REKLAMA

Nowości Peugeota i Renault oraz czy koncern PSA przejmie Opla

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2017-02-22 19:40
Czas trwania:
12:42 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Sławek Paruszewski Jacek Balkan radio TOK FM nie kłaniam się pięknie zaczną z tego, że jesteśmy trochę podejrzani o innych, bo pod radiem stoi samochód, do którego kluczyki wyrwałem Sławkowi to może nawet nie owijają słomą mówiąc chodzi o ary to jest samochód wreszcie wersja, na którą czekaliśmy bardzo długo, bo prawie pół roku ponadto adres raz zostałem zaproszony jutrzejszego trud no dobra to powiemy tylko, Rozwiń » że z bardzo mocny bardzo oczekiwany przez nas to samochód włoski nie rzutuje igły są już byłem tak, że nie ma to właśnie pan to mnie, żeby zdradził, ale nie niedużo brakowało, by zdradził, ale ma markę możemy spokojnie bez Alfa Romeo Giulia najmocniejsza wersja 510 konną dlatego tak mają czekaliśmy no ale wieś dobra AJA wiesz co ja chyba teraz już tak myślę, że czekam teraz na wylocie, których patent na wzroście jest co do tego auta auto omawia filozofię, że PiS light and jutro państwu opowiem o tym jak się jeździ najnowszą nowelą mam nadzieję, że wyrok Giulia czy wiesz co przeszłam się trochę otwarło nie ma przy tym ten samochód jest na tydzień poza tym, więc wrażenia są będzie pewnie zadowolony z równowagi opony są, ale wysusza poziom przy odbiorze, że to jest ostatni, który już na tych oponach takich lokali sukcesu Słowaka to brzmi jak życzenie śmierci do życia EFSF, ale z uwagi na cyfrowe dla złowić tak powiedział tak, że kurczy, bo palenie nie no ktoś musiał być ostatni występ to znaczy, że bił swoją Muchę tygodniowy wzrost kursu ziemia nie może może nie rozbije miejmy nadzieję nic się stanie, ale nie bez przesady opony są zgodnie z przepisami tam nie ma bieżnika poniżej 1 miliard euro poniżej 2 Małek, ale słynie opony mają dość nowe prawie 10  000 komplet książek nie wiem jak to ktoś z naszych działań bądź tysięcy kilometr no bo to teren ten samochód ma 10  000 no jesteśmy podekscytowani, bo samochód czy możecie państwo mu stworzyć taką wiedzę na mocno nie jest także mogą teraz wzięliśmy dziś, ale jesteśmy cały czas podekscytowanie jeździliśmy nim już już mam parę dni już za 300 km przejechanych, a 1 rzeczy powiem naprawdę i ma sporo zalet ma sporo wad, ale naprawdę mało pali, a może, dlatego że my jeszcze ostrożniej jeździmy może dla już jest jak przysłowiowy wiatr oszuści mogą bardzo duży, ale nie idą palić lewymi lampa wiersz, ale między 1215, ale bardzo dobrego no właśnie no dobra, ale to jutro to jutro i jutro dzień testów, a dzisiaj proszę państwa taki dzień, w którym rzeczywiście przed tą warstwą jakoś trudno jest mi się zabrać, żeby coś ciekawego znaleźć, ale może ty masz od czego zacząć mamo, czego zacząć zacznijmy od rzeczy bardzo ważnej, a która mam nadzieję, że się nie uda nam w 2 dni temu pojawiła się taka informacja tak szczerze mówiąc czekałem zwlekałem aż ktoś to stanowczo dementuje ktoś wyjdzie i powie no co za bzdury znowu ci dziennikarze ktoś źle przetłumaczyła, ale ja podobnie aż o koncernem, a sam koncern Pesa, czyli to jest ta firma, która produkowała wyprodukowała i państwa peugeoty citroeny francuska, ale mimo to dobra w całkiem, a firma jest podobno zainteresowana przejęciem marki inne, której działa na Motor już za bardzo nie chce mieć w swoim portfolio nie dziwię się straty od zawsze prawie że, choć kropla w firmach wysuwać jest tak po pierwsze, słuchać Nantes przyszło przysłał takie informacje, a więc, że to identyczną rzeczy widziałem będąc za granicą oglądając telewizję i ten sam parowiec z Ghany, który dostałem to po prostu w telewizji międzynarodowe informacyjne był do niej nie są też wiadomo ja wiem to nikt się tym razem nie pomylił tutaj o Polsce jest marzeniem sprawdzono w ten sposób koncern General Motors to są takie szlachetne matki małemu marki jak Chevrolet, a w stanach Zjednoczonych co oni tam jeszcze mają Mai US Chevrolet to, czego oni się pozbyli, bo to będzie dłuższa ruszyli z linką do forda należy Saturn chyba należą do 3 lata, ale też służby nie ma im, aby stosik a, ale obok niej lasera japońskie spółki w stanie wymienić, ale tutaj musiałem, a mamy Jujka mamy cadillaca przede wszystkim Chevroleta, a przede wszystkim, a dzieje Rosji to są ciężarówki Holden opon vox po no trochę tego jest, ale malutką Allegro myje, ale malutką Zobacz co zrobić coś tak, aby co z tego masz w Europie opla i wahadło lobbować, bo każdy walczy z chorobą wycofał tu wiele lat temu z drugich to głównie, a głównie Chiny i trochę Ameryka Cadillac waży nie może nową sól to o ustroju nie, a nawet News, ale dotąd Holden nie jest to wielka Brytania co jeszcze niedawno było niedawno było tak w GM ideału to były też to chevrolety, które były w Europie niską marżę z samochodem były kamery były one Pontiac i były SA, aby za alarm tak dużo pali to fakt, że zostało sporo, ale było nie rozwiały nic do zboża ponad 2 × więcej ławek co Marka Eisnera Ks Roman Kraiński 0, który działa ma rama ma dużo właśnie poranna to przecież są to pikapy ciężarówki do norma fiata Alfy Romeo i t d. zadajemy w ramach tego koncernu to wszystko i ściągnął wolant znaczy przed wieloma powiedział Jacques, a jedno jest we włoszech ypsilon tylko ich uwadze, iż tylko we włoszech i wzrostu było bardzo dużo tych ma, jeżeli chodzi o forda Ford też zrobić porządek z z ze swoimi markami, dlatego że w tym momencie był Ford to Ford i Lincolnem, a nie ma już Daimlera jaguara Astona land rovera volvo to wszystko zostało poszkodowane w Diabły niewykluczone, że tak samo po sprzedawać w Diabły chce Ziobro Lotos ponadto mogą utracić dając sygnał nie, a miny amerykańscy inwestorzy koncernu za remont z każdego roku dokładają ileś tam tych milionów euro i dolarów do opla z 1 strony trochę żal, dlatego że Francuzi to popsują im to jakoś nie pasuje mi niemiecką markowe Francuzów ich rękach to już druga rzecz postrach, bo jednak MF reż maja w końcowych drzewa Motors w ramach offsetu za 16216 w ramach offsetu ta fabryka w Gliwicach tak prosperuje jak prosperuje, czyli prosperuje bardzo dobrze a aby było, gdyby to wszystko jakoś tak mogłem nie nie dociera też byłem zdziwiony, bo ta wiadomość jakoś tydzień temu właśnie z Janem od razu to był już zwolnienie jest jakaś byle jaka stacja właśnie to to to samo widziałem co potem dom słuchaczy przesłał mu zdjęcie tak ekranu telewizora nadwyżek tutaj mówimy czy mogę mówić o tym, już od kilku dni, więc no, ale rosła z peugeotem to zamkniemy ten temat peugeotem boja tylko przypomnę, że mówiliśmy o dużo o premierach dresach, bo w ubiegłym tygodniu co będzie UP rzutową obraz rzędu 208 nowy samochód, który kiedyś był liderem nowy 208 będzie w przyszłym roku nowa Platforma CMP najpierw będzie w miejskim SUV-ie DRS, ale Peugeot zrezygnuje całkowicie trzydrzwiowego nadwozia fajnie nie bardzo się to podoba, bo na eksportowe mocniejsze peugeoty trzydrzwiowe to było coś, ale mają być tylko pięciodrzwiowe czy teraz nie jest także istnieją są oferowane przy sztukach bez 5 drzwiami w tej chwili, więc to jest, a co będzie jeszcze z zarzutami będzie 2008 w zeszłym roku miał facelifting ale, ponieważ w Europie 6 dobrze sprzedaje w Polsce to tam jako tako po ósmy 2008 to taki jest crossover no to będzie jakaś po 32019 dopiero rano to będzie jakaś długa przerwa chciał powiedzieć rzeczywiście 2 lata i też to Platforma CMP ma być przestronniejszy nowe silniki oszczędniejsze być może rosła w 2008 będzie wersja gti Lotos w tym kierunku cieniem czy warto się wartości krocza zobaczą z kolei jeszcze tak już, zamykając rzeczywiście po raz drugi kolejne drzwi zamkniemy sztych Francuzów Zobacz ile rano miał ostatnio premier mnóstwo w ostatnich latach i teraz właściwie niewiele się z radną będzie działo, bo sól alaskan patrzy się na głaskanie skoncentrować test Nissan navara Mercedes klasy i sprawdza tylko zbiorowa chacie w tylnym zawieszeniem w izolatce 60 do 190 kolejną i będziemy piąta generacja clio też dopiero za 2 lata to właśnie niewielkie zmiany wystosują jest to, że mi się bardzo podoba miodu nie nie on się ciągle podoba to ten samochód z wyglądu, który się podoba i w środku na początku trochę układ kierowniczy skrzynia biegów nie za bardzo, ale to też co trójce nie do końca jest idealnie natomiast będzie nowa Platforma za 2 lata to samo co mówisz w nissanie druku drugiej generacji jeszcze w ramówce będzie trwała to gama Alpin 2017 roku, czyli Remo za bardzo już niema co po i pokazać nowego bardziej się skoncentruje Francuzi się koncentrują oczywiście to inna firma DSS na wielu nowych modelach i parzoną pszenicą po smyczy to jest to oznacza, że Francuzi teraz trochę będą buksować niewiele się będzie działo bo, bo tak dużo model się ostatnio pojawiło najdroższą ulicą w najbliższym czasie, choć nie ma bezterminowo, żeby aż tak ciasto sosnę trzeba odcinać kupony od dna od nowych modeli scedować na jeszcze tak, a propos tego do domniemanego tak na razie nim nikt chyba jeszcze niczego nie podpisał to na serię na oddanie marki Opole wraz z całą infrastrukturą Europejską należącą do koncernu General Motors na to wygląda, na jaką stanowi Pesa netto nie czytam takie analizy i rozbioru państwa n p . że to może być bardzo, że to może być bardzo zła wiadomość dla fiata, który w tym momencie ma w Europie niecałe 7 % rynku i dość słabo rośnie, ale mimo wszystko rośnie i tak naprawdę, gdyby Opal połączył się z peugeotem citroenem to aż w rękach 3 firm i szef koncernu volkswagena Pesa i ma remont sama długo ponad 54 % Europejskiego rynku, a świat byłby trochę osamotniony to znaczy, że nie miałoby Skin współpracować, bo wiadomo, że w Europie to na pewno no właśnie, ale inna sprawa i o tym, bo redaktorzy New York Timesa nie wiedzą, że ludzie z koncernu General Motors z fiatem współpracować już nigdy chcieć nie będą, bo to co im jak zrobił 10 lat temu podczas tego pamiętnego strategicznego Sojuszu tylko silniki Chłapowski były nerwy o planach o w fiatach było prawie nic z opla, bo obecność tam trochę Platformę podłogową trochę technologii było my no to od tych czasach Amerykanie bardzo chętnie, by zapomnieli i wątpię, żeby się z nas tutaj w Europie chętny który, a tym no naprawdę niezłym cwaniakiem teraz Fiat Chrysler Automobile, żeby tam rozwojowi załoga jeszcze tak spojrzałam, bo tutaj samochód, którym jeździliśmy po raz w tym roku będzie będziemy jeździć 5008, ale cóż model prezentowany w zeszłym roku to jest to co Peugeot owi może ciągnąć sprzedaż należy, iż zawisło, jeżeli zarząd albo wreszcie ostatnia dobra wiadomość, jeżeli zdążą na bok, bo teraz nie będzie co jest we wrześniu Frankfurt i co ciekawe we Frankfurcie mogłoby być premiera kolejnej generacji 500 ósemki, bo zobaczę co za tym, że wypłata patrzysz czy już szukam tak, żeby coś znaleźć się z nowych z nowych modeli, ale ale, jakby była, jakby było 500 ósemka już facelifting tylko druga generacja to było coś co by peugeotowi ciągną sprzedaż, bo 5008 to chyba nie będzie 3008 wydziałach pańska 3000 dziesiąty, który niedługo będzie mówić co powiedziałaś, dlaczego podobne do browaru w nocie wręcz rower czy land rovera to ładny samochód deszczowe trochę dziwnej roli niż jest Peugeot 5008 od ruchu po Wielkiej Brytanii naprawdę się o podoba mi się tak natomiast dziś, choć ma identyczne to ci od razu, ale na zewnątrz bardzo o miejsca na tylnej kanapie sporo takich błędów, które w suchy ląd i 5000 w junior musi on jest dużo w oczy jest większy w środku identyczną karę no dobrze to zakończymy dziś zapraszamy serdecznie jutro formą Giulia Quadrifoglio Verde najmocniejszy silnik 510 koni aż 9 fok szarych biturbo będzie chciał pojeździć zobaczymy jutro kłaniam się pięknie słowa gorzowskie, czego konsekwencją Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA