REKLAMA

Test: Peugeot 508 SW

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2015-06-11 19:40
Czas trwania:
12:49 min.
Udostępnij:

Sławek Paruszewski i Jacek Balkan zapraszają na Codzienny Magazyn Motoryzacyjny. W tym odcinku panowie biorą na tapetę francuskie kombi Peugeot 508 SW z silnikiem diesla o mocy 140 koni. Rozwiń »

Jest to samochód zrobiony na płycie podłogowej Citroena C5. Czy facelifting tego modelu wyszedł mu na dobre? Czy nowy model nie ma zbyt twardo zestrojonego zawieszenia, do czego przez lata mogli przywyknąć użytkownicy francuskich aut? Czy Peugeot 508 SW wart jest swojej ceny? O tym wszystkim rozmawiają Sławek Paruszewski i Jacek Balkan. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny edycja czwartkowa Jacek Balkan Sławek Paruszewski i nogi bohater główny naszej audycji witamy Peugeot 508 wersji kombi będzie też na zakończenie parę słów są o bohaterze naszego testu długodystansowego też się akurat tak się składa, że to z koncernu Pesa, ale Citroën C 4 Cactus Jacku 500 ósemka to jest znowu w jakiej klasy, a no ja tylko przypomnę państwu, że to auto jak się pojawiła na rynku było o następcą auta 407, Rozwiń » które miało środków w postaci 400 szóstki zresztą całkiem fajny i 400 piątki chyba jeszcze lepszej na koniec lat osiemdziesiątych początek dziewięćdziesiątych 404 natomiast tutaj zostało zrobione takim marketingowym, a w związku z tym, że teraz każdy samochód jest tak naprawdę trochę większy od swojego poprzednika więcej 500 ósemka od 400 siódemki musiała być większa i że to nie następstwo 803 bramki tak mówić i tak mówili, że to taki, że jest to 508, a nie 408 dlatego, że to jest właśnie tak między 3 setką albo 817 lat obozu rozczarował tak był tylko rządzą źle zagranego z żadnymi rosły kompakty rosną, więc na powiedzmy tu się z tobą zgodzę rzeczywiście to następca jest historia się trochę mnie to do tego auto i jak i jakby pan na nas straszyło negatywnie nastawił natomiast po jeździliśmy szczerze mówiąc o 500 ósemka jakiegoś szczególnego ser z brzegu niemego zadzwoń pod samochód zrobiony na płycie podłogowej citroena C5 klasa średnia typowa konkurencja ogromna Ano głównie raczej w pewnej awantura czy to, że laguna wtedy busa tak zaowocował 2010 rok citroen C5 ma oczywiście passat mondeo pachnąca wiosna to te najlepiej sprzedające się, że tak mówią o tych trochę tańszych i takich mniej zauważalne, bo ten samochód też okazało był niezauważony przejść przez klientów w Polsce to nie był żaden hit sprzedaży mnie drażniło go na początku chyba mit o inną ostatnią już przeszło nawet zbyt mała zbyt małe guziki zbyt dużo tych guzików, ale po latach okazało się, że właśnie nie za dużo liczba głośników umieszczonych tam, gdzie powinny być na konsoli środkowej to w tej chwili to jest często skarb w samochodach tego nie ma co jakiś dziwny panele płaszczyzny albo jakiś obsługa 1 przyciskiem się od 7 różnych rzeczy a gdy Peugeot 508, który był przez wiele lat o takim samochodem, w którym nic się działo dopiero w ubiegłym roku na jesieni miał facelifting i jak coś co w wyniku tego facelifting dużym zmieniono nazwę, jeżeli pozwolisz zaś zwanej via dostarcza się bowiem, że to auto nigdy specjalnie się nie podobało 500 ósemka w wersji sedan omamy, a ten był jakiś taki nie ergonomia bardzo brzydki ty to sam dojazd do oglądania natomiast, jeżeli chodzi o wersji kombi to boks żona była o kraj, ale teraz po tych zmianach, bo już tych samochodów trochę widać na na na drogach na auto wyładniała i zabrał jakiś takiej fajnej wojny Info Maria zubożała i klasy i elegancji, a wiesz co miała sporo się zmieni barw nagrodzony solo generalnym tylne lampy chromowane listwy boczne mówi nasz roczny ekran dotykowy jakieś tam drobiarski, ale są obecnie mówi tak pociąga go w myśl, że mogli, ale gdzieś od paru rzeczy drobnych sylwetka tego auta się zmieniła niż termin schodek na masce no ja rozumiem ja nazwałbym ludziom nie, tyle że nie mogli od początku, bo to często się nie za wszystko od razu udaje, ale nie mogli tego wcześniej zmienić poza czekali 4 lata i z tym samochodem jeździłem po raz pierwszy po faceliftingu i kombi jakiem z wsi z o kont, jakie tylko wtedy jeździłam z Chin z nowym automatem sześciostopniowa fantastyczny to nie jest tys, a jest trochę zmodyfikowana tak, żebyśmy to Strzelno doc. Jan Ziobro utonie w citroenie chyba jakimś dowcipów nie w peugeocie jakimś była to skrzynia automatyczna stał sam dzwoniłem do Gorzowa pytałem, skąd tak rozgrzana żywica dokładnie co to za Skrzyniarz bez 2 sprzęgów każdą pomoc uchodźcom to dość dziwnie, ale chodziło naprawdę rewelacja itd ja wsiadłem do tylko białko z umowy z tym automatem, gdzie nie chce rocznej doręczono też jeździłam skrzynią biegów natomiast wnętrze uporządkowane takie właśnie bez udziwnień to nawet się podobało samochód bardzo jak na francuski bardzo twardy niektórzy uważa, że ta 5 ósemka za twarda jak wtedy na jesieni tego nie zauważyłam Agnieszki do zauważenia wzięła na dłużej teraz niedawno parę tygodni temu o tym, samochodzie powiem, bo pech chciał dla peugeota, że Jean opoką wraku mercedesa klasy c nasz główny coby nie mówić to jednak tutaj z mercedesem klasy CRM to co trudno wygrać, bo to jest naprawdę bardzo dopracowany samochód teście wersji kombi nowe seksie przesiadł mówi jak to możliwe, że to 500 ósemka pół roku temu na tych zjazdach premierowych się podobało no i następnego dnia znowu się podoba po prostu tonie samochodów samochód do porównywania z klasą premium oraz zwykłej klasie średniej jest przyzwoity samochód uporządkowany wnętrzem dobrze jeżdżący jest teraz wreszcie z normalną obsługą taką, bo bez ekranu dotykowego to też nie lubią chce mieć ekran dotykowy, ale zwykły ekran dotykowy bez cudów żadnych wystaw 507 kastę dziwna mieszanka 500500 ósemka z tym biznesem jest 40 konnym wtedy jeszcze, bo w tej chwili już są w 150180 również w ofercie Noto, gdyby nie cena diesla no to naprawdę całkiem sympatyczny samochód taty jak ocenia Ziobro 500 ósemka pochwali się to już są ceny tego auta za bardzo się podobają uważam, że samochód, który po przegrywają z ceną i jak oby to było coś powiedzmy odpowiednik Reno laguna, którym można bardzo przyzwoite pieniądze kupić no to miałby większe szanse w momencie, gdy to jest stawiamy na 1 szali nawet nawet nie brzmi nieco z własnych śladach, ale wiesz, dlaczego te ceny się tak zaczynają w tej chwili, bo ja jeszcze na jesieni był był samochód 16120 ze zautomatyzowaną z zielonych wtedy samochód kosztował 80  000 małych oczek oraz nabrały za 65 roku po no właśnie do tyłu normalna cena samochód klasy średniej przyzwoita nawet niedrogo natomiast, jeżeli w tej chwili najtańsza 500 ósemka kosztuje 93200 ja wiem silnik turbo 16165 to musi kosztować no to ten samochód to rzeczywiście jest po prostu drogie na zwrot części osobno to masz wchodzi do salonu mazdy Iza to 100  000 wyjeżdża z mazdą szóstką, a jednak dużo myślę Noto do Sony mazda szóstka to jest na pół klasy wyżej od 20 szóstka jest to jest coś innego jak z, a najtańsze kombi proszę państwa z tym są silnikiem na 6 turbo 165 koni 4000 druga wieś i złe to są ceny cennikowe pancerze nikt za te pieniądze tego auta nie kupuje, więc na takiego w maździe trudno dostać nawet 2000 rabatu ostatnio znajomy na to też gazety wyborczej próbował ich się obiło niestety ja też próbowałem to żeśmy się podbijali bardzo mozolnie się w dworcu busów tam znają problem załatwić jakąś szansę na auto, które chcą kupić, ale to jest naprawdę bardzo bardzo trudno to marże dilerów nie są zbyt duże zainteresowanie samochodami wielkie mają, więc sorry ne natomiast, jeżeli chodzi i jeżeli chodzi o niektóre marki w tym peugeota NATO wiem, że jak wychodzisz z takim rabatem, że Hej, no to zrobił rozwozi wzbrania się już powoli kończy na nas porzuci jeszcze w dalszym ciągu itd i tak naprawdę już ja jestem osobą w stanie wyłożyć taką sytuację, że ktoś ma w firmie nie wiem 701570 różnych porządków jakiś tam nie wiem czy stał zamek i choćby po to, żeby ułatwić sobie życie kupuje ma jakiś tam kadry menadżerskiej powiedzmy 5 ósemki, a przynajmniej nie trzeba będzie jeździć do serwisu na drugi koniec są już, że jeżeli musi wydać rzeczywiście na peugeota i na tego to prawie 100  000 rocznie dorzuci 6000, bo to naprawdę przy tej kwocie to pewnie miałby gdzieś w tylnej kieszeni dostanie 2 i zachorował i biały zaś z sześcio stopniowym automatem czy tutaj z podsumowując, jaki silnik jedno 61651 benzyna i 2 diesle w tej chwili 150180, podsumowując nie ma w tym samochodzie absolutnie żadnych rewelacji, która nawet bomby skłoniłoby nas do jakiegoś takiego opowiedzenia czegoś szczuplejszy o malarzu z drugiej strony tak, ale z drugiej strony nie można kupić, że ma blisko serwisu miano coś w tym złoty jest taki samochód właścicielowi niczym się nie wyróżnia natomiast nie ma też jakichś znaczących wad i to jest ważna jak postawi mnie, że raz mówisz o dieslu oszczędnym o oszczędne jednak diesel 2 l 140 koni w Peugeot 508 wersji kombi to teraz będzie o aucie, które bardzo się wyróżniają, których już nie ma jakichś większych wad, chociaż ostatnio słońce świeci, ale wszystko się nagrzewa, więc powiedzmy, że myśmy mu znalazłem citroen C4 Cactus przypomnę, że mamy go w teście długodystansowym 10  000 km przejechane już myślę, że jeszcze kolejne przynajmniej drugie jak nie 3 × tyle przed nami mamy auto, które jest w wersji 12110 koni albo wszystkim wrogom w bardzo oszczędnym silnikiem benzynowym pali około 6 l benzyny o 0 do setki rozpędza się naprawdę w absolutnie fantastycznie i sposób po nich tylko 9 to on, że drzemie w 80 sekund do setki w dna i teraz faktem samochód właśnie w tej wersji 12110 koni kosztuje 62  900 zł i będzie to auto białego te pieniądze, dlatego że w citroenie mienia w przypadku C4 Cactus, że tylko biały samochód nie wymaga dopłaty na wszystkie pozostałe już tak od 1000 do 2 tysiące 800 zł młoda i ale będzie klimatyzacja będzie klimatyzacja w standardzie manualna, więc mu będzie trzeba tam można jeszcze jakoś uzupełnić jakiś o jakich mówiliśmy, że to było co automat nie, bo jest tablet dotykowy jest radio MP 3 z głośnikami młodych, a za 2000 można sobie to uzupełnić o 2 dodatkowe głośniki inna i nawigacji z dyskiem twardym w do muzyki natomiast miałem 62  900 zł za takie auto, które ma 9 sekund osad jest naprawdę to tu to już jest naprawdę coś miał powiedzieć jakich wadach to samochód z specyficzne skonstruowane, żeby stół nie otwierają się, jakby uniemożliwiałaby to konstrukcja tego samochodu, który jest taka nie inaczej narysowanym producenci doszli do wniosku, że wystarczy, żeby on się tylko uchylą, jaki dziś 4 osoby z samochodem i są 32 stopnie na zewnątrz masz jeszcze tutaj w opcji za 2, gdzie to jest okno dachowe dach przeszkolony panoramiczny 2000 zł musi za to wydać 8 niestety nagrzewają dach jest przekleństwem jest trochę tak jego się w żaden sposób nie zasłania od drugiej strony, mówi że od zawsze mi też zjeżdżały na uszczelnienie przez 11 miesięcy w ciągu roku nowa wieś jest to czysta frajda na nas jak jest naprawdę wielki upał no to to szkło przynosi do środka nie może go dotknąć tak ważnym no i wtedy oczywiście klimatyzacja jest niezbędna i tutaj też jego małżonek, który trochę, ale trochę widzę, że przeszkadzam od czasu do czasu pasażerom, zwłaszcza na rzecz takich dłuższych trasach kierowca ma 2 na wyjeździe jak przystało na każdy samochód, a jedno z lewej drugi z prawej, chociaż ten z prawej jest już troszeczkę niżej, bo w centralną część kokpitu zajmuje ekran dotykowy, ale pasażer siedzący z prawej strony ma już tylko 1 nawiew, a z lewej strony bardzo duże k, ale tylko 1 z prawej strony nie ma nic tak naprawdę nie ma tam też nic co można, by było puścić nasza była, więc bardzo często jest także prawa szyba jest bardziej zaparowane niż lewa, bo to po prostu nie ma nawiewu, gdyż taka rzecz, którą myślę, że warto, by było rozważyć przy okazjach już facelifting, żeby to troszeczkę poprawić, bo to jest coś co być może da się także mecz nie nie ogranicza komfortu korzystania z tego samochodu bieżnik się tam nie dusi nie nie przeklina nie ma poparzone i prawej strony działa tak dalej tak dalej, ale myślę, że przyjemniej było, gdyby przyjemnie się działo, gdyby nawiewy były z dna z obu stron, jeżeli chodzi o prawą stronę żywych rozwinę pasażera więcej grzechów na ten moment nie mam żalu, że najtańszy citroen C4 Cactus z tym silnikiem w wersji film kosztuje 62  900 takich skłaniam się pięknie, by było na tyle dzisiaj słowo Kuszewski Jacek Balkan za chwilę informacja Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA