REKLAMA

Jak wygląda telewizja w internecie. Rozmowa z Jackiem Amsterdamskim i Michałem Pietniczką

Kultura Domowa
Data emisji:
2016-03-07 17:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
30:19 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Evana dzień dobry rozpoczynamy kulturę domową dzisiaj w studiu ze mną Michał Piechniczka dyrektor wideo w Onecie dzień dobry witam państwa Jacek Amsterdam ski dyrektor działu wideo WP PL dzień dobry thriller reż, a będziemy rozmawiać proszę państwa od telewizji w internacie o tym jakie są w kierunku kierunki rozwoju telewizji w internecie jak to wygląda w tym momencie do jakiego jakiego widza walczą właśnie szefowie działów wideo portali internetowych radny Tyszler ne Rozwiń » rozwija inne, więc zaczniemy może od takiego dość ogólnego pytania, ale podstawowego, czyli po co on internetowi w ogóle telewizja Jacek po co internetowi telewizja myślę, że wszystkim nam chodzi o uwagę widza i o sposób przekazują sposób narracji i a trochę tak jest, że ludzie coraz mniej czytają, a coraz większe oglądają, ale nieważne czy to jest telewizja tradycyjna czy to jest to jest z wideo na portalu, a czy to są krótkie instant video na portalach społecznościowych, a ludzie, więc oglądają Snapchat w tym momencie 8 miliardów odtworzeń wideo dziennie Lotnik w globalnej skali, a ludzie w ten sposób konsumują teraz, a konsumują treści teraz oczywiście konsumują różni ludzie różne treści teraz to po pierwsze po drugie ta sama osoba, a wchodząc na różną na różne Platformy Mariusz z oczekiwaniami zupełne inne oczekiwania są ludzie, którzy wchodzą na serwisy wielbi, a zupełnie inne oczekiwania na kiedy ludzie chodzą np. na portale społecznościowe ma, więc wracając z twojego pytania poco po co po co mamy po co mam portalom, a to ono właśnie o to walczymy o uwagę widza o zaangażowanie widza i w ten sposób przekazujemy nasze treści bądź treści zakupione maszyny ma, bo my wracamy, jakby jesteśmy tą kulturą obrazkową oczywiście, gdy dużo łatwiej nam zobaczyć filmik niż np. przeczytać głęboką analizę, jakiej się sprawy no i oczywiście te np. krótkie filmiki internetowe wiemy już cieszą się ogromną popularnością zarząd transportu portale społecznościowe widzimy ile nasze ile nasi znajomi po prostu tych rzeczy wrzucają, ale inne wy my nim zajmujecie się też trochę czymś innym jak dorośnie chce zwami porozmawiać, czyli tworzeniu prawdziwego programu telewizyjnego internecie, czyli czegoś przy czym trzeba przysiąść na dłużej skupić się wysłuchać po prostu, jakiej się rozmowy WP PL to jest 1 to są pasma dzieje się na żywo Onet PL wystartował teraz z programem Tomasza Lisa i te wasze ambicje sięgają również dużo dużo wyżej, więc czy dołączy internautę interesuje treści wideo, które jest dłuższa i które wozi pogłębiona Michał Miś dodaje, że i dzieje się na żywo wirtualnej, którą oczywiście, które to pasmo oczywiście bardzo uważnie obserwujemy, a i ramówka, którą zaprezentowaliśmy jeśli chodzi o Onet na czele z programem Tomasza Lisa cyfry którymi jeżdżą obie strony się chwali w ostatnim czasie pokazują, że to zainteresowanie jest ogromnej rośnie jak sama ma takie zabawne doświadczenia i film detekty w brzydko mówi ze tzw. rynku, czyli po prostu od użytkowników, jako że ramówka była dość obciążająca udało mi się przeziębić to bardzo mocno pani wylądowałem u lekarza we wtorek po pierwszym odcinku na jej i tych rozliczeń za poświęcenie tak, a i pani pani doktor oczywiście uwielbia wyciągać informacje dziś pracuje i t d . mówi Onet wani mówi o odnotowuje świetnie oglądało nas wczoraj mówił jak to no i program Tomasza Lisa mówi naprawdę, ale tak pani sama weszła to było od razu podkreśla, że to była pani koło sześćdziesiątki da i spokojnie dała sobie radę z odnalezieniem programu kliknięcie będzie trzeba obejrzenie programu od zasady pierwszej minuty do ostatniej, więc myślę że, że to ma potencjał użytkownika i jego poświęceniu uwagi bardzo się zmienia, a i ta zasada, która była jeszcze parę lat temu, która dotrze ona wpłacić uważnie materiał musi mieć 3 minuty w internecie to się zmieniali moim zdaniem nie jest aktualny już z nami do do wszystkich materiałów wideo, jakie możemy znaleźć w internecie, dlaczego to się zmienia na gruncie rzeczy np. ludzie coraz częściej odchodzą z telewizji i szukają właśnie tej telewizji w internecie plusy z czego ta zmiana w waszym zdaniem wynika myślę, że ludzie nie do końca odchodzą od telewizji, że w takim bezpośrednim rozumieniu w znaczeniu tego słowa natomiast ludzie szukają ich części, które do tej pory, na które do tej pory tak naprawdę telewizja ma monopol, a nam nagle te treści stały się dostępne na innych platformach w tym na portalach i teraz ludzie mają wybór i część ludzi potrafi skorzystać i potrafili samemu sobie znaleźć samemu zdecydować, kiedy obejrzę lipcowe i że, a przyszłość dalej woli jest po prostu wygodniej, ale dziś pilot i ich łączy w sobie kanał, jeżeli Polski jest bardzo specyficzny, jeżeli popatrzymy na wyniki oglądalności telewizji to to telewizja w Polsce ma się dobrze i nawet bardzo dobrze, ale jeszcze bardzo długo będzie miała się bardzo dobrze, ale tonie znaczy, że ci sami ludzie, którzy oglądają telewizję oni też będą oglądać treści wideo w innych miejscach plus oczywiście jest masa ludzi, którzy nawet chwalą się tym oczywiście nie ma telewizji i sobie świetnie dają radę i są na czasie oglądają seriale konsumują informację czy sport czy na polskich portalach czy w ogóle w Polskiej sieci 3 czy za granicą, więc tutaj sklep tutaj ta demokratyzacja dostępu do treści jest, ale jest ogromna natomiast wymaga zaangażowania, tym bardziej że internet daje dodatkowe możliwości poza telewizją nawet jeśli mamy przykład linearnej transmisję np. meczu w internecie, a to taki widz jest w stanie również skomentować się na forum dany mecz wyrazić swoją opinię na Facebooku na Snapchacie zrobić nawet Live przez peryskop pandy poczucie współuczestnictwa, ponieważ to do kont to na pewno już, że to wstyd to jest to jest znak czasów, a na sekundkę chciałbym się odwołać do do tych naszych doświadczeń wirtualnej Polsce, które mamy przy produkcji dzieje się na żywo, a masa tweetów, a masy tweetów która, która spływa, a w czasie programu, a że i to nie są to nie są equity generowane przez sztabowców jak liście, jaki się gości studio to są po prostu to forma komunikacji i 3 i tarasy w przeróżnych programach jak natężenie tych mitów jest różna natomiast to nie jest tak, że to jest także, że ludzie szukają tej komunikacji w drugą stronę oczywiście ludzie konsumują słuchają traf trafią to co dostają, ale też chcą się sami wypowiedzieć ci ne tu internet daje olbrzymie pole do popisu plus trochę w nawiązaniu do tego co mówił Michał no ludzie ludzie mają trochę już inną percepcję i w czasie oglądania czegoś co trwa, a Długosz to też jest przewidywalny, bo się, gdzie wedle jakiegoś tam scenariusza, a staje się już monotonna i nocna i tam możliwości równoległego i komunikowania się wymieniania poglądów oceniania, a ma kolosalne znaczenie najem jak myślicie 076 z alejek jak myślicie w takim razie o swoim odbiorcy to w jaki sposób mówiąc brzydko go targetu Jet, czyli do, jakiego odbiorcy chcecie nas tym swoim programem uderzyć czy ten teren ten widełki powiększają się, ale myślę, że oba podmioty oczywiście nie mogę mówić za Jacka natomiast wydaje się, że jako, że oba podmioty, czyli Onet wirtualna Polska mają ogromne zasięgi de facto my trafiamy do większości użytkowników polskiego internetu co oznacza cały przekrój społeczny i dla mnie osobiście przewagą internetu jest to, że dysponujemy genialnymi danymi w zasadzie od naszych użytkowników i widzom w zasadzie zaraz po transmisji czy po opuszczeniu programu jest z tym jesteśmy w stanie dowiedzieć się co ta burza użytkownik w jakim wieku z jakiego miasta i przede wszystkim jak bardzo Motor rock zaangażował ile minut danego materiału obejrzał, czyli jak procentowo materiału obejrzał i to nam daje ogromne możliwości formatowania oddanego danego programu pod pod jakiś Target, która akurat założyliśmy sobie w linii programowej, a więc myślę, że to jest chyba największa przewaga obecnie poza interaktywną ścianą internetu i wideo internetowego jeśli chodzi o telewizję, ale jeśli jest moment będą do dowodu rzucić noża do tego co Jacek mówił absolutnie podpisuję po tym, że telewizja nie umiera na 3 to jest jakby coś co tam wiele osób powtarzało przez długi czas nas telewizja w ostatnim czasie rzek nianie Sopot tworzyła i to, że nie mamy teraz 3, ale źle zrozumiane, ale ich, a chór KUL wolę nie nawiązywać do tematu w myślałem bardziej formatach programowych, a to, że mamy zamiast 3 programów 20 i użytkownik może sobie wybrać nie wiem dziś obejrzeć sobie coś o mieszkaniu tak media same programy mieszkaniowe na kanale ktoś zawarta w nim piękny dom pana to jest też podpatrzone de facto w internecie fakt, że użytkownik możesz wybrać dany Strumień informacji idea jak i jaki akurat w danym momencie chciał pooglądać, ale nic się, że do ZL tradycyjne telewizja wideo w internecie na nosie do siebie bardzo zbliżały cóż to pokazują Banaś oba nasze portale najlepiej w pewnym momencie może to się w to wszystko zdaje w jakiś 1 podmiot Platformę społeczną, zwracając się do tak gotowania oczywiście i Onet wirtualna mamy olbrzymie zasięgi i a w danym momencie mamy całe spektrum ludzi cały przekrój teraz, a to oczywiście to plus minus, bo prosta, bo są gromy za szejka, a problem albo trudność trudność polega na tym, że strasznie trudno sprostać oczekiwaniom wszystkich ludzi, którzy są jednocześnie na stronie natomiast, jeżeli natomiast, że to nie jest aż tak pokryć sama po też potężny zasięg ma wielokrotnie nieporównywalnie większe natomiast to nie znaczy, że ten użytkownik telewizyjne, ale zawsze też jest zadowolone usatysfakcjonowane tym co dostanie, tyle że tyle, że to jest mieszanych przewaga z Wisłą to jest trochę Beats ma dla nas nie ma dla nas samych, bo oczywiście miał naszych użytkownikach wiemy bardzo dużo, ale my wiemy, że więcej, ale dużo szybciej niż niższy wiek to telewizja, ale trudności jak smok tutaj rozwinąć właśnie te trudności Mie wystąpi ludnością radzi za to w jaki sposób ją rozwiązywać właśnie kierować programy do jak najszerszego grona odbiorców czy wręcz przeciwnie czy właśnie produkować dużo programów, ale z niszowa aneksy do odłożonej takie, że to wszystko jakby jak myślimy o wszystkich to de facto nie myślimy o nikim konkretnym i teraz mogę powiedzieć o drodze przy programach na żywo co myśmy poszli czy dzieje się na żywo nawet słowa pasma, a jedno pasmo, które informacyjne, a drugie pasmo jest już dużo dużo szerzej dużo szerzej sformatowany, gdzie mamy tematykę zarówno kulturalną sportową Lifestyle ową, ale też zdrowie nowe technologie i teraz ta konstrukcja ta konstrukcja pozwala nam pozwala nam produkować treści, które wierzymy, że są atrakcyjne dla naszych użytkowników, a wyniki na szczęście to potwierdzają i w ten sposób i w ten sposób, a później też redystrybucja my nasze materiały, więc ten pomysł ta wizja, a że w 2 w danym momencie łapiemy wszystkich i że wszyscy są tym zainteresowani Donald po prostu niespełnienia i dotyczyć moim zdaniem dotyczy wszystkich portali w Polsce i za granicą w samotności tyczy telewizji po prostu bo gdyby tak gdyby, gdyby było inaczej na to nie mielibyśmy nie 20 lat prawie 200 stacji polsko -li ne polskojęzycznych chcesz coś dodać tak, że dzienne w zasadzie kolejny raz zgadzam się w procentach na wyspę z kolegą Jackiem razem konkurencję do studia na jedno dobrze niech weźmie ich w i z punktu widzenia Onetu wybrano także podobnie jak muły u Jacka są pasma to de facto 12 posła ofertą stricte ramówką, którą pokazywaliśmy w ostatnim czasie, czyli programy na czele nie wiem z Tomaszem lisem Michał Broniatowski naczelny Forbesa Pauliną Młynarską jeśli chodzi o lustro i Lifestyle wieloma wieloma innymi Anne formatami mamy też, że produkty typu Akademia wideo, które naszą współpracą z młodymi twórcami adeptami sztuki wideo, którzy rozwijają się na YouTubie i w na platformach baletowych dostało stricte materiały wyprodukowane wspólnie z tymi młodymi osobami Street te materiały już klubowe krótkie, jakby celujące w samo sedno trafiające do młodego odbiorcy dlatego korzystamy również właśnie z peryskopu swojego mężczyzny ze Snapchata, bo trzeba szukać tego użytkownika tam, gdzie on jest dawać mu to, czego potrzebuje, czyli jak doskonale sobie zdaje sprawę, że nie każdy Live, który wyprodukujemy szczególnie publicystyczne przyciągnie do nas młodego i zera, dla którego jak ostatnio pokazały wyniki już nie będą latać, bo sondażowni wirtualne media o tym, pisały, że dla młodych użytkowników, a największym autorytetem w wielu sprawach nie tylko zakupowych, ale życiowych jest dwudziesto paroletnią Beach barka, która zajmuje się między nim malowaniem paznokci stylizacjami zupełnie inny sposób podejścia do mediów, więc również w sobotę młoda znacznie może mody młodych zapominać no jeśli źle byłem pewny mówimy o konkurencji to właśnie, kto dla was w takim razie, tworząc telewizję internetową jest konkurencją ranne w tym czy to są właśnie tylko inne portale internetowe, które wchodzą na Teneryfę czy to jest właśnie również inne telewizja jak np. wchodził program Tomasza Lisa w Onecie to by był on promowany m. in. w ten sposób, że będzie to konkurencja dla wiadomości TVP z drugiej strony pojawił się też takie komentarze, że przecież konkurencją dla Tomasza Lisa nie będą wiadomości będą będzie masa innych treści internetowych od gier wideo było portale społecznościowe przez wszystkie inne narody i portale informacyjne Info Jaś i mogę ubiegł Jacka raz po absolutnie zgadzam się z tą drugą częścią swego pytania o 3 moim zdaniem my konkurujemy o uwagę użytkownika w zasadzie stałym internatem, a może nawet szerzej w ogóle ze sposobami spędzania wolnego czasu, a było ten użytkownik może obejrzeć naszego nie wiem dwudziesto minutowego Live mała albo skonsumować dwa -trzy krótkie trzyminutowe filmiki albo ten czas poświęcić na rozmawianie ze znajomymi na Facebooku, a teraz może bardziej już na zrobienie 23 jest 3 zdjęć podsta w czata, więc myślę, że to, jakby to zupełnie inne pole nad, jakbyśmy się skupiali nawzajem tylko i wyłącznie na sobie albo na innych podmiotach wideo to rzeczywistość w domu czekała Jacek oczywiście portale konkurują między sobą, a klasyczne portale horyzontalne, ale konkurujemy też z z platformami takimi jak i życiu i wszystkimi innymi, a platformami, gdzie jest bardzo dużo wideo tutaj głównie w tym momencie rządzą Facebook małe i Snapchat a, ale to coś się to co się zmieniło i myślę, że tutaj mówimy 1 głosem, mimo że stoimy, bo po 2 stronach barykady i reprezentujemy na jego konkurencyjne firmy to to co się zmieniło a, że to co mam tu mam nadzieję, że to początek większej zmiany to na to będzie, po czym wraca pociągiem więcej czasu, ale to się zaczyna dziać to takie podmioty jak wirtualna Polska czy ona stają się realną konkurencją dla telewizji dla budżetów reklamowych do tej pory za rezerwowane w kwocie do telewizji i to jest ta zmiana, a i, jakby zaczynamy funkcjonować w świecie jak, w którym tak naprawdę każdy z każdym konkuruje z, a technologia w tym momencie stała się tak szeroko dostępna i tak łatwo wszedł w obsłudze tak naprawdę każdy może zrobić transmisję oczywiście pytanie, kto obejrzy jak ona będzie miała zasięg i t d. tak dalej natomiast to formalnie to i technicznie to taka prosta każdy może za pomocą smartfona zrobić się transmisja w no i jeśli myślimy o tym, właśnie są to się kliknie coś się obejrzy w internacie rękę na temat, który zawsze jakoś tam nie interesował i ze stanem rzeczy wymagać na niego Anny na 1 na to pytanie macie odpowiedź, czyli co mówiąc brzydko, że w internecie czy są odczyty w zawsze i ciągle jeszcze rosyjska ruletka i wszyscy zaskoczeni, że jakiś temat zupełnie nie porwało z waszych odbiorców, a np. jakiś temat wymyślony na szybko wydawać, by się mogło bez potencjału nagle innym zwiera logował się na cały internet mi się wydaje, że z tychże kilkuletnie doświadczenie na rynku, a że takim wspólnym mianownikiem materiałów, które rzeczywiście mają potencjał, który mogę powiedzieć z dużą dużą dozą prawdopodobieństwa że, że zawsze będą popularne to jest ich wszelkiego rodzaju firmach Story i w ogóle historie, których jest określony bohater tak jak my staramy się przygotowywać materiały reporterskie w Onecie zawsze, opierając się na jakich pojedyncze historie, które jest wyjściem dla dla reszty materiału do jakiegoś szerszego problemu i moich doświadczeń wynika, że to się zawsze sprawdza, więc to byłby taki wspólny mianownik natomiast mógłbym z też pokusić się takie założenie, że obaj i jak straż przygotowała nam listę 5 materiałów tobyśmy powiedzieli kreśli je pewnie tak natomiast natomiast jego, dodając do tego co powiedział Michał Tur, bo tutaj myślimy podobnie jak to by sama treść jest ważna oczywiście natomiast równie ważne albo jeszcze ważniejsze jest to, że kiedy ta treść i w jaki sposób zostanie wystawione pokazana jako na zostanie zaadresowana użyto użytkownika i teraz może mieć fantastyczny materiał, który się w ogóle nie obejrzę, ale możemy się beznadziejnie materiał, który się świetnie obejrzy, a ty, kiedy jest krajem Time w internacie nie ma nie ma na to nie ma jest ciągle i a to zależy czym jeszcze do kogo startujemy i znaczy coś co to komu chcemy pokazać teraz, a nie stać mnie, że wcale nie wiedzą, że my nie wiemy kiedy, kiedy jak użytkownik kraj jest jest w sieci jest na stronie MOK wiemy zresztą o tym, mówiliśmy natomiast natomiast nie ma tu przyłożenia 11, a ADO tego świata w telewizyjnego bo gdyby tak było to, a telewizje dawno by w 100 % zawładnęły internetem właśnie o to chodzi, że ta Platforma, aby te Platformy, bo w parku gotowa w bramach internet mamy dziesiątki platform wideo w tym momencie okaże się rządzi każda z nich rządzi się innymi prawami no właśnie o to chodzi o to chodzi, żeby nauczyć się ze strony produkować treści, a z drugiej strony dystrybuować treści, a że sposób, w które w odpowiedni sposób do oczekiwań użytkownika w zależności od tego na jaki Platformie ten użytkownik będzie konsumował to teraz znowu wracamy do dnia wracamy do początku może być fantastyczny materiał, który się nie obejrzy, bo w danym momencie, kiedy zostały wystawione wypromowane nie spełniał oczekiwań ludzi, którzy byli na stronie, a to znaczy, że nadgodziny czy zapis godzi się w wtedy miał być, więc toto to jest pomieszanie to pomieszanie pro produkcji jak kreacji kontentu z dystrybucją to są to są, jakby równoważne czynniki, a czasami czasami mam wrażenie, że dużo ważniejsza, a jest dystrybucja Anieli relacje mamy takie doświadczenia z też z materiałami reporterski miara również z niektórymi formatami z licznymi, że zaczęliśmy mniej więcej po już ponad rok temu dystrybuować część naszych programów na YouTubie i wygraliśmy dzięki wiedzy paru osób w wers firmie tnt tt produkty czy formaty, które naszym zdaniem odniosła największy sukces na YouTubie zakładając, że wrzucanie wszystkiego hurtowo nie ma sensu to zupełnie inny użytkownik rzeczywiście tak jest, że są jest para produktu Office parę formatów, które jest ciągle nam ten cały kombajn na YouTubie natomiast duża część ewidentnie to jest to są materiały przygotowane pod użytkownika Onetu owego inny przykład w ostatnim czasie zaczęliśmy dystrybuować w natywnym leży Facebooka nasze materiały reporterskie i w pierwszym kroku wrzucaliśmy 11 Mateusz, który przygotowaliśmy 3 takie solidne profesjonalne telewizyjne materiały, które mają do 34 minuta pogłębione minuty pogłębione temat tak dalej tak dalej i to sprawdzało się średnio raz ten sam materiał zaczęliśmy zaczęliśmy dostosować te materiały, skracając je, dodając napisy i zmniejszając liczbę osa i bez, jakby rezultat jest rewelacyjne to zwiększenie raz 2 × 3118 znaczy, że odbiorca po prostu nie obrażając nikogo jest ich może bowiem leniwy czy nie mamy po prostu czasu nie to jest inna Platforma on dokładnie to wina Platforma i teraz, a dobrać sobie, że oglądasz interesujących materiałów w metrze albo w autobusie, gdzie słychać ale, ale jest czas żeby, żeby coś obejrzeć no i teraz właśnie tak to działa zawsze tak to działa ta sama osoba w zależności od miejsca, gdzie jest i dostępnej Platformy, a zupełnie inne oczekiwania od treści teraz cała sztuka polega na tym, żeby raz wyprodukować apotem dopasować do pól dystrybucji w inny na koniec ksiądz zapytać czy to się opłaca w ogóle im pewnie całkiem szczerze im na to by taniej nieodpowiedzialna ale, ale delty stażyści myślimy o telewizji internetowej, a nie dość tych krótkich filmikach on ten to wiąże się z budową studia telewizyjnego zaangażowanie całej ekipy telewizyjne to już jest prawdziwa produkcja, a nie na amatorskie złapanie za kamerę i nagranie czegokolwiek, więc to są oczywiście bardzo duże koszty pytanie czy czy to się opłaca internet to oczywiście, że się opłaca, bo mambo no bo podmioty internetowe, ale są i należą do należą po prostu dowodowe dawców, którzy po funkcjonują na komercyjnym rynku, ale tutaj mógł, jakby dla siebie na wyzwolenie w kłania się wspomóc się odpowiedzialnością za słowo to pasmo dzieje się na żywo ponad 200 programów w tej chwili już zrealizowanych jest rentowny projekt to rentowny projekt, a więc gdyby, gdyby tak nie było to te eksperymenty nie mogą być na taką skalę, a ja tu osób głównie w środku w jakim my część na marne nadzieje się na żywo natomiast oczywiście to nie jest to nie jest całość naszej własnej produkcji, ale również produkujemy formaty, które się ukazują albo w cyklu codziennym albo w cyklu tygodniowym to są od kilkudziesięciu sekundowy klip ów powodem kilkuminutowe materiały, ale i my tu też analizujemy każdy materiały każdy materiał, bo każda seria jest analizowana jest rozpatrywana równie również, aby przede wszystkim albo w zależności od tego jaki mamy przyjęte proporcje, a pod kątem pod kątem finansowym natomiast na to miasto też nikt nie do końca jest tak do końca jest tak, bo nie chcą, żeby nie chciałbym absolutnie twierdzi, że każde absolutnie ekip, który zostaje wyprodukowany to nie jest on jest opłacalne dla jednych przynoszą więcej więcej kasy są i to są trafione produkcje inne są mniej trafione natomiast są też takie produkcje które, które wykona Oskarowi po to, bo uważa, że po prostu, chcąc być obiektywnym nowoczesnym wydawcom internetowym to po prostu pewne rzeczy trzeba zrobić, a chcemy je robić i godzimy się wiedzą co jak się Kika i gdzie jak będzie jak będzie pokazane noża to może przynieść mniejsze mniejsze przychody natomiast, jeżeli chodzi dzieje się na żywo i ten eksperyment z programami na żywo to w tym momencie po 2 społecznika w razie jesteśmy na plusie to ja dodam, że z tych rzeczy, które pokazaliśmy ostatnio na ramówce 90 % programów, które już wydarzyły się są w fizycznie zrealizowane i w dużej mierze pokazane 90 % z nich ma partnerów komercyjnych, więc rzeczywiście jest tak, że ci klienci komercyjni, a zmienia się to powoli natomiast internet i wideo w internecie nie jest jakimś tam dodatkowym punktem po przecinku przed żarem po przecinku w planie markę Terra tylko są zabukowane konkretne pieniądze rok wyrok w budżecie reklamowym większości firm Nate tom przynosi konkretne rezultaty, bo jeśli do nas przychodzi klient to jesteśmy w stanie zaproponować się reklamy na Violi przy produkcjach premium serialach filmach jesteśmy w stanie mu zaproponować dedykowaną produkcję zrealizowaną przez studio Onetu, ale jesteśmy w w stanie również dodać do tej całej oferty produkcję dystrybucyjnej zasięg na Facebooku, gdzie z 5  000 000 użytkowników, którzy śledzą Brenda Onetu, więc jakby, zbierając do coupé myślę, że jesteśmy w stanie dać więcej telewizja po prostu, że państwo będziemy na pewno obserwować jak ten rynek się zmienia cię zleje tak jak powiedział Jacek z Wietnamu w 1 telewizji i o rynku telewizji internetowych, czyli tej telewizji klasycznej i telewizji internetowej czy też 1 podmiot będzie wypierał z rynku UE w drugim zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać w każdym razie jeszcze mamy bardzo dużo sukcesów, bo im większa oferta im bardziej różnorodna to oczywiście dla nas dla widzów dużo dużo lepiej mimo obietnic Tkaczyk dyrektor ideowo Onecie Jacek Amsterdam ski dyrektor działu wideo WP PL byli dzisiaj ze mną bardzo dziękuję dziękuję Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA DOMOWA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA