REKLAMA

Gościem była Monika Brodka

Sztuka Życia
Data emisji:
2016-06-11 13:00
Audycja:
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
30:16 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
rozpoczynamy magazyn sztuka życia przy mikrofonie Hanna Zielińska, a z nami w studiu jest dzisiaj Monika Brodka dzień dobry dzień drodzy państwo przestało rozmowy dzisiaj towarzyszą nam utwory z albumu klasie z mocne wejście przed chwilą wysłuchaliśmy utworu many wizją i w ogóle dzisiejszą audycję dedykujemy jak państwo słyszeli miłośnikom muzyki sakralnej i Organowej w 2, a niech może polegać także zapraszamy szczególnie fanów innych tego typu klimatu płyta naszym Rozwiń » synem jest nieco mroczna i wieje grozą, ale też właśnie tym chłodem świątynnym tak można powiedzieć przedziwne źródło inspiracji sporo pań opowiada w wywiadach o tym, że to właśnie organy były tom ten w tym pierwszym wątkiem, za którym poznała się cała historia tak to prawda ja obcy od jakiegoś czasu z rzutu ostatniej płyty potrzebuje jakiegoś takiego o temat czułem, który chce zgłębić, żeby w ogóle zabrać się za prace nad nową płytą Osamu siedzenie i pisanie piosenek dla pisania piosenek jakoś mnie nie do końca do mnie przemawia po trzecie z nich właśnie tak było tak wcześniejsze płyty myślę, że powstawały raczej z z takiej potrzeby bardziej powrotu do studia już takiego samego procesu ma nagrywania, ale inni to niebyły jakiś koncept albumy powiedziała tutaj rzeczywiście to sąd Concept albumy ten poprzedni i ten nowy, bo przyświecała im właśnie taka idea zgłębienia jakiegoś tematu i wzięły się z jakiejś ciekawość ciekawość narodziła zrodziła te piosenki w ostatnim, kiedy mówimy o takim koncept albumie to pani przypadku jest to projekt zakrojony na znacznie szerszą skalę niż paleta dźwięków mamy 2 szkoły jeśli chodzi o cały anturaż związany z projektem albumu są tacy, którzy mówią dzięki muszą bronić same jeszcze w latach dziewięćdziesiątych toczyła się dyskusja może nawet obronią się bez teledysku, a w pani przypadku jest właściwie cała paleta tematów związanych z muzyką mam namyśli stronę wizualną fotografie Mode i niedawno się dowiedziałam również stroje kolegów na scenie, a w willi pani stara się promować nie tylko nad swoimi nogę tak talia jajo cumują działalność traktuje jednak jak było działanie w obrębie sztuki tak generalnie nie tylko w ich działania muzyczne tylko wydają się, że jedno drugiemu nie szkodzi branży idzie w parze z czystą muzyką i żeby stworzyć jak jakiś inny wisi silną, że 3 i nie wiem po przejściu co co jest w tekście piosenki też za pomocą obrazu żeby, żeby powiedzieć coś więcej, bo i tak naprawdę pokazać ludziom że, że w tej muzyce też, o co chodzi tu trzeba też zadbać o to stronę wizualną i uważam, że do tego dyski akurat przy plaży są ważne idee i tata muzyka prowokuje też do do wyświetlania jakiś obrazów w głowie ona ono właśnie do obrazu namyśl przywodzi, więc cieszę się, że się doczekała też jakiegoś takiego odzwierciedlenia w obrazie w 2 przypadkach 2 piosenek na razie będziemy oferować jak płyta Krasic miewa się w Polsce, ale też planowany jest i od początku właściwie tak było zasięg Europejski tak kilka dni temu płyta ukazała się w też w formie takiej fizycznej, ponieważ premiera płyty w wersji cyfrowej i była 13 maja globalnie, a 3 czerwca ta płyta trafiła na półki sklepów w zasadzie na całym świecie, a pani fizycznie też kupuje płyty czasami jeszcze, ale oczywiście, a co lubi ludzi w 31 PLN Ależ oczywiście od od kiedy weszły te wszystkie Platformy streamingowe dołożyć się bardzo często są korzystam bo, bo zasięg w sensie dostęp do dowodu muzyki jest tak łatwy i rzeczy które, których nie można było znaleźć na półkach sklepowych do tej pory wszystkie są z digitalizacją najwyżej można ich słuchać w 3 sekundy w sieci co jest naprawdę niesamowite w 1 wywiadów powiedziała pani nie lubią kompromisów sztuka na kompromisach cierpi chciałbym nawiązać jeszcze raz do współpracy zespołowej może już nie na poziomie wyglądu zewnętrznego, ale domyślam się, że taka postawa artysty może wywołać pewną jasność przekazu oczywiście i wyrazistość tego przekazu, ale jednocześnie opór współpracowników, którzy również mogą czuć się artystami jak tutaj przez lata wypracowała sobie pani forma współpracy z ludźmi od, których oczekuje pani realizacji własnej wizji, którą pani zna rozumie i wie jak w całości ona ma wyglądać to znaczy ja z moim zespołem mamy tyle Jasną sytuację ziołami wiedzą wielokrotnie podkreślają, że to jest mój projekt i oni po prostu chcą zrealizować to moją wizję pan dobór tych muzyków jest dowodem na to, że szanuje już nie jest bardzo lubię to co oni robią i uważanej za bardzo utalentowanych ludzi i ogromnie się cieszę, że mamy możliwość współpracy, więc na tyle ile jest to możliwe jest w stanie przekazać moją wizję i egzekwować ją, ale ludzie też są tylko ludźmi każdy ma swoją wrażliwość nie są maszynami zaprogramowany mi, więc każdy z nich tak czy inaczej w wkładam coś swojego terenu w tym projekt to wykonanie jest otwarta na to, że ktoś zaproponuje trochę inne brzmienie danej partii ma na to jakiś pomysł w ogóle, jeżeli wychodzi z jakąś inicjatywą to też nie bardzo cieszy, bo czuje, że jest to zaangażowanymi gdzieś tam my uruchamia jakiś proces myślowy, słuchając tej muzyki i też na tym zależy, więc centralny układ jest bardzo bardzo jasny, ale te żyły bardzo często jest tak, że w, a w przypadku tej płyty Aon cieszy się, że na wielu etapach pracowałam sama, bo przez ciężkie godziny dochodziła sama tak naprawdę do tego, czego ja chcę i co mi się podoba metodą prób błędów w przesłuchiwaniu różnych brzmień różnych sampli różnych różnych rzeczy, które doprowadziły mnie tak naprawdę do tego finalnego efektu, gdybym miała robić to czy z moim zespołem tak sobie myślę czasami było więcej byłoby w tym frustracji zniecierpliwienia z ich strony, że ja nie wiem, czego chce niższych owocnej pracy, bo wydają się, że na tym etapie tworzenia ważne było duże ja po prostu robiłam pewne rzeczy sama jej sama do tego gdzieś tam dochodziła, bo najczęściej też do pomysłu nie właśnie taki sposób się rodzą a kiedy już wie pani dokładnie, czego chcemy i pracuje pani z innymi osobami pozostałym składem zespołu, bo tak w zasadzie może się zdarzyć wielokrotnie tak też sterować z zielonych na jej bardzo duży wkład w mózgu zaproszone do współudziału przy tworzeniu płyty mogą się pojawiać różni muzycy na koncertach pewnie nie wszyscy, którzy brali udział w nagrywaniu ne, ale może to być różnie, o czym pani kieruje w doborze współpracowników profesjonalnych, bo rozumiem, że bardzo ważne są kompetencje w UE, ale w tym świecie też bardzo ważne chemia zdecydowanie to do sądu 2 czynniki oczywiście najpierw to jest błąd powiedział Kwaśniewski męskim tu się dobrze muzycznie dogadać wyjął myślę że, że żaden nasz myśli światek tutaj muzyczny w Polsce jest na tyle mała mały, że my się wszyscy znamy przynajmniej z widzenia wielu z tych muzyków też nie jest tak tak dużo jak nie wiem w stanach Zjednoczonych czy chociażby w alei, gdzie pracowałam i tam konkurencja jest rzeczywiście ogromna to tak w Polsce wydają się że, że oczywiście przybywa coraz to coraz tonowych, ale ta stara Gwardia nadal nadal po prostu grali wymienia się między tymi składami, więc często po prostu zasięga opinii innych ludzi jak i jaka dana osoba jest we współpracy z 3 czy jest sławną osobą czy jest czysty las sprawiają, iż problemy czy jest wybuchowa czy jest gdzieś tam wpada w różne skrajne nastroje to są oczywiście ważne informacje, bo my naprawdę bardzo dużo czasu spędzamy ze sobą blisko podróżując w busie nieraz 12 godzin i ważna jest bardzo taka właśnie zespołowość tak ma takie poczucie, że wszystkie elementy w tej układance do siebie pasują nie ma osoby która, która jakoś tam się nie odnajduje w tym w tym zespole, więc ja bym bardzo długo szukałam takich ludzi w tym momencie fantastycznie się czuje z moim zespołem mam nadzieję, że żonie ze mną również, ale mamy po prostu bardzo fajną taką symbiozę Nana na scenie i czuje też przekłada się to nowa atmosferę o atmosferze będziemy rozmawiać w drugiej części rozmowy i przeniesiemy się na dodatek na inny kontynent naszym gościem jest dzisiaj Monika Brodka słucham utworów albumu klasie zapraszamy na informacje Radia TOK FM, a zaraz po nich wracamy do rozmowy mnie druga odsłona magazynu sztuka życia przy mikrofonie Hanna Zielińska z nami w studiu Monika Brodka za nami utwór Haiti słuchamy się utwory z albumu kaszy z i chciałam zapytać się właśnie taki nieuchwytny sprawy związane z z klimatem samopoczucie ms atmosferą działań międzyludzkich o klimat pracy w stanach Zjednoczonych, bo wielokrotnie podkreślał pan, iż to te kilka miesięcy prace najpierw Nowym Jorku takie właśnie pracy samodzielnej, a może raczej samotnicze na własnym projektem programem nauki nad piosenkami pomalutku, a potem euro sam raz, kiedy my płyta byłaby produkowana nagrywana podkreśla pani, że poziom współpracy klimat współpracy niezwykle panią uszczęśliwiają metek chcieliśmy zatrzymać właściwie co jest w tych Stanach takiego, że wszyscy lubią tam jeździć czy też wszyscy lubimy tam liczne są tacy sami ludzie jak na pozostałej części planety, a może właśnie tacy sami, o co chodzi, że wystarczy pojechać do los sam raz wejść do studia sztylet w sprzęt może być zupełnie podobne aktem, który dostępny w Europie, ale jednak na zupełnie inny oddech tutaj przede wszystkim to co co Doda dodawało mi energii w tej w tej pracy tam co fakt, że nagrywam tą płytę zimową leczyli u nas po prostu było szaro i długo, a to jednak każdy dzień zaczynał się od słońca, które zaglądało do okna jej w ogóle dodawał od razu jakiś energia bardzo silnie nam na pogodę reaguje im i dobrze, że właśnie było słonecznie ciepło i zawsze ładnie w gdzieś tam wpływa bardzo pozytywnie na taki pozytywne myślenie o tym, że dzisiaj kolejny dzień mam do zrobienia to toi toi na pewno się uda, bo wszystko wskazuje na to, że tak będzie 2 to na pewno niezależnie od kontynentu, na którym się na nagrywa i pracuje ważne jest z kim się pracuje ja miałam to przyjemność pracy z nożem rzuconym z moim producentem, który jest absolutnie fantastyczną osobą i i ma charakter bardzo dobry charakter producenta, czyli osoby, która jest nie konfliktowa, ale pracowita dąży do realizacji wizji artysty, ale ma też swoje pomysły przede wszystkim na brzmienie tego jak dane piosenki on słyszy w głowie i jak one później będą słyszane przez ogół przez moich fanów czy słuchaczy generalnie ten, więc on był osobą która, któremu po prostu wprowadzała bardzo dobrą atmosferę w studiu momentalnie moje wątpliwości i 33, jakiego słabszego dnia 3 i właśnie tego że, że jeszcze nie wiedziałam do końca jak i ta piosenka powinna obrać kierunek drogą to on był taką zaś pogodną osobą, która eksplodowała jakoś otuchy w tej pracy i potrafiły wydobyć ze mnie to co, gdzie chcą mieć mało najlepsze tak mi się przynajmniej wydaje jej kibicował bardzo temu żeby, żeby na tej płycie było mnie jak najwięcej, bo też można oczywiście złapać jakieś kompleksy czy niewiarę w siebie pracując tak profesjonalnymi muzykami, kiedy jednak to moje muzykowanie jest nam na moim jakimś tam poziomie w porządku, ale nie jestem wybitnym muzykiem i można byłoby poczuć się gdzieś tam zdominowanym przez przez taką osobę, a jednak mając kogoś, kto kto, kto dodaje właśnie takich skrzydeł mówi jeszcze zagrać na tym jeszcze zagrać na tym to było Super spróbuj teraz jeszcze raz to co powodowało, że ja chciałam coraz więcej tak naprawdę siebie zawrzeć na tej płycie na przyszły też słuchać się odruch takiego dobrego trenera, bo taka prosta prawda wyzwala z człowieka jego możliwości potencjał od razu też zacząć zastanawiać, słuchając pani czy w tym niewielkim polskim świecie sho w biznesu jak wygląda rynek managerów producentów czy jest jeszcze mniejszy jest na pewno mniejszy i myślę, że też zarobki tych producentów są dużo mniejsze co sprawia właśnie, że rząd, że ten zawód producenta no nie jest jeszcze tak wy wyniesiony na biedę stały i nie każdy w Polsce wiek nauczył się taki producent zajmuje na czym ta praca polega myślę, że to się będzie zmieniać i coraz więcej młodych ludzi którzy, którzy zajmują się produkcją wzrost, więc je młodych zespołów, które same sobie on był właśnie produkują buty i zdobywają doświadczenie gdzieś tam samemu, ale myślę, że rośnie tak, ale taka nowość właśnie grupa młodych ludzi bardzo zdolnych bardzo dobrze wyszkolonych poinformowanych, którzy sami z czytają dużo sami dochodzą do tego jak pewne rzeczy zrobić i wydają się, że to jest duża siła która, która już niedługo się jakoś pojawi on sam zatrzymał się na chwilę przy młodości, bo o tym, też rozmyślam, przygotowując się do wywiadu z panią, gdyby tak się zdarzyło, że debiutowała pani tą płytą okrzyknięto, by pani została nową młodą artystką, która właśnie z odkryciem, które właśnie wchodzi na inne na Polski rynek tymczasem gdyby spojrzeć z kolei na to ile lat doświadczenia ma pani na scenie to wszystko Leigh kwalifikuje panie czy grupy artystów średniego pokolenia, chociaż nie metrykalnie w przez to bardzo wczesne da, bo debiut też, że przez bardzo wczesną samodzielnie nie takie fizyczne oderwanie od rodziców w wieku kilkunastu lat przeprowadzka do Warszawy właściwie ta młodość dziś w przyspieszonym kursem poleciała bardzo szybko dorosłości pojawiła no tak sam film to w ogóle bardzo ciekawe co pani powiedziała było gdybym, rozpoczynając prace nad tą płytą ja z 1 strony tworzyłam ją jako moją czwartą płytę, a z drugiej strony miałam gdzieś tam z tyłu głowy, że jest to jednak moja debiutancka płyta to dzieło jest ono pierwszą płytą na rynek zagraniczny w Mrzeżynie wiele osób mnie kojarzy znani mimo wszystko jest jakiś mój debiut a, ale nie była w stanie mogły przeskoczyć do takiego myślenia o tym jak wyobrazić sobie ich to, że jak to zrobić taką płytę pierwszą jeszcze raz, bo na pewno taka pierwsza płyta innymi prawami rządzi niższy, czyli 0404 . album, a więc ja raczej tworzącą buty jak mówią czwartą z taką otwartą głową do tego, że żona będzie właśnie po angielsku, że mogę to tanie popuścić wodze fantazji, bo wydawało się, że tylko wtedy mam szansę na jakąś taką moją szczerą wypowiedzi albo to będzie fajna, bo komu się spodobał, bo nie inny, ale jeżeli chodzi o moją młodość jak te ostatnie kilka lat traktuje jak głową jako takiej właśnie spełnienie moich młodzieńczych marzeń o podróży kiedy, kiedy jednak byłam zobowiązana chodzić na lekcje i jednocześnie koncertować nagrywać płyty i t d. to ostatnie 3 lata to był czas intensywnych podróży czas dla siebie cios dla bliskich i na wyższy oczywiście placyku wodnym, która zaowocowała nową płytą, ale dla moich młodzieńczych lat już nie nic nie cofnie, ale inni nas też nie przesądzajmy jeszcze ma pani 29 tak, ale czasami myślę sobie, że żona w żałuję, że nie było na własnej studniówce, że nie mam Zabrza wielu znajomości z takich klas licealnych nie mam znajomości ze studiów, więc co już wtedy porwał panią Szumilas nie było czasu jeszcze może też nie było możliwości matki szczere relacje również może, ale one myślę, że właśnie wiele ludzi do ról dorosłych na jej najmocniej wspomina ten czas swój właśnie licealną studyjny, którego ja zostałam trochę pozbawiono na własne życzenie chaos i często mi tego, czego brakuje ale, ale mam inne piękne wspomnienia, a ten moment, w którym pani teraz jest 1 niewątpliwie już pani dorosłą osobą to wygląda tak jak pani sobie wyobrażała, kiedy jako nastolatka wybierała się do Warszawy jako szesnastolatka przeprowadziła się pani tutaj z okolic Żywca z Twardorzeczki tak sobie pani wyobrażasz to właśnie tak będzie już z bandytą poważaną uznaną artystką piosenkarką w wielkim mieście to właśnie będę tu i właśnie teraz jest tutaj pani domu i przyznam szczerze, że wydzielenie wybiegała tak daleko nie nie myślałam nigdy osobie w wieku 16 lat jako upoważnionej, a polskiej artystce wiele razy mnie moje życie zaskoczyło i potrafi też spojrzeć na nie czasami zboku i uśmiechnąć się do tego co nie spotyka, kiedy jakimś totalnym będzie po prostu 1 dnia jest w 1 kraju na drugi dzień już jestem w Berlinie w taksówce w drodze na swój koncert, gdzie wraca na drugi dzień do Warszawy i też, że jej mamy dziś swoje zajęcia uśmiecham się do tego uśmiałam się do tej do tej myśli, bo lubię bardzo to moje życie dotąd, bo mi odpowiada przynajmniej na razie oczywiście wiele momentów, kiedy po prostu czuję się fizycznie zmęczona, ale jest ekscytujące o tym, marzyłam o tym, żeby właśnie wyjść też poza granice Polski, żeby grać też koncert w podobnej ilości co widzą w Polsce za granicą, żeby moją muzykę też znani ludzie niewiele w Niemczech w Anglii we Francji idą powoli się dzieje jestem bardzo bardzo szczęśliwa z tego powodu naszym gościem jest dzisiaj Monika Brodka zapraszamy na skrót informacji Radia TOK FM, a zaraz po nim wracamy do rozmowy trzecia odsłona magazynu sztuka życia przy mikrofonie Hanna Zielińska z nami w studiu Monika Brodka kolejny utwór za nami tym razem utworów silne euro z albumu klasie z utworu, z którego nieco wieje grozą, ale w tym cały album jest taki trochę w tym przeciągu kościelnym chłodnym i groźnym oczywiście z tą Monika muzyka nowoczesna elektroniczna i bywa energetycznie, ale wesoło to za bardzo niepewna Giorgia od razu sprostować, że tam nie ma w ogóle elektronicznych dźwięków tylko jak i chce zafundować to jest to jest jedno z założeń tych z mocy tej płyty sama analogowe to, które polegało na tym że, że właśnie nie używam syntezatorów i i takich instrumentów połączonych z muzyką elektroniczną, które Bóg chce głosować na poprzedni budzili oczywiście, kiedy pojawiają się gitary są one przepuszczono przez jakiś efekt, które od gitara grają Dungi dalej ona już nie brzmi tak samo jak inni jak słuchać mógłby pomyśleć jest tam sporo brzmień komputerowych, czyli takich próbach instrumentów, które nie są w tych piosenkach mnie nie są nagrane na żywo przez przez muzyka tylko z zagrane za pomocą komputera, ale typowo syntezatorów takich elektronicznych brzmień na tej płycie nie ma, ale oczywiście torze, że ludzie jedzą słyszą jesteś bardzo fajne, bo było czytając później w książeczce, którzy tak naprawdę jest to tak pijani inne jej instrument może może to być zaskoczeniem ale, ale tam elektronicznych brzmień nie ma co z tym ciężkim klimatem to chyba właśnie wzięło się z ostrych gołych organów, które pociągnęły pewną aurę takiej takiego mistycyzmu 3 czy właśnie duchowości, który w, który się na tej płycie pojawił dla mnie tu jedyną formą mógłby być ilustracją dźwiękową do filmu grozy tak winno mija muszą to troszeczkę uwydatnić ten klimat, żeby je, żeby właśnie jednak to to wrażenia, by działała w pustym kościele jest go, który by nie kadzidła ziemi słychać gdzieś tam z daleka dźwięk organów organisty, który w, którego nikt nigdy nie widziała on tam być może siedzi taka muzyka, która właśnie powoduje że, że wyświetla nam się gdzieś tam jakiś obrazek ich miejsce i za pomocą pewnych zabiegów jest to możliwe i właśnie w taki sposób chciano słuchacza wpłynąć, ale w, jakbym powiedziała, że to płyta jest zbiorem różnych bardzo emocji i różnych klimatów, bo jest tam też trochę psychodelii jest też właśnie sporo takich o młodzieńczych było szaleństwo jest w zasadzie taki hymn do młodości, czyli piosenka my dymisji z DM, więc myślę że, że po prostu dużo tam jest takich pełno emocji, które człowiekiem gdzieś tam szarpią tym, aby ten aspekt kościelne religijne duchowe no to tylko dorosłe osoby włączają takie wątki do swojej twórczości czy takie tematy przepuszczają przez siebie przez swoją świadomość, że z tego można wyciągnąć się i jakiś wniosek dotyczący etapu rozwoju na kim pani teraz jest wylały się, że dotąd nie było do końca moim celem rządu, żeby zrobić o tym, płytę, ale spędzają z tak dużo czasu właśnie w samotności ja bardzo mocną miałam szansę pójść zajrzeć do do swojego wnętrza i duchowość nigdy nie włączyły się co do mnie trafiło jakość tematem nad tym zastanawiałam, ale rzeczywiście on w tym przy tym pójdzie wymusił na nim 4 i myślę, że jest on dosyć istotne w dzisiejszych czasach było wiele z tych piosenek traktuje o tym, że nie ma autorytetów, że nie ma za bardzo czegoś chwycić właśnie w dzisiejszych czasach, że ta wizja świata raczej szkło zmierza ku wielkiej zagładzie relacje między ludźmi są coraz trudniejsze jest w zasadzie brakuje nam rozmowy z drugim człowiekiem, że za mało czytamy, że wszystko jest po prostu skomercjalizowane i idziesz tam żyjemy w świecie konsumpcji i Joe jest jakaś taka ciemna wizja świata, więc to zajrzenie do samego siebie i jakość takie odpowiedzieli sobie na pytania co było dla mnie jest ważne co jest dla mnie właśnie tą duchowością co jest dla mnie tym sacrum było czym się ciekawym przy przy pracach nad tą płytą tt wątki gdzieś tam sama się pojawiły połowę przy, słuchając klimatu danej piosenki dużo tam jest właśnie cielesności o pożądaniu o właśnie dziś takiej utopijnej wizji miłości, ale i t d . więc myślę, że na pewną pewno dojrzałość moja skłoniła mnie do takich refleksji, a my rozum rzekomo dar osoba szczególnie, jakoby dziewczynka wychowana w inny w okolicach Żywca również była pani zanurzona w polskiej być może jak ludowej religijności i teraz pewnie pani zupełnie, gdzie indziej jeśli chodzi o sam aspekt religijny symboliczne kościelne myślę, że w na pewno było w to zanurzona, ponieważ górale są ludźmi bardzo mocno wierzącymi i inni religia jest dla nich no taką podstawą podstawą funkcjonowania innym, ale bardzo wiele z tych właśnie jakiś takich przyśpiewek góralskich traktuje o czymś zupełnie innym ona też są ciekawe, ale my wydajemy się, że jako dziecko nie niewiele poza samą taką zmysłowością religii rozumiałam właśnie przy wizycie w kościele bardziej na mnie działało obraz to cud co tam zauważyło zapach dźwięk pewna akustyka tego miejsca to dobór rzeczy, które na mnie największe wrażenie robiły i niewiele z czystej religii do mnie docierało, że słowa Bożego, bo wydawało mi się ono zbyt skomplikowanej dla dziecka kompletnie niezrozumiała teraz od teraz szukam w Bad Days swojej gdzieś tam religii szukamy szukamy czegoś właśnie bicie głową mogę coś co mogę wierzyć inni i na pewno gdzieś tam tak wątek sobie analizuje, ale kościół nadal bardziej fascynuje mnie architektonicznie i wśród tych w warstwie estetycznej Możdżera w estetycznej symbolicznej zdecydowanie to jest w ogóle fantastyczną kopalnia inspiracji, gdzie nasi słuchacze mogą panią zobaczyć usłyszeć w najbliższym czasie w najbliższym czasie wystąpimy w Warszawie na festiwalu co jest grane pojawimy się też w noc w off Festivalu w Katowicach w sierpniu w mojej przygotowujemy się powoli do jesiennej trasy, która będzie miała miejsce wielu przepięknych salach koncertowych w Polsce w dużej mierze są tu Filharmonia i zagramy np. Filharmonii warszawskiej co jest dla mnie jakimś ogromnym wydarzeniem było nie wiem czy kiedykolwiek słyszałam o muzyce nie klasycznej zagrane i Filharmonii warszawskiej i jazzowej jednak próbują się wedrzeć na konsole i zagrać tam naszą muzykę szczególnie się ogromnie cieszy no na pewno wszystkich działaniach koncertowych będziemy informować na Facebooku to będzie pewnie jakoś jest, więc jakąś większą klamrą w niedługim czasie będzie można przeczytać o wszystkich tych działaniach, ale zagramy też n p . na festiwalu w Ostrawie kursów zdrowo już niedługo zagramy w Pradze też nam na festiwalu właśnie czeskim, który w, którym ma miejsce też w czerwcu, więc będzie można nas posłuchać wielu miejscach tymczasem mamy dla państwa płyty, zanim koncert można posłuchać sobie utworów z płyty mamy albumy klasie w 3 egzemplarzach dla państwa prosimy o maile na adres w weekend małpa to krok KSM weekend małpa to krok KSM, a już bardzo dziękuję za rozmowę naszym gościem w dzisiejszym wydaniu magazynu sztuka życia była Monika Brodka dziękuję bardzo Jack Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: SZTUKA ŻYCIA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA