włączenie ich różni od gór i 136 Jakub Janiszewski przy mikrofonie ze mną studia Anna Malicka film o znaczeniu producentka filmowa z wydziału Radia telewizji Uniwersytetu Śląskiego dzień dobry dzień dobry i nasz Polski dystrybutor filmowy dzień dobry dzień dobry będzie także można rozmawiać o tym co się wczoraj wydarzyło podczas nominacji do Oscara o tym, że i tak będzie nominowana dowiedzieliśmy właściwie od dawna to niemal żadne zaskoczenie natomiast, że z
Rozwiń »
kategorii w krótki dokument znalazły się 2 polskie filmy Joanna i nasza klątwa krótkiej krótkometrażowy film dokumentalny to co brzmi w oficjalnie nie tutaj mam wrażenie, że zaistniał jakiś taki paradoks, który być może wcale nie jest paradoksem, kiedy się lepiej zna rynek filmowy w, a mianowicie mamy bardzo dobre produkcje, które są przygotowywane przez szkoły filmowe w przez jakiś czas niezależne grupy producenckie możemy poprawić może nie ma czegoś takiego zaraz ustalimy niektóre właściwie mogą robić świetne filmy, które i tak będą w pewnym sensie zjedzony przez ten oficjalny wielki rynek w nie usłyszelibyśmy o tych filmach, gdyby nie zostały nominowane do Oscara mam wrażenie, ale usłyszała oby tylko środowisko formowaniem się zgodzić się ze mną Jan, a nie myślę, że to jest dużo bardziej skomplikowana, bo mówimy tutaj 2 różnych rzeczach z 1 strony w inny mamy rynek filmów, które rzeczywiście krótkometrażowe, które powstają dostają szkołach powstają w Peszko, które są dodajmy od razu nie tylko szkołami państwowymi to nie jest tylko wydział Radia telewizji to nie jest tylko łódzka szkoła filmowa w ale w coraz więcej szkół, które nie są szkołami prywatnymi, ale coraz bardziej profesjonalnymi kształcącej mi coraz ciekawszych nie tylko reżyserów również operatorów producentów, a z drugiej strony mamy też filmy, które powstają w takim obiegu nazwałabym to klient może nią biegła postaw i systemie po szkole co znaczy bardzo dużo młodych reżyserów w widzieli zasiał procentów też widzi szansę dalszego rozwoju budowania swojej kariery swoich umiejętności swoich możliwości poprzez zrobienie pierwszego filmu po szkole filmu krótkiego to są bardzo często właśnie dokumenty w ale ty jesteś tzw. system 30 k, czyli filmów 30 minutowych o fatalnym tak naprawdę metrażu, który jest trudny dla oczu Janek pewnie powie dużo więcej na ten temat, ale w bardzo trudne w dystrybucji bardzo trudne w sprzedaży bardzo trudne w promocji i też bardzo trudne w oglądaniu, bo trudno je zobaczyć w telewizji i lord trudno je no i zobaczyć w kinie często jest właściwie niemożliwe w źle, jakby ten system powoduje to talerza, a może jeszcze 1 rzecz, że są do szkoły, która nazwała go z uszkami mistrzowskim i tutaj sprawa jednak jak szkoła Wajdy, która jest dalej producenta mianem wcieli się mokry, który został nominowany do Oscara w UE i to byli natomiast, że powstają filmy krótkometrażowe wynika z dosyć specyficznego tak naprawdę dosyć łatwego w sposobu ich finansowania wzrostu łatwo znaleźć pieniądze z coraz studio Munka, które jak beza z założenia produkuje też firmy i taka chęć się w młodych reżyserów do tego, żeby zrobić ta trzydziestka z bardzo się na bardzo mocna w te inni no zgadza się z tym, że te filmy ciasto nie wychodzą poza środowisko, ale to wynika też zostać w z różnych okoliczności właśnie ze specyficznego metrażu trudnego w sprzedaży dystrybucji wyspa jest zbyt specyficznego finansowania i nie jest czas to też z tego, że tak naprawdę są to dopiero wprawki w nowo budowania mną jakiś jakiegoś jakiś poważny wypowiedzi filmowej, ale czy to jest także 30 minutowy film jest niepoważny Person nieraz wrażenie, że to są w pewnym sensie można latać filmowe bardzo często PRL ja uważam, że zrobienie dobrego krótkiego metrażu jest niezwykle trudną sprawą, ale musi to być film który, który jest szybki, który jest krótkie rzeczywiście artystycznie opowiadający zwartą historia najlepiej w 2 jedno 2 wyjątkowo najwyżej w impuls który, który po prostu łatwo się ogląda i wtedy ten film jeśli ma tamto 10 minut 12 rzeczywiście nasza zabrać się bać, że firma ma interesujące to jest oczywiście artystyczna strona w wywiadach pewnie będzie chciał grać tutaj o tym w widełkach i trudności w 2 do sprzedaży jedno 8 cena niemal w ręku i jest ze strachu takie z rynkiem samochodowym Rymarz z masy auta w różnych klasach nasz te małe takiej nie ma Toyota Yaris jedno klasie tak w segmencie, a już n p . Niemcy Mercedes duże jest w segmencie c i nie można porównywać tak naprawdę groźnie taką małą toyotą nie będziesz ścigał w formule 1, a wszystkim piszą o formule 1 to jest trochę w ta sama, żeby ten duży rynek filmowy testem miejskim, w którym mówimy do stołu filmy właśnie pełnometrażowe wesoły polskiej broni typu bogowie 2 000 000 widzów w Polsce 3 czy nasze duże produkcje polskie zagraniczne hollywoodzkie, a dziś taki malutki malutkim końcu taki wycinek rynku to są właśnie filmy krótkie, które słusznie czy nie słusznie głównie są postrzegane jako tak takie ćwiczenie tak naprawdę i wydają się to jest takie troszkę staromodne zwoje z mojego punktu widzenia myślenie, ale czy to jest tylko w Polsce się tak myśli w Europie się tak śliczna rozstano się do Niemiec no bo gdyby to było ćwiczenie to być może w ogóle nie byłoby takiej kategorii w Oscarach pozwoli to właśnie w i jest trochę niestety Polski problem moim zdaniem, dlatego że jak porównam do innych krajów czy do Francji czy do Szwecji np. gdzie czynami dzieciaki naprawdę sądzą w wyższej jakości moim zdaniem Janoszka z zajmuję się z firm specjalizuje się sprzedaży krótkich filmów Holland przez 5 lat mieliśmy 6 filmów na takich rzeczy się 8 Oscarów z różnych krajów i głównie te rynki, które monitorem jest Finlandia Norwegia Szwecja na jaw tego typu kraje, dlatego że w przeciwieństwie do Polski tam jest też system finansowania krótkich filmów z jak zespół ze źródeł pozaszkolnych to znaczy w Polsce film fabularny krótkometrażowy w odróżnieniu od animacji dokumentu może powstać tylko w szkole w Polsce i to jest w związku z tym też tak właśnie czysto edukacyjny sytuacja i wszyscy są troszkę właśnie czegoś tam uczeni powiedzmy reżyserzy ćwiczy sobie pracy aktora ma operator ustawienie światła, a kierownik produkcji, które w ramach szkoły syn studiuje produkcja nauczy się właśnie zrobić budżet i wydać je rozliczyć te pieniądze natomiast nie ma takiego całościowego myślenia, że ktoś bierze odpowiedzialność za ten projekt do końca to znaczy zdarza się tak ciężko ćwiczyć trochę niepoważny tak dokładnie, ale i to jest jakby jest przyzwolenie na to, dlatego że jest takie poczucie, że to jest dla nich oni sobie tam ćwiczą OOU natomiast absolutnie jest rynek na świecie na filmy krótkie, który potem im więcej się nauczyć człowiek czy reżyser czy producent na tym rynku na tym małym wycinku tym lepiej może w Drożdż potem ten krok w przód i wejść na nasz rynek długich metraży i być bardziej świadomym producentem reżyserem sprzedawcy marketingowcy i tak dystrybutorem i tak i takie podejście właśnie w Skandynawii, gdzie w Szwecji, jeżeli są jeszcze produkcję filmową robi się też te same 1015 minutowe filmy są tutaj natomiast tam reżyser tam producent będąc w szkole musi założyć firmę produkcyjną i i pod egidą swojej firmy w ramach szkoły za pieniądze szkoły czy tu, tudzież częściowe, więc szkoły produkuje film, za który sam odpowiada ona prawa do tego ta firma jest właścicielem praw, czyli masie w miniaturze sytuację rynkową, gdzie on się uczy, że o tym, że musiałem mieć prawnika Muszynę trzecią umowę musimy znaleźć rynek może zrobić plakat musi wymyślić strategię promocyjną na festiwalach sprzedać może telewizji może do internetu to są moje decyzje lepsze gorsze jedzenie rodem z TOZ to jest nauka w Polsce dużą ranę na poważnie, bo tak, ale pani to jest punkt widzenia producenta natomiast reżyserzy werwy w Polsce reżyserzy w Polsce którzy, którzy próbują wejść na rynek w te jednak są przekonani, że nie jest, że firmy szkolenia wystarczą im do tego, żeby rzeczywiście zacząć się zadebiutować zrobić pierwsze duże firmy w terenie dlatego myślę robią to trzydziestki nieszczęsna, które są często filmami przegadany nikt inny, ale gwiazdy rozegrali w formacie, który jest, ale i dla nich stworzonym, ale niesie też, że to jest dla nich ogromnie ważne, żeby zrobić jeszcze 1 film sprzed lat poszły już po szkole już trochę bardziej profesjonalnie już z pewnym większym budżetem i ich zupełnie inną pracą na planie, bo to jest jednak na PL zazwyczaj te filmy są po więcej dni zdjęciowych z zupełnie inny sposób rozliczania inni to powoduje, że reżyserzy chcą zrobić ten pierwszy dur było drewno krótki długi metraż pierwszy być może nieudany film tylko o to, żeby później łatwo wejść w ten system tzw. poważnego kina w sieci zadebiutować za chwilę wrócimy do rozmowy z 13161322 Jakub Janiszewski przy mikrofonie z mostu Joanna Malicka Jan Olszewski rozmawiamy o tym jak to 2 polskie filmy krótkometrażowe Joanna nasza klątwa został nominowany do Oscara w właściwie cały czas powtarzam w firmach, o których nikt nie myślano poważnym urazie i to jest być może trochę jak powiedzieliśmy cecha w te krótkie formatu, mówi że nie traktuje się ich poważnie, ale też być może traktuje się mniej poważnie niż powinno w Polsce jako Formuły czy formy takie szkolne, a niejako ćwiczenia i sprawki, które mogą sama w sobie stanowić całkiem poważną wypowiedź artystyczną tak zrozumiała przynajmniej o naszą wymianę w pierwszej części, ale zastanówmy się może na tym, o czym w ogóle opowiada ta sytuacja, że tak się wpatrują w tej chwili ida Pawlikowskiego, a z boku zaczynają się wyłaniać zupełnie nowe postaci kina, które za chwilę mogą przejąć właściwie pierwsze skrzypce nie wiem czy to od razu jest tak, a w UE oczywista oczywisty kierunek to rzecz jasna nie wiemy, kto to, kto tutaj będzie najlepszym filmowcem czy to będzie Jan Komasa zdobędzie ktokolwiek inny ale, ale ciekawi mnie jak wy patrzycie na to sytuacja wczorajszą taką, która jednak na wszystkich zaskoczyła nawet 2 polskie nominacje w 1 rzecz jasna tego, że oczywiście jak w swoim CV kilka lat temu, kiedy rzeczywiście Łatka pustynia na polskim gdzieś tam na takim rynku zagranicznych, gdzie polskie firmy i nagle wyskoczył ten Królik po berlińsku Konopki, który w tej samej kategorii, czyli krótkiego dokumentu był nominowany do Oscara jako jedyny film, który uczy się tym filmom Dwór jest ciężej dlatego żonie, jakby w cieniu innych naprawdę się znaleźli, bo idea jest w OSP w poważniejsze w cudzysłowie kategorii zdominowana i dlatego niż do niedawna ta nie będzie tak na takim wydarzeniem było właśnie z nauką kilka lat temu o tym, wydaje się, że wtedy bardzo dużo ludzi mówił rzeczy istotą było zauważone dlatego, że to taki rodzynek i Bartkowi też karierze bardzo pomogło to nagle było tak i okrzyknięty młodym talentem zrobić szybko debiut fabularny lęk wysokości i w dołku stał się takim właśnie rozpoznawalnym nazwiskiem mimo to władze pomogą tutaj myślę, że Tomek i w i Aneta w tonie tak szybko się nie dzieli ich przypadku oni rzeczywiście ten ten radar ich tak nie wychwyci szybko przez właśnie, dlatego że są przy tym przed dużymi krążowników idea natomiast w myśl, że jakaś jest szansa w tej niszy o, tyle że jest już opatrzył swoją sytuację jako agenta sprzedaży filmów krótkich i długich, który działa głównie 99 % trend na rynku zagranicznym to, iż może wyobrazić jak ten rynek wygląda znaczy jeśli jedziesz na wkład na targi i tych firm sprzedających tych dystrybutorów oferujących swoje filmy z całego świata odsetki od Korei Południowej do gdzież tam do RODO do Grecji i 333 proc zalew po prostu filmów z USA i innych jej różnych krajów na tym rynku film długometrażowy w naszych respondentów za miesiąc w Berlinie na nad dużym europejskim markecie filmowym to takich firm sprzedających długie metraże jest 500 powiązane i 500 firm mniejszych większych bardzo nam się ciężko jako takiej małej firmie z Polski przebić poza tym na tym rynku, ale tydzień wcześniej będą na ekwiwalencie, jakby takiego takich targów dla filmów krótkometrażowych darmową we Francji i tam też filmy z 10 czy 15 i źle, jakby pokazuje proporcje, a propos bardzo proporcje, ale rynek miasto istnieje taki malutki jest takim wycinkiem wycinkiem tej drugiej już tak dużego tortu natomiast nagle my jesteśmy 1 z 10 najlepszych firm, ale w Katyniu, gdzie łatwiej się wybić tak samo jest tutaj jakby ta sytuacja dla tych krótkich filmów też jest łatwiejsza ta konkurencja z morza dlatego łatwiej się paradoksalnie właśnie wybić ten krótki film niż w długim potanieje, ale trochę paradoksalne odbędzie się przed chwilą, że właściwie krótkie filmy robi się najpierw czytaj więcej osób pierogi na długi czas zabrać więcej środków dotrwała często debiutuje się już teraz o 42 właściwie norma no, więc jeżeli tak jest jak mówisz to znaczy, że to jest mały rynek tam jest mało filmów i łatwiej być zauważonym przez wszystkie robią jak to działa sporo dobrych filmów w łagodny zjazd tak czy wgląd w oczy byli już w ogóle jeśli są dobre filmy to nasze bardzo szybko wybijają jest także ten film, który już naprawdę stanowią festiwalu to bardzo szybko robi 100 festiwali np. i dziś zbyt szybko wypływają takie perełki to znaczy wiem ja myślę że, gdybyśmy tak uczepili tych filmów robionych po szkole, ale wy polskie filmy, które są robione przez szkoły filmowe są często naprawdę bardzo bardzo interesujące propozycje i one są właśnie krótsze testy to, o czym nas na początku mówiono o tym, że to on krótki metraż, który naprawdę jest wyzwał krótki zwarty ciasto jest bardzo interesujący i szkole takie filmy powstają często te filmy szkolne to one jeżdżą na duże festiwale to one dostają się do tych festiwalowych sekcji i to ona później te są obecne na rynku inwestor to co otrzyma od zmian przed momentem powiedział 3 dni, że jeżeli te raz wejdzie się w obieg festiwalowy 20, czyli w mam namyśli nie tylko z tytułem, ale czasem wystarczy nazwisko reżysera, który powiedzmy na drugim roku via Box od wielu wielu lat pracy jest czas od rawiczan i my mamy dokładnie takie doświadczenia nasz pierwszy wspólne święto dokument z kolarzy, który został pokazany na wszystkich najważniejszych festiwalach dokumentalnych nowości na całym świecie, by inni następny film, kiedy wysyłaliśmy już na różne festiwale było nam o wiele łatwiej, dlatego że weszliśmy w pewien obiekt znaleźliśmy się w kręgu nazwisk oni już dla nas zupełnie inaczej patrzono na te filmy robione po szkole, które tak jak powiedziałaś robią wszyscy bardzo łatwo nie zrobić tak naprawdę moim zdaniem to są filmy, które często robione są przez reżyserów, którzy niekoniecznie mają już jakiś znaczący dorobek z tych czasów nazwijmy to szkolny, więc to tutaj też trzeba rozróżnić natomiast pamiętajmy o tym, że w filmy robione w szkole nie zawsze są wyłącznie wprawki do czasu są też bardzo bardzo interesujące propozycje w Gazecie usiłuje dostać się sprowokować tak, żebyś wiedziała, o co już od ciebie usłyszałem, że właściwy dokonuje się na naszych oczach coś na kształt wymiany pokoleniowej jak ta jest tak to jest mój punkt widzenia nie nie mniej lub nie Vanessy, gdy wypada też Dajana ja uważam, że następuje wymiana pokoleniowa w motorze reżyserzy debiutują to jest oczywiste, ale moim zdaniem te otworzyły się i to bardzo się zmienił rynek producentów młodych producentów, bo nagle okazało się, że możemy kształcić się nie tylko w polskich szkołach filmowych możemy w ogóle nie przechodzić przez szkołę filmowa, a i tak też będziemy robić filmy, bo otworzy się ran cały wielki wór szkoleni w taki, by w ogóle wyjeżdżać coraz więcej młodych producentów, czyli rodzaj Międzyrzecz dwudziestym piąte mapy Smer czterdziestym rokiem życia tak tak myślę też stan taki przedział znaczące coraz więcej ludzi wyjeżdża zagranicę szkoli się za granicą przechodzi przez rozmaite kursy coraz więcej ludzi zdaje zaczyna zdawać sobie sprawę jak ważne jest takie nowoczesne sprzedawanie filmów czy w ogóle w budowanie nie wiem budżetu filmowego to jest nie tylko ten moment, kiedy przychodzimy składamy wniosek dostajemy pieniądze, ale też cały okres też nazwa Development, czyli prace nad projektem budowanie najpierw scenariusza tak, by tak dalej i coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że to on, że często wcale nie trzeba wtedy 5 pozycji pieniędzy, ale trzeba mieć pełną świadomość i mam wrażenia, że coraz więcej młodych procentów ta świadomość ma i coraz częściej młodzi reżyserzy nie szukają, choć oczywiście w Toronto nie jest regułą, żeby była jasność, ale coraz coraz więcej młodych reżyserów poszukuje właśnie partnerów w pracy i pracują ręka w rękach rdzennych to jest pewna nowość rozumiem w Polsce to jest absolutna rewolucja oczywiście z toi wynika z tego, że gdzieś tam system Europejski PE jest takim systemem pracy w teamach prace w grupach u nas cały czas pokutuje w ciemno spadnie o wymiarach oraz lunch w takt IBF i taki taki układ pomiędzy producentem reżyserem produktywnych producentem niekoniecznie raczej kierownikiem produkcji, czyli osoby w wodę, która tak naprawdę wezwali rząd właśnie, a w auto Europa przyniosła myślenie, że nie zrobisz filmu, jeżeli nie będziesz miał również mocnego partnera, który będzie za ciebie negocjował przedstawiał swój projekt cały w tym teraz bardzo modne słowo pieczeń, czyli przedstawianie projektu to jest coś, czego dotąd nie było nikt nikt nie pracował w taki sposób, by inni jej też świeżość i bogatą umiejętności przyszły razem ze swym nowym młodym pokoleniem właśnie procent filmowych ginie, ale z drugiej strony teraz jeszcze na tak 33 w Gnieźnie Woźniak wydają się rzezią zaczynają powstawać pierwsza duża firma i inni, ale i tych nazwisk dodawała młodych producentów silnej pozycji coraz gorzej coraz silniejszej pozycji znana polskim rynku już jest coraz więcej możemy w możemy te nazwiska wymieniać wymieniać wymieniać i a mam nadzieję, że będzie coraz lepiej co oczywiście nie znaczy że, że sytuacja idealna z drugiej strony inni nie chciałabym o tym, powiedzieć wciąż się w szkołach pokutuje w dal takie myślenie właśnie stare myślenie o produkcji studenci rzadko mają świadomość morza bardzo się staramy z nim pracować po i Jan ma doświadczenia tutaj w edukacji Jan i próbujemy i próbujemy przekonać że, gdy to jest jakieś nowe narzędzie trzeba myśleć nowoczesny sposób, ale jednak ze startego pójdziemy do szkoły właśnie takie wrażenie, że to tak, że żyjemy z takim etapie, kiedy się zderzają ze sobą 2 porządki co najmniej 2 jeśli nie więcej, w którym z 1 strony wciąż patrzy się na duże firmy jako na debiut zapomina się od można powiedzieć daty pośrednikiem ludzie robiący krótkie formy, które mogą być bardzo ważna bardzo ciekawe bardzo wyraziste i nie traktuje się tego rynku poważnie także myśl po tej warstwy krytycznej niemało krytyków jest dobrze zorientowany w tym coś tutaj pojawia nie przyznaje się za to nagrodzony czas byśmy tutaj kołacze po głowie na rozmowę sprzed paru dni w o paszportach polityki, która właściwie powinny być być może jest nakierowana na tych ludzi nie, a nie na producentów nie ma nie ma reżyserów wielkich filmów, które już mają duże budżety, bo to przez duże osiągnięcie czarnych bardzo wielką pozycję, żeby to zrobić w czego musimy odwrócić sposób myślenia noc na inne rzeczy patrz, ale w zawarte my współpracujemy oboje są z kilkoma festiwalami filmowymi ze sekcję szortów tak naprawdę są z sekcjami bardzo często bardzo chętnie oglądany nikt nie i to i to dotyczy nie tylko dużych festiwali to jest to dotyczy też mały festiwal debata dotyczy jakich takich przeglądów prób filmów krótkometrażowych w w kinach czyni RI publiczność chce takie filmy oglądać pytanie, dlaczego ani, dlaczego właśnie na nich twoim zdaniem to się może rozwinąć ten rynek się może rozwinąć on zawsze będzie w takiej wersji pięcio czy w takiej pośredniej czy ten rywal jest dosyć jest fragment rezerwami to znaczy 1 biegiem to jest nogi festiwalowe taki trick tę śliczną nagrody jak w jakiś laury jakiejś to jest docenienie krytyczne to jest 1 część rynku drukarek drugi druga część jest bez para komercyjna to znaczy to twoja głównie Robbie to znaczy sprzedaż do telewizji mówił telewizji od nas kupują we Francji w we włoszech w stanach w Polsce Canal plus i ale kino pokazują krótkie filmy TVP kultura pokazuje krótkie filmy są specjalne bloki i właśnie w telewizji Arte w mają swoje takie konkrety wieczorne jakiś jakieś miejsca, które w ramówce w bardzo fajne i toteż do tego można jakiś tam pieniądze do tej przy prze łożyć całym takim dziwnym miejscem jeśli chodzi o krótkich my też internet z 1 strony właśnie to czasochłonne zaś niewiele jest dla niego korzystna można to koniec marzeń z 1 strony w prostej od YouTube YouTube, gdzie jest po prostu krótki kontent ani nie nazwą itd te nie są krótkie filmy w produkowane w Serie w jakimś sensie, że masz historię, że nasz scenariusz tak dalej tylko osób raczej nie zadzieraj z tak, że tak powiem i to się w obronie przykłada bardzo bardzo to jest bardzo dziwne no i mam nadzieję, że może takie kanały bardziej skupione na na pewnym rodzajem kina był byłyby wyjaśni się, że powiedział, że w ramach tych platform popularnych wiemy, o czym my YouTube nasza Kinoplex ten serwis i mgr Małgorzata Anna k moje filmy mniej ropy filtry są mają swój specjalny taki taki pokój, gdzie można rozwiązać, ale zawsze najlepsze krótkie być może to jest jakaś szansa, bo tu też dużo rzeczy się, że za sposób docierania do filmów z osób ogląda jak dziękuję bardzo Joanna Malicka filmoznawcą producentka filmowa z wydziału Radia telewizji Uniwersytetu Śląskiego i Jan Tomaszewski dystrybutor filmowy uderzono w studiu 13376
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: POŁĄCZENIE
-
11:32 W studio: dr Marta Nowakowska
-
-
15:51 W studio: Jakub Pieńkowski
-
13:08 W studio: dr Antonina Łuszczykiewicz
-
11:00 W studio: Mateusza Roszak
REKLAMA
POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ
-
-
-
-
-
-
03.06.2023 07:40 Poranek Radia TOK FM - Weekend17:18 W studio: dr Michał Bogacki
-
03.06.2023 08:00 Poranek Radia TOK FM - Weekend12:41 W studio: Ewa Wilk
-
03.06.2023 07:20 Poranek Radia TOK FM - Weekend16:53 W studio: dr Radosław Kaczan
-
-
03.06.2023 11:00 Godzina Filozofów42:43 W studio: Zbigniew Bujak
-
03.06.2023 10:00 Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”09:43 W studio: Łukasz Maciejewski
-
03.06.2023 10:20 Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”32:13 W studio: Mateusz Rakowicz
-
03.06.2023 12:00 Magazyn filozofa - Tomasz Stawiszyński45:20 W studio: Dariusz Misiuna , Olga Drenda
-
03.06.2023 13:00 Magazyn filozofa - Tomasz Stawiszyński19:43 W studio: Dorota Ogrodzka , Magdalena Sowul
-
03.06.2023 13:40 Homo Science24:36 W studio: dr Filip Sośnicki , dr Michał Karpiński
-
03.06.2023 14:20 Człowiek 2.027:19 W studio: Ewelina Zambrzycka-Kościelnicka
-
03.06.2023 06:59 Gościnnie: Polityka Insight podcast47:29 W studio: dr Piotr Łukasiewicz
-
03.06.2023 15:20 Twój Problem - Moja Sprawa33:49 W studio: Anna Wylegała
-
03.06.2023 15:40 Twój Problem - Moja Sprawa15:26 W studio: Daniela Winnicka
-
03.06.2023 16:00 U TOKtora38:23 W studio: prof. Alicja Kalinowska
-
03.06.2023 17:40 Poczytalni15:04
-
-
-
-
03.06.2023 22:00 Weekend Radia TOK FM42:33 W studio: Augustyn Mikos
-
03.06.2023 23:00 Weekend Radia TOK FM52:26 W studio: Iza Miklaszewska , Piotr Miklaszewski
-
03.06.2023 20:00 Godzina Kultury37:15 W studio: prof. Ryszard Koziołek
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!
Dostęp PremiumSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL