REKLAMA

Targi motoryzacyjne w Genewie

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2017-03-06 19:40
Czas trwania:
14:56 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM jak ważna, że studio zmniejszyłoby cały czas coś się odbijam Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniam się pięknie Sławku witamy dzień dobry czynienie odłóż te karteczki tak dziś o względach Jacka to jest codzienny magazyn motoryzacyjny, ale my słuchacze, dla których twój głos odnoszę wrażenie jest dużo ważniejszy niż mój co mnie jakoś zupełnie nie dziwi, choć trochę martwi mnie bardzo Rozwiń » często zadają nam tobie chcieliby wiedzieć co myśli, że w niektórych sprawach co ty powiesz to w niej wciąż jest w połączeniu wyniosły aż o jaki samochód kupić, ale z tego co zauważyłem do ciebie kierują takie pytania filozoficzne war ci bardziej taki wiersz jak warzywa aktywnie związana z waloryzacją co nie myślę, że powinno ono takiego starcia żywe oczy parę lat no i marynarz Strzelno parędziesiąt słuchaj to w takim razie MON, ale powiem dziś takich tematach czasem łatwo się wybić, bo należy przesłać kurczy 13 lat pracujemy i nic z lecznic w Moto pierwsze pytanie takie w korespondencji jak się redaktor paru szewski odnosi do mylenia tej ustawy dotyczącej drze w wycinania i wiewiórki martwej, która została gdzieś podłożono na nerwach, gdy ta Wiewiórka martwa został podłożony rzeczywisty być może później, ale bardzo nie na nie po nie podoba mi się to, że drzewa padają natomiast jakiś tam drzewa zawsze były wycinane będą wycinane natomiast jak wizyta taką moc masakra piłą mechaniczną część uznano to serce mnie boli no bo jednak jestem człowiekiem wychowanym co prawda znana na Zielonej warszawianie na finale mimo wszystko do lasku Bielańskiego do Puszczy Kampinoskiej w dzieciństwie chodziłam często je teraz jeżdżą na rowerze wysłanie noty tak to przyśpieszenie mnie strasznie wkurza po prostu teraz wszyscy, którzy uważają, że już za chwilę zakażą w ogóle wycinania drzew po, że za każą to trzeba wyciąć wszystkie drzewa, który miał wyczyn za rok za 2, bo działka coś to teraz wytną, bo potem może być w ogóle niemożliwe jest takiego widział pewnie wywiady z szefami różnych firm, którzy mają 510 × więcej zamówień niż jeszcze rok temu w tym czasie, więc NATO uważany jest kompletne szaleństwo nad dobrem, a straty z kolei powiedzieć Niejestem aktywistą niejako od nich ja uważam, że powinniśmy zacząć od tych drzew, które rosną przy drogach no ale nie gra stażystki w realiach Ham wyczuł wszystkie, bo to była taka była także roboty przy, których są znicze i krzyża, a potem w wydziale nauk zaś, że taka faza wycinania drzew już była na Mazurach za dwa-trzy lata temu pamiętam dużo mówić o wydaleniu was 5 może tak, ale pamiętasz dowcipkować na część oczywiście, że należy wyciąć tutaj nie ma żadnych dyskusji, ale nie dała płuca, a później w nie w takim tempie drugie pytanie no czy uważasz, że powinniśmy tak, bo aż zaapelować do kierownictwa naszego Radia, żeby przeprosił policzmy przeprosić za redaktora Żakowskiego, który przepraszał za redaktora Wróbla nie dają im to spirala zorganizowany pod hasłem my, którzy jesteśmy kompletnie oderwani od tego wszystkiego zajmujemy się samochodami ci sami głupimi niepotrzebnymi niejedno weź weź generalnie nie chciałbym przede wszystkim, żeby ktoś tam ingerował w to co co my mówimy, a potem jeszcze jeszcze przepraszam czy komentowała chwalić, owszem, mogą nas chwalić trwonienie no na pewno nie to słaby, ale co to ja mogę za dziwne, że procesowe w ramach mojej audycji roboty za mnie, ale nie dla nich mieć tą drogą nie przepraszają za nikogo nie tłumaczymy czyichś słów o np. ktoś coś tam żelazna to redaktor Żakowski zwolnić 8 do umów mogłoby tak być, chociaż mam nadzieję, że do tego nie dojdzie, ale powiem ci szczerze, że generalnie to jeśli chodzi o tematy związane z motoryzacją to te drzewa to jak najbardziej dobrze to ja mam nadzieję, że wszyscy twoi fani obydwoje mogą się bardzo ZAZ usatysfakcjonowani tą inną okazjonalną zamierza omówić bieżące, bo Wołynia i a jeżeli ty nie doczytać na tych maili, które dochodzą nasze radiowe konto audycji goście konto NATO to raczej przypomina, że po odsyłam do odczytywania czasami reaguje na gwoździu, ale są zbyt trudne pytanie, ale bądź takie pytania bardzo cenimy w ogóle fajnie, że przychodzące maile krytyczne też czasami nas ktoś chwali rząd co zaś jak ważne jest, że już byka Martina natomiast natomiast powiem ci, że pytania takie jak nie ogarną pytania, jaki mam kupić są mocno wiało mam też działanie albo mam 50  000 to jest koniec Tytonia w przydałoby się bardzo proszę o jakich warunkach, że Kompania jeździł wcześniej aż, o ile garaży dla Izraela oraz zwierzęta no tak w krajach to fajnie, bo to jest cieszę się, że to się jak na morzu jeziorze w momencie, gdy masz dużą frajdę i dlatego ja tobie też przypominam o tym, że coś takiego jest, ale wiesz co tak jeszcze powiem ci z tego co wiem to ty do Genewy nie jest już tak bo gdy już odjechać to, żeby w tym czasie był w samochodzie i tak jest ich takie rzeczy ja jestem, ale w związku z tym pierwsza relacja taka podsumowująca kiedyś zrobię porządek, bo będę przez parę dni w tym tygodniu dotarł w Genewie, jakby ktoś szuka mnie w Warszawie to mnie przez parę dni nie macie w Radomiu nie ma będziesz, ale to będzie nagramy to wszak i w poniedziałek już takie pierwsze uporządkuje się w poniedziałek za tydzień to wszystko, bo to, że ja wrócę dwójkę stąd 1 sprawa, ale muszę sobie iść przez ten przyszły weekend uporządkować, a wolno wnosić wolno jeść wolno myśli no ale to, że wolejem to warto tak robić dziecku pamiętam, że były we Francji dłużej mówił, że tam strasznie się to jakoś wybijała rytm żonie siedzieli przy stole są 2 godziny zamiast zjeść do roboty jakiś albo w zjeść i zazdrość zapamiętała wina Andrzeja Szpilmana byłeś kiedyś Ania mieszka w zamieszkach no dobra teraz z tą Genewa uporządkujemy sprawę Genewa od jutra wtorek środa dni prasowe itp, czyli jutro pojutrze to są te dni, kiedy większość dziennikarzy będzie aktywnych część dziennikarzy zostaje dłużej do końca tygodnia, bo można mnożyć my mamy w mamy możliwość została nawet do dziewiętnastego targi w Genewie trwają do dziewiętnastego mamy po prostu akredytację taką, że możemy z tym zastanawiam się czy nie zostać po dwunastego być może do dziewiętnastego nie, ale co to jest tak nowojorską targi odbywające się co roku przeważnie na początku marca czasami w końcu lutego pierwsze targi, bo w 1905 roku dzisiaj, jeżeli ktoś chciał jechać sama przypominam 2 tygodnie jeszcze od czwartku można wchodzić za jedyne 16 Franciszku szwajcarskich co 4 zł 60 parę złotych, a jeżeli ktoś chce po szesnastej to ma 50 % zniżki tylko wtedy trochę krócej może być też więcej ludzi nie wiem po pracy także tak to wygląda niedrogo 60 parę złotych za takie targi proszę państwa lub z tych targów ogromnym wszystko jest pod dachem te hale są połączone, więc nawet, jeżeli pada deszcz to wszystko te hale są połączone można ją jak przejść na nogach plus jest jeszcze taki rząd w odróżnieniu od Paryża, który jest potwornie zatłoczony i Frankfurtu rywal zrzeszają one tak bardzo skierowane na motoryzację francuską i Frankfurtu, który bardzo skierowany na motoryzację niemiecką tak w Genewie pojawią się wszyscy i przewożą różne fajne rzeczy, o których będziemy państwu przez najbliższe 2 tygodnie myślę my opowiada 3 może trochę przejdźmy do tych samochodów co no ale po liczy też zauważyć, bo remontu taką listę wiem, że nie będziemy czytać listy kilkudziesięciu samochodów, ale czy zauważył, że będziesz chciał bym chciał nawet pozwolić tylko pustym nie będą walczyć z, ale zobaczyć można 1 rzecz chciałem zwrócić uwagę, bo też w tym tygodniu chciałam taką krótką informację przemycić związaną z tym, w jakich krajach i ile, jaki procent jest rejestrowanych samochodów z napędem na obie osie zaskoczyć być może, ale nie wiem, że są kraje, gdzie tej sprawie połowów w Top Szwajcar jest za wiele takich krajów nie tak, ale od 2, dlaczego tak na nawiązuje trochę na okrągło, dlatego że patrzę ile jest to SUV-ów crossoverów wśród tych światowych premier i tak patrzę, że nie wszystkie z nich będą miały napęd na obie osie nawet jak się nazywają crossover ami pozować mamy Alfa Romeo Stelvio będzie napęd na obie osie Mameda 7 Crossback będzie będzie albo nie będzie tego ja nie wiem mam nadzieję, że będzie będziemy to fajnie mamy mazda CX 5 będzie na 100 % mamy Mitsubishi ex i klipsy cross będzie na 100 % qashqai facelifting też opel crossland x będzie nie będzie nie wiemy kaptur po faceliftingu chyba nie rosną Things, czyli następca merivy może nie być ranić Rover Velar będzie wg mnie rajdy idę dalej normom SsangYong korando będzie pewnie subaru i stało pewnie będzie w volvo XC 60 na bank będzie nas sporo tych słów, a tych co masz takie coś konkretnym samochodzie zaczną takiego, które w zapowiadaliśmy wiele razy, który z niebieskimi my to sala kina, że państwa Alpine, a to 10 było kiedyś takie błaga francuska Marka najpierw dostarczająca samochody do sportu, a te samochodowe były produkowane w krótkich seriach bazowały na inne bazowały na marce Reno od pięćdziesiątego na piątego roku na tory no 510 czy Samokhin pod biało głównie trasy wyścigów i tę firmę założył były diler firma demo i 500 sztuk, a z tą dziesiątką z lat siedemdziesiątych rocznie w wyprodukowano i ja miałem kiedyś taki samochód, który się nazywał, a 310 sierpnia asysta 10 tego też dość sporo powstało tu masz w tym momencie nie pisano podejrzewam, że ładnych parę, a my, ale się z nim kiedyś dyskutowaliśmy o tym, ale czy aż 110 chyba więcej powstało to był taki model zdaje się bardziej popularne jeśli Trump w ogóle mówić można w przypadku Alpine popularność jakiś dłużej niż my też nie próbuję podejrzeć i dlatego powstało, bo aż 110 będzie się nazywał ten samochód, który w Genewie właśnie można jutro niczego zabrać go pokażą tutaj, bo 1 się bardzo nie podoba wiesz chyba to 310 się bardzo nie podoba uczony przypominał coś z czego to zupełnie przypominał, czyli forda swoją obecność takich jak taki kanciaste bardziej no nie dla mnie to niebyła ślicznotka, ale to rzecz gustu oczywiście słuchaj mam zdjęcia już się 7000 po 7000 rodzin ostudzi 6 powstało tych z lat siedemdziesiątych natomiast jeśli chodzi o, a 310 powstało i tak 2 pół nie ten z obu łącznie 12  011 pół 1000 egzemplarzy rocznie, a 300 dziesiątkę waszych, więc wracamy do tego samochodu, który na targach motoryzacyjnych w Genewie zostanie zademonstrowano ma ma to być konkurent takich aut jak Porsche mam w i Alfa, a naszym zgotowała jej, która ma 44 Sokół Pyrzyce oddano je w koleinach zapomniał, że coś tak maluchy silnik 175240 koni to samo co w najmocniejszej czuje słuchaj, a to dość ciekawa sprawa naszym wiemy, że tak nie będzie skrzyni manualnej w tym aucie walki walki nie będzie nowy układ, bo można się było tego spodziewać układ im tzw. multimedialne bardzo podobny do tego, który w samochodach rano zresztą bardzo dużo podzespołów m. in. łopatka pod kierownicą, a do obsługi Radia, a też z Reno łopatki przy kierownicy do zmiany biegów rozegrano w, czyli skrzynia tylko włącznie dwusprzęgłowa na tryb jazdy do przodu tyłu wybieramy przyciskiem, a ja stary most w ratach do uruchomienia silnika służy duży czerwony przycisk mamy też coś rodzę takie mamy to małe na kierownicę ogólnie projekt wnętrza jest dość spartański trochę jak Jaguar z lat dziewięćdziesiątych pobiec trochę mniej jest trochę nie tak wybił z wraz z równowagi jak patrzę na wnętrze spartańskie latem ten, kto ma ekran na co chcą wyglądać w jakimś no nie wiem niech będzie Hyundai nowej 30 Toyota C-HR, czego się spodziewasz nie spodziewał się, że będzie taki minimalizm jak w toyocie na szkodę coś na niższych cen miedzi na minimalizm każdy chce mieć Bluetootha no i myślisz kampanię MEN Hof man członek RAŚ, bo nie ma go w swoim telefonie, ale dziś prawie każdy kraj nie ma dla mnie to z zewnątrz bardzo w zajęciach bardzo ładny samochód pięknie nawiązujące do testu dziesiątki lat 703 w kolorach wcześniejszych czasów od dna niebieskie oczywiście przymiarki na zawsze, a w tym kolorze ale dlaczego nie, bo kiedyś nie było telewizorów kolorowych i transmisje z wyścigów pamiętasz pamiętał kim, a transmisję z wyścigów, które były pokazywane w telewizji czy też publiczność, która siedziała na jakość samochodu musiał rozróżniać głównie chodziło publiczność jeszcze w latach trzydziestych to wielkie międzynarodowe wyścigi w ciemno każdy kraj starał się nic się na auto w jakimś tam charakterystycznym kolorze nadwozia fiata w Romeo były czerwone było wiadomo jak to się dom trybunach kibice Łotysz, bo albo audi czy auto i cenione były srebrna tak samo mercedesy to srebrna strzała mówi Alvaro Rey Mont często są prezentowane na nich trudno dokładnie tak samo Ferrari ramówki czy raczej Alpine były niebieskie i t d . tak dalej natomiast Brytyjczycy mieliby też jest Dęblin i kolor zielony na tym kończymy nie może nie mogę się doczekać szczerze mówiąc z tej Alpine nie mamy się do informacji na temat czynników, chociaż podejrzewam, że będzie to prawdopodobnie będzie to silnik 18 turbo od 250 do 300 koniec Radosław i 4 sekundy wolniej to żeby, a co jest naszym turniejem w gazie to się okaże to jedno 6 turbo o to już prędzej no właśnie słowo Boże Jacek Baka bardzo dziękuję bardzo co mogli wziąć, a mogli wziąć myślę, że nie Pisz listy starych Ford zjechał z wielu nie zastrzeż żartuję oczywiście, ale 11 turbo to się najczęściej kojarzy ze strefy na 18 konkursów na jeszcze z mercedesa no no ale też wszyscy Alfy 175, ale dobre, a co w tym tygodniu genem oczywiście całość oraz o najnowszym lexusie IS po faceliftingu, a w czwartek kolejny samochód, który nam niestety dla tych dzieci bo, gdybyśmy ją testowali przed końcem roku albo jakieś stłuczki nie dostaliśmy to być może brałaby udział w naszym konkursie roku weszła na do pierwszej dziesiątki, bo to bardzo fajny samochód, a więcej o nim w czwartek Kinga, a za chwilę informacje Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu, wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA