REKLAMA

Co czeka w najbliższym czasie siódmego kierowcę Dakaru? Opowiada sam Jakub Przygoński

Jeszcze Więcej Sportu
Data emisji:
2017-01-24 19:20
Prowadzący:
Czas trwania:
13:12 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
jeszcze więcej sportu w radiu TOK FM Adrian Brzozowski witam serdecznie magazynie jeszcze więcej sportu dziś się sporty motorowe Neo będą się przewijać przez najbliższe kilkanaście minut Jakub Przygoński kierowca Orlen teamu w studiu witam serdecznie dobry wieczór z nowych zaczniemy od rajdu Monte Carlo żartuje Hannę Zofię z niezły rajd zaczniemy od rajdu Dakar oczywiście tak króciutko, bo robotnicy tego czasu trochę minęło siódmy kierowca rajdu Dakar dotarło to do Rozwiń » siebie już po po tym, czasie, który minął mety dotarł dotarła dotarły już na samej mecie, bo w 2 liczyliśmy jak Legia jedno oto kompozycje do ostatniego momentu tak naprawdę pod prawie 2 tygodniach ścigania ostatni odcinek też mógł zaważyć czy będziemy pozycje wyżej czy niżej, więc to wszystko siedziało na taki trochę taka, że do ostatniego momentu trzeba się ścigać, kiedy Beduin za zwycięstwo za rok za 2 zwycięskie Beduin nie można tak szybko, bo 2 lata ścigał się samochodem, więc trzeba mieć chwilę prawda tego czasu, żeby zrobić, żeby dojść, żeby jeździć szybko na pewno celem jest pies jest zdobycie Beduin na melduje nie jest zawsze za pierwszą trójkę na Dakarze toczy się do największego jedynie za zwycięstwo ono na pewno jest to marzenie jest cel no doktor, do którego musiała zmierzyć wszystkimi wszystkimi drogami i wszystko na to wskazuje, że ten celny będzie osiągany wspólnie sponsorzy zadowoleni z x-trade zadowolony Orlen zadowolony to najważniejsze tak w tym wszyscy jest ja jestem zadowolony, bo to jest też no dla mnie najważniejsze, że miałby jako zawodnik zadowolony Mono wszyscy partnerzy dostałem bardzo dużo pozytywnych informacji gratulacji też psy od różnych znajomych od osób takich nie zależy co zawsze fajnie to świadczy o tym, że obserwowali żywo interesowali i wiedzą co się działo na Dakarze my też bardzo ważne dla mnie taki partner nowość samochodowe, czyli ich kraj, w którym się ścigam no bo jego NBA aprobata zważono, bo z nimi współpracuje, więc ważne jest, żeby miał w przyszłości też dobry sprzęt na ile samo maszyna z 3 runda każdy z rajdu zobaczymy zobaczymy on w tej chwili jest moment właśnie po Dakarze, więc na to wszystko ułożyć nadal wykorzystywać moment trzeba wykorzystywać momentach takich teraz na pewno będę trochę tam walczył można być nie za kierownicą tylko bardziej negocjacyjnej to jest na pewno potrzebne do nas na Dakarze mamy 3 dobre marki, które są w stanie wygrywać ścigać no na pewno jest Peugeot Toyota mini Peugeot z nogi niestety trochę szybszy, więc tutaj zobaczymy też co będzie działo w tym roku jak jak ten regulamin może się zmienić, żeby trochę ograniczyć jednak to prędkość peugeota podpytywał być może huk jak należy negocjować z designem Krzysiek ma doświadczenie i co teraz dobry kontakt z ryzyk frajdę, więc między na pewno trochę staram się jego naśladować na pewno też chłopaki, którzy współpracują z x 73 czy mechanicy też są to osoby, które tutaj z Krzyśkiem po współpracują w Polsce, więc Winston jest jest bardzo bardzo podobny czujesz, że nad lokalem unosi się duch okazał także, że ten w zakresie przedmiotu zawsze trzeba jeszcze dochodzą karne chwilę odwołać się w świat jest motocyklistą, więc z motocykli wychodzę wszedłem do innej całkowicie dyscypliny dla mnie, więc od 2 latek się tego poznaje cały ten świat tych 4 kółek rajdowych pilotów i kierowców, więc dla mnie cenna, ale na pewno wynik Krzyśka też Krzysiek wydaje mi się, że jeśli tyle lat samochodem co ja żyję, więc pensję 1 z ulgi trzeba chwilę chwilę dać chwilę dać czasu 31 laty Hołek zaraz za kółkiem myślisz no chyba około 30 na pewno jest o kraj trzeba podpytać Hoka jak to jak to wygląda w jego przypadku Borys mitu jak duża jest różnica oczywiście poza tym, że siedzisz w zamkniętym samochodzie pomiędzy jazdą na motocyklu jazdą w 4 kółkach na pewno motocykle myślę, że tutaj w ogóle nie ma nie ma w ogóle żadnej wątpliwości na pewno jak ktoś jeszcze grał tak jak ja 3 czy wielu zawodników motocykle mierzą teraz samochodem to ten Dakar jest dużo lżejszy tak no oczywiście, że jeśli tak jest bardzo ciężki, ale na psie lata, a propos Krzyśka, który tylko starto samochodem no to dla niego ten cały ten ta Góra lodowa, który zawsze najcięższe, ale motocykliści mają dużo ciężej nowym nawet same warunki pogodowe, które nam przez w tym roku napadało praktycznie codziennie objechaliśmy przy 0 stopni woda Cartera zespołowa jest gorąca połowa jest bardzo zimna woda taki motocyklista już zmęczony w momencie kiedy, kiedy tak naprawdę jedzie tą dojazdów Ka po asfalcie i pada deszcz, bo błąd przez 10 godzin później mokry musi sobie z tym wszystkim Radia samochód no tutaj w ogóle nie czuć tego deszczu oczywiście samochody zmiennej względem bardziej złożony z dużo cięższy mechanicznie dużo łatwiej, bo z uszkodzić no trzeba współpracować z pilotem na motocyklu sam jestem winien sobie tak jak popełnia błąd to może być tylko sam zły na siebie w samochodzie myśmy w 2, jakby rozwiązywać te problemy to jeszcze muszę zapytać i znów muszą odnieść do choinka Hołek trasy zmienią pilotów jak jest twoim przypadku będzie kontynuacja wszystko wskazuje na to, że z tomem, który jak będziemy jechali dalej się w dal dalej ścigali razem, bo mieliśmy dobry Dakar mieliśmy momenty właśnie też bardzo dobre, ale też krytyczne, które sobie razem poradziliśmy żadnym momencie żaden z nas nie wyszedł z samochodu albo nie był obrażony taka to jest naprawdę duża sztuka, żeby przez 2 tygodnie na 2 mężczyzn z w dużym stresie współpracowało, dobrze więc tutaj na pewno drogich oka nie wybiera wolę mieć dobrego pilota, z którym będę się dobrze dogadywał miałyśmy ochotę wysadzić pilota czasem podczas trwania odcinka tchnienie Nene w ogóle na szczęście nie było takiego momentu właśnie to jest chyba ktoś jest znów razem z mienia nie z tomem bardzo dobrze się rozumiemy i w ogóle nie było żadnego momentu nawet tak załóżmy to popełnić błąd nawigacyjny na euro stylu no rozumiałem po, a ja później gdzieś tam trochę nierówno spóźnił hamowanie 30 pada jakąś dziurę Żegota trochę zabolała szyja tak to się, jakby równoważyły i nie było żadnych takich momentów spięcia co dalej przed tobą poza tym, że wakacje no teraz styczeń jedno zloty to jest taki miesiąc można powiedzieć wakacyjny w naszym całym sezonie, bo w styczniu za przed Dakarem, a później od kwietnia zaczynamy Puchar świata zawody pustynne Abu Dhabi i później będę naprawdę miał kilka startów jeszcze właśnie w crosscountry, a w międzyczasie na pewno zawody deficytowe, bo tutaj na naszej ziemi domniemany pustyni, ale za to można po asfalcie trochę to opony przypalić kibicom pokazać jak się to robi jeśli dobrze pamiętamy i nie ma się z rekordu Guinessa jeśli chodzi o prędkości Drift, kto będzie starał się to odebrać Japończykowi rekord Guinessa, który których, który pobiłem został pobity przez takie obojczyka na jego rekord w tej chwili jest bardzo bardzo szybki tak naprawdę już w Polsce nie dałoby się tego rekordu powiedziała nie mamy takich po prostu miejsce 3 czym to musi być wielkie lotnisko, a takiego w Polsce nie mamy dostępnego znów trzeba było pojechał on jechał 355 w ślizgu tak zaczynał ten plan ten donośny pisk trzeba było pojechać jak już coś zrobić z nią pobyć w Teksasie wisiały łacha z 400 na godzinę, a ty naprawdę bardzo bardzo się wyjaśni jak jest możliwe, że dziś to jest 400 albo trochę poniżej 400 km / h jak to jest możliwe no też się trochę zastanawia nawet dziś mamy gdzie stawać siłą mamy taki projekt samochodu, żeby się próbować przygotować do tego projektu, ale to jest już bardzo szybko i nie wiem czy to jest po prostu w na tyle wartych no właśnie, bo jednak trzeba być trochę wariatem trochę świrem, żeby co zrobić coś takiego no wydaje mi się, że każdy z nas już osób, które prześcigają w Motor sporcie to trochę gdzieś tam po adrenaliny na pewno dom muszą muszą lubić mieć we krwi, ale też do końca to wszystko zaś zaplanowane, tak więc jak ja się przygotował dekarz projektom tobyśmy mieli to bardzo dobrze przygotowane byłby odpowiedni samochód odpowiednie miejsce i wszystkie warunki tak, żeby zminimalizować ryzyko, bo potężna na tym polega trochę profesjonalnie się do tego bardzo dobrze przygotowuje MAK nie jest dobrze zrobione tak po prostu jest marsz wiadomo, że są momenty, gdzie bezpiecznik i lampka powinna się zapalić ci u ciebie ta granica no jest trochę wyśrubowana, jakie maszyny i marzenia jest, żeby osiągnąć Motor sporcie, bo jednak Dakar to już jest niezłe wyzwanie ukończyć Dakar no to szacunek, ale coś pewnie jeszcze więcej, by się chciało poza tym, żeby go wygrać drużynowo tych karach, których mam ukończony głowami w tej i 7 na swoim koncie to o los no wiadomo teraz chodzi o to, żeby jechać jak najszybciej jechać lepiej niż to siódme miejsce w tym roku, czyli jeszcze szybciej co wymaga po prostu no teraz coraz bardziej to jakby to to ryzyko się pojawia większe po prostu problemów technicznych przyczyn ukończenie rajdu z powodu no i uszkodzenia samochodu tak, bo zaczynamy grać bardzo szybko już w tej chwili idzie bardzo szybko daje im szybciej się jedzie tym większe ryzyko, że Polsce coś można zepsuć i wtedy się nie uderza do mety, ale na pewno celem jest być szybszym niż mniejsze niż ta siódemka powiedz mi, żeby dogonić peugeoty, żeby z nimi rywalizować to trzeba przekraczać granice w tym momencie w tej chwili samochody na Dakar wystartują 2 klasy samochodów Peugeot są samochodami z napędem na tylne koła co dziwne, ale te samochody naprawdę jadą po piasku i po wszystkim samochody 4 na 4 takie jak ja jadę wymienić Toyota trochę te samochody czternasty w tej chwili są wolniejsze od tych samochodów tyle napędowych i fajną Dżamal jest bardzo trudno w ogóle doścignąć samochody tylnonapędowe no zobaczymy zobaczymy też coś zmieni w regulaminie boja wiem, że trochę, że zarzuty, że organizator zobaczył że, gdy jest za dużo jednak różnica tak na 1 niektórych filmikach widać, że leci helikopter jadą 2 samochody, bo się mini Peugeot bez aparatu ucieka, a jest szybsza, a to zwykła prosta, więc to tak sumienie powinno być to jeszcze pytanie powoli kończąc naszą naszą rozmowę, bo wspomniałeś o startach w Pucharze cross country w rajdach crosscountry, ale jednak co twoje życie to cały czas testy testy testy widzieliśmy się na początku ubiegłego roku na warmińską mazurskich szutrach czy zima czy śnieg czy czy mróz czy deszcz to protestować trzeba trzeba trzeba cały czas jakby jeździć nowo musimy i popiersie testować i trenować tak naprawdę potrzebuje jak najwięcej momentu, gdzie dziś za kierownicą samochodu rajdowego, bo ja wiem jak trzymać gaz wiem jak jechać szybko Thomas motocykla, ale samochód jednak jest trochę inną maszyną, więc trzeba bardzo dużo kilometrów zrobić no w zeszłym roku na pewno dużo zrobiliśmy też testów Maroko Hiszpanii właśnie zysk z rajdami i to na pewno bardzo dużo pomogło, więc w tym roku też reguły te testy są zaplanowane, żeby się jednak cały czas ten ten poziom do góry 7 Sebastian Rozwadowski wprowadził sobie symulator n p . jako etap przygotowań do Dakaru nie może nie był kierowcom to też twoim zdaniem jest coś dobrego coś co nie zgodzę się całkowicie taki symulator w tej chwili komputerowej też takim symulatorem mama taki symulator na takim trenuje no to jest trochę się zmienia trochę świat także, że te samochody i symulatory takie to nie są takie symulatory, jakby kiedyś w salonach Jerzy Bursa z remontami szacuje się do ojca w grę wideo to trochę, bo co innego w tej chwili jest bardzo złożona maszyna, która w Polsce bardzo dobrze i precyzyjnie działa wydaje mi się że, że tak, że to jest element na pewno treningu, który można robić codziennie, bo jest stroną w wysiada się, iż po prostu jeszcze nie znamy twój plan na 2017, a celem cele cele na pewno jest to, żeby ten cały rok znów przepracować tak jak zeszło, żeby dużo jeździć i być po prostu przygotowanym do Dakaru 2017 lepiej niż w tym roku dobrze, a teraz, jakie sponsorzy celem przed tobą stawiają most, bo to się nie zawsze pokrywa no na pewno w tym wcale mnie na szczęście tutaj jakby się zgadzamy także być celem jest znowu być szybszym na następnym Dakarze jak to zrobić, żeby być szybszym to są te cele i tutaj jakby rozmawiamy negocjujemy i zastanawiamy się jak to zrobić no, jakby mniej jest dosyć proste to, bo po prostu jak najwięcej przejęć takich więcej będę jeździł tym będę szybszy więc, więc im więcej startów zaliczył różnych może jakiś w rajdach płaskich no to tak no dobrze to trzymamy kciuki mimo wszystko za pobicie odebranie tytułu najszybszego w liście i za jak najlepsze miejsce w Dakarze, chociaż mam nadzieję, że jeszcze się wcześniej spotkamy rajd Polski może on czy może rajd Polski na obszar zerówka jako otwierającą, żeby się prosto w woli jeździć te rajdy LOK jedno to trzymamy kciuki Jakub Przygoński kierowca siódmy w środy aż korci mnie 0607 . kierowca Dakaru kierowca Orlen teamu, bo państwo mętności dziękuję dziękuję Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: JESZCZE WIĘCEJ SPORTU

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast - bez reklam. Słuchaj wygodniej w naszej aplikacji mobilnej z pakietem "Aplikacja i WWW"

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA