REKLAMA

Emocjonalne gry w wirtualnej rzeczywistości. Z Katarzyną Jaklewicz rozmawiała Karolina Głowacka

Poranek Radia TOK FM - Weekend
Data emisji:
2016-10-15 11:00
Prowadzący:
Czas trwania:
11:32 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Alina Głowacka w magazynie świątecznym gazety wyborczej znajdą państwo na stronie 3003. głęboko ułomne, ale warto tam zajrzeć, dlatego że znajdą państwo wywiad ten przepis na grę emocjonalną to jest wywiad z panem Michałem Staniszewskim hymn, który przeprowadza Katarzyna Jaklewicz Katarzyna Jaklewicz z nami dzień dobry dzień dobry w Michał Staniszewski założycielem dyrektorem kreatywnym studia plastiki to jest enzym studio, które stworzyło grę na rzeczywistość Rozwiń » wirtualną w 2 zdaniach czym jest rzeczywistość wirtualna jak to się stało i tak się rozwinęła, że już Grecja robi na nią to jest w dużym skrócie rzeczywistość, w której inni można powiedzieć za pomocą gogli oglądamy sztuczny świat w takiej wersji jak to jest w prawdziwej rzeczywistości znaczy jak obracamy głowę w lewo to widzimy to co jest polowe jak podnosimy to widzimy to co jest góry i czuję się rzeczywiście, jakbyśmy byli z innym świecie i od czwartku dostępne są mu grę na PlayStation właśnie w wirtualnej rzeczywistości i grała el Band stworzona przez łódzkie studio Classic jest właśnie pierwsza Polska gra, która weszła do tego pakietu Algieria i dużo takich gier nie ma na świecie 30 łącznie tak na Targ jak to wygląda gra aż 4 tak jest miałam przyjemność nic co ma się na głowie gogle tak i jego obraca się głową w lewo wprawo w góry w dół i widzi się w nim cały ten świat taczek byśmy rozglądali się rzeczywistością w jaki sposób steruje styl jest kilka sposobów sterowania jest albo pat znany graczom na PlayStation albo tzw. kontrole PlayStation nów to są takie 2 śmieszne mu takie 2 śmieszne pałki zakończonych kulkami, które porozumiewają się z kamerą umieszczoną nad konsolą i dzięki temu można robić różne rzeczy strzelać silny przeładowywać broni poruszać postaciami innej zaś są jeszcze inny oczywiście inna w zależności od systemu EMP jest też nasz 1 ciekawy kontrolę to jest play Station and Heat coś co wygląda jak broni rzeczywiście mógł utrzymać się to na ramieniu i tak się tym posługuje także jest kilka bardzo ciekawych sposobów Bernd est działanie wirtualnej rzeczywistości, ale to co jest ważne i ciągle poziom na początku to jest właśnie to, że nie tylko możemy się rozglądać po po wirtualnym świecie, ale też wchodzić z nim w interakcje poruszać postacią inne robić właśnie strzelać skakać robić przeróżne rzeczy, bo jest to daje dodatkowe poczucie realności tego od wirtualnego świata właśnie duże jest to poczucie realności no bo 1 grafika nie jest taka, jaką widzimy tutaj siebie nawzajem teraz tak można złamać winda się na to złapać renty ja mogę powiedzieć takiej ostry ale, ale pokazujący wiele przykłady, że inna osoby, którym cierpią na chorobę lokomocyjną nierzadko po przejażdżce np. wirtualnym rollercoasterem schną mają takie problemy jakie by miały z żołądkiem po poprze, bo jest prawdziwym rollercoasterem, ale rzeczywiście jest tak i jeszcze raz zapomniał w grze do tego stopnia, że uderzyła się goglami, który miał na głowie kolano, bo gdzieś zarzucała, walcząc w zapale walki to zrobiłam normalne jest to, że ludzie chodzą na meble tak rzeczywiście zapomina się po całym świecie o tym gdzie się realnie absolutnie na rozruch mecz derbowy jest to, że nawet jeśli ktoś przez Sokółkę się krępuje to podobnie jak ma już na obuwie gogle poważny jest to, że wirtualna rzeczywistość odcina nas też od prawdziwego świata między nie stresuję się tym co myślą inni zapomina się w górę dźwięki też mamy słuchawki zagra z Global słuchawki, więc krążymy po pomniejszeniu śmiejemy się krzyczy my machamy do zwierząt, które widzimy to zupełnie normalne, iż bardzo dziwnie wygląda z drugiej strony, ale jeśli woda w Serbii sum, ale mówimy o tej grze nie tylko dlatego żona jestem skonstruowana na rzeczywistość wirtualną co wciąż jest pewnego rodzaju nowością, ale także inne dużo w tym wywiadzie z mowy o tym, że jest to gra emocjonalne żona dotyczy rodzinnych kontaktów mamy tutaj mój bohater KE, która spodziewa się dziecka chce powiedzieć o tym, swojemu ojcu, który kiedyś opuścił rodzinę tak zresztą zaczynasz mi ten wywiad tak zaczyna się tak grano gry się jednak kojarzą z tymi wszystkimi strzelanka mienia tutaj mamy też taki świat tak to jest bardzo fajne, że ta gra jest można powiedzieć nietypowa, bo po pierwsze, ona opowiada o tak mówisz o konflikcie rodzinnym i inni o tym, przypomnę skąd, skąd wziął udział rozstanie rodziców, których osią całej opowieści czy główną bohaterkę jako dorosła kobieta będzie w stanie przebaczyć ojcu, który opuścił rodzinę idealną na każdy z nas musi podjąć decyzję jako bohaterka Ela mogę zdradzić to też ważne, bo tak prawda życia podejmują decyzje w grach i i to jest to co jest pod podobno nie są takie oczywiste jak opowiadał mi właśnie autor gry były osoby, które mają same przeżycia, a tego typu ze swojej rodziny nie były w stanie np. spotkać się jednak na koniec gry z ojcem, ale nietypowe jest też stoi tu tak rozmawiamy w kobiecym gronie technologia, więc powiem coś co bym jakoś przyjemnie zaskoczyło, że sama gala odbywa się na kilku poziomach jestem ta płaszczyzna, która wygląda realistycznie kobiet właśnie trzydziestoparoletni i płaszczyzna, w którym metaforycznie ona walczy ze smogiem Herman z potworem, który ma zniszczyć jej królestwo i ta płaszczyzna wizualnie niż w Gazecie są właśnie grafiki grafiki z tego poziomu to jest mu takie takiemu grafiki senne przypominające minimum Depo wpół realny świat, w których poruszamy postacią baletnicy to jest taka metaforyczna wersja tej tej naszej ery kobiety w ciąży i jemu ta postać skonstruowana jest na bazie prawdziwej baletnicy, która w drodze castingu oraz choreografia została w domu została zatrudniona jej ruchy zostały nagrane i na bazie tych grup nasza postać porusza do tego spięta grafika w takiego nie realnego świata skomponowana specjalnie muzyka, więc 0 tak gra zupełnie nie przypomina strzelanych jest raczej taka na baśniową odrealniona z tą postacią, która naprawdę porusza się w niesamowity sposób podobno jest pierwszy raz, kiedy właśnie tę ulgę w postać w grze i ruchami tanecznymi nie tylko tańczy momentami tylko rzeczywiście nie biega skacze, ale dla nas jest gracza, ale są takie pełne wdzięku skok jej powierzył przypominające gimnastykę artystyczną w IT IS Great słynne Polska gra przypomnijmy mówimy o polskiej grze na wirtualną rzeczywistość i czy to jest tak w takim razie, że mnie Polska polskie technologie polscy twórcy Anną Sową w czołówce jeśli chodzi o tę dziedzinę to za dużo powiedziane czy może po prostu są na równi z wyrytymi największe zmiany jest chyba bym chciała wartościować, bo to jest bardzo dużo dziedzin mówi Magiera dobrze, ale wirtualna rzeczywistość jest już dosyć mocno zastosowana realizowana w szkoleniach dla do obsługi różnych maszyn Anna Sak pieców hutniczych nie da się wejść do pieca hutniczego wirtualnej rzeczywistości w oczy albo leki skomplikowanych urządzeń dla przemysłu paliwowego Ernst 1 wirtualna rzeczywistość, że profesjonalni już rozpowszechniona dalej na codziennie tanieć decydowali na co dzień nie weszła na rynek nieruchomości i tutaj też Polacy działają na różnych rynkach światowych co znaczą można oglądać co dali mieszkania tak nagle każdy, kto kupował mieszkanie u dewelopera ja miałam taką przyjemność to wie jak to jest kupować ich metrów i sobie wyobrazić aha widok z okna z piątego piętra będzie taki jak sobie sta w w stawie sofa to będzie jakoś tam wirtualna rzeczywistość to załatwia ryby są zdjęcia Rafał z grona ludzi można zobaczyć sobie realny widok z danego poziomu można zobaczyć sobie mieszkanie zobaczyć się i wybrać jakiś wariant albo Kisiel z awarią urządzenia Bułgarzy w ogóle się czuję w tej przestrzeni tak zresztą wynajmowane są też w tej w tej chwili biura i innym dąży do tego żeby, żeby powiedzieć, że Polacy są w tych wszystkich dziedzinach bardzo mocni to co podkreślają wszyscy wszyscy zajmują się obrażone też widział tych produkcji sporo i na poziomie gier i na poziomie, ale takich rozrywkowych produkcji właśnie typu jazda rollercoasterem i szkoleń i tego rynku nieruchomości polskie produkcje rzeczywiście nie są bardzo mocne polskie firmy mają wielu klientów za granicą i w Ameryce północnej i na bliskim Wschodzie także to jest jakiś taki szczególny moment, kiedy startujemy z tego momentu nie musimy dzwonić na relacje tak mam do dyspozycji kilka tych gogli, które weszły do sprzedaży Enei nasza kreatywność przedsiębiorczość jest właściwie 1 cel jedyną barierą wejścia wirtualnej rzeczywistości na pewno będziemy jeszcze w radiu TOK FM my mówić mówiliśmy, ale mówić jeszcze będziemy, bo to jest rzeczywiście technologia, która już chwilę się wedrze naprawdę wygląda na to wszędzie, więc proszę słuchać uważnie przewodników technologicznych niektóre są one zawsze tuż przed godziną 18 od poniedziałku do piątku, ale można się także zapisać na poważny Kongres na ten temat mu tak jest już 0304. listopada w warszawskim centrum nauki Kopernik odbędzie się pierwszy York i robię wiara Kongres, który na, którym też się pojawia jest oczywiście skrót od gier wirtualna rzeczywistość tak uważali Alicji po angielsku i to będzie tak jak taka dwudniowa impreza, gdzie rzeczywiście będzie można dowiedzieć w pigułce bardzo dużo wirtualnej rzeczywistości, bo tam przez 2 dni praktycy z branży opowiedzą o swoich doświadczeniach o tym, które kierunki się udały jak pracować wirtualnej rzeczywistości jak na niej zarobić, gdzie są ślepe uliczki są szanse, więc zdobyć naprawdę niesamowita okazali pierwsza taka profesjonalna impreza na temat wirtualnej rzeczywistości w Polsce do tego będzie el Expo, czyli część targowa konferencji, gdzie będzie można doświadczyć wirtualnej rzeczywistości, bo rozmawianie to jedno, ale drugie rzeczywiście trzeba te gogle założyć na głowę i przekonać się czy wirtualna rzeczywistość jest ich na kongresie będzie taka możliwość Kongres jest otwarty dla wszystkich trzeba rejestrować tak koledzy z 2 dla wszystkich natomiast wstęp bezpłatny szczegóły są na stronie wiar Kongres LO w tym wielką Kresy PL, który jest zainteresowany 0304. listopada centrum nauki Kopernik, a jej mówiłam ze swojej strony przy obiecuje, że będziemy mówili na temat wirtualnej rzeczywistości i innych nowych technologii, która już naprawdę bardzo moc nawet nie pukają do naszych drzwi codzienności Kowala chwilę w małych dobijają rannych wysyłanym Katarzyna Jaklewicz 3 innym była z nami, a ja odsyłam do wywiadu w magazynie świątecznym gazety wyborczej, które Katarzyna przeprowadziła z Michałem Staniszewskim założycielem dyrektorem kreatywnym studia plastik studio Plastic stworzyło grę na wirtualną rzeczywistość bardzo ciekawą dziękuję bardzo filmowy war to skrót informacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PORANEK RADIA TOK FM - WEEKEND

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA