozumiem, że możesz, uczestnicząc w tym nic nie może to musiałby być kompletnie pozbawiony wrażliwości i możliwości absorpcji pewnych rzeczy, żeby śnieg nie nie stał się wrażliwy na słowo na poezję na to co śpiewała Ewa Demarczyk na co to na to co pisał Wiesiek Dymny jeśli to są osoby, których dotyka aż codziennie rano do ciebie mówię o w jakiś sposób jest też kształtowała tak, ale wie, że umiejętność czerpania korzystają z niej nie dba oto 1 ma męża o 0145, a drugi jest jakieś działania, a drugiemu wystarczy sama obecność już się nie wiem tylko po to, żeby później również nie ma znaczenia nie ma na niej nieodmiennie nie ma kogoś takiego, kto po prostu wyłącznie z tytułu swojego talentu czy zwykł grać powtarza jest ktoś ma talent, że np. Chomikuj, ale jak to jego komunikowanie nie zostanie ujarzmienie w sposób zawodowy, a na dodatek jako ono nie jest poparte dobrym gustem, o którym się nie mówi, bo to jest coś nieokreślonego, ale to wszystko, o czym powiedziałem przed chwilą kształtuje nałóż to znaczy ja nie zażartuje w taki sposób, że się będę wstydził tego co powiedziałem prawda, bo byłoby mi to nie przejdzie nie wpadnie mi do głowy po prostu, żeby w ten sposób, że żartować i to są takie rzeczy, więc jeśli Fed talent to jest 1 sprawa, a poza tym jeszcze istnieją oko, lecz okoliczności może być fantastyczny to talent, który nie trafi na swój czas swojego reżysera swój program telewizyjny i ich i po prostu nie zaistnieje, by się nie rozwinie, więc to jest suma bardzo wielu przypadków i dopiero potem jak ta osoba, która ma ten talent i ma warsztat i trafiła wtedy dobre okoliczności poczuje się w tym przejdzie ten okres takiego próby sił i poczuje się swobodnie poczuli się jako właściciel tematu poczuje się że, o czym stanowi to wtedy możemy oceniać na ile to jest sprawa w tej osobowości mówi ana ile to jest sprawa wypracowane wyłącznie to są tacy aktorzy n p . którzy do swojej nieprawdopodobnej błyskotliwości doszli wyłącznie warsztaty są tacy, którym żyję, którzy mają oprócz tego warsztatu jest dodatkowo jasność, która powoduje, że jeszcze są bardziej przekonywujący niż ci z warsztatu owcy prawda, ale decyduje o tym, czasami może o tym, zadecydować 1 piosenka 1 skecz 1 przypadek Niewiem czy byśmy znali aż do tego stopnia takie osobowości jak Irena Kwiatkowska Wiesław Michnikowski Mieczysław Czechowicz, gdyby na osiedlu Kaliny Jędrusik gminie np. przypadek kabaretu starszych panów, gdzie te wielkie możliwości aktorskie tych osób zostały dopuszczone po prostu, ale pod okiem świetnego gustu starszych autach ich kultur, czyli sprzyja ona anty tymczasem, gdy czas wolny czas Obrowo wieś jeździ jak marszy zakonu łatwością kreuje się wielkie postaci mógłby się już szeroko pojętej rozrywki mediów w i konfrontuje to z tym co mi teraz opowiada sprzyjały nuta nuta nuta, bo no tak tylko, że pamięta, że jego tragedią tych czasów to jest to, że nawet jeśli ci ludzie, którzy w, których się nazywa gwiazdami to strasznie nieuczciwe pojęcie w bo do rozmiaru gwiazdorstwo jest chyba popularność, czyli oglądalność Han US realność wzniesienie to co sobą broszury z, a więc jeśli np. ktoś jest gwiazdą, dlatego że występuje w bardzo dobrej, ale w reklamie lato po prostu jak zmierzyć też jak ta osoba sprawdzi się w teatrze w kabarecie gdzieś w Chełmnie zmierzyć, bo na razie ona występuje tylko w reklamie prawda albo w jakim się w filmiku to co w najbardziej teraz wracam do początku naszej rozmowy, bo przecież mija przy czym ja przepraszam, żeby być uczciwym ja przyjąłem to, że są takie czasy Jana i ja mogę się zżymać, że ludzie tak łatwo dochodzą do sukcesu jakiegoś tam, ale tym większej następuje potem ich tragedia, bo czy łatwość powoduje szybszą wymienialność tak długo też w mieście no oczywiście jeśli ktoś, kto nie pracuje nad sobą dom masz przykład tych wszystkich talent sho w, które są na rynku telewizyjnym no i jak się w tym programie śpiewa covery no to nie pokazuje się własnej osobowości i śpiewasz jakiś kopię no lepiej dobrze no ktoś może być muzykalny, ale nie ma w tym jego nie ma w tym jego i dlatego ja cenię te osoby, które korzystają z tego talent show jako pewnego rodzaju trampoliny, ale które potem zaczynają istnieć na rynku dzięki swojej pracy dzięki tym temu, że same pracują, że nagrywają, że próbują, że pokonują wiele przeszkód, które są na rynku szukają budżetów, że jest piosenkarka, która zebrała na swoją płytę pieniądze przez internet, a potem zauważmy jak dziś producenci w tej chwili ma sukces, bo wydała swoją płytę w Berlinie nimi i t d. i t d . i t d . więc że przyjęła do wiadomości są inne czasy, ale najbardziej w tych innych czasach podobają się ludzie, którzy pokazują, że coś potrafią, ale chcą się dalej kształcić na dobrze, gdyby się teraz położą na szali tortem to te momenty, kiedy przyszła przyszłe chwile twoje największe sławy tosty mamy do czynienia teraz czy to łatwość dostępu do mediów, które są szeroko odbierana przez przez ludzi to co byś wybrał wiesz co mija Czyżby miał szczęście, bo był w dobie 2 kanałów telewizyjnych innymi 3 wartościowych stacji radiowych i jeśli już były w gronie wybrańców to sobie poradził też popieram z tą ciężką pracą, a teraz tak jak tak mówimy o tych branż nie zaś realne, by nie wiesz co to wszystko jest nieprawda to wszystko zakłamanie, ponieważ jeśli dzisiaj dowiaduje, że program za chwilę dalszy ciąg programu był programem kultowym i wychowało się na nim Czyżby pokolenie ludzi, którzy w tej chwili mają lat 40 EUR panie Krzysiu za chwilę dalszy ciąg programu żarty pana pana Wasowskiego Panama na pana Pawła Szcześniaka wszystko, bo pamiętamy jej do tej siostra Irena stamtąd Dieter Reiter, ale tak naprawdę to był program niszowy ówczesna bogini dwójki Nina Terentiew wstydziła się tego programu o MDM powstał, dlatego że zmieniły się kierownictwo w jedynce i oni nam zaproponowali, żebyśmy zaczęli robić taki program to czołowy i to były MDM, ale to dopiero MDM nam grało taką masową popularność, ponieważ był 2 × w tygodniu i IT jest sprawa znowu tego przypadku i armia wcale nie był sławnej byłem na taki żartowniś z kabaretu takiego Nikifor boskiego rano 1 gruby drugi Chudy i 1 się przebiera w nasze strony i coś tam coś za darmo to dopiero potem ta praca i połączenie pewnych nici kontynuacja i tak częstotliwości ciągle mu dała nam tę masową popularność jak w momencie, kiedy nas wyrzucono z telewizji publicznej, bo stwierdzono, że to po prostu się nie nadajemy do tego, żeby być w telewizji to czy popularność utrzymywał Wojciech Mann dzięki programowi, który w Aninie był aktorem i w którym się nudził ściągał wstążkę i który to problem to program polegał na jego osobowości i był w momencie, kiedy odszedł z tego programu to program się skończył po prostu nie miał sensu bez niego w tej formule prawda nie wiem, więc to znowu są sprawy przypadków częstotliwości telewizyjnej, kto na ciebie stawia i t d. itd, ale jednak też są czasy sławna testem dla ciebie no bo nie poznałeś najnowsza to musimy kończyć takim narzędziom pogadać sobie o tym, czego, czego nie dotknęliśmy w tym programie, ale właściwie to to dopiero po godzinie 1440 w obu zapraszam państwa na informacje, dziękując Krzysztofowi Maternie dziękuję bardzo życzę państwu wszystkiego dobrego, jakbyśmy jakiś program o przyszłości mojej to bardzo chętnie przyjdę znacznie chętniej niż te dobrze izolują od tych programów cudowne lata, które nastąpią państwo zaproszone informacja o nich Aneta Awtoniuk behawiorysta będzie moim gościem zawsze ktoś usłyszał Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: POPOŁUDNIE RADIA TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA