REKLAMA

Test: Renault Megane

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2016-10-25 19:40
Czas trwania:
15:00 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM państwa ulubione Sławek Paruszewski i Jacek Balkan tak jak zapowiadaliśmy wczoraj wymówka dziś francuską to nie jest premium to nie jest nasz ulubiony samochód ma pomysł, iż to zdaje się z bardziej ulubionymi dla ciebie niż rano talizman jeśli chodzi o nowości natomiast dla mnie wiano co czas pamięci tej jazdy w Majdanku nową dietę z maja jedno 3205 turbo z tylną osią skrętną, która co tu co to Rozwiń » tylko Polakiem co to dawała, żeby na parkingu w Bel łatwiej się manewrową oraz, a przy większych prędkości lepiej trzyma się drogi, ale też czwarta generacja Mégane kich pomiary można jego koledzy z dziewięćdziesiątego pierwszego roku no czy to nie jest nowy ponownie przypomni pierwsza pierwsze 90 piąty rok pierwszy działamy Danka bardzo popularna w Polsce jest szalenie popularna ja miałem rano 19 w tamtym no to może troszkę później następcom tak jak jeździmy narządu głosu 90 dziewiąty rok miał m. in . na, a zarząd nim, a przepraszam tak, a przy okazji całkiem ostatnio gdzieś jadąc samochodem nudząc się potwornie sprawił sobie i jakich Marek samochodów nie miałem prywatnie, a swoje wyszło mi, że Dacii tata Motors to ja i Hyundai jeep Hyundai mian mian santorum, a układy lancii Lexusa malwy, a syn oraz mariażem z nieruchomości jest przez 12 zlotym, ale słuchaj to z 20 kilku patrzeć na 30 wałbrzyskich, które są w tym momencie, a dostępne w Polsce Issa ba jeszcze nie miałam, a nie miałem seata nie miałem schody nie miał Ssangyonga nich dużo samochodów na literę est Miami nie miałem subaru no dobra Polsat News oprócz tego wszystko miałem dziewiętnastka no to po 319 nożem 19 powieszonego w Rwandzie, a z silnikiem 17 benzyna efekt oblegania stronę to za jakiś grosz poniżej 100 koni wyższy komentarzy, bo to i są to około 100 koni, a może mniej nawet 90 nie będą już to było rano 19 jeszcze przed liftingiem, czyli z pełną klapą z przodu k, a i tak, żeby nie skłamać jak zatem samochód, który miał tam 9 lat zapłacił chyba 2200 zlotemu był obity z tyłu, ale jeździłem nim przezroczy przez 2 lata nic się nie popsuło Jezusie to naprawdę fantastycznie wygodny fajny samochód na jak zobaczysz nową nagonkę to jaka była czworga 90 koni była też za wersję poniżej zawiera punktowym wtrysku jak zobaczyłyśmy garnkach następne nieraz się podobała byłym więźniom nie pierwsza generacja Mégane, a jest za śmierć pozdrawiają go pamiętam świetnie nocą jeżdżą jeżdżą, a pomiędzy żołnierzem gangu sam był taki był pokaz, ale był i zesłano gogli i Zielonki są one budżet dla mnie przynosi im 200 kompaktowe sedany nigdy urodą nie grzeszyły, a to właśnie będzie nowa Mégane sedan, którą będziemy jeździć w listopadzie zaczyna czytać grzeszyć wracając do SN z pierwszej generacji z lat 91 była uznawana za samochód dość awaryjny ze względu na elektronikę, a byli tacy, którzy dobrze trafili na Szkota prostszą wersję tego samochodu były niezniszczalne jeździło po prostu fantasy zaczęły silnie jak i 7475 goli był jak w ramówce będą szaliki najprostsze dokładnie 16 benzyna 14 benzyna 20 nas na mój były diesle 19 o pojemności i nikt też jakoś sobie to wszystko jakoś sobie wszystko radził głodował rada, ale potem pojawiła się rano Megane dwójka to było żelastwo no ja wiem, a wierzę, że kara podlega ono wszystkim się podobało z tą charakterystyczną wstydzą się podobało, ale niewiele osób reklamowało ja wiem mową i na Księżycu takie rzeczy, gdzie jakieś innej planecie piekło muzyka przede wszystkim normy po głowie i to znowu samochód fatalny ja miałam, ale za hotel technicznie takie rozwiązania z wyglądu nie jak w samochód bardzo niedbale zrobione to jest samochód, którym mogło się popsuć wszystko to jest zaraza to jest to cholerstwo, a z dnia to jest coś co albo ci światło nie działają aby, ścinając sprawdź jak z parafii i jaki to paradoks, ale ma żonę w Rijadzie sprzedawał niż pierwsza jak widać w Europie został europejskim samochodem roku, bo to był rok 20022000 no tak, ale już w 20062007 ludzie zaczęli dostawać po piany, jakim na silnikach 15 dCi zaczęły się panewki przemową o najgorszym razie nie wiedzieli, a jako elektryka zaczynała szaleć w tym samochodzie i Brzeźno to nie jest samochód, który można z czystym sumieniem polecić w niektórych wersjach silnikowych o powiedzmy, że Shinzo nie będzie roku pominęła 6 lat 2 i przy pojawia się trzecia generacja, która w naszej aut audycji w naszej redakcji w wersji trzydrzwiowej została samochodem roku nie narzekam i to była fantastyczna sprawa tysiące ósmy roku i dlatego że Majdanka druga go zapisała się niechlubnie w historii motoryzacji jako samochód bardzo awaryjnym masowo trzeci mogliśmy mieć pewność na razie będzie dużo dużo lepiej i faktycznie było to od strony technicznej auto bardzo bliskie perfekcji niejeden volkswagen mógłby pozazdrościć tak fajnej bezawaryjnej pracy to był samochód, który w wersji coupé coś miał dlatego został nasz samochód roku w wersji pięciodrzwiowej nie było absolutnie nic miał był uderzająco podobny do astry trzydrzwiowej miał 1 wadę istotną w słaba widoczność TUI to naprawdę albo bardzo słaba, ale poza tym miał mnóstwo zalet i dlatego został naszym samochodem roku było bardzo ładny też przy zaufaniu kurczaki to był samochód swoim i zobaczyli i co Ano to trzecia generacja to jakoś taka była Aldony nie było wybitna wydają się z wyglądu taka jak mówisz pięciodrzwiowa to to właśnie taki samochód nic nie tak było z SGH mówi ja pomyliłem aut z oplem astrą kombi w miarę już fajniejszy wymagam HCC beznadziejna no chyba to bardzo fajna wesoła GROM osie to źle nie sprzedaje w zeszłym roku 3 ,51000 to jest poziom Koreańczyków hyundaia i 30 kii CEED natomiast do rekordzistów tutaj brakuje przez rekordziści to octavia pop potem golf astra i Paulista to jest to by 10  000 ± 2000 lat widać jeszcze można to nadrobić, ale niech wydaje mi się, że to małe szanse robota pyta czy ta czołówka jest tak mocna i tak dobrze się sprzedaje, żeby nawet Tanowa naganka jak, aby nie była cudowna to chyba tak większej w aż tak dużej sprzedaży nie będzie miała jak oceniasz czwartą garnka z wyglądu czwartą generację, która pojawiła się w tym roku do ponownego ładny samochód no nie chcesz się pod mega ładne czy wiesz jak widzę to nadjeżdżające z naprzeciwka to najpierw przyglądam się czy to talizman potem gromadzą wzrokiem nabrzeżnej loftach zauważam, że ten tu jest jeszcze ładniejszy niż wśród, chociaż to jest pierwsze wrażenia, aby takie jest drugie wrażenie, że to jest trochę plastikowa z środków wyłącznie na zewnątrz ja nic nie wiem, dlaczego właśnie jak mijam ten samochód gdzieś i okazuje się, że poznanianka już dostali zwanym też mam to samo to wygląda na pierwszy rzut oka po prostu niesamowicie, ale na drugie spojrzenie wygląda trochę taki samochód z plastiku, ale Dyson no ja nie mam takiego wrażenia jest masywny bardzo dla mnie jak łamaga kabareciarz trzecia to była Sybiraka leciutko wiotka jakość jest masywny samochód z terenu w ogóle ma taką stylizację Żak z Arką z przodu, a teraz w Paryżu chodziła mi oglądam wszystkie przychody ramówek łącznie z nowym koła ze strażnikiem w taki właściwie stwierdziłem, że kurczy trudno z przodu samochodu odróżnić jest ogromne logo Orlenu, jeżeli kogoś, kto nie drażni to myślę, że to przód jest brzydki zaakceptuje to coś nagiego nie jest Żyd młynarz z tyłu magazynki najnowszej jest rewelacyjne jest absolutnie fantastyczne szuka też jest niezły, a ogólnie rzecz ujmując w bój idzie jak linia tego samochodu została narysowana z subkonta ZUS, ale wydaje im, że zobaczą go głupi San Leon jest narysowany staranniej, gdybym ja mam tutaj można się też, ale też z Atlanty jest naprawdę dobry samochód, ale znałam ten niezwykły samochód to też ludzie zaprojektowali przeprosił, ale czy nie wydaje ci się, że tak jak 1 drugi jest piękne tak sensację zaprojektowany po prostu starannie tak jakby miał nie wiem szczeliny na czarno akcyzy są one są one bardzo różne dla mnie strata dobrze, bo przypomniała, że bez osób w seacie Leonie już ostatnie 2 miesiące temu mówiliśmy o nowych umów z bronią nawet kurz to przepiękny samochód pasz taki niby niepozorny, ale jednak bardzo ładnie zrobiony bardzo spójną stylizację ten mógłby ktoś powie, że za przy ciężko, ale dla mnie to jest tylko masywny słoń 1 rzecz ja miał szczęście, bo zacząłem oczywiście od chyba najlepszej wersji 13205 koni na wiosnę, której mówiliśmy 7 sekund do setki wcale to nie byłoby bardzo paliwożerne świetnie trzyma się drogi tak jak mówię to tylna oś skrętna żonom w takie smaczki jakieś niebieskie bardzo fajny samochód i i potem jak chce zacząć testować to kolejną Adamka tak już miesiąc temu nie kiedy ona była oczko, które dziś mówimy jedno 130 i trochę kręciła nosem, chociaż nie tak jak lord no dobrze no nie tak jak na talizman dojazd stwierdziłem, że rzeczywiście muszę mieć szczęście, bo ja pamiętam poprzednią garnka z tym silnikiem to miałem do niej duże zastrzeżenie, że dużo palił ten silnik 12130 nie ma Kutrzeby teraz było, a ich 1100 zlotemu teraz myślę, że mówiłeś o tym w swojej remizie w wymiarze 12130 Why mnie, więc tak to renoma g i na tej trwa aktualnie panujących czwartej generacji bardzo mi się podoba z zewnątrz w środku problem bo o ile zegary to co dziś przed sobą jest jak najbardziej do zaakceptowania, chociaż pojawiają się tu dziwne rzeczy, które tak bardzo to posłuży można jakoś bronić, ale tak ciężko to zrobić do tego, że na zegarach pojawi się wyjawia jak masz taką wersję z tempomatem tu pojawiać się na odległość od samochodu i tu słowo słowo odległość jest błędem bo, bo to jest czas od salda nie było miejsca pamiętam zresztą było raczej pamiętam, że to w ramówce inna sprawa, że we Francji masz obowiązek zachowania odstępu gorzko od 2 sekundy od samochodów no niby odstęp powinno się mierzyć w metrach centymetrach cokolwiek Francuzi mieszanych Francuzi nie no tak, bo to zaś, że służba nadzoru Enei jak już 10 na godzinę co innego jak miasto jest możliwość co z 1 strony pomaga z drugiej strony z drugiej strony, zachowując to trochę jest to zaskakujące gdzieś tu są jakieś takie delikatne delikatne, ale zegary i to co jest przed kierowcą wozu i licealnej zapowiadał to jedyny problem z tym, a z tymi najbogatszymi wersjami słuchaj ja zrozumiałam dokładali z dokładnie tak najtańsza wersja ze zwykłym radiem albo to pośrednio z takim ekranem, jaki ostatnio mieliśmy w Dacii wystarczająca także zgodne z nowych drzew rano czyli, a nawet złość tak, a tutaj dali ten duży tablet z pionowa akurat w tym samochodzie, który nie jeździłem ani to przyjemna ani Tomasz Soja źródło swoich łamach to jest coś z o silniku jak 12138 sucha Ninie no właśnie on od bardzo dużo pali dlatego ja specjalnie z tym silnikiem poprzednim gorąco było to samo to silnik za dużo palił woła nie do 1060 sekund do setki NIP 68 l na po mieście, ale ja mam wrażenie, że jest 16 Odra do setki i 86 l po mieście są po podczas pomiarów to mniej więcej tak wyszło z graczy nie przyspieszania, ale zużycie paliwa to moje marzenie z osób pali Dycha ponoć jest nawet nie chodzi o 3 cylindrów dialektem z kolejnych np. że za mała pojemność silnika w samochodach klasy średniej czy kompaktowej skutkuje po prostu zbyt dużym zużyciem paliwa bessy nie radzą podzielić obudzi się w czwartek, w których są bardzo fajnym samochodem, ale po raz pierwszy dłużej jeździłam na prezentacji, bo 12115 największe zastrzeżenia w tym samochodzie z Polonii jak samochód o 12 pali 89 wmieście Megan co byłoby pewnie jeszcze najemcy, ale to jest także silnik 12 to nie jest wymysł, bo oczywiście ale bo mimo wszystko się na 12 to nie jest wymysł wczoraj, jeżeli chodzi koncerny rano ten silnik był Japonia to w clio kiedyś miałem plan jest w nich sąsiadów modlę się miała mniej, a i tu silnik, który zawsze uchwał to fundusze 12 o mocy 92 zlotemu nasza wersja planu bioz samochód przed 10 lat topoli oddycha stanowczo za dużo jest nic się z tym nie dało zrobić natomiast, jeżeli chodzi o, jeżeli chodzi o to nowsze wersje z doładowaniem bezpośrednim wtryskiem benzyny tak, chociaż PET to bezpośredni wtrysk benzyny czy wielopunktowy wiem, że wszystkie są z doładowaniem nawet 12100 no tak one są wszystkie z doładowaniem, ale to tutaj efekt tego jest taki, że to naprawdę sporo pali to nie jest Ano to co byśmy polecili 16114 koni lub tak dokładnie tak albo o obudzić zła i to może być nawet 15110 koni jest jeszcze 159 są zresztą uniosła i on wcale nie jest drogi to jest samochód, który kosztuje 68  000 zł takiej podstawowej wersji Live diesel w 111011090 i dodać, że rząd 90 oraz w droższych odmianach np. intencji silnik 15110 koni jest zaledwie o 56000 droższy od wersu paliwa stąd podobnie jak wolałbym blizna ja bym wolał albo benzyna bez turbo 16114, która jest najtańszą w bulwersuje 59 bilet u niej skłania ich brać bo, bo tutaj no, chyba że ktoś ma żyłkę sportowca to ja bym go nie Niemcy rocznie 300  000 w tej chwili to jest dużo trzymała na samochód kompaktowy z osiągami się dość szybki dotąd zresztą to nie jest jakaś astronomiczna cena naprawdę warto siedmio stopniowej tam było 2 sprzęgów koszt 16205 koni jak ten samochód miał ogromną frajdę zjazdy ty miałeś mniej stromy 12130 i podejrzewam, że 12100 koni to jeszcze gorzej już dziś ma 30 koni mniej prawda co niekoniecznie nie, ale nie zacząłem mu 130 kom Tomasz pewne oczekiwania no jak masz 100 koni to przecież oni już wcale, ale tam z turbo, więc moment obrotowy jest czynny jest elastyczną rurę, czyli już spokojniej nie nie napina się, ale mimo wszystko działa proponuję państwu 16114 wolnossące, bo tak jak ty proponujesz diesla słabego no i tyle jeśli chodzi o nagonkę to powiem szczerze, że wydaje mi się, że ta nowa nagonka jest na tyle ładna i chyba trzecia generacja żadnego wstydu nie przyniosła, że dobrze, że ten samochód siedzi nieźle sprzedawał nie będzie jakiś rekordowy model pewnie w gamie re nów ski ale, ale to to jest naprawdę dość fajny samochód, jeżeli jesteś należy się przyzwyczajać do tej obsługi co już nam się albo ona się przyzwyczaja dojazd to to właśnie wartość to Megan Fox zainteresować Sławek Paruszewski Jacek Balkan bardzo dziękujemy zapraszamy już Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA