REKLAMA

Poznań, na niektórych skrzyżowaniach, wyłącza sygnalizację świetlną (powtórka z 4.03.2017)

Skołowani
Data emisji:
2017-04-29 09:00
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
11:54 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
im dobre Krzysztof Woźniak przed mikrofonem audycję skołowani dziś proszę państwa da 2 tematy pierwszy i takich najważniejszych, o którym będziemy rozmawiać co prawda po dziewiątej 20, ale niezwykle istotne to 2 rozporządzenia nowe są szykowane w ministerstwie infrastruktury pierwsze ministra infrastruktury w sprawie kontroli ośrodków szkolenia kierowców drugie rozporządzenie w sprawie kontroli wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego pierwsze ośrodki szkolenia kierowców Rozwiń » nauczają kandydatów na kierowców wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego egzaminujący tych kandydatów także to bardzo ważna sprawa, żeby takie instytucje były kontrolowane jak one są kontrolowane jak będą kontrolowane o tym, po dziewiątej 20 także proszę słuchać ale zanim to tu teraz przeniesiemy się do Poznania, bo w Poznaniu na niektórych skrzyżowaniach wyłączana jest sygnalizacja świetlna ze mną przez telefon Tadeusz nawala nie zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu zarządu dróg miejskich w Poznaniu dzień dobry panie dyrektorze Mumio grupa rodzin tych o panie dyrektorze co to za diabelski pomysł, żeby włączać wyłączać sygnalizację świetlną w Poznaniu na niektórych skrzyżowaniach umówili się od 1 , 5 roku działki odwołali, ale sytuacje, w których okazuje się, że w połączeniu bułgarskich złotych poprawia nie tylko warunki księgowości przy skrzyżowaniu korzystaliby królowania w domu przy wyższych od roku o ruchu drogowego jak i Kołobrzegu po łuku kołowego, ale również uczestników, którzy korzystają z komunikacji zbiorowej o pewien, że jest tak naprawdę ci bogaci i łatwe, bo układ ABS w ich domu przed upływem lat i światłami Łukasz Cichy płacz i okazało się, że nawet o wałach wytyczono pas ruchu drogowego również tylko nie ucierpiała, abym się z głównych skrzyżowaniach poprawiło od czego się zaczęło, które to pierwsze skrzyżowanie pamięta pan ma to głównie z 2015 roku chyba się zaczęło tak to było na próbę tak zobaczymy co będzie chyba to było związane z remontami każdy liczy się pierwsze skrzyżowanie z żałobą przyszliśmy ma też chyba dziesiąty Wrocław Jakub obu skrzyżowaniach alei Marcinkowskiego PL wolności chcieliśmy przygotować to będzie wyglądało tak powinni przede wszystkim obawialiśmy się tak naprawdę miło obniżenia bezpieczeństwa ruchu drogowego ma spełniać odczytało połączyliśmy technologię światłowodową okazało się, że nie tylko poprawiła się przyjezdni Łukasz Czapla przejazdu przez ukrzyżowanie poprawiły się w niektórych sytuacjach nawet dwukrotnie w najgorszym przypadku to, bo napoju czy YouTube com PL lotników epilog to przywilej samochody wszelkiej zaczęli przechodzić piesi, ponieważ musieli czekać szło mu udzielony po przechodziła a gdy okazuje się, że kierowcy jednak w sytuacji, kiedy nie ma, bo wiele świetnych zatrzymują się szanują uczestników ruchu drogowego, a właściwie na samym początku, czyli badań wynikało, że przed pierwszą bramkę, by był to wynikało z czegoś innego wynikało z tego, że zostały na początku, bo miałam głowę w połączeniu z głowy i świerku albo pakowane rozkłady jazdy tramwajów i monet, pomimo iż mogły żyć umierać z przystanku w Empiku nie wyjeżdżały nieważne, skąd miałby on panował w mieście oczekiwać, że okazało się, iż maleńki Obamy w ankietowych, które potem przeprowadziliśmy również, że wśród pół wieku, a dla ruchu drogowego w nowo powołani po po co było zabawą blokujemy ruchu Michał lubi po upadku związku, ale okazało się, że tak naprawdę ścisłych pękła jak w rundzie prędkości ruchu i w Operze generalnie nie powinno być zbyt duże mają nowe światła tylko nie odnosi się o ruchu drogowego, ale wiem w branży utrudnia przebijanie piłki i uwalnia od urzędników, czego my naprawdę objęliśmy hobby efektów podobne wyłącznie dla innych skrzyżowaniach w mieście panie dyrektorze powiedział pan, że ankietowe badania była czy był tam podział właśnie na tę grupę kierowcy samochodów piesi rowerzyści bardzo mnie ciekawi jak dana grupa podchodziła do tej sprawy może to jest błędne założenie po prostu wszyscy byli zadowoleni niezależnie czy się przemieszczają jak się przemieszczają uroczyście badania, bo czułem żadnego wpływu ich krajom, których w technologii upraw i momencie, bo obawiano tak naprawdę badania wolnościowego, które klonowanie, którego księgowania dotyczyły umów o jednoznaczne, ale jeśli chodzi o grupę kierowców kierowcy byli bardziej podobały mi tak mogłaby być musi oczekiwać po mojej mamy Pelikana 8 przepustowość szybkość przewijania przy skrzyżowaniu generalnie rok od 2 LO w dowolnym tutaj kierowców w ogóle jeśli gorzkich chwil obchodom i łamie dookoła góry chodnik dookoła przechodzą setki gałki dla pieszych muszą oczekiwać witaminowych obchodom po kilkanaście sekund od ich opiekunka w wyroku karnym było, kiedy wprowadzi zmiany w rozkładach jazdy rower i wyszło właśnie kopali upoważniła go tylko motorniczą od osoby fizyczne mogły się chodnik po pełnych niepokoju płk Eljero el naprawdę tylko w 1 przypadku w badaniu ankietowym doszło, że mieszkają ich do Chomikuj PL w siłę nośną nad światłem, bo normalnie, by po okolicy już w małej liczby pochwał lepiej zostawić LO wynikało z tego, że pomogą ich duże natężenie ruchu pieszego i samochodowego, ponieważ w okolicy mógłby się ono wymiar po remisie z malutkim pokoju i przywrócono tam sygnalizacja takich danych na niej sztucznej nerki miała szkoła przygotowała wnioski o wymiar w Poznaniu w tej chwili w wielu miejscach dołączamy pewnej nocy światło oczywiście UE najczęściej połączenie wprowadzenie w PRL tempo 30 LOK stref ograniczonej prędkości formułę sięgnęli po można przypłacić Łukasz kilku kilometrów na godzinę, a wszystkie skrzyżowania, do których się bowiem do konstruowania umów o równorzędnym oznacza, że będą główną siłą usiłował pojemności uprawnych WPR powoduje, że kierowcy bardzo mu ponownie zajął Łukasz musiał się zorientować się utkwiła w opinii prawnych stron nie pojawia nie ma kierunku pierwszeństwo po, których można spędzić wszelkich przełamać złą wolą panie dyrektorze to zapytam, bo to jest bardzo ciekawe pamiętam jak m. in . Gdańsk wprowadzał swoje strefy w tym tempo 30 tam jest bardzo dużo tych stref w Warszawie również próbowano wprowadzić takie strefy kiedyś kiedyś ne na 1 dzielnicy i tam niestety radni tej dzielnicy nie zgodzili się, ponieważ bali się, że to ne zastopuje całkowicie ruch sparaliżuje ten ruch nie będzie będą przejezdne te ulice, gdzie są, w które są w tej strefy tempo 30 to jak przekonywali iście poznaniaków, że jednak to strefa tempo 30 nie sparaliżuje tego ruchu, bo to dziwne, że w innych klubach inna mentalność mieszkańców Kielc bardzo wielu mieszkańców tak naprawdę było przykładamy do tego, że kontener 2 BM w klubie po uspokoić, bo radni ukojenie bólu umorzono potem myślą o rewitalizacji i byłemu mieli albo od tej pory na żebrach momentem w życiu uspokojeniem ruchu i Filharmonii Lu Wr Pa oczywiście jeśli warunki ruchu w centrum miasta ułożyliśmy go też, że głową wprowadziłoby politykę wpłyną polityką chociażby parkingową wypadek samochodami można było parkować na chodnikach składały się wzdłuż po wprowadzeniu stref tempo 30 Anna Maria Ulicka także w pasie szerokości chodnik, by mieszanką ziół też, by takie wrażenie kierowcom, że musiałem jechać zbyt szybko, a dzięki temu uwalniamy przestrzeń dla innych w pełnym samochodów byli po kompot pełne roboty podejmował chodniki zgłosił się automatycznie ma je z głodu i promowaniem przez 3 goli dla pieszych a gdyby chodniki do tej pory był przez samochody nagle pojawiły się ławeczki pojemność Jeleń, a w kolejnych zawodach balonowych mogą sobie wyjść na zewnątrz stolikami to wszystko powoduje po, że tak naprawdę małymi kroczkami, ale to wszystko płaciła powoli prace nad głową do życia, a mogło wywołać może ubiegać, bo obie firmy płacą, kiedy tylko usiąść na zewnątrz ani środków oraz ich ale, żeby kolejni niech ten komfort i 1 nie na zewnątrz też musi się ułożyć ich nie możemy ich przy samochodzie tak, żeby karpie olejki i Europa wam dziękuję panie dyrektorze straszne rzeczy pan mówi naprawdę do niej, gdy w otwieramy miasto dla ludzi te restauracje wychodzą robią ogródki, kiedy jest ciepło, ale jak to nie będzie można dojechać samochodem zaparkować blisko tej restauracji przez to też kolejny problem, mówi że państwo oczywiście jest oczywiście śmieje gram głową, ale algi, ale oczywiście, że oba banki tak naprawdę to jest chyba największy wkład pracy kierowców, by na początku warzywne nomenklaturą umawiał się, że płaci mu tylko, dlatego że będzie można dojechać, bo ja wolę można dojechać walk i oczywiście Lollipops ambitnych popowych trochę mniej, ale jednocześnie prowadzimy politykę preferencji dla komunikacji zbiorowej staram się po mieście poprowadzić panowania WB klasie, bo taki sposób żonglowanie Fijałek i jako pierwsze grzyby bardziej opłacało się w przygotowaniu do samochodu, by dzięki temu tramwaje od woli w mieście osób przyjedzie, bo jak i szybciej od komuchów i średnio jedno i 3 osoby, bo idą jak odnieść ogólną daje domyślenia, że musiałam ją objechać dookoła, bo jak Why MR Gilbert samochodem po mieście będę miał kłopot, bo parkowanie Clement Simon strefa płatnego parkowania błyszczał dopłacić, ale jednocześnie powstają również o woli walki z parkingu park and Ride, czyli oczko w derbach Radomia ominą takim parkingu tam samochód 10 do kurnika w zbiorowej umiejętnego takich parkingi zastawione samochodami, bo to płacimy my będziemy mogli bezpłatnie go w domu, aby jechać, czyli panie dyrektorze 1 słowem uda się da się wprowadzać strefę tempo zresztą, które są bezpieczniejsze oczywiście zdecydowanie tak musisz oglądać tak naprawdę bardzo szeroką politykom pewnie kilka bądź w pechowym powszechnych jak najbardziej, ale wystrzelał okulistyka utwór o bardzo dziękuję Tadeusz nawala nie zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu zarządu dróg miejskich w Poznaniu proszę państwa da się da się wprowadzać strefę tempo 30, na których można wyłączać sygnalizacji jest bezpieczniej można przewracać tzw. ludziom miasto czy np. chociażby otwierać ogródki za kilka minut informacje Radia TOK FM, a po nich rozporządzeniach dotyczących kontroli wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego i na ośrodków szkolenia kierowców Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: SKOŁOWANI

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA