REKLAMA

"Pakt" znowu w telewizji

Kultura Domowa
Data emisji:
2016-11-14 17:40
Audycja:
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
11:57 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Patrycja Wanat dzień dobry rozpoczynamy kulturę domową w studiu zanosi się Leszek Dawid dzień dobry dzień dobry reżyser drugiego sezonu serialu produkcji HBO p t. pakt na pewno państwo on pamiętać ten pierwszy sezon nasze rozmowy przy okazji pierwszego sezonu, kiedy to Marcin Dorociński w roli dociekliwego dziennikarza śledczego Piotra Grodeckiego zmagał się z całym systemem jak również z najbliższymi no i teraz ten za chwilę 20 listopada będzie miała premiera będzie Rozwiń » miał premierę drugi sezon właśnie tego serialu bohater główny ten sam grany właśnie przez Marcina Dorocińskiego, ale historia zupełnie inna Leszek Dawid właśnie miał okazję wyreżyserować NT wszystkie odcinki paktu co dostaniemy w tym drugim sezonie też wiem, że powiedzieć za dużo oczywiście nie możemy tak dobre narzędzie balansowali na granicy tego co możemy powiedzieć, że pewien, że dostaniemy w pewnym sensie nowe rozdanie nowe dziennikarskie śledztwo Piotra, kiedy jesteś już trochę innym człowiekiem po doświadczeniach pierwszego sezonu próbuje budować relacje jego partnerka, a prezydent Bytomia Anna Wagner ekran grana przez Magdę Popławską steka główna główne 2 wątki w tym naszym opowiadaniu, które się przenikają z 1 strony to śledztwo dziennikarskie Piotra, które zahacza świat polityki ten świat polityki, którym AMD zaczyna żyć Anna Wagner przekład tych światów proporcje między intrygowało, a pan kinem relacji jest coś co 3, czego się należy spodziewać, a tych partii polityka fiction czy bardziej opowieść kryminalna bardziej chyba polityką fiction budujemy thriller polityczny z elementami gatunku dość silnie napinamy tajemnice odkrywam ją powoli, ale też dość mocno stawiamy na budowanie relacji NATO, żeby to powrót do tych postaci widz się miał też szansę zbliżyć to jest ranny teraz scenariusz tego drugiego sezonu to już dzieło wyłącznie Polaków, bo pierwszy sezon był oparty na takim wzorze, który tutaj został zakupiony Anna teraz ta druga część jest nowa szczebel bardziej osadzona w realiach polskich czy ty gdzieś te różnice w tym scenariuszu widzisz ekran był napisany na polskie realia od początku powstało po to, żeby opisać rzeczywistość oczywiście nie, żeby jego opisać 11, żeby można było się przeżyć naszym życiu politycznym Otóż nie o to chodzi, żeby je ilustrować tylko, żeby na bali się nasze doświadczenia obserwacji czy też do dokumentacji scenarzystów zbudować opowieść o dążeniu do władz o mechanizmach polityki i o ludziach w nią uwikłanych, więc ta historia innej z gruntu nasza, choć wydaje się, że mamy taką nadzieję, że jest bardzo uniwersalne w swoją wymowę tek KON, która dotyczy życia życia politycznego myślę, że wszędzie te mechanizmy są uniwersalne niezależnie od tego czy patrzymy na amerykańską politykę francuską i polską myśl, że skala jest inna też nasza demokracja jest świeża, więc w wydaje się, że to jest też etap tego dużo się uczymy jej w związku z tym te mechanizmy są pewnie trochę inne natomiast, jakby motywacja ludzi do tego, żeby politykę uprawiać i to, jakie meandry się w ich majątku chyba jest wspólne dla wszystkich TK to jest motywacja nogę prawdopodobnie niemało nie mogę zdradzić wiele prawdopodobnie różna dla każdego i prawdopodobnie różna dla każdej z tych postaci żywego nadrzędną rzeczą jest jednak potrzeba władzy kontroli jej potrzeba dominacji, która też czyni nas jakoś takim w tym świecie trochę wyżej postawionej w związku z tym mamy prawo czuć się pewniejsi im bardziej niezależni przez to to jest takie osobiste motywacje wydaje się, że każdy gdzieś tam składa po trochu, gdzie indziej n p . Skalski, którego gra Adam Woronowicz to mogę powiedzieć po on występował też pierwszym sezonie jako minister gospodarki został z tego rządu usunięty w związku z tym jego motywacją powrotu do dochodu do polityki jest chęć udowodnienia, że jednak można to politykę uprawiać na własnych zasadach i też w pewnym sensie chęć zemsty za to, że tak potraktowano też ma trochę innym w tym serialu motywacja każdy ma o PIT, a patrząc na NATO jak ten serial jest zrobiony powiedz mi czy te oglądałeś pierwszy sezon i wzorowały się trochę na nim czy drugi sezon paktu będzie zupełnie inne rzeczy pierwszy sezon paktu dla wraz z Markiem Murawskim, który to reżyser opracował Paweł Flis autor zdjęć i trasa lament wspólnym opanował też robił zdjęcia tutaj do naszego drugiego sezonu natomiast wydaje się, że Tusk kompletnie inne jednak opowiadanie mamy taką kamerę dużo bardziej chropowatą dynamiczną szukamy też takich chropowatości montażu niewygodę dla widza brudu takich tarć, a on, więc to nie jest dużo mniej uspokojony niż pierwszy sezon jeśli tak porównywać i myślę, że to słyszą rzeczy tekst zawsze i wprowadza w jakiś taki zarys postaci, które bawią się pojawić na ekranie tyczek koszt takiej plastyczną wizję tego co za tym tekstem stoi na jej też Paweł Arndt Paweł Flis autor zdjęć Anny bardzo go lubię za to, że rodzaj eksperymentu który, których tutaj uprawialiśmy myślę, że przesunięte taki do granic naziemnej telewizji Sejm może pozwolić, bo strasznie fajne, bo staram się opowiadać w sposób nie dość oczywisty, a jeśli już myślimy o tym w granicach w telewizji o tym, eksperymencie Maher często rozmawiać z rozmawiając o serialach Rennes, zwłaszcza z komentatorami pojawia się takie zdanie, że polskie seriale są takie gładkie grzeczne zastanawiam się czy takt drugi sezon będzie bardziej niegrzecznym serialem czy pozwoliliście sobie właśnie na to NATO nie grzeczność tych z przynoszących pozwoliliśmy i na szczęście stacja ma też pozwoliła na to, więc wydaje mi się, że w tej chropowatości niedorzeczności i tak nie oczywistości jest dość wcześnie na to nie ma innej wydaje się, że w takim oświatowym podejściu do serialu w stacjach telewizyjnych te granice są ciągle przesuwane nie ma co się zachowywać wydaje się zachowawcza postępować z obu skrzydłach ba w inny na to spojrzeć trochę odważniej trochę go w byśmy działali w fabule też nie bez powodu chyba zaprasza się coraz częściej reżyser fabularnych do tego, żeby dorobić do opowiadania, bo innym niż to trochę inny rodzaj pomysłu na narracji, a co właśnie jest dla ciebie znaczyło to doświadczenie, bo oczywiście znamy cię zyski z jestem Bogiem od tajnych na pewno wszyscy słuchacze, gdy słuchacze pamiętają ten film no tutaj historia, a kryminalna realne jest nie obyczajowa czy to miało znaczenia czy rzeczy dla ciebie to też było wezwanie pod tym kątem tak to jest po pierwsze, pierwszy serial, który robię nigdy wcześniej nie lubią seriali, bo te propozycje, które dostawały nie dostawał nie były dość atrakcyjne po drugie, gdy to jest pierwszy serial gatunkowe, które robią od razu w związku z tym jakiś rodzaj gatunku, który myślę, że tu w kraju się tak naprawdę uczymy dopiero jak się z tym obchodzić w związku z tym stawiamy jakieś kroki po takim gruncie nierozpoznane mi to dla mnie było takie doświadczenie w bardzo cenne ze względu na ten rodzaj nowych rzeczy, których dotykam, a obiekty kradzież przygotowywały się do tego czy to był trop n p . inż. Jakuba Żulczyka, który piszący scenariusz do belfra oglądał po prostu tonę to one seriali nocami dniami nie stara się go nie mnie nie nie oglądać raczej, gdy czytałam dużo i spotka się z ludźmi gdy, których ten świat dotyczy mianowicie polityki, żeby wiedzieć, jaki rodzaj świata wykreować a, a takich słynie z Pawłem Flisem pozwoliliśmy sobie na pewno jakoś dezynwoltury formalną, próbując utrzymać oczywiście napięcie ranny wynikające z intrygi ja z drugiej strony to, żeby opowiedzieć w sposób dość nieoczywisty, więc staraliśmy się nie oglądać za dużo nie nie szukać wzorów, żeby czegoś nie odtwarzać skoro Czyżby dużo rozmawiać o tym co nam daje tekst, jaki postaci z niego świat, jaki z niego wynika, ale seriale zwykle ogląda jeszcze bliźnim drogą do tak tak nie jest może jakimiś pożeraczami seriali oczywiście jakość mam rozeznanie świadomość tego co się gdzieś na świecie dzieje czasu jest też mniej zadłużona to wszystko, żeby się temu zupełnie oddać mówią o oglądaniu seriali w związku z tym dają się, że za krzyki moment, w którym jak się już coś robimy to trochę nie ma czasu na to, żeby oglądać, a produkcja wygląda inaczej serialu i filmu czelność wygląda w pewnym sensie podobnie tylko w skali jest kilka 2 × większa zaczęliśmy około 80 dni zdjęciowych co jest tak w jej wyniku fabuły zależy od tego jakie leki rozmiary z tej fabuły inne limity zajęło dokładnie rok od momentu, kiedy dostałem propozycję zacząć grać pierwsze odcinki i spotykać na castingach tak dalej do teraz, kiedy jeszcze remontu jest w trakcie montażu szóstego odcinka, czyli ostatniego dźwiękach wiem trzeci w związku z tym no to wygląda coraz gorsza z 314 miesięcy tak summa summarum nie przy fabule to są podobne rozmiary topless pracowaliśmy tak innym składem fabularnym i rozmachem to stricte fabularnym najmem wspaniale jak to rzeczywiście na ekranie wspomniane przez nas Marcin Dorociński, ale też Adam Woronowicz też wspomniany przez nas no kto tam jeszcze na ekranie w grę na uraz, ale dla roli Anny, która jest reprezentują jest reprezentuje kobiety to silne kobiety Borys Szyc Łukasz Simlat Kinga Preis to jest takie nasze główne trzon opowiadania i zapraszamy bardzo gorąco 20 listopada, czyli już w najbliższą niedzielę z serialem pakt drugi sezon będzie miał na swoją premierę 6 odcinków tak jak powiedział jeśli przez 6 kolejnych tygodni będziemy śledzić tę historię głównym bohaterem Piotr Grodecki w tej roli Marcin Dorociński, czyli dziennikarz śledczy Leszek Dawid o tym wszystkim nam opowiadał reżyser drugiego sezonu fakty dziękuję bardzo dziękuję serdecznie zapraszam Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA DOMOWA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu w jesiennej promocji. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA