REKLAMA

Test: Hyundai i20 Active

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2016-10-11 19:40
Czas trwania:
14:52 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan wyjeżdżamy za witamy we wtorek dziś porozmawiamy o 1 samochodzie nie o 30 samochodach mam nadzieję, że będzie to mniejsze ono ważne dla na pewno nie będzie chaotyczna, ale mam nadzieję, że będzie to ciekawostka wiesz co trudno w to uwierzyć w to, ale samochód, który z towarzyszy, że parę miesięcy po raz pierwszy trafił do naszych redakcji nie jest jakiś odjazd nowe Rozwiń » drogi samochód, który wszyscy się zabijają natomiast samochód mieliśmy mieć w maju i coś z nim stało, że dostaliśmy na zastępstwo na krótko zwykłą dwudziestkę i potem jakoś tam wyleczona z głowy, że warto, by było z przetestować samochód, który nazywa się i 20 akcji w, czyli taki lekko nawet nie o teren mówią one może po mleko udziwnione samochód klasy miejskiej, który właśnie odpowiedniki jedynym przychodzi do głowy samochód, którym jeździliśmy rok temu volkswagen polo cross, który też na przebytą podniesiemy trochę prześwit to jest czas w ogóle i 20 lat pani też do poprzedniej dwudziestki, która przy, których zasypiali śmiać to było zrobić audycję nie wiem czy pamiętasz, a my my żeśmy w 2004 roku nic nie pamiętam już dobre opony to w latach dziewięćdziesiątych hyundaia oponę no pewnie to był hit w Polsce to był nawet to by zwariowali będąc bardzo młodym go kupił był bardzo tani samochód to była alternatywa dla poloneza wyobrażasz sobie drzewo to nieco więcej powie a, ale było równie kiepskie z zarządu oczywiście, ale w latach 90 początek o nazwie Śląsk mówiły o notatkę, że opiekę, bo po pierwszej połowy lat sześćdziesiątych pewnie, kiedy te hyundaie ona o to bój kiepskie samochody to nawet czy nie zbliżał jakością samochodów francuskich potem były pod koniec lat dziewięćdziesiątych już są na tyle przypadła 1 taka, która strasznie się podoba bardzo chciałem ją kupić inne taka właśnie pod różnymi światami z przodu przypominająca trochę jaguara, a później fakt, że elantra nadal dalekie też po porównania takie nie jest ważne niż lata przypominającej buduar Zobacz grzybową co ma już zaczynam rzeczywiście z moją pamięcią coraz gorzej Hyundai Sonata mieliśmy to w testach, ale mówię o trzeciej generacji tego samochodu Zobacz noszono go nieść będzie nabyły taki Jaguar rzeczywistą asteroida może nie, ale ducha z przodu Big jakiegoś nie no coś was ważniejsze to na nasze źródło w w każdym razie Hyundai i trybu szmelc całe lata dziewięćdziesiąte Elantry w Rydze miało to to nie jechałem pan tam nie pamiętam pamiętam, że to niebyły to samochód ja chodziłem na targi motoryzacyjne w Polsce wtedy jak trzeba było pójść do samochodu koreańskiego też zakładał opaskę na oczy, bo były takie szare brzydkie twarde wnętrza pracowałem w latach dziewięćdziesiątych na początku dwutysięcznych takiej telewizji i szefem to w TV 4 czy coś takiego mieliśmy do 3 Polsat była tam mieliśmy właśnie te hyundaie nikt nie chciał jeździć na zdjęcia to wszystko było zajeżdżone teraz sąd Boży wysiłek i tak nie dało się zobaczyć samochody, ale nie wszystko się zmieniło z hyundaiem wraz z pierwszą generację hyundaia Lidia Rafa PAK nam, że wydaje, że to się zmieniło wtedy, gdy rozpoczęliśmy audycji stwierdził, że trzeba robić dobry model i zrobili hyundaia Getz właśnie o obiecuje się powinno natomiast w Santa Fed był pierwszy udany koreański samochód hyundaia my natomiast Getz to był pierwszy popularny Nowomiejski udany samochód zaskoczył nas świetnie wykonanym wnętrzem może niezbyt może nie pełnym polotu mała, ale był takim co było wtedy komplementem niemieckie wnętrze co w porównaniu z poprzednim jednak pamiętać, że wobec odważnie, ale i przez 13 to był koniec roku 2003, a nie uczy, że pierwszy 1 z pierwszych samochodów testowych Hyundai Getz w 1 z Lechem jedno Piech Alfa jakaś była benzyna do pana no dobra, ale Hyundai też był i to mu samochód, który zrobił na świetne wrażenie, a i tak naprawdę od tego momentu dla mnie 3 lutego 2003 roku tego hyundaia Get za każda kolejna propozycja hyundaia każdy nowy model był już coraz lepszy coraz słabszy i gminne i dwudziestka właśnie idea był takim samochodem starającym się udający auto niemieckie bardzo fajnie jeżdżące MMA, ale pozbawionym polotu i dwudziestka nie wiem czy pamiętasz napłyną Marciniak zastąpiła Gaca w 2008 roku w euro my ten samochód traktowaliśmy jak coś przezroczystego rocznie potrafiliśmy znaleźć go na parkingu nie potrafiliśmy opisać jego wyglądu wnętrza w samym grudniu jeżdżenia po przejechaniu 1000 km nie pamiętaliśmy nic samochód tak po prostu był samochód służący do przemieszczania się z punktu ADO punktu, bo na bezpłatne specjalnego bólu, ale też bez specjalnych stacji z ruchu dla wszystkich, którzy nienawidzą samochodów, ale muszą czuć się i to taki rzeczywiście, kiedy mówiłem mydelniczka jak pan obój, ale rzeczywiście może nie brzydkie, ale też niczym niewyróżniający się to nie nikt nie był słabiej, ale to nie było jakieś dno to ma po prostu samochód taki, a wybory otrzymały aż do głów iż, a czy Toyota Yaris ma w sobie polot Nadrzeczną mnie w rodzinie było 9 lat dziś bardzo podoba, choć do macho, ale wiesz, kiedy miał miała Polonia mają rację, a Gollob mieliśmy pierwszą generację miała wyświetlacze nie o to do mnie Gene to tomami polotu tuż po prostu taka jest okazją do Polonii miał też lodów, ale tymi my mamy pierwszą generację hyundaia i 20 i przechodzimy do drugich generacji hyundaia pojawiła się w 2014 roku wśród hałasu stała się samochodem, który mąż zaczyna jakoś wyglądać po prostu no bo jest przed przede wszystkim jest większa od poprzednika czy pierwszy jest co najmniej z 5 cm jest władny jest szerszy jest przede wszystkim, jaki ma wnętrze dobre łatwe w obsłudze tak jak i dziesiątka teraz ma takie wnętrze uporządkowanej łatwo w obsłudze malutki ekranik, ale w samochodach mini klasy miejskiej to żaden wstyd to jest coś normalnego bagażnik ponad 320 l to jeśli chodzi o samochody klasy miejskiej to też jest całkiem normalne na początku była tylko wersja pięciodrzwiowa potem pojawiła się wersja trzydrzwiowa zwana tak odważnie coupé, a nie mówimy o tej zmianie mówimy o tej, a teraz się pojawiła wersja ta Hyundai i jest teraz już kilka miesięcy temu pojawiła się ta wersja podniesiono podniesiono 2 cm ochronne ochronne plastiki na błotniki z przodu z tyłu, ale słaby poza tym on ma dużo takich smaczków z zewnątrz, że ten samochód, gdyby nie nieco wyższa cena niż 20 oto, aby brat polecał zamiast 20 oraz po prostu droższa w tej klasie samochodów miejskich każde 500 zł jest ważne nie mówiąc każdy z kilku tysiącom jest tutaj chcemy tak jak z polo cross miał pewien problem rok temu bardzo chętnie bym go polecał ludziom tak mówią, że się podoba zarządza świetnie jeździła tam było 12 turbo chwasty 10 koni w polo jest teraz jeszcze 90 koni natomiast no kto zdrowych zmysłach kupuje samochód klasy miejskiej za 60 kilka tysięcy, a to bez przypadek polo nadal żony tyle kosztuje natomiast co my tutaj mamy pod maską i co jest to jest też silnik, za którym był też raczej specjalnie nie stał murem gęś po mamy pod maską bardzo dynamiczny silnik dający dużo frajdy zjazdy i poza miastem i w mieście bardziej się nadaje do jazdy poza miastem, bo nie ma wtedy hałas, bo nie wkręcać na wysokie obroty na wysokie obroty nie zmienia biegów to jest trochę podobny przypadek w przypadku tych w tym przypadku podobna sprawa sytuacja jak twój budżet pań też taki świat tak to jest 3 cylindrów i koreańskie mieliśmy dosyć mam go teraz i 20, że ten dźwięk jest taki tylko czcząc Niemcy to jest kwestia gorszego wyciszenia innego w jakiej słabszego wyciszenia twórcy treści nikt tak ma i to jest drugi to jest 1 problem, a drugi problem te 3 cylindrowe koreańskich jest taki, że rzeczywiście chcesz osiągnąć takie dane techniczne odbyć się sprawdziły się z papieru w rzeczywistości no to musisz go niestety wciskać pedał gazu i zużycie paliwa wtedy rośnie tu jest się z kawałkiem w mieście ja muszę z kawałkiem w mieście nie jest wariatem po prostu ciągle ciągle trzeba wkręcać na wysokie obroty przy zmianie biegów to świetny silnik na trasie tak jak kiedyś tu widzieć w punto wjeżdża we włoszech będzie tam w punto im na autostradach na drogach poza miastem masz normalną już ustabilizowana obroty wyprzedaż tylko to tam się nic złego nie dzieje elastyczny silnik turbodoładowanie też podobny przypadek i 20 paradoksalnie im się mniej podoba w mieście niż poza miastem w mieście za dużo pali ciągle trzeba zmieniać biegi słuchać tego dźwięku, którego nie lubię niestety pamiętasz z domieszką ten sam kłopot z jest jeszcze część pań aż 1122100 konny z paliw, bo wiesz co uniemożliwiało no nie wiem to jest moja subiektywna to mówił o tym, silniku 10 w aktach stanu albo są 20 Korona ME to 23 cylindrów kara do z takim ciężkim samochodem nie za bardzo do gustu przypadła bez racji to sprawa natomiast wciąż zmniejszył to już jest stworzenie w czymś mniejszym jest lepiej, ale to jest lepsza alternatywa, bo tuż za kupuje silnik wolnossący 1400 koni i tak patrzę w wersji Activ on jest od 2000 tańszy od tej trzycylindrowy z rewelacyjny finisz miał 1 dziś gofry i radiową, a potem miałem go w Kia CEED i w tym względzie radził sobie chyba nawet jeszcze lepiej, mimo że oprócz Joasi, bo to takie delikatne łagodne skłaniające do takich bardzo spokojnej refleksyjnej nawet udział miast o to, żeby bardzo dobre wrażenia, mówi że Wojas za chwilę ocenach, że było jasne ciekawe rozwiązanie techniczne to silnik trzycylindrowy na pewno natomiast ja tu muszę dużo mówić no brać tego aktywa z silnikiem 1400 koni świetna benzynowa wolnossąca wiadomo, że zapłacisz więcej, bo 1400 akcji CEZ 60  000 zł, a w przypadku zwykłego Tomasz Zięba 55 pułk to też nie jest znowu na samochód klasy miejskie kosze okazyjne oceną w przypadku hatchbacka pięciodrzwiowego ono w ogóle bardzo fajny jest cena akcji możesz powiedzieć w samochodzie zawarcie z na zdjęciach to Zobacz Tomasz ja mam takie nie będziesz miał na specjalnie lać to zdjęcie, a mam sporo takich smaczków fajnie jakiś taki światełka przetłoczenia baz, bo z boku to list taki 20 Zobacz tutaj niby przód taki bardziej dynamiczny zwłok bardzo ładne małe miejskie autko czy może nie ma mało ma miejskie autko natomiast z aktywem to trzeba bardzo ostrożnie, bo zastanawia się komu ten samochód można, by Polacy wyszli Comarch Groclin spółka właśnie żonie żartuje Orany to żyjące ma 4 noce z dnia wg mnie nie może liczyć z wyższym oraz sprawdź wg niego ma 3 albo poprzez wpis, gdzie miał 3 zlote, jeżeli cztero cylindrowy tak graniczy niemal 3 cylindry no niemożliwe żona 44 cylindrów i hyundaia tak tak 31 oczywiście to by było pora umierać niech się w roli groźnego prawda, więc jest jest w porządku w fazie jest pytanie dla kogoś polo cross dla kogo jest Hyundai 20 w związku są ludzie, którzy zamiast zwykłego papieru, gdy była ta sama cena tego na pewno wzięła kiwa lekko podniesiony ładnie wygląda jeszcze wzorować mała to wszystko inaczej pod rząd masz jakieś kredyty nie dość niemrawy, a i byśmy to wszystko przeliczamy na YouTube to także słowiańskie są tyle pieniędzy, ale ido zła dolnego powinniśmy się chyba troszeczkę na od MEN, od którego powinniśmy obchodzić dla tych, że wieś wszystko się zmienia to rozwiązanie mało, kto przychodzi do salonu kupuje samochód za gotówkę chyba, że to najtańsza teraz bierze się to leasing wiąże się to ma firma płaci się tam nie wiem 1015  000 zł reż Tomasz w nich bardziej dogodnych ratach danina ta różnica kilku tysięcy z nich atak gości na co dzień tak długo żużlowca niech ktoś lubi kwestia kilku jezior, gdzie nie no pewnie tak się to oczywiście, że tak, więc jeżeli tak to rzeczywiście i ten samochód polo cross, który jest jeszcze droższy jedno to jest całkiem niezły pomysł, bo to samochód dla kogoś, kto ma mało, kto chce mieć samochód miejski jeszcze jakoś pozytywnie wyróżniać, bo to nie jest samochód ostentacyjnie jakiś zobaczą ma takie relingi na dachu i nie wdrażamy, ale on w ogóle nie drażni, ale on pomysł, że uda ci jakąś taką prawda jest taka, że wszystkie te samochody terenowe czy po trzecie słowo tak czy osób przez uwiąd KO prawie wszystkie oprócz sam nie wiem kilku volvo XC 60 n p . nie nadają się różnych jakimkolwiek terenu nie stanowi on tylko on nie ma żadnego napoju, ale miłość do tego terenu, do którego my nie chcemy, żeby np. dojechać na działkę czy, żeby Niewiem gdzieś podjechać z podwyższy krawężnik była żona jest świetnie wyglądają tak notę 2 cm czasami może pomóc na wyższym krawężników przy studzience chyba przed tym szafował dość dokładnie to odchodzi, a jeżeli się komuś podoba waży czeka taka koncepcja zamachu to zdarza to na koniec ten cennik za ważną takiego aktywa najtańszy Activ mamy zapłacimy od 1 z 141601400 dokłada aż 2000 masz 103 cylindrów turbo i dokładać kolejne 26 i dokłada aż o kolejne 3000 masz wtedy to mocniejszy 103 cylindrów turbo 120 konnych, którym zjeżdżamy chyba został przy tym ich muzea rosną, a nie mówić o 1438100 ja bym został przy tym albo 1490 koni WizzAir, a ile płacisz 68 no to najdrożej wszystko ja biorę 14100 nowych, bo właściwie nie ma praktycznie zastrzeżeń słabo to dla kogoś może być wada, ale ten samochód ma dość twarde zawieszenie dzięki temu, że fajnie prowadzi układ kierowniczy nie powiem, że jest wzorowy BOŚ były są lepsze w koreańskich, ale nie nie jesteś taki gumowa jak kiedyś mój jest normalny układ kierowniczy samochodu Miejskiego podobno porównywalne do Renault clio np. porównywalny do opla corsy czy jest coś nic wyjątkowego, ale przyzwoity układ kierowniczy i na tym się tutaj kończy lista zastrzeżeń do tak jak mówię dźwięk silnika 3 cylindrów są wysokie zużycie paliwa powoduje, że ja polecam 14100 tu też szereg badań i w ogóle generalnie płyta IT i dwudziestka Zobacz tak jak Kia Rio zresztą i to nie jest rekordowa sprzedaż 13 ,51000 to też niestety to miasto jest cicho nie znikną, bo przez to wieś do liderów jeszcze brakuje, bo to libero lider to wiadomo fabia mamy zjawisko przecież co tam jeszcze mamy corsą mamy teraz w na tym kończymy bardzo państwu dziękujemy w czwartek porozmawiamy o najnowsze filmy w sieci, więc sumy, a nie najnowszy, ale za to świat, ale za to jeszcze mniejsza klasa, a i, tak więc zatem taki zwykły maluch na jutro trochę zrobił odpoczynku od targów motoryzacyjnych w Paryżu, czyli częściej będzie mój głos 1 zachrypnięty z krzyczących Sławka my, więc składam się jak i rośliny jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA