REKLAMA

Test: Opel Astra kombi

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2017-01-17 19:40
Czas trwania:
15:10 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry witamy państwa wtorek dzień testowy dobry dobry wieczór pierwszy z 2 samochodów, których dochodzi wówczas Jacek Balkan i takie, które mieliśmy prawie 3 tygodnie dziś opel astra w wersji kombi w piątek nie w piątek w czwartek Mitsubishi ASX wersje waszych benzynowe i opel astra samochód, który chyba każdy słyszał chyba każdy widział w Polsce, bo to przez samochód, który był tak popularny w latach dziewięćdziesiątych w zakresie regularny jak volkswagen Rozwiń » guma popularny jak no ale bardzo popularny SUV Ford Eskort no właśnie, bo Alan Woś w ogóle astra to był następca opel opla kadetta chyba nie 90 pierwsze prawda o Jana KDT jeżdżę, kiedy zmęczy to pewnie nieraz, ale zła i dziewięćdziesiątych pierwszy w mrok to są czasy, które pamiętam jeszcze z młodości wtedy zresztą się zastanawiam, jaki samochód kupić lastryko śnie chciałem druga generacja to kolejne 10 lat zaś samochody wtedy generacja samochodu kompaktowego 10 lat była na rynku za 912002 potem 982009 potem 2000, więc tam kilka liczy 14 strasznie długo ta generacja, a teraz, a teraz aż 35 lat od nich zależy, która firma zależna Mitsubishi właśnie wygasza produkcję aut lancer EVO tego lasera, który został wprowadzony w sprzedaży 2006 czy w 2000 EUR, czyli 10 jedno Nolan serca już mało, kto o nim pamiętano o planowanych 8 proc powierzchni, bo ty pamiętasz to ZOMO piątą mamy generacji o tobie też pierwsza utkwiła najbardziej w pamięci czy to kolejny jest mój znajomy miał temu było to były lata dziewięćdziesiąte, więc dwójce jeszcze nie słyszał mój znajomy miał czarną z czarnymi szybami aż takim przydymione mi trzydrzwiową astrę Jedynka po i w kącie, jaki to był fajny samochodzik także zardzewiał po dość szybko dwójka pamiętasz była produkowana do 2010 roku w Polsce tak w 90 ósmy 2009 i kończyła pod nazwą opel astra Classic 2 Anna trójka była autobus Otóż nasze czasy tak przypomnę 13 lat nasza redakcja tutaj już liczne, a to był 2004 czy wreszcie po 6 latach tylko po prostu tą drugą dłużej produkować tak, ale trzecia trzecia generacja tu był prawdziwie mądra to tu Otóż był skok jakościowy to był zupełnie inny samochód zupełnie inna stylistyka my bardzo modna wersja GTC do tej pory jak dziś widzę ładnym kolorze co tak to było fajne samochody takie delikatniejsze jakieś nowocześniejsze beznadziejna wersja Windows, czyli za kabriolet mazda była taka była młodą i Francuzi też robi takie są chorobą rozróżnić rok temu no i potem kolejna generacja, która była już naszpikowaną przyciskami i taka ciężka, że aż głowa bolała pana to jedno z pierwszych 16 turbo 180 koni on ruszał z miejsca ale, jaką mógł mieć 8 ,5 setki te dotyczą one 1140 momentami czułem się mówimy oraz 3 czwórce, a rzeczywistą samochód dla mnie bardzo podobne grono Morgan np. taki nie zauważy trudne do zauważenia na ulicy, a bardzo obu tras, ale że tego bardzo dużo też jeździło jeździło metro sprzedaż flotowa zawsze był ładny tylko, że oprócz hasła ciężki, ale co wiesz to samochód tak trochę pozbawione polotu moim zdaniem przegrywał na każdej możliwej zgłoszą oszustem, który jednak był dopracowany i samochodem bardzo zbliżonym do tego co perfekcyjne w motoryzacji mówią gol już szósty gol siódmy absurd już taki nie jest i głos ma też nie będzie natomiast szóstka rywala, z czym ta czwarta generacja lata 20102015 to nie był udany samochód jest co nigdy nie był nieudany samo, ale dla mnie było niezbyt to za ciężki trudno obsługa i inne nie wiem nawet widzisz, toteż trójka hałasu, że my zostajemy do jeżdżenia perwersyjnej bardziej wyposażonej najlepiej wypasione i one sprawią kłopoty, ale potem Kowalski idzie do salonu i kupuje wersje nie z automatyczną klimę tylko z pokrętłem idzie i kupuje nie w wersji jest najbardziej wypasioną nawigację tylko z prostszymi radiem, więc to jest trochę winy importera dostajemy bardzo takie wieści spektakularne wersje, które są tak skomplikowane, że to trudno w obsłudze po prostu oni zawsze jest stołach znalazły się znane, że jak się pojawiła na jesieni 2015 roku, czyli ponad rok temu ta astra piątej generacji to sam wygląd jak go też przyszły oglądam to był pewnie Frankfurt salon sam wygląd po prostu robił duże wrażenie, ale też ciekawe, że ten samochód w porównaniu z czwartą był krótszy był oczywiście dużo lżejszy na szczęście w końcu w końcu miał obsługę normalna wieś wyrwały wersje wtedy na początku jak porównywane z czwartą, że prawie 100 kilkadziesiąt kilogramów lżejszy od poprzednika do 200 to naprawdę to naprawdę coś no i jest wygląd oraz łatwość obsługi w kolejnych opla wreszcie łatwość obsługi i zobaczyć jeszcze zostaną meriva z tą liczbą przycisków masę krytyczną, która zresztą będzie crossoverem sianie minivana w tym roku tyle, a teraz każdy mogli wsiadać naprawdę swoja teraz z przyjemnością, bo przecież mogą jeździć nową już, która też ma w normalne wnętrze i astrą teraz ja tam po prostu to jest 1 z łatwiejszych dla mnie obsługa obsługa obsługa Radia kiedyś to było po prostu koszmar obsługa Radia zaprogramowanie Radia w oplu jakimkolwiek parę lat temu to instrukcja obsługi nie pomagała mu pamiętasz była taka sama tak tak byłem, mówi że opel był jedyny taki no dobra, ale te astra, bo nasza wersja hatchback była naszym samochodem roku tak bardzo nam się spodobała i docenić ten samochód za mord w mówi o tym jakie były nasze wrażenia rok temu właśnie powierzeniu benzynową wersją z zwykła pięciodrzwiowe auto bardzo doceniliśmy za lekkość Otóż ten samochód w końcu jest taki lepki wprowadzeniu ciała i z wyglądu wprowadza doskonałe zawieszenie udoskonalono nicią, która mimo, że żadnych zastrzeżeń no to była taka pośrednia wersja nie najlepiej wyposażona, ale 1 Torres 25 Kożuch i one złożyć w i mu bardzo przyjemny silnik przyjemnie pracująca skrzynia biegów tak naprawdę żadnych zastrzeżeń może trochę delikatne zastrzeżenia, bo my tych multimediów tak dobrze do tego ekranu, chociaż wykonany zjawisko pięknie wbudowany w konsolę środkową zacznie przytłaczać nie za mało nie za dużo nigdzie nie wystaje no ta miała wyraźne było to naprawdę fontann, choć rzadziej okucie tak długo trzeba było na to czy Kasztelan zajął Bartek Buczek warto było 0 astra piątej generacji okazała się naszym samochodem roku 2012 w tym roku żeśmy w zeszłym roku bardzo często, że oni mówili, a i cieszyły się zdarza mi przypadła państwu do gustu, bo sprzedaż przekroczyła golfa sprzedaż i Warnowo 6 miejscu w Polsce złe, bo bardzo się od octavii fabii bardzo się z tego cieszę, bo to Strachy rządzące ujął to i teraz tak to jest rewelacyjny samochód za bardzo przyzwoite pieniądze 52  900 zł w tym momencie wersja 14100 i 100 koni w zwykły prosty silnik 134 sekund do setki, ale słuchaj klimatyzacja w komplecie lan radio jest 53 kafle pięciodrzwiowy hatchback rewelacyjna cena ropy i powiem ci, że rzeczywiście rewelacyjna cena, ale zakończmy tego hatchbacka przejdźmy do kombi, który miał miał okazję krótko jeździć na wiosnę ubiegłego roku i to był silnik jedno 6160, który teraz mit turbo benzynowa jak wiemy jedno, jeżeli z ulica przyjaźni naszych dla nas to 10 koni, a potem długo dłużej jeżdżę w wakacje się tym z tym silnikiem 6160 w międzyczasie na krótko też największy 136 powiedzieć, że pierwsze moje wrażenia samochód w ogóle bardzo duży bagażnik jak ma to oczywiście mniejszy niż golfa i octavia, ale bardzo duży w porównaniu z wszystkimi innymi kompaktami i też co było długość 470 to jest naprawdę o 33 cm dłuższy niż hatchback dobra dobra, ale wózek dziecięcy po złożeniu normalnej cenie za region, ale i ciekawe może do osób dorosłych zajęć może wszak szerokiej, gdy nie nie sprawdzałem szerokie wnęki na boczny osłony błotników są do niektórych samochodów chodzi o przygodach, czyli jest pojemność 500 kilkadziesiąt litrów to nie wszystko, bo jeszcze jest łatwo załadowania jest ważna natomiast, choć pierwsze moje wrażenia oczywiście wygląd i nawet układ kierowniczy zawieszenie Okaj, ale silnik się wydawał za mocny, że nie nadążało to wszystko za tym, dlaczego do 6160, bo jak mnie, że może pół godziny 15 do ja wtedy mówię, że prawdopodobnie, dlaczego wsiadłem do niego po subaru Levorg ZLA napęd ma też kombi napęd na obie osie niżej położony środek ciężkości na samochód, który jeździł jak przyklejony do jedno kasta la coby tu nie mówić zastępców BOR-u jeśli chodzi o prowadzenie NATO w PIT przepada, ale potem na wzrost w porównaniu z innymi samochodami kompaktowymi to nawet silnik jedno 360 jak to teraz świadczyć to chyba nie powodowała, że ziemia aż trudno Łaźnia panowanie, ale ja nie jeździłem 160, ale mam jednak że, chociaż raz próbowałeś czy też jest to, że dziś rano i Neuera, a nie okaże jeździłem do naszej smarować bowiem, że dziwi się tym, którzy wydają dodatkowo o 667000, żeby mieć silnik 160 i dlatego że już ta wersja jedno 310 nie jest absolutnie wystarczającą złe na autostradzie niemieckiej dom Rzeszów samochodem naprawdę sporo pojeździli bez żadnego problemu osiąga prędkość przelotową 17080 km / h w Polsce programowane 143145 na autostradzie absolutnie bez żadnego problemu w kabinie jest dość głośno, ale to diesel w dodatku ten 16 Niemczyk były też tak miał, jakby tam zawór klepała, bo w rezerwach no nie wiem jak jakiś taki wynik, jaki one Jacek jeździł 16110 tylko 160 odnieść się w największym Rozalia jeździłam do w ubiegłym roku na jesieni długo czy koniec lata 160 konnym już długo naprawdę długo prawie 1000 km zrobiłem ten samochód nie rozczarował mnie wtedy zupełnie Ojczyzno moja tutaj Groclinie, kto to to nie jest to samo co z tą 10 trzeba umieć też jeździć, ale do testu 10 jest, jeżeli się przesiadać z czegoś szybszego mocniejszego jak, bo tak miałem o to w naturze przez pierwsze 510 minut mogła się przyzwyczajać natomiast jest tak dobry silnik tak niesamowicie oszczędne to przy delikatnej jeździe, bo produkuje paliwo, żeby spalać 44, ale słucha, bo ja miałem okazję chwilę jeździć też pół godziny 16136 koni czy cyfrą 6110 jednak nie straszyć go za słaby czysto 3 istnieje wzrosłaby ich w ogóle jest absolutnie nie ma wg ciebie żona no, więc obrotowego napinanie się co ma inne słowa i 11 Sokół do setki ma wersja to 10 koni wersja 136 ma niby 960 sekund do setki, a trudno w to uwierzyć wersja 160 koni ma 860 sekund do setki, a ta różnica na papierze faktycznie wygląda wyglądała imponująco, ale pamiętajmy jednak, że ci ze skrzynią sześciostopniową o bardzo krótkiej jedynce dwójce, zanim do tej stąd się rozpędzimy domy w 2 będziemy musieli naprawdę ciasto Tomek ze skrzynią pochować, a no nie udaje się nawet że, gdy Włosi kupowało po to, żeby uprawiać seks moja tak patrzy tu mam zdjęcie tego samochodu z przypominamy przecież to znowu nie jest taki samochód, który łatwo zapomnieć, tym bardziej że jeździliśmy nim zaś konkurenci, którzy się najlepiej sprzedających octavia lider sprzedaży w Polsce golf, który jest tuż za astrą jeśli chodzi o sprzedaż mają większy bagażnik co w kombi nie jest bez znaczenia dla niektórych to jest bardzo ważne 800 l za pieprz do osławionego czy wkładasz wózek w poprzek czy nie no, więc ciekawy jestem, bo nie wiem czy próbować składać wózek do octavii kombi czy golfa kombi, ale tak patrzę na porównuje sobie te zdjęcia czy ta astra jest najładniejsza wieś najładniejsza jest ładniejsza ma też ten egzemplarz, którym jeździliśmy od inteligentne światła i działa to całkiem nieźle tylko raz ciężarówkom grała z przeciwka rząd zmienił cię widzą jak długi kolec złodzieje marzeń wycina im założyć, że być może roczny związek i inne pojazdy o kilka fajnych dodatków u nas była elektrycznie otwierana klapa i można było regulować wysokość czy np. z, jeżeli ktoś jest takiego wzrostu jak te osoby tam ustawiony i nie musi podskakiwać, żeby docisnąć, żeby nacisnąć przycisk do zamknięcia klapy na wzrost i ja jak po tobie podejdą do samochodu to się zabić, uderzając głową w 2, czyli dla osób, którzy mają metr 90 to już za Nisko herbaty dla dobra, bo w porządku, ale bardzo fajne auto na wzrost będzie tak my nadal moim zdaniem delikatne poprawki wymaga ten system multimedialny nasza wersja była najbardziej wypasioną ze wszystkich jest tam kilka rzeczy, które wymagają poprawki, jeżeli chodzi o obsługę nawigacji, jeżeli chodzi o obsługę Radia jest coś zniechęcające ego w tej obsłudze Radia do tego stopnia, że sobie ustawiłem 3 ulubione stacje radiowe i staram się tego nie dotykać natomiast ja zamówię jest pamięć wyższość stok nakłonił ich na OIOM jest, że tak jak zazwyczaj nie to wkurza tak naprawdę nie wyrzucać 1 rzecz przypominające z pierwszych Astrów piątej generacji miał 3 to w każdej sztuce boleśnie głębokiej i Miami z 3 taka ruszy już z tych samochodów było dużo czyta i Gałka zmiany biegów jest tak ogromna jak każdego lata taki pomysł to ktoś patrzy porównuje Zobacz nowy jak w gorszych w octavii na tych zdjęciach Jadwiga żona jest 2 × większa sława, a są to zwykły samochód noga nie zaginęła nerwy, bo tutaj mamy problem, żeby znaleźć wady i tych wad nie ma praktycznie to jest trudno znaleźć wady i jeszcze raz nie elastyczność wystarczającą wiedzę w 16110 koni zużycie paliwa niskie, a benzyny, jakbyśmy to 14 wszyscy, bo wojny silnik i dom kosztuje i która znajduje się tor no i jest jak on tworzenie dobra to na zakończenie powiem o ocenie może takich graczy teraz jest tam około 89000 rabatu i benzyna 1400 koni kosztuje najtańsza 53 wrodzone to nic się z żalem, ale co limuzyna kombi jest 40 aż 1425 koni tuż po każdej opcji wyposażenia taki samochód kosztuje 62  500, a nie wiem czy wierzysz to jest taka wersja 1695 koni, które jest trampoliną, ale to już dno śnie nie przesadzajmy, czyli ta wersja, którą ostatnio jeździliśmy długo, czyli prawie 3 tygodnie 16110 koni jeśli chodzi o diesle wystarcza jadą jeśli chodzi o benzynę polecał jednak turbo 125 koni nie wolno sądzą setkę, a turbo 150 to wcale bym się specjalnie na to nie napisał prawdę skrzętnie Sandomierz o tyle jeśli chodzi o areszt dla mgr. Jacek Balkan astra piątka inwazję zombie z 2 różnymi silnikami bardzo, a innym nie zawiodła nie zawiodła i w lecie mnie w ubiegłym roku na dłużej nie zawiodła w zimie, więc właściwie już samochód sprawdzony w każdych warunkach, owszem, a za chwilę informacje też sprawdzona w każdym Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA