REKLAMA

Propagujecie mity - zarzucili nam przedsiębiorcy Odc. II dyskusji o używanych autach w Polsce

Post Factum
Data emisji:
2015-06-08 19:00
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
12:37 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w post factum w 5 minut później 19 i słuchamy Radia TOK FM dziś 8 czerwca w poniedziałek i zgodnie zapowiedział włączenie się teraz panem Jakubem smaku impreza stworzenie stacji demontażu pojazdów Eco auto dzień dobry wynik, aby ono być Europejską też słuchać wspomina, że kilkakrotnie w ciągu ostatnich kilku dni rozmawialiśmy o sprawie złomowanych aut w Polsce jeszcze, żebyśmy zaczęli od tych najbardziej podstawowych danych, które są również przez uczestników Rozwiń » tej dyskusji nie wiem czy przez pana też kwestionowane, a więc pytanie nr 1 ile jest w Polsce pojazdów i czy wiemy ile jest w Polsce pojazdów brulionu, w których ilość pojazdów to na ich, a nawet instytucje odpowiedzialne, czyli Centralna ewidencja pojazdów i szeroko znany etyk ma problemy z dokładnym określeniem szacuje się na długich około kilku milionach i inne auta i Helu poczeka 19 ,51 000 000 jest ubezpieczonych od lipcowego rachunku wynika to niech nam ginie około 1011  000 000 aut i zawiedzione są prawdopodobnie do auta, które przed euro poprzednie lata był zdemontowany tzw. szarej strefie, czyli oficjalnie nie zostały wyrejestrowane roli i nadal funkcjonują w ewidencjach są fizycznie już dawno nie jak to realnie wygląda ktoś się na takie auto chce to zrobić jak to robi mówimy o legalnym demontażem rozwija moc Boga o nielegalnym mówimy tu się nielegalnym demontażu wygląda następująco zawierać umowy kupna-sprzedaży oczywiście fikcyjną osobą, która to był dom montując, których nie posiadają po jakiegoś majątku i taką umową właściciel od ich rejestrować od budowli o komornikach i ma problem załatwiony auto nadal widnieją ewidentne i piachu walają się posiadacze aut, którzy mają ich o jeszcze trochę mi 1000 sztuk kołem majątku, ale oczywiście nie posiada żadnego z nich oczywiście taka umowa jest fikcyjna, ale odpłatnie właściciel auta i mali oderwane od jutra miało to daje np. na skup złomu, który na niego z jednostką uprawnioną do przyjmowania tego typu opłat co się dalej dzieje z karoserią silnikiem z podwoziem szkołami nokautują jako najcenniejsza w mgnieniu oka i złomowana tak samo silniki pozostałe elementy metalowe, o jaką chodzi o PIP, żeby pokochać elementy metalowe, które mają dba o ich złym oczywiście płyny, które powinny być, o którym mszalne i Annie Hall in wyciągniętych tego auta i rozlewają się ich o planach i później osiągają glebę albo Sobótka Fiedorek jutro jutro w jeziorach pozostałe elementy gumowe i tworzywa sztuczne krakowską balonem w powszechnym zjawiskiem wagony wypalanie kabli, czyli wyciąganie przewodów i wypalanie łąk słonych od chętnych, aby pozyskać metale kolorowe i mówi Andrzej i jak wielu rocznie, a samochodów może dotyczyć taka w taki proceder okazuje się, że to nie więcej niż około 6000 aut rocznie i demontowany nielegalnych ich punktach, ponieważ po to, powinno być oficjalnie zdemontowanych roku około 1 000 000 aut, jeżeli mam w zeszłym roku, czyli takim rozmachem podpisze go od 1000 lat mamy pełne dane było ich tylko 8 nowo otwartego rachunku wynika, że nikt się podziały zdemontowanych z nielegalnymi i działalności teraz może wytłumaczyć słuchaczom słuchaczką jak to jest możliwe w kraju, gdzie trzeba uiszczać opłatę salę treningową dla niektórych roślin cały paradoks, ponieważ opłata recyklingowa w założeniu miała opierać na górkami rok miała go popierała, bo młodych i samochody na dany rok 2007 roku o Janie demontowano 90  000 aut pod bokiem w Chinach Bluetooth 4 rokiem dodał chcieli opłata recyklingowa, która od nich pływała łódką i demontażu pojazdu jako dofinansowanie tego legalnego demontażu czas na 100 kilo kierowca płacił tą opłatę oczywiście trochę podźwignąć po ten zaś ona szła, gdzie wtedy wyszło na konto Narodowego funduszu ochrony środowiska i Narodowy fundusz ochrony środowiska mógłby po chodnikach demontażu pojazdów dopłat do demontażu na podstawie wydanych zaświadczeń i w przeprowadzonych sprawozdań, które były szczegółowo kontrolowane przez inspekcję ochrony środowiska, czyli ten system jakoś nie działa do teraz jej opłaca się każdej ze stron widać wyraźny apel ten działa dwutorowo tylko niech tak mówią o nowelizację ustawy ten rok będzie ostatnim rokiem działania lub domu i przyszłym roku były już dopłat nie będzie takiego nieuniknionych wpływy do Narodowego funduszu, czyli turniej o puchar im po to, czy jak będą działały stacje demontażu, które dotychczas otrzymywały wsparcie od Narodowego funduszu ochrony środowiska gospodarki Wodnej my tutaj za bardzo twórczy pułkownika, choć środowiskom niech oni odpowiedzi na to pytanie problem polega głównie na mniej, bo po demontażu trafiają do aut Bambino z lat 92, które mają go tutaj dużo złomu ich lud Boży sztucznych faktycznie podróbkami części wychował w nią ochrony, ponieważ mu od paru lat dziewięćdziesiątych poniekąd części ani drogi ani łatwo zbywalne auto powyżej pół 2 tysiące ósmego roku, mimo że problem szarej strefy w grupach demontażu pojazdów trafiała auta i lat dziewięćdziesiątych i młodsza od domu, który kompletował łup koszty poniesione Hill zjechało ponad 90 i stąd, że wtedy dofinansowanie do, a nie byłoby potrzebne, gdyby nie było żadnych pra w o dofinansowanie nie byłoby potrzebne, ale nie wykluczono, by było ich i okalają Warbudu z o VAT od Rosji tak, ale ty jak rozumiem to szara strefa wynika takie są najczęstsze motywacje do ba na początku powiedział w sytuacji, kiedy znajduje się kogoś podpisuje fikcyjną umowę, ale jako złą intencją jest co dlaczego, dlaczego ktoś coś tak robi lalkom intencja prawdopodobnie po zakażeniu poniewierkę, ponieważ i tak od 1 osób poszukiwało odczuli jak dotąd komu należy tutaj po porównaniu do skupu złomu tam premierzy zapłacimy mniej nasion nie ponosi kosztów ich nielegalnego demontażu tak rok gminom takich kosztów nie ponosi on zaproponować na drżą o 50 zł i pieniądze no i tak się właścicielami po dniu ludzkość miała niewielu właścicieli ach, na ich chęć robienia 100 zł więcej się przed takim braku elit elita okrutna ekonomiczna, która niekoniecznie w Licheniu godna przepychanki i pan widzi rozwiązanie tego typu patologicznych sytuacji takich sporów w sposób Niemców policja inspektor ochrony środowiska powinien się to przeżyć, gdy ktoś, kto to bowiem przede wszystkim zacząć działać, żeby w sposób nielegalny przestano w Polsce tak traktować wraki tutaj zagadnieniu kilka przede wszystkim dla ich brak przerejestrowania auta, czyli Long way fikcyjnej umowie sprzedaży nie ma kary, czyli o osobach i która kupuje auto WOW fikcyjne, czyli papierową nie ma obowiązku jego dyrektorowania w żałobie zdenerwowana, ale nie analogii, gdy taka kara byłaby do unieważniania takich drogach i handel właściciele tych aut lub okolic Rzeszowa mama wie czy nie lepiej to zrobić o legalne, a druga rzecz, bo brakuje i nie jedno zlotemu powinna się do jedno i demontażu, a trzeci element był brak egzekwowania przepisów, ponieważ przepisy nadal są niespójne, ponieważ do zagadnienia auto, a on jest podtopionych kilkanaście takich kilkadziesiąt rozporządzeń tych różnych bronili Pogan podwójny minister, a to powoduje, że znajduje się lub właśnie w tych przepisach, żeby ominąć ominąć legalny legalne demontaż tych tytułach jak gdyby kontrole podmiotów nielegalnych odbywało się w uchu Ulrich z dnia szkoły i rzetelny i handlu to zjawisko byłoby o wiele mniejsze dla przykładu szarej strefy euro 2009 roku skontrolowano 54 podmioty nie zawsze okazuje się, że w tej branży odzieżowej grupie około 150 klientów podmiotu w ruch praktycznie w skałach zupełnie lub nie, do której nie można się od Google, a system kontroli wyniknęło mandaty 154 podmioty u ma tylko 54 podmioty z 64 % kanonu uchybienia i nałożono kary rządu piętna 120  000 zł nie oszukujmy się wczoraj w regionach niech pieniądze można oddychać w ciągu tygodnia 2 tygodni w jaki sposób poradzi sobie albo nie poradzi sobie po zmianie ustawy, który pomówił ich wejściu w życie nowelizacji tak jak poradzi sobie cały rynek tych legalnych stacji demontażu pojazdów, jaki cel, jaki los czeka, a ja przypuszczam, że większość to i zamknie swoją oficjalną działalnością będzie zmuszona, których powodem do szarej grał w UE można będzie musiała odmówić przebranżowić się albo po prostu polityczną siłę ich pomnożenia ilości lub nielegalnie montowanych aut spadnie na początkowych wpadek nie będzie jakichś tam szczególnie drastyczne, ale to tendencja będzie będzie o chorobach w mojej rokrocznie będzie go w chwili takiej fikcji w Gniewinie oficjalnie będziemy witali spełniamy wymogi dyrektywy o Algier pro PL wyniki nie będą nie będą realizowane w kamasze doczekałem końca naszej rozmowy powiedz wyraźnie wyraźnie o tym, że istnieje dyrektywa i na wymogi ale o co chodzi w tej dyrektywie tak jak do do czego namawia Bruksela i państwa członkowskie jeśli chodzi o stare samochody takie podstawowe założenia, bo jest to, żeby mi do demontażu trafiało maksymalnie 100 % oczywiście LO im to raczej nieosiągalne albo, chociaż 90 % wynik pojazdu trafiało do legalnie działających na demontażu pojazdów, czyli podmiotów, których tam po, których jakość kontroli muszą spełniać wyśrubowane wymogi ich i choroby demontaż pachnie lub posiada środki te osoby fizycznej go nie kosztował tyle ile można byłoby kosztowałoby to auto do domu w pokonaniu dzisiejszy PL wypełnione, ponieważ warunki do auta oprócz tego nie trafiają odpady mogą być prostokątne właściciel dostaje Anna kilka było tylko jedno takie auto kluczykiem dyrektywa nakłada obowiązek na pozostałych uczestników systemu ubezpieczycieli posiadających pojazdy i również siłę uczestniczyli pan panie na dzień dzisiejszy faktycznie ustawa tego nie reguluje w takim zakresie lub podmioty jak wkładają do pojazdu ubezpieczyciel, który czerpie korzyści wiadomo lub pojazdu od całego życia i ten, który kończył bieg pojazdu, czyli stacja demontażu, żeby byli razem zaangażowani w Hetmanie dzisiejszy głównych naszych YouTube com od demontażu pojazdów, a w trakcie procedowania nowelizacji ustawy, z czym przecież musiał się odbywać tak jak w każdym przypadku konsultacje do państwa jako środowisko stacje demon demontażu użytek w razie gdy nie miał wpływu nie niższego głosu nie znaczyło w sprawie wykazu w kwestii konsultacji, ale zlotych brutto liczony od nich w konsultacjach i aktywnie, wykonując swoje uwagi przede wszystkim chcieliśmy się skupić na zwalczanie szarej strefy, jednakże przebieg pochłonie w Katyniu skupia się na tym, żeby uniknąć płacenia opłaty recyklingowej to jakby było na trybunach po kilka tematów było pobocznych, a zobowiązania głównego problemu szarej strefy rozgnieść umknęło nawet o koniu upraw, których unikał wszelkich robót pomagało lub likwidacji szarej chociażby stwierdzenie to jest autem, a ruchem w górę, ale MO LO PL lub innych aktywach i został odsunięty od nich mimo bardzo ciężko było mniej zinterpretować intencje Gemini po nim na ukończeniu szarych anioły nie mogą zmieniać ich inny problem w bardzo panu dziękuję za rozmowę do usłyszenia pan Jakub Makowski prezes stowarzyszenia stacji demontażu pojazdów Eco auto, bo naszym gościem łączyliśmy się telefonicznie 17 min po dziewiętnasty przodem informacje w TOK FM w post factum Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: POST FACTUM - PAWEŁ SULIK

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA