REKLAMA

Test: Mercedes C

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2016-06-21 19:40
Czas trwania:
12:26 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w wieczór państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM Sławek Olszewski ze błagam witamy dziś jest samochód klasy średniej, ale premium Mercedes już państwa, a pamiętasz pierwszą klasę o naszych, bo po 190 co pojawiła mu w 901993 roku przez 8 lat był produkowany jest ludzkie prostokątne z przodu reflektory potem to było takie okularnik 20002006 wcześniej było polarnik, A-Klasy potem w 2007 rok samochód, którym się podoba z wyglądu 2007 rok trzecia Rozwiń » generacja produkowana też w grę wznowiono też tak tak, bo ubywa, chociaż na początku nie były w stanie i zaakceptować bardzo się na samochód nie podobał pamiętam, ale wygląd czy w obsługę miała się w myśl o miano w 2007 roku już pamiętam pamiętam jak tu tak jak dziś, a pamiętam jak dziś, że odebrałem auto postawił na parkingu przed przebudową chłopak mieszka i po prostu patrzyłem i patrzyłem i patrzyłem to była wersja sedan jak docentem nie mogłam patrzeć to by takie dziwne to było jakiś taki ścięto jakiś taki pozbawiona tej cechy fajnej limuzyna segmentu aut segmentu de my natomiast podał się przekonałem do tego auta też do obsługi tego samochodu i doceniłem jakości komfort z ręką jak długo, jakie faktycznie już bardzo przyjemnie, bo mieliśmy przecież też o jakich w 2 co najmniej jeszcze poprzedniej generacji testowano też się to podobało to 200 czworga po prostu Jasiewicz trzecią generacją kosztem polubiła, że to był taki fajny samochód oraz 200 trójką moja żona jeszcze do niedawna jeździła w Spodku 223 trójka to druga generacja i to taką bardzo fajną pracę od 23 l kompresor wóz konny samochód z automatem 8 dni Kozłowa zardzewiały słowa widoczne w subregionie wzrostu, a dzwonek to jest to jest najmniejszy problem największy problem z tego, że co ten samochód wróci z od Bacha zapłakany podłoga progi nadkola podszybia i t d. tak dalej to już zaczyna kuponu na adres Anna mogą złożyć nowy nos karłowaty jak zauważa Adam Zadworny kilkunastoletni tak nie zardzewiała Zobacz to mercedesy drugiej generacji one mogą być tylko 9 lat na maksimum 15 jedno, więc nie powinna rozwoju są egzemplarze, z których nic nie zostało po prostu cechą żony zaraz jest oskarżony o tak swych po prostu, których się nie opłaca naprawiać musi naprawić, bo to raczej o ziemiach wyglądało jak ja bardzo lubię tak samo akty trzecią generację kombi bardzo szczyci się wreszcie przed wprowadzeniem czwartej mamy tą trzecią do testów wersji kombi świetnie się wtedy jeździło tabaki takie turbo jest kilkadziesiąt godzin po prostu rzeczy kompresor czy doładowanie mechaniczne właśnie, bo to też zmiana Motor fakt już nimi kompresor i słuchaj było tak, że pojechałem na ponad 2 lata temu na czwartą generację premiera tej klasy i to zupełnie inny samochód to po prostu był przede wszystkim wnętrza to wnętrze było tak dobrze jakościowo dla mnie to był taki skok ja trochę na mercedesa postawię krzyżyk parę lat temu wnętrza zaczął się upodabnia czynność ME LO 3 c klasy czy klasę to one były po prostu stąd to było takie w po w Polsce w Polsce z 1 taśmy to schodziło niewiele znudziły się może po prostu tyle tutaj był jakiś taki powie w świeżości ten samochód przecież też uraz 10 cm szersze było 4 cm bagażnik taki sam został 480 l, ale dużo ładniejszy samochód i obsługa wnętrza, która obsługa w wygląd wnętrza obsługa rano to było coś zupełnie nowego jeśli chodzi o mercedesa to było ekrany taki tablet też, ale trochę większy niż w, a-klasie i chce lobbować klasie w celach, który pojawił się wcześniej to tablety, ale były za mało ja do nich nie byłem za bardzo przyzwyczajony natomiast tutaj przede wszystkim jakość wykończenia świetna już wtedy hybrydą jeździliśmy, bo to była zagraniczna prezentacja wysta w zawsze pokazującą mają tak jak teraz klasy mandali hybryda, która jeszcze też można kupić już parę miesięcy temu jeździliśmy tylko pamiętam jak dzieci powiedziałam czy ten opis mieście potem widziałeś ten samochód wtedy, że co to za szaleństwo, że robi się jednocześnie obsługa i gładzi jednak w laptopie tanich pokrętłem, ale uważam, że to jest lepsze rozwiązanie, by ktoś jest byśmy tylko gładzi kto by się szalał Janoszka z tym godzi w tym niespecjalnie Rubież i zła wieś nie działa zbyt dobrze no właśnie działa tak średnio do dziś kwestia czy laptopach jednych działają lepiej w drugim, ale może normalnie normalne maszty z gałką i to jest przyzwoita obsługa, a więc, jeżeli masz wybór to trzeba się będzie tak to nie jest zła eldorado jak ja to rozwiązanie też oczko w bramkę, bo ma podjąć wygląda to trochę normalniej do tego, że tam nie ma aż o inne tej dźwigni taki zgodzi się tylko gładzi maszyna pokręciła głową n p . ja bardzo lubi wpisywać adres do nawigacji, korzystając z tego, o czym to kosiarki swoje plusy wojna, krążąc po co najtańsze OC klasę możesz kupić za 120  000 to jest silnik 16 rano koło doładowany, ale będą aż o tak, że zabiera się, że wg Che za tanio tak ma średnio, choć jak już 6 słuchaj turbo 129 koni no no sedan został 20  000, ale to nie jest to półka cenowa, którą ostatnio mieliśmy do czynienia, bo czym jeździliśmy najpier w Miś AMG pakiet AMG gonienie oszukana, ale Mercedes wpadł na taki pomysł, że zrobi coś takiego jak AMG dla ubogich, czyli tam nie będzie ośmiocylindrowy silników na pewno tam będą 6 cylindrów ski tam będzie będzie znaczek AMG, ale nie 100, ale z boku i co ciekawe chyba, żeby łatwiej było ten samochód prowadzić w napęd na ogół obie osie forma tik, a w prawdziwym AMG c klasie masz tylko napęd na ty masz 8 cylindrów i tam wtedy masz już masz już konie ponad 400 to mieliśmy 300 albo 476 albo 510 takim rasowym będzie ją stać się z 63 AMG my mieliśmy ani GL 367 koni niektórzy nazywają to 43 AMG u nas było po z napisem 400 formacji, ale Tesco są automaty się miasto nowy no i co Jacku jeździłeś wiesz jak to jeździ mało brzmienie jeździ 49 do setki wysp Owczych willi w owczej skórze naprawdę przyspiesza nieźle no i jakie wrażenia zjazdy na pewno obie osie 40 na przód 60 na tył rozdzielany elektronicznie, a ich słucham zła, bo ty kręciła trochę nosem ja pamiętam tych przyjęła 71 samochód z ja jeździłem wcześniej ja byłem tym dźwiękiem silnika nie nachalny nie wzmacniany bardzo zadowolony, bo z tego tylko 6 cylindrów proszę pana 49 do setki no i fotele AMG kierownica AMG nawet nie znajdzie no dobra, ale wygodne właśnie wcale nie dla mnie wyborca dobrze, a są jak do tego samochodu jadącego samochodu jakiś taki mam bardzo mieszaną, czyli nadal nie ma sprecyzowanej opinii ma sprecyzowaną opinię uważam, że to jest niepotrzebne to tak jeśli otrzymuje tak co odchudzone i ocena, bo cen masła 273 daje żyć w końcu coś dodał, że należną pomostu zaczną z tego, że ta nowa generacja klasy być może jeszcze do niej, bo być może jeszcze do niej nie rozciągnąć ona ma dla mnie i zalety wady zaletą jest wygląd, bo to samochód wygląda naprawdę spektakularnie, a wadą jest wygląd, dlatego że samochód wygląda jak Tur z klasą dla ubogich w Eko no i nowa klasa dla ubogich rodzin no no i zasadę, iż jest także my mu pewne nie może nawet nieduże niedoskonałości nawet trudno nazwać to oszczędnościami ich po prostu, iż to jest wszystko zrobione w taki sposób, żeby tym, których nie stać na skansen albo na kasę, żeby jednak trochę zaimponować tym wnętrzem ja mam wrażenie, że to jest taki trochę im polowanie na siłę, że to jest takie trochę za bardzo wszystko, że żal, że to jest taki trochę podrabiane, że to jest takie trochę dziś złożone z Mazura za bardzo przypomina mi do, A-Klasy, a w ogóle mówić, o co gra się nie tylko tych naszych za bardzo przypomina mi do, A-Klasy ja się wręcz, że działał Bartosz z 1 strony czuje się dobrze fotele są wygodne wszystko jest to kraj jest bardzo ekonomiczny samochód, ale z drugiej strony obrożę to wszystko takie trochę napompowane to wszystko trochę takie sztuczne rząd jest za dużo może poza listwa w tym samochodzie, a Samuel już takiego normalnego normalnego podejścia do kierowcy jakiś takiego potraktowania kierowcy klienta serio mam wrażenie, że w bieli może to być może to pokrywa z jakimiś innymi obserwacjami dotyczącego dotyczącymi mercedesa i nowych klientów tej marki oraz nowość, że to jest nasz klient nie jest potraktowany serio tylko jest pokrywany potraktowany trochę jak debil, a którego trzeba wiesz jakimiś tam się rosnącymi adresami, ale ich, bo stawkami to jest kwestia właśnie o to czy podoba czy nie no to tutaj kwestia gustu, ale swoje ten samochód naprawdę bardzo ładnie jeździ to jest samochód, który świetnie trzyma droga nie zwartą wyśmiał mnie skręca ma do zawieszania od strony koszt prowadzenia no właśnie jest szybki on jest zwinne, ale wiesz Aśka nie byty skrzyni biegów mógłby też są w AMG było 7107 stopniu w kat wag w Lublinie siedmiostopniowa w hybrydzie też siedmiostopniowa, bo mieliśmy też hybryda przypomnę go w hybrydzie był diesel 22204 koniec i dlatego kilkudziesięciu konny silnik elektryczny to w sumie daje 230 kończyła hybryda, która kosztuje 60  000 mniej wersję podstawową i tak nikt nie kupuje zawsze do powtarzają pewnie za minimum 100  000 klienci 1 kosztuje 288  000 rubli 227 i Lawson wieś nie wiem czy nie tylko ze względu na pieniądze, bo przecież to my bierzemy do testów samochody, ale swoistą hybrydą, która miesiąc później wcale się gorzej niż było nie było dźwięku silnika sześciocylindrowego, ale wyższości pół do setki ani trochę poniżej 5 było ciszej, ale moment obrotowy też tam 500 niutonometrów itu witano, więc wrażenia zjazdy fantastyczne, a dużo mniej palił naprawdę to wieś to zużycie paliwa to 6 l to do osiągnięcia spokojnie nie 4 jak podają tutaj natomiast no ale tam miał się będzie natomiast wszędzie tam tam cały czas wiedziałem, że dziś własnym samochodem, bo ten dźwięk silnika nie pozwalał się o tym co bardzo trudny wybór, bo każdy samochodu w podstawowej wersji kosztuje 200 kilkadziesiąt 1 jest za drugi jest mocną benzynową Orlen PZU to co mnie, mówi że zgłupiałem, jakby ktoś spytał na to musiałby musiał mi dać dużo warunków brzegowych, żebym mu doradził nie można powiedzieć ja nie mogę powiedzieć w tej chwili, który był chciał mieć na co dzień przez miesiąc nie mówię na zawsze o tym jak są jeszcze hybryda tutaj ta hybryda zaś ona nie jest tak droga Ano z takimi osiągami hybryda za trochę ponad 200  000 w klasie premium czy wasz dzień dobry wybór czy myśmy to odchudzona AMG chyba nie niekoniecznie no nie wiem, ale w Rio ogólnie lubię są klasą i za 4 asysta klasa jest większa wyglądać c klasa niższa jest klasa, ale klasa się także nie prowadzi to jest inny samochód no tak działa zdecydowanie jest coś innego, więc klasa to jest bardzo samochód dla kierowcy to jest frajda zjazdy to duża nawet z AWS w klasie w tej największej z kolei siedzisz z tyłu możecie też wozić ich też inna filozofia jazdy godzinowe są te nowe mercedesy dużo dużo silników naprawdę całego cennika nie będziemy państwo po podawać, ale najtańszy jedno 6 doładowane kosztuje tylko proszę państwa 120  000 w podstawowej wersji i sprzedają się w sosie najlepiej w tej klasie sprzedaje co klasa BMW to jest 1300 rocznie, a 3, a czwórka trochę słabiej, bo kilkaset sztuk jest Lexus też trochę słabiej kilkaset sztuk co to ma jakieś Infiniti kup 50 oto jeszcze słabiej volvo 6 g 60, ale to też kilkaset sztuk to zapomnieliśmy Wolves 60 Black czy w ogóle no co poradzić sobie przypomnimy nic się tam we z 60 z ostatniej niedzieli mówimy o 90 głównie Ifo 90 i mówimy raczej XC 60, który skrywa moim ulubionym volvo, bo to tyle jeśli chodzi mówić o mercedesie klasy c i Sławek Paruszewski Jacek Balkan bardzo uprzejmie dziękujemy zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA