REKLAMA

Test: Hyundai Santa Fe/Grand Santa Fe

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2017-03-02 19:40
Czas trwania:
11:49 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan czwartek witamy państwa bardzo fachowo jeździmy dzisiaj i protestujemy, a samochód czy raczej samochody, które będą nam towarzyszyć mu coś bardzo popularnego w Polsce parę naście lat temu teraz trochę, jakby mniej ma, ale być może nadal to jest zjadliwe i wpadaj w zabawach i Grand Santa, a tak jest, czyli samochód dość drogich SUV-ów i bardzo drogi SUV i koreański ile te samochody Rozwiń » mają lat boja wiem, że ta trzecia generacja 2012 to jest trzecia generacja, a co z poprzednikami było kiedyś się podobało Santo w pani aż 10 lat temu ja miałem nawet o hyundaia Santa swe taki, iż wycieramy sprzedawałem land rovera i kupili ten samochód ode mnie leśnicy i zostawili mi w rozliczeniu takich grosza Dwight Bizeta hyundaia Santa w 2001 rok z 350  000 przebiegu to miało zdezelowane strasznie pośród licznych części natomiast parę dni po jeździłem trochę go po naprawie bałem się gdzieś tam ma tłumik to taka guma w głowę w układzie kierowniczym pamiętam ładny samochód ściągało 8 Liverpool przypomni im wolność sąd w ofercie Susan Sontag zawsze pewna, że sąd afera, która była większym pierwsza generacja woziłem samochodem 2 trend wzrostu 10 Konina Wasilkowa stoki po bardzo fajne auto potem pojawiła się druga generacja hyundaia sądowe i ona też przypadła nam do gustu, chociaż jeździliśmy nią tylko raz, bo 2 × niezbyt chyba wtedy chętnie ogląda się tą wersją dzielił tam był bardzo awaryjny silnik 22 i to zresztą teraz Desire to zaś interes tych sądowe widać one wyszły sceny i w porównaniu do swoich europejskich czy japońskich odpowiedników no są dość na niej właśnie przez to, że są bardzo awaryjny trzecia generacja 2012 rok to już jest nowa płyta podłogowa to była to wtedy filozofia ładnie tak ogłaszano ciągle Hyundai Fleet skończcie ten samochód taki obóz nowe niesie to podobało to dość chłodny to wciąż jest ładny samochód ja uważam, że składnik pojawił się konkurent szalony konkurent szalenie groźny szalenie niebezpieczne mający 470, nazywając się Skoda kodiaq kosztujące w wersji podstawowej od 90  000 jest możliwe to awans, ale w nogach, ale poczekaj Skoda kodiaq konkurenci znasz jakiś Skoda kodiaq Kia są radni nie, bo jak Skoda kodiaq no i Makowie z Omegi towarzysko z Monaco Lille ma długość Scott maks długości ile ma długość Skoda nie wiem 470 Nogal Marchionne Santos Pele 78 waży Skoda kodiaq Noto sprawdź, kto odważy dużo czy mało to może być wada albo zaleta komisarza NZ ile waży Hyundai 1800, ale to byto źle czy dobrze nie wiem no po prostu jest cięższy, ale to normalne, że jednak jest masywniejsza bojach pozioma tę samą długość błyszczą niczym nie świadczy o tym, już tak mówię no tak, ale wobec klienta kupuje hyundaia Santa fair, bo jest droższy o 40  000 jest masywniejsza to 40  000 za pomoc wróż płacy wszystkim bez sensu jest drogi samochód no Ford uroczystość koszmarnie droga jest masywny jak cholera złe czaszek jest Ford Germaz wnukowie no przecież to jest w świetle są do 3 piłkarzy wierzę, że pojawił się konkurent taki, że za ocenę mało, kto pójdzie kupić hyundaia są to falę nienawidzi go samochody na drogach właśnie w ale sławę i ja gram w Wiśle jest więcej powodów, dla których jest za bardzo luksusowe samochody grać tak, bo to co mieli żony ostatnio to był dwulitrowy turbodiesel o mocy 185 Monika załoga ma nową sześciostopniową skrzynią w wersji premium i w dodatku z dodatkowymi 2 miejscami w bazie ba miał napęd na obie osie nadal ma obie osie automatyczna sześciostopniowa skrzynia automat, a nie dwusprzęgłowa, ale w dwulitrowy diesel o bardzo wysokiej mocy 185 koni od zera do setki w 10 sekund właśnie bobu 150, kiedy w 20 albo dwoje 2200 no i powiem ci tak nie polubiliśmy się tak jak żeśmy się ostatnio udaje mi bardzo polubili odzieżowe mają unikniemy setnej 30 nowela doskonała elantra tak tak tak sam Cafe po pierwsze, głośna jest kilka fajnych rzeczy np. progi zasłonięte drzwiami nie ubrudzić sobie spodni przy wsiadaniu i wysiadanie, zwłaszcza przy takich wysokich samochodach jest to bardzo ważne doceniam w miarę wygodne fotele i docenia duży bagażnik prawie 3 setki litrów, bo w Grand Santa Fed przy 7 proc źle, ale mało ustawny nie doceniam nową znam z wózkiem dziecięcym to już nie ma co prawda takiego progu problemu jak walczyć w obiekcie, gdzie położnic nigdzie nie wchodzi właśnie z dzieckiem w foteliku natomiast powiedzmy, że sporo pali, żeby samochód pali wzdycha i jednocześnie nieoczywisty, ale ten dwulitrowy diesel 100 dni morza rozłożyć albo normalizować dzisiaj jest właśnie Mazowsze znów amantem jest potrafił być zaletą w połączeniu z automatem jest ten samochód wyjątkowo ospały wolno reagują z żyjącymi aż 8210 niemający tak naprawdę tego po tej pary cały czas dostępne tylko to jest cały czas brakuje ci pary jest głośno w środku ten samochód jest dużo gorzej wyciszony niż elantra kosztująca 2 × mniej fajnie, że są, jakby sporo bajerów, które dostają za niewielkie pieniądze, czyli o systemie albo wzorem fakt, że śluza bardzo łatwo obsługa eleganckie wg mnie ładnie ładnie zaprojektowane wnętrze to ma problemy bardzo bolesną Krosna pełni swoje za co jest cecha Koreańczyków teraz używaj tak to się zgadza zresztą też bardzo ładny samochód też na zewnątrz ogólnego patrz wyrok jest szybki globalny ma bądź bardzo ładne co tutaj jeszcze w samochód w 2012 roku i powiecie że, gdyby nie sprawdził tobym, ale się tego domyślić obchodzony jest jak nr 2000 dwunastego roku to znaczy układ kierowniczy nie jest doskonały Maz 0 można ją wyrazić na to, że taki dziwny, ale słucha moment bezwładności za dużo już nie chciał mówić o g Sound off, który jest większy jest jeszcze pewnie z 20  000 droższy 330, ale tam jest jeszcze gorszy w tym gronie są to w tym Grand Santa w odjeździe jak Kia Sorento sprzed kilku lat, czyli buja się udka i układ kierowniczy jest tak jak ty mówisz słabiutki nie są to w Lenovo to odpowiada to jest samochód drogi, ale nie jest nie nikt nie ma takich znaczących wad natomiast, dlaczego użyliśmy w ogóle ich w zeszłym w ubiegłym roku sąd w g sąd paser jak pojąć dlaczego, bo facelifting zaprezentowano auto faceliftingu jest w parku trzeba wziąć co się zmieniło po faceliftingu żywego braliśmy lekko zmodyfikowano pas przedni kształt świat dojazd będzie kształt świateł dojazdy dziennej i przeciwmgielne zderzak i zespolonych, ale to jak tu tak jak mówisz prawdopodobnie nic nie zmodyfikowano w zawieszeniu w układzie kierowniczym i to co było 4 lata temu co zostało Atu już teraz jest może nie wzięła, ale co wiesz co jak LG jeździ świetnie, a jak sądzę, iż uświetnia do Sorrento zeszłego roku bardzo dużo, ale Sorento to z takiego 2012, a więc pojechałem w 2012 LO taka oburzające sprzed 10 lat to nie aleję Beauty Zone euro 2011 roku Sorento liczył się nią właśnie nagrodę przepyszny natomiast w przypadku tego są OFE, a nie to, żebyśmy się tam jest jakimś żalem pożegnała się bez żalu pożegnali czy coś oraz nie jest nie ma w tym samochodzie, ale zbyt wielu tak, że należy jeść ryby uzasadniał to faktycznie bardzo wysoko, ale co to robi co tu robi różnice te 34 lata, bo mi się bardzo podobały pierwszy sąd w trzeciej generacji uważam, że ten samochód oprócz ceny to naprawdę ma dużo zalet Zobacz, jakie były fajne takie muskularne to wtedy mi się w Davos Super doszedł ten fortel, który jest chyba jeszcze droższe też jest jeszcze bardziej muskularne, ale iść spać i po no i o jednak ono jest trochę mniejszą Lander 460 trochę mniejsza o mandat no i tak Kolbiarz dobry konkurent, ale może od lat jeździ w dole nie ostudził ich adresie przestronne lepiej się prowadzi też łatwą obsługę wnętrza wież nas znowu nie przesadzajmy z tym hyundaiem Santa Fed fakt, że ostatnio mieliśmy parę audycji w grudniu w styczniu, że samochody były bardzo dobre i żeśmy mieli problem ze znalezieniem VAT wśród tych samochodów była m. in. Skoda kodiaq, ale był też m. in. Hyundai ioniq prawda Jacku natomiast co tu dużo mówić do chirurga g są tafle Hyundai Santa Fed to są samochody, które trochę się zestarzały po prostu te 34 lata niestety bez jakiś takich ingerencji w Lotto silnik 20185 jest dobry, ale wiesz co zaskakujące są, ale jak zachowuje słuchaj w Grand Santa w 2 i 2200 ton niewiele niewiele to lepiej jeździ, bo po prostu 15 koni w złych są nowością popatrzmy możesz mamy jeszcze cięższa prawie 1900 kg, ale 10 cm prawy dłuższy 470 osobach to Sorento, które z tym samym silnikiem 20185 konia ma z automatyczną skrzynią biegów i napędem 4 koła kosztuje 147  000 Boe dużo to niedużo, jeżeli po na ogół uświadomimy sobie, że zaraz mocno odizolowanym wolnych takiego samego, że za takie samo sam aferę trzeba zapłacić już sił mówi ja akurat znalezienie takiego samego studium do około 180  000 na pewno będzie droższe są nowe, a zobaczą Forte 20182 to już 80 parę tysięcy, ale zabaw o tym, mówi się jeszcze program sam towar, bo to jest model ma prawie 490 gorącą OFE to jest jeszcze większe są potocznie nie musi być taki duży to jest niepotrzebna ile kosztuje Grand Santa Fed to są jakieś już to już jest pod 200  000 chyba ten samochód kosztuje zobaczył masztem Sarah Vaughan Santos 250 nie, ale to najdroższe wersje Malagi, jakiego odgradza dawną granicą oferentów najtańszą 231 nie żart Baleno Donieck to nie żartuje jak obronię jeszcze trzeci, ale jako o 260 jako niszczeją co jest czym może się Grand Santa w obronie, ale względem, czego w ogóle w takim razie 7 w miarę wygodnych miejsc w duży samochód ma 490 nowie malej naprawdę grać tylko sąd OFE jeśli ktoś koniecznie chcemy chce mieć dużego SUV-a tak naprawdę to wiesz co brać z hyundaia Tucson ma to, bo to jest fantastyczny samochód Notus SA, który jest na rynku pod tą po to, ona FT w tej generacji 1,5 roku to 1 z lepszych samochodów w tej klasie, którym jeździsz zresztą chyba będzie mieć powtórkę stóp sama to w kwietniu czy w marcu tak coś takiego w marcu neonu to będziemy mam nadzieję, że humor mi się poprawi, bo to 1 z niewielu modeli hyundaia czeki Desk, z którym niestety w tej chwili nie po drodze Jerzego Waldorffa Grant na zasłonach 6 lat 1 rzeczą złącza błyskawicznie się ten samochód został założyli, choć właściwości jezdne na tle pozostałych rundach obozu sam koncern robi dobrą robotę, ale dopracowali całą resztę dodanie perfekcji, że naprawdę trudno się do czegokolwiek przyczepić, bo to co Very Live on stoi w miejscu zupełnie 5 lat i tak naprawdę wiesz zastanawiasz się, z którego wieku ten sam jeżdżą dwunastego czas jest dobrze, że słuchają nas kolej, więc mam nadzieję że, jaki zrobią modernizację trochę przede wszystkim układ kierowniczy no i zawieszenie w Grand Santa OFE do poprawki i tam powinien jakiś księgowy cennik zmienić, bo z takimi cenami to ta sprzedaż kilkadziesiąt sztuk rocznie gorzej nie zależy pewnie to prawie znalazł się też nie zależało, ale to był dobry samochód wg mnie teraz bardzo dobra dobro od początku zupełnie go nie próbował swoich Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy zapraszamy już Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA