REKLAMA

Czy BOR przechodzi kryzys "dobrej zmiany"? Rozmowa z płk. Leszkiem Baranem z Fundacji Byłych Funkcjonariuszy BOR

Magazyn Radia TOK FM
Data emisji:
2017-02-12 13:10
Prowadzący:
Czas trwania:
07:23 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
teraz przechodzimy do sprawy, która z pewnością rozpala wielkie emocje chodzi o piątkowe zdarzenie wypadek z udziałem szefowej rządu premier Beaty Szydło jest z nami płk Leszek Baran z fundacji byłych funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu dzień dobry dzień dobry ja bym chciał panie pułkowniku, żebyśmy odeszli od emocji politycznych, które przy tej sprawie wybrzmiewają i to nie dość mocno chciałbym, żebyśmy spróbowali wyjaśnić się naszym słuchaczom co wolno, czego Rozwiń » nie wolno funkcjonariuszom Biura Ochrony Rządu, którzy przewożą ochraniają transportują do VIP atak, bo to się w waszej terminologię tak też określa proszę powiedzieć co powinni wiedzieć użytkownicy inni użytkownicy drogi pojawia się też mnóstwo wątpliwości wobec zachowania kierowcy seicento miał ten wypadek spowodować co powinni wiedzieć, by uniknąć tego typu zdarzeń unika ludzi nadzwyczajnego każdy uczestnik drogi, w których widzę kolumnę lub też Bojan był uprzywilejowany odpowiednio oznakowany powinien się stosownie do tych uwag i zachować ich ustąpić drogi i możliwie jak jak i powrót po podwoić jak naj wygodniej przejechać pełny od tej kolumnie każdemu samochodowi, ale co czyni kolumnę bądź też samochód transportujący tzw. wikła pojazdem uprzywilejowanym bądź też kolumnę uprzywilejowaną to są sygnały tylko świetne tylko dźwiękowe czy też oba naraz jak inni uczestnicy drogi wini się zachować w takich sytuacjach oczywiście sygnały świetlne ich wskazują, że takich jak mała jedni, którzy je z wykorzystaniem pojazdu uprzywilejowanego, ale oczywiście te umożliwiały uprzywilejowanym będzie łączyć obydwu sygnału dźwiękowego i świetnego w jaki sposób czy jest jakaś procedura, która określa, kiedy funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu mogą uczynić z samochodu, którym się poruszają wraz z z pasażerem, a pojazd uprzywilejowany krótko mówiąc, kiedy nie mogą włączać sygnały dźwiękowe świetna, kiedy się spieszyć, kiedy mają nie dogodną sytuację na drodze czy też w każdej sytuacji ja uważam, że każdy przejaw przynajmniej 3 osób i najważniejszych lig prezydenta premiera ich i marszałka Sejmu powinien być gwarantem kolumny uprzywilejowanej oczywiście tak mi je my po tak jakby odbywają się na pokładzie, aby w pubach ogólna ogólnych, a nie prawa ruchu drogowego otyli o tym jak jest nie ja decyduję albo i ochrona odpowiedzialny za ochronę niekompletnego i 2 ma on do dyspozycji również liczba, której nadano okolicznościach albo żona albo takim trwałym nie w centrum dowodzenia Biura Ochrony Rządu i komunikacji i może również podejmować taką decyzję, o jaką rangę nadać dawnemu klubowi Arcus i zależności od sytuacji, jaką jaką, jaką ma ich konkretnym momencie, a co z pojazdami, które nie poruszają się w kolumnie tylko pojedynczo czy one też mogą w każdej chwili włączyć sygnały i pokonać odcinek niedogodne ze względu nie wiem na ścisk na drodze korek i t d . tak oczywiście nie wiemy co do tego odpowiednio nieuzbrojonego odpowiednie urządzenia i wody oficer ochrony, a samodzielnie lub porozumienia centrum kierowania może podjąć taką być jabłek aby, aby włączyć sygnały, a komu ten przywilej przysługuje pan mówił o tych najważniejszych osobach w państwie, które poruszają się w kolumnach 2 pojedynczym samochodem byłem świadkiem nie dalej jak w piątek na trasie Łódź Katowice jechał pojazd, który włączył sygnały potem z tego zrezygnował wjechał do rządu samochodowa, ale w sytuacji, kiedy było ciaśniej na drodze znów te sygnały włączyli pompę pasem bezpieczeństwa, a w dobie, jeżeli udawało Biuro Ochrony Rządu określa niech komu przysługuje ochrona Biura Ochrony Rządu pod pompą określone osoby wymienione w tej ustawie, jeżeli oficera ochrony i odpowiedzialnym za bezpieczeństwo danego VIP-a i podejmuje taką decyzję jak najbardziej może odrobić to, że teraz będzie ostatnie pytanie ile wiem, że to pewnie co co funkcjonariusz bądź też były funkcjonariusz to inna opinia mając dane dotyczące tej piątkowej sprawie wypadku z udziałem pani premier Beaty Szydło, jakie są pańskie wnioski o jedno i tą modą nie będą popularne dla moich kolegów z Biura Ochrony Rządu, którzy dzisiaj nie mam odbywają służbę, ale niestety moi koledzy bawili żaden sposób kierowca samochodu ochronnego nie powinien powoli bez względu na zachód jechali kolumnom uprzywilejowaną średnio o mnie jednak nie brakowało walki i momencie bez żadnych bezpłatnych, jakby tych badań nie powinien pozwolić jak biegać po temu samochodowi środek kolumny, czyli o tym, przypadku między samochód Google, a amoku, zamykając czy chce pan powiedzieć, że na samochody 3 powinny postępować w imię takich reguł, które pozwoliłyby odbić pojazdowi, który w, którym przewożony jest widno bezpiecznie umknąć nawet w trudnej sytuacji tak dokładnie tak, bo to nie płonie samochód główny powinien uczestniczyć w kolizji drogowej tylko samochód ten trzeci domykają i PL jego rola on sam on wam po to jest umiejscowione w ekonomii takiego badania po, czyli traktuje pan jako błąd funkcjonariuszy BOR, a była jakaś w tym wina kierowcy seicento nie ich wypadku mamy pewne jak informacje, które z różnych mediów napływają nie jest byłby od tamtej konkretnej sytuacji nie jest już roli potwierdzają informacje mówią po pełnym uprzywilejowaną tylko metod ich 1 i okrytej Bangkok jeśli nie po bokach takie doniesienia z rąk no bo wina kierowcy seicento jest, by nie ma innych po prostu na pomiar, których nigdy nie powinno dojść do takich sytuacji, że ten samochód może wjechać między 1, a drugi samochód lekko poruszają się kolumn dziękuję panu bardzo przykro musimy skończyć się płk Leszek Baran z fundacji byłych funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu był moim państwa gościem to jest weekendowy magazyn Radia TOK FM teraz informacja, a po nich wybierzemy się na niedzielny obiad porozmawiamy z Robertem Sową zresztą mamy książki Roberta sowy w proszę pisać na adres magazyn małpa to kropkę są rozmawiamy nie tylko o kulinariach o sprawie podsłuchów też oczywiście będzie Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: NIEDZIELNY MAGAZYN RADIA TOK FM - PRZEMYSŁAW IWAŃCZYK

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA