REKLAMA

ESK Wrocław 2016 w sieci. Rozmowa z Izabelą Norek

Program Specjalny
Data emisji:
2016-12-17 14:40
Czas trwania:
14:55 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
2016, więc jeszcze przez 2 tygodnie mniej więcej Wrocław jest Europejską stolicą kultury Radia TOK FM z tej okazji zakazu ich do zakończenia ESK nadaje z Wrocławia właśnie dokładnie z naszego mobilnego studia między halą stulecia wejście na pergolę, a pawilonem 4 kopuł Małgorzata Waszkiewicz i Adam Ozga, a z nami już Izabela Morek z triumfu w, która sprawiła, że Europejska stolica kultury Wrocław 2016 była bardziej widoczna w internecie rozkład dokładnie nie mogę Rozwiń » przypisywać całą całej zasługi tylko dla siebie, bo jest to przede wszystkim praca całego zespołu ludzi dbanie o widoczność zarazem docieranie z informacjami do naszych fanów to planowanie tego tygodniami przed korektą każdym wydarzeniem później na kontrola trakcji wydarzeń dbamy też o to, żeby nasi wolontariusze, którzy się zajmują z nami pracą w mediach społecznościowych i dobrze poinformowani wiedzieli co dzieje się na miejscu, żeby wybrali się w to miejsce wręcz poczuli czym jest właśnie Europejska stolica kultury w, żeby później, odpowiadając na pytania ludzi, ale byli w stanie odpowiedzieć to z tego względu, że byli na tym w tym miejscu i Real korzystali z kultury we Wrocławiu jest to dużo osób, ale oczywiście, zaczynając od tego, że współpracujemy z grupą fotografów we Wrocławiu, a my pracujemy również są ekipami widziało mamy również wolontariuszy, którzy pracują z nami w na Facebooku Twitterze Instagramie Snapchacie, a jest to grupa około 1015 osób w zależności od tego jakie jak duża jest to wydarzenie oczywiście w przypadku gen otwarć całkiem zamknięcia potrzebujemy o większej liczby osób, a instrukcje mniejszych wydarzeń w standardowo radziliśmy sobie w ową z 56 osób teraz pracujemy z mniej więcej 15 osób tak, licząc wszystkich wolontariuszy osoby, które zarządzają profilami osoby, które robią zdjęcia i 115 osób to więcej niż 3 niektóre redakcje mieści się zdezorientowani, że to komunikowanie w mediach społecznościowych jest równie ważne jak komunikat jest komunikowanie w tradycyjnych mediach, kiedy przyszedł ten moment, kiedy i, kiedy dojdzie do was dotarło, kiedy uświadomić sobie to mam przede wszystkim myślę, że momentem przełomowym był weekend otwarcia wtedy zauważyliśmy jak bardzo dużo osób pisze do nas i oczekuje odpowiedzi tak naprawdę w ciągu minuty 2 to było osoby, które nie wiedział co chcą zrobić w trakcie weekendu nie wiedział czy n p . chcą się wybrać tę wystawę chcą pójść na koncert i oczekiwał od nas się dokładnych informacji spersonalizowanych dostosowanych do nich oczywiście ulotki na mieście plakaty nie były im w stanie dostarczyć tego typu komunikatu to nie był komunikat wystosowany tylko włącznie w tej osoby, a obsługa w mediach społecznościowych rozwija się z nią bardziej inna cały czas to przede wszystkim efekt żelem profesjonalizacji działań min wśród Marek, bo to to podniosło poziom burzę w mediach społecznościowych obserwujemy obecnie bardzo zaawansowane działania na wszystkich profilach społecznościowych mam bardzo duże marki mamy serce i rozum, która była przez dłuższy czas największą marką z polskim Facebooku i właśnie od takich profili zaczęło się takie wymaganie wręcz od mediów społecznościowych wolnych od oficjalnych profili bycia TUI teraz odpowiadania na bieżąco czy to nie była obserwacja tego co dzieje się dajmy na to za granicą przy podobnych imprezach tylko była to po prostu odpowiedź na zapotrzebowanie widzów uczestników Europejski tak dokładnie zauważyliśmy wzrastającą liczbę pytań i widzieliśmy, że mi bez pomocy wolontariuszy bez wsparcia dodatkowych osób nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na te wszystkie pytania o to też nie były pytania, które mogą czekać tak w momencie, gdy pisze do nas mama kilkuletnich dzieci, że chce się wybrać się jakiś miejsce nie jest pewna czy może zabrać dziecko nie możemy czekać odpowiedział do dnia kolejnego to odpowiedź musi nastąpić w ciągu godziny 15 minut albo też relacje na żywo na waszych profilach czy zdarzały się niespodzianki w dokładnie tak relacje na profilach to jest zawsze coś bardzo zaskakującego inni, a ze względu NATO, że działa to tak naprawdę od kwietnia na Facebooku, a czym są to bardzo spontaniczna LNG sytuację w każdy, ale każdy wywiad każde nagranie z gwiazdą artystą musi być uzgadniana wcześniej inna jest link jest ono zapisywane w kontraktach, więc ze względu na to, że te zmiany na Facebooku pojawił się niedawno tak naprawdę za każdym razem musieliśmy prosić o to każdego artysta i mieliśmy bardzo się śmieszne sytuacje np. z 1 dnia moderator pojawili się w Barbarze niespodziewanie co, żeby udzielić wywiadu, a inni to była sekunda, żeby podejść do niego zapytać czy może coś dla nas powiedzieli o punkt muszę przyznać, że udało mi się nagrałam go i do tej pory można obejrzeć transmisję na żywo z materacem, który pozdrawia nas tutaj we Wrocławiu w Europejskiej stolicy kultury w grę mieliśmy też ciekawą historię z panią Urszulą Dudziak podczas Alchemia światła w we wrześniu była pod na próbie i miała chwilę czasu, żeby porozmawiać z mediami jest oczywiście my też również jako takie małe medium postanowiliśmy z poprosić o minutę 2 specjalnie dla nas dla fanów profilu Wrocław 2016 jak wspomniałem o tej widoczności Wrocławia w internecie Wrocławia Europejskiej stolicy kultury i zastanawiam się czy Nigel możemy tym doświadczeniem podzielić z innymi instytucjami kulturalnymi my możemy to doświadczenie zachować wykorzystać je w przyszłości w jaki sposób nie w dzisiejszych czasach skutecznie komunikować kulturę w internecie innym przede wszystkim trzeba pamiętać, że komunikacja kultury to nie tylko media tradycyjne muszę pamiętać, że poza Facebookiem, który już przeszedł do miejskiemu mamy również Instagrama Snapchata mi wcześniej też korzystaliśmy z Periscope mamy również, że blogerów, którzy regularnie piszą list są to w tym momencie też inną formą mediów AM za pomocą tego typu kanałów możemy dotrzeć również do Łotwy troszeczkę innego odbiorcy się pamięta, że tak naprawdę na Facebooku są już w tym momencie wszyscy i ten komunikat z bardzo ogólne ciężko stworzyć go dla konkretnej grupy, a w przypadku oznacza to mamy grupę młodszych młodszych ludzi, ale i tutaj udało nam się mieliśmy bardzo ciekawą sytuację, gdy promowaliśmy Carmen na stadionie jest to, iż stopera, więc jednak mimo wszystko jest przeznaczone dla starszego użytkownikami, a za pomocą oznacza to udało nam się zainteresować się osoby w wieku około 1820 lat stworzyliśmy konkurs, który polegał na tym, że mnie użytkownicy mogą narysować swoją własną wersję plakatu i zrobić to właśnie za pomocą funkcji Snapchat tak narysować na ekranie swojego telefonu i dostaliśmy kilkanaście takich plakatów i myślę, że to jest idealny przykład tego pojęcia w jaki sposób można skłonić młodszych czy też bardziej trudna Crew trudne w dotarciu grup do korzystania z kultury w zastanawialiśmy się z Adamem, dlaczego unika zamknięcia nie ma swego hasztag gra i teraz proszę bardzo bardzo trudno w Chełmnie rzutuje on przede wszystkim, dlatego że cały rok promowaliśmy hasztag 02016 jej czuliśmy, że nie ma sensu w tym momencie na te ostatnie dni wydawać, że pieniądze na promocję konkretnego sztabu przez cały rok przez nasze działania ludzie poznali i wiedzą i korzystają właśnie jest z gęstego kompletnego zaś, tak więc chcieliśmy, żeby robili to również podczas weekendu zamknięcia to prawda my staramy się korzystać wróćmy do blogerów, dlatego że tradycyjne media, jeżeli chodzi o kulturę dokonują pewnego odwrotu już niekoniecznie np. zamieszcza się recenzje w w codziennych gazetach części trochę w tygodnikach internet jest tym miejscem, do którego bardzo rzeczowa i analityczne dyskusja o kulturze się przenosi myślę, że tak mogłem to zaobserwować podczas no i nowych tegorocznych nowych horyzontów fora oraz American film Festivalu, na których również pomagałam jako wolontariusz coś coś się media owe AM każdorazowo po wyjściu z USA w konkretnych seansów na Twitterze pojawiają się opinie, a wśród fanów kina na temat filmów, które od razu mogłem pokazywał jak i jakie są emocje czy w odbiór danego filmu jest pozytywny czy negatywny, więc od razu wiedzieliśmy, jaka jest sytuacja jakich się danego dnia był najpopularniejszym wśród osób, które są mocno zainteresowana kinem filmowa filmoznawców krytyków, a więc to już można było wyczuć na podstawie Twittera, a później za pomocą później autor recenzji pojawiały się już o nich na blogach, więc tak myślę, że może być może być to odpowiednim jej, a obecnie mediów, którym obecnie takie rzeczy się dziejom w tym w pani jest czytać recenzje ja również to robię muszę przyznać się mamy swoje ulubione inne kanały na YouTubie, które recenzują na żywo np. filmy 3 czy to jakiś rodzaj nowotworu i blogerzy i Europejska stolica kultury jak nawzajem korzystali ze swojej obecności czy to była współpraca ubrana w jakiś ramy czy rzeczy to była po prostu taka synergia, które się wytworzyła tak jak wielu innych z wielu innych przypadkach we Wrocławiu w minionym roku w przypadku współpracy z blogerami wyglądało różnie tak na prawdę w zależności od blogera współpraca była innym i tak też powinno być każdy bloger, czyli każda osoba jest inna, więc tak naprawdę z nich nie jest pan recenzent gazety tak dokładnie przede wszystkim chodzi o post dobre poznanie tej osoby o sprawdzenie, czego tak naprawdę potrzebuje i dania mu tego, a my społeczeństwu, a zaprosiliśmy do Wrocławia, a blogerki walentynkowe, które przyjechały tutaj swoimi dziećmi, żeby skorzystać z naszych wydarzeń podczas finału udało im się wybrać między nimi np. marmoladę, na którą jest oczywiste i want ogrodzie botanicznym, który polega m. in . na testowaniu marmolady zabawie, więc ból było to idealne wydarzenie dla matek z dziećmi to tam jeszcze, że zaprosiliśmy tutaj PRL i inni powiedzieliśmy, że mają się brać na konkretne wydarzenia one same zdecydowały się właśnie to wydarzenie pasuje dla danych do istoty ich konkretnej sytuacji media społecznościowe najszybciej reagują w sytuacjach kryzysowych jak wyście sobie z tym radzili nie wiem no takich sytuacji kryzysowych musiał się zdarzyć się kilka no taka najsłynniejsza to oczywiście Kuna podczas ceremonii otwarcia, kiedy w rynku zabrakło prądu u boku np. z wokandy jak wtedy jest rola mediów społecznościowych przede wszystkim jest to anons którymi jako pierwsze pojawiają się mi negatywna lub pozytywne komentarze, więc musimy słuchać czytać rozmawiać z ludźmi przede wszystkim nie nie można ukrywać udawali się to się nie dzieje to komedia jest takim pierwszym kanałem, na podstawie którego można przeanalizować sprawdzić czym leży problem więc, że w naszym przypadku tak to wyglądało, że my robiliśmy szybką analizę z całym zespołem co się dzieje, jaki jest problem, jaka jest przyczyna docieraliśmy do konkretnych koordynatorów wydarzeń AM, sprawdzając czy, potwierdzając informację, dlaczego nie wygląda to tak nie inaczej i wtedy już mają sami robią psy na sytuację podejmowaliśmy decyzję oraz oczywiście z osobą odpowiadającą za PR i rzecznikiem prasowym jak reagujemy w danej sytuacji, ale oczywiście to ten proces żyje bardzo długo, ale to musiało się zagrać naprawdę w okolicach 1 godziny to ostatnia taka złota godzina, w której toczą się wydarzyć się w temacie musi zamknąć trójkę zamknięcia ESK na razie odbywa się bez kryzysów, a obecnie mamy bardzo pozytywna opinia ma nie zauważyliśmy kryzysów są one także od odpukać ME cieszmy się tym co się dzieje my mamy bardzo pozytywne sygnały, jeżeli chodzi o koncerty wzrost handlu widzimy na miejsce tłumy pod Koksownik kami, które korzystają z c z czysto z tego miejsca, żeby się ogrzać w trakcie tej naszej obecnej zimowej pogody, więc tak obecnie mamy bardzo pozytywny odbiór e-handlu noty aż zajmą zwrot 2016 dokładnie zachęcamy do udzielania z wykresami zdjęciami kwitami postami na Facebooku bardzo dziękujemy z nami była Izabela norek Małgorzata Waszkiewicz i Adam Ozga z mobilnego studia Radia TOK FM tuż koło hali stulecia weekend zamknięcia ESK słyszymy się ponownie tuż po godzinie siedemnastej, a tymczasem znowu wracamy do Warszawy i znowu wracamy do wydarzeń sejmowych programy specjalne w radiu TOK FM tuż po informacjach zaprasza krytykó Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PROGRAM SPECJALNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA