REKLAMA

Krzysztof Tyniec: "W sztuce nie ma miejsca na kompromis i demokrację."

Cudowne Lata
Data emisji:
2017-06-10 15:00
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
27:40 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
cudowne lata Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwo zaproszono kolejny cykl w naszym sobotnim magazynie Radia TOK FM pan Krzysztof Tyniec jest moim państwa gościem dzień dobry moje uszanowanie witam pana witam pana ani państwa panie Krzysztofie w jaki sposób dobrze pan przedstawić z kompaktowymi wspomnę konferansjerem jest pan człowiekiem estrady czy też jest jakaś definicja, którą potrafi pan się zawrzeć dywany myślę, że wszystko się to co pan powiedział kryje pod 2 Rozwiń » słowami Krzysiek nie jest już my chcemy, żeby o tym, mówić, ale skoro pan wymienił ja bardzo lubię, że tak kupują kolorową pracę, czyli szeroką paletę bar w lubię różnorodność w mojej pracy, czyli bez pracy jak i w telewizji na scenie estradzie i w Anglii w radiu i od czasu do czasu bardzo lubię spotkać się grać, żeby pogłębiać toi owo tak jak n p . dzisiaj mam taką sposobność, by z panem o tym i owym rozmach, a w tej roli czuje się pan najlepiej, bo to pewnie jest jednak uwagę hierarchia, której podlega jej pańska działalność w wannie wyróżnionego oczywiście ja pracuję w teatrze od wielu wielu lat jak w osiemdziesiątym pierwszym roku skończyłem szkołę to właściwie jestem cały czas etatowym aktorem teatru się zmieniały się od 81007 . roku w trybie w samorządach w razie potrzeby dem teatru Ateneum w Warszawie i choć jest chyba moje główne zajęcie praca w teatrze współpracuje z wieloma innymi teatrami w Warszawie i prywatnymi ośrodkami miejskimi i bardzo to lubię, ale wybiera pan tym samym najtrudniejszą ze sztuk sztuka sceniczna jest mówią ci, którzy przeszli na tę drugą stronę, a film może robić to to była znakomita szkoła natomiast trwanie w tym cyklu niepewności, a co za tym idzie też tak tremy, która bywa paraliżująco jest nie do zniesienia przez to wiele lat tak niektórzy mówią, a itd, a nie ma z tym problemu pan lubi adrenalinę nie nie Diners Club od pewnego razu nie bez problemu z panem, że tak rodzaj adrenaliny jakość i ilość adrenaliny zależy od stanu przygotowania do roli do przedstawienia, jeżeli wszystko wszystkie warunki zostają spełnione w czasie to zaś, że jeżeli przed premierą wszyscy wszystko wiedzą i wiedzą jak do tej, że tak powiem procent adrenaliny jest dosyć niski gorzej, a my jak coś jest dopięte, że tak powiem na ostatni guzik wtedy ten procent Aberdeen adrenaliny nazywa złem, bo jesteśmy tylko ludźmi, bo technika też bywa zawodna jasnego znaczenia mogę pozwolić nie pozwalam sobie tak samo jak pan jak uważam, że w teatrze wujek w sztuce niż funkcjonuje takie pojęcia kompromis, który funkcjonuje w życiu i funkcjonuje w polityce, czyli życiu szeroko pojętym w teatrze w bok w sztuce nie ma miejsca na kompromis tak samo jak nie ma miejsca w sztuce, na który może niektórzy będą zaskoczeni tym co powiem na demokrację że, żeby porównała, żeby to wyobraża pan sobie już taką sytuację, że w teatrze ustawia się kolejka aktorów i Darek mówi, a pan wczoraj pan w zeszłym sezonie grał główną rolę no to teraz już pan nie może, bo musi ktoś inny może być każdy zagrał główną rolę tak nie jest w teatrze, ale tez dodatkowe w takim razie ciśnienie, które wiąże się z atmosferą rywalizacji, ale zawsze tak było zawsze tak było szczucie wiernych nie tylko, jeżeli mówimy o aktorstwie, jeżeli mówimy n p . w muzyce prawda, jeżeli mamy ten, choć mamy przecież w muzyce ścigamy się, że są zespoły, które dręczą każdy chce mieć swój przebój prawda w Kazachstanie swój przebój każdy chce być na antenie każdy chce, żeby go granej, żeby go słuchano jest rywalizacja, ale one w słup w pojęciu rywalizacji nie ma nic złego, jeżeli dodamy nowe dla niej słowo zdrowa rywalizacja żyli pozbawione jest zawiści, bo z zazdrości wyartykułowane jest bardzo dobra a jakie panu zazdroszczę, że pan to tak zrobił też bym chciał z bardzo pozytywne bardzo wzmacniającym zamiast zawiść jest czymś paskudnym brzydkim i złem w jaki sposób przepracowuje pan swoje role mówi pan o tym, perfekcyjnym przygotowaniu, który zmniejsza to on to poczucie stresu negatywnego, a ja poświęcam temu bardzo dużo czasu i staram się one, a powiem tak, ale powtórzę się takim takim truizmem się wspomogą także rolę trzeba znać jak pacierz Airbus już właściwie na scenie nie może myśleć o tekście w jest pewna różnica pomiędzy dobrem dialogi nazwą dialogiem złe dialog polega na tym, kiedy delegując aktorzy myślą o tym co mają powiedzieć, a nie słuchają tego co mówi ich partner w tekst trzeba tak znaczy to, żeby nie myśleć o swoim tekście, czyli słuchacz partnera wówczas mamy dobry dialog z Sędzisz ów wielka sceniczna, ale jeśli małe, ale ta rola przecież przeplatają nie ma także jest przedstawienie, które się kończy idzie w zapomnienie to tanie wracacie teatry wracają do ropy oraz w repertuarze właśnie do przedstawień, które miały miejsce już wcześniej na nowo trzeba odtwarzać ten proces, ale nie pozostaje pozostaje w pamięci tekst zostaje w pamięci Jara bajtów mała pańska głowa nie wiem wiem, że my też pojemność, ale dosyć spora chyba niedługo odegrał przedstawienie, którego nie grałem rok czasu i dróżnik byli i drzewami jak wejdę na scenę i zagram sytuacja i okoliczności w inny bardzo pomagają w przypominaniu sobie tekstu nie ja mam także, jeżeli się czegoś nauczę dotowanie została w jaki sposób przenosi pan te umiejętności gry na scenie do życia do życia codziennego, skąd w ogóle być może nawet nieświadomie robi, ale życia, a reżyserzy są dialogi jak pan nie wiem z ekspedientek, ale nie wiem jak Ania bardzo ambitny rozgranicza przywiązuje wagę do formy nie tylko do treści np. to jakiś znajomy wyżej formach treści jest równie ważne, aby także z najważniejszych w sztuce moim zdaniem to co nie ja wymyśliłem ja powtarzam mądrych ludziach pamiętam powiedział to mój dyrektor teatru Ateneum Janusz Warmiński bardzo mądrą i cenną rzecz takie motto dla aktora, że jest bardzo cienka granica pomiędzy sztuką i efekciarstwo i trzeba wiedzieć, kiedy się też dochodzi do granic i trzeba bardzo uważać, żeby jej nie przekracza aktor musi być efektowny efektowny w treści, a ja tam, kiedy zaczyna się walka o efekciarstwo zaczyna się wtedy, kiedy aktor chciałby się bardzo przypodobać publiczności artysta ruchu są, za którą przecież trzeba walczyć na każdy ma tyle pan, że ich zdrowia właściwe słowo trzeba walczyć trzeba walczyć o Sullivan trzeba powściągnąć, a tego mustanga, na którym się galopuje, żeby nas nie poniósł prawda niech nas poniesie zapominamy o partnerze i robimy wszystko się przypodobać publiczności i to wtedy nie słucha go efekciarstwo zdarzyło się panu mamie i się nie zależy, jaką ma pan metodę, by to okiełznać, ale ja myślę, że dyscyplina świadomość, że pan zrobią świadomość maluje czasami wie pan w ramach dyscypliny szwagrem zawodowej rezygnuje z pewnych rzeczy na scenie, które się ludziom podobały szukam czegoś innego, żeby nie powielać tzw . pan, a szkodą, jaką jest taki wtedy i wtedy się wszystkim podoba spróbuj to powiedzieć inaczej, a moim zdaniem to wzbogaca mnie zawodowo w reaktorach, ale wie pan do czego się przyczynia przyczynia się bardzo do tego, że sztuka nie jest odtwarzana Jerzy Rabeszko gramy kolacja dla głupca proszę mi wierzyć gramy teraz 900 piąte przedstawień zagraliśmy wczoraj 9 lat gram to 16 lat niektórzy pytają jak to możliwe jak to możliwe, że tak, że to nie nudzi dlatego, że to nie nudzi za każdym razem na scenie coś tworzymy pozwalamy sobie na to to znaczy no, uchwalając własnej intuicji inteligencji, żeby to, o czym powiedziałem wcześniej nie popaść w efekciarstwo, a bardzo pilnujemy tego, żeby to nie było, żeby efekciarstwo w tym przedstawienie było może dlatego gramy to przez 16 lat i publiczność zaszczyt dla nas w pełni mówię tutaj o widowni swoją obecnością dużo czasu potrzebował pan by wykuć Krzysztofa Tyńca takim, jakim on w tej chwili jest w AM, że prace nie ukończył Marcinka prezes nieukończone reklam to jest smutna rzeczywistość, jeżeli twórca czy aktor stwierdził, że właściwie wszystko już wie wszystko umie już wyżej wyrzeźbił siebie od początku do końca no i co dalej powtarzanie zostaje nam powtarzanie za nieogrzewane myślę, że prawdziwy twórca mówimy o o sztuce bardzo szeroko pojętej nigdy nie ma tego etapu końcowego panu panie Krzysztofie przy mnogości doświadczeń scenicznych mam namyśli zlotych rzecz absolutnie wszystko tak jak on zajmował unika pan i to chyba jest dobre dla zawodu aktora tego zaszufladkowania od nie wołają za panem jak za Krzysztofem Stroiń ski Leszek w serialu daleko od szosy jak za Januszem Gajosem niegdyś Janek w udzielanych mówi pan o bardzo dobrych aktorach no może tak Hinc owi nie zdarzyło, ale być może, jakby grał w jakimś serialu główną rolę prac nad morzem wołali, zanim nie jeździ sekty Robert czy ktoś nie widzę w tym nic złego oczywiście jest to pewne obciążenie basie gra Janosika albo kap. Klossa no to potem czasami rywale to głos z losem aktor wyszedł na scenę Szekspira na publiczne, a w inny z widowni rozległ się przed śląskim z bliska, a EFSF, ale można to przeskoczyć pan Janusz Gajos jest przykładem aktora który, jakby przeszedł tę barierę prawda Janka tureckiego z kabareciku to może to kwestia ekspozycji, bo teraz Azja znakomitych aktorów tak, ale wracamy teraz do cudownych lat niegdyś podaż była naprawdę niewielka właściwie nie było odbiorcy, który nie miałoby opanowanego kanonu telewizyjnego teatralnego wszyscy wszystko oglądali, bo nie było alternatywy 2 programy prawda nie było też tylu rozgłośni radiowych, ale wie pan wspominam tamte czasy to nie obejmie bym mówił, że dzień dzisiejsze czasy dzisiejsze są gorsze są inne, ale no cóż świat pędzi my będziemy prawda ten etap prędkość pracy i prędkość życia jest się bardzo zwiększyła, ale to nie upoważnia nas, by coś robić byle jak i września tak wyrażę na chybcika, jeżeli coś takiego wydarza to niema nic wspólnego z usługą w 2 zlote za chwilkę wracamy do naszej rozmowy są cudowne lata moim państwo gościem jest Krzysztof Tyniec jest nasz sobotni magazyn Radia TOK FM informacja o 5 grup w drugiej cudowne lata Przemysław Iwańczyk kłania się państwo zaproszono na kolejną część rozmowy z Krzysztofem tańcem aktorem radiowcem Domingo owce człowiek nie ma strat już ustalić Faktowi, że on ma dziś szanowany witam witam państwa i zdobywam tańczyć, ale bardzo lubię tańczyć bardzo lubię tańczyć van Alden dość specyficznie lubię tańczyć bardzo dobrej muzyki nie do muzyki przypadkowy Lubiewa aż takiej muzyki, która porusza moje serce mój umysł i moją duszę i lubię tańczyć z kobietą, która dobrze tańczy, a czy dba o własne ciało w związku z tym, że mój pan tańczyć czy czy lubi pan tańczyć właśnie dlatego, że ma pan takie ciało g stanąć do walki, a kiedyś przyjrzałem się słowu ciut prawda 3 litery c i ukłon takie swoje własne tak swoją interpretację, że to jest ciało umysł i dusza tak rozwinęła, więc staram się dbać i o c i o UE i OMD patrząc na pana no bo oto cele w 2, których widać nie dociera do sezonu są aktorzy, którzy nie wymaże Grabowski nigdy w tańcu nie będzie pewnie perfekcyjnie wygląda tak sól w nowych Alana Deana Nowa Zelandia guma ma inne ma inne cechy na ile jest to dla pana ważny wyglądałaby Pański zakres zajęć w związku z tym z kulturą fizyczną o jak ja wam, że ziemia należy do tych ludzi, ale nie wiem czy pana zaskoczyć nie, którzy mogliby nie jest to zaczyna mnie jak jedzenie nie sprawia wielkiej radości nie jestem smakoszem rozkosze podniebienia de facto dla mnie nie istnieją jajem, bo tak trzeba na nowo trzeba funkcjonować liczy, że w Światowidzie pan brat ma swój taki prywatny hedonizmu, w czym pan znajduje Brzyski jedzenie jest w taką pierwszą rzeczą ktoś rzuca nam się dywan i w innych mój hedonizm moja radość moja przyjemność z życia tak naprawdę chyba polega na wolniejsze niż gniew niech zastanowi polega tak na utrzymywaniu się w dobrej kondycji, a na spotykanie ciekawych ludzi, którzy mnie wzbogacają de nie na śniadaniu nie miała, gdzie indziej rekolekcji RAF i bardzo często zapominamy o jedzeniu wywar gatunkami rodzina wspomina jak już dziś jest przypominać jałmużny, a przedwczoraj brat Marcin ma coś tam trzeba zjeść na nie przeszkadza mi to że, że zapominam o orężem w po rozmowie jak inni w jakiejkolwiek przestrzeni, by się na nią odbywała próbuje pan ją analizować mogły kontaktować z każdą z nich jak swego rodzaju lekcję coś z czego można czerpać wyciągnąć, owszem, tak, owszem, Calderón zastanawiam się na ramieniu ktoś mi kiedyś zadał takie pytanie trzeba by mi sprawiło największą przyjemność czy wyjazd gdzieś jakichś bardzo ciekawego kraju czy też wycieczka zagraniczna zawsze mówię, że większą radość i większość przyjemności spotykani odkrycie innego człowieka, z którym się spotkał i który w, którym w rozmowach, z którym bym nie wzbogacił o bardzo lubię ja ja szukam ludzi lubię rozmawiać i czystość rasowa wszyscy dziś czekają jakieś ekrany, bo każdy widzi się ekran z sobą nosi już zaczynają palcami rozmawiając, a prawda traci wtedy, gdy coś tam, wybijając oraz ministra w osadzie mój kolega, że ne ma dzieci w wieku nastu lat i przyszli do nich koledzy i kiedy zajrzał do nich do pokoju to oni rozmawiali wszyscy coś przegraliśmy bardzo mi w Indiach jest nowy sposób komunikacji, rzucając nawet te zdobycze techniki, które gdzieś zakłócają nam ich jest dialog oczywiście do słomy i z nich korzystać z mam wrażenie, że ludzie nie rozmawiają ze sobą z powodu deficytu czasu mógł uznać, że każda rozmowa musi nieść jakąś korzyść Nikola niekoniecznie w tym wymiarze intelektualnym, ale takim markom ten myślę, że także ten zapis wielu zupełnie jak sądzi się nawet tego ma sposób uzasadniać to nie nie ja bardzo lubię tzw. pogadanki i lubię spotykać i 2 i ja lubię słuchać ja lubię słuchać chyba jestem dobrym słuchaczem dla kogoś, kto chce mówić, a jak ktoś dobrze mówi ciekawie mówi to ty to wypadek chłonne jak gąbka można umrzeć przecież czemu to raczej stereotypowe definicji aktora indywidualisty, który zawsze chce być w centrum uwagi pan to powstrzymuje trzeba po prostu taki jest ich nie dać komarom posunięć ma nie, dlatego że niewerbalny na kanale gniewnych lat razem żeśmy przyjęcie rodzinne bądź też lubi się pan z ludźmi spoza branży Wisła i co pan być w centrum uwagi chce być Maaskant Alaska, gdzie bardzo rozdziela tam, że tak powiem mój zawód i to co robię w zawodzie od życia prywatnego nie chcę funkcjonować w towarzystwie jako aktor Krzysztof Tyniec proszę mi wierzyć nigdy nikomu nie narzucał, a teraz jak jesteście umiecie ja wam włączę moje piosenki albo włączyła kasetę z moim programem telewizyjnym albo z moim filmem nigdy tego nie robię, a wiem, że niektórzy robią, ale no no może w tym jakaś wyrobić sobie co chce niech sobie wścibski nie chce zaglądać do Pańskiego życia to bardzo, ale ich gnie w tak nie zagląda w ogrodach, ale i tak, aby spróbować próbuję zapytać próbuję wyobrazić sobie taką rozmowę towarzyską z pańskim udziałem są przyjaciele niekoniecznie, bo inaczej w ogóle nie związani z branżą nie rozmawiać o zdarzeniu rozmawiać o kinie, o czym rozmawiać o g rozmawiamy czasami działa 8 rano o sztuce czy argument rozmawiamy o muzyce rozmawiamy o książkach, których ostatnio przeczytali, a czasami rozmawiamy sobie o kierunkach o lukach rozmawiamy o tym co tam w lesie jestem człowiekiem lasu bardzo lubię las rozmawiamy, że rozmawiamy o różnych innych i istotnych i nie istotnych rzeczach panie Krzysztofie nie ma, ale na pewno nie rozmawiamy o mnie o tym co wam jak nigdzie nie uda, a widziałeś lasy, a były straty Evan ja należę do tych ludzi niektórzy bardzo dziwią powiada pan Krzysztof jest premiera ile pan potrzebuje zaproszeń nową premier Orbán gra główną rolę i ja nie ja dziękuję jak to pan dziękuje pani również zapraszają ja nigdy nie zapraszam nikogo na premierę, ale żona dzieci, aby nie, a premier nie przychodzą, a że późniejszy przylot a dlaczego Walterowi, bo on wie pan ja uważam, że przedstawienie premierowe to jest moje indywidualne w inne odczucie nie jest w pełni miarodajny uważam, że dobre przedstawienie znaczy, że przedstawienie takie, jakie powinny być jest gdzieś takie szóste siódme ósme dziewiąte czasami na premierze wspomniana adrenalina wydziela się zbyt mocno i nie jest ono tak kim przedstawień, jakie mijam chciał, żeby zobaczyli moi bliscy, że przyjaciel i nikogo nie zaprasza chętnych mówią o tym nie zrobić raz, kiedy zaprosiła wiatami jest kasa tam są bilety i cena oczywiście, że mam taką sposobność, by czasami obniżyć cenę tych biletów z z czego korzystam, ale nikt nikomu nie każe przyjść na mnie, żeby oglądać, że mam premierę halo oczywiście te wierzenia, a za tydzień Frederic kupiłeś za bilet, ale w jakiś i wygram zawsze mówię także ogromnie miło jest jak ktoś mnie zaczepi na ulicy BP Krzysztofie gdzieś tam ENA Gęga miłego na mój temat mediom mówię no to bardzo dziękuję za napełnienie małego trzeba było próżności i chce, by mam wypełniony zwaną próżność nie ma pana panie Krzysztofie nie ma pana w sytuacjach, kiedy bardzo ochoczo ludzie tzw . tzw. mediów zabierają głos w każdej sprawie miałem wycinki drze w w i nie mam nic nie będzie, że bank programu 500 plus nie nie ma nic nie będzie, że już nic akt i w i dochodzi do pana, ale oczywiście, że tak, ale oczywiście, że tak, ale nie nie wydobędzie bardzo mnie, że tak bym opinii czy też pewnych sądów na ten temat w g zupełnie prywatnie ja nikogo nie oceniam czy zajmuje taką czujną postawę, ale uważam że ludzie sztuki ludzie sztuki i aktorzy, ale bardzo, że pojedzie i muzycy i ludzie sztuki powinni kierować maksymą Diderota, a mówi także maksyma lidera tamże niepotrzebna prawda jest głupotą proszę sobie wyobrazić jest amatorem i każdy człowiek z każdej opcji politycznej może kupić bilet i przyjść do teatru oglądać Jamesa i ja jestem aktorem ja uprawiam sztukę nie chce się deklarować ja mam oczywiście swoje sympatie swojej antypatii, ale nigdy głośno nie powiem tylko dlatego, bo widz jest dla mnie najważniejsze ogromnego szanuję chciałbym, żeby patrzą na mnie jako na człowieka tworzącego bądź nie tworzącego, ale to tylko i wyłącznie sztuka nie potępiam broń Boże nie oceniam nikogo jednak nie było bardzo przykro jak kiedyś też ścieżka Niemena namówiła była akcja wyborcza Solidarność, żeby wystąpił i popierał tej wystąpił i popierał moim zdaniem to był błąd pana Czesława, ale na stanie wielki wspaniały i cudowne tu nie jak kiedyś i Montaną pamięta pan jakiś fontanną szarą do Moskwy potem sam gloryfikował związek radziecki nie, tyle że faktycznie powinni tego robić w chorobie scenę dziecięcą wciąż bardzo lubię Pankiewicz, który wyrasta z jak gram przedstawienie przy koszu sobie wyobrazić jak sam przedstawienie kolacja dla głupca przez 16 lat zaczyna nas oglądać trzecie pokolenie w debatach, jeżeli ktoś miał 16 latek zaczynaliśmy grać to w tej chwili ma 32 lata, a w tym czasie urodziła zaczęliśmy grać w tej chwili ma 16 lat i przychodzi, a zaczęliśmy grać tym co miał 10 lat to już ma 263 g to ogromnie wielka satysfakcja i w ten sposób zaspakaja swój dzban próżność tym, że jesteśmy w stanie grać to przedstawienie przy pełnej widowni i ludzie zaszyć się na swoją obecnością i to jest największa satysfakcja zawodowa, a i to jest moja megalomanii moja próżność tak, ale ogranicza to przedstawienie dbać wracamy do tego, by nie było tam żadnego elementu efekciarstwa jasne nie wiem dlaczego, ale też wy się panów w mojej głowie jako jako ktoś bliski dzieciom w Rambo ja robiłem my pamiętamy lata jak pan fasola w sondażach Chotomska profesorki ptaki wszystkie nowe umowy między wołali za mną kiedyś panie co jak panienki tak chory nie to nie jedynie co jak tylko tik tak nie to nie tik tak to pan fasola w ranczu były ładne, a to działa do dziś podchodzą do mnie bardzo dorośli ludzie mówiąc, a ja się na panu wychowanych na PL do Vive miałem bardzo może panu powiedzieć, że tak, więc oszczędnie studentek strasznie sadzi o tej rzetelności, ale będę sadził nie wolno rozróżniać publiczności czy to są dzieci czy też młodzież w kwestii przygotowania w kwestii przygotowania nie wolno dla wszystkich trzeba przygotowywać się również, że tak nie być równie rzetelnym ja gram teraz dla młodzieży taką takie przedstawienie w teatrze Capitol takie Neo i edukacyjne przedstawienie Jeana Archimedesa i proszę mi wierzyć, że staramy się tam być bardzo bardzo rzetelni i dzieci młodzież, a właściwie bardziej dziecko i błyskawicznie wyczuje kłamstwo i demaskuje kłamstwo wiercąc się nie, chcąc oglądać i prezentujące na widowni swoją swoją modę dla dzieci trzeba grać bardzo bardzo rzetelnie tak samo dla dorosłych panie Krzysztofie, jaki jest pańskie marzenie dotyczące procesu w UE dotyczące tego prace sceniczne pomoże wam powiedzieć swoim prywatnym marzeniem było to, że może ono niezwiązane wcale z pracą zawodowa rodzic nie miałem marzeń wydawało się zrealizował w ZUS-ie realizowało aby, jakby to co zamierzałem, a wszystko się zrealizował, więc należy zaś nigdy nie należy mówić powiem co do dzisiejszego dnia do tej godziny inne wydają się, że sam, a tu i teraz człowiekiem inne szczęśliwe prawda nie wiem co będzie jutro oto, by oszczędzić, jakby go do teraz, ale oczywiście pan zapytał o marzeniach sceniczny pozazawodowe marzenia sceniczny wielką marzenia sceniczne to są właściwie życzenia od nas zawsze kaktusy, a te rzeczy, żeby spotkać takiego reżysera, którego wzbogaca, żeby grać z takimi partnerami takimi aktorami lepszymi od siebie, którzy go wzbogacają ja zawsze za tym tęsknię, jeżeli można powiedzieć, że o czymkolwiek marzę o zażartym, żeby się jeszcze od kogoś czegoś nauczyć powodzenia w takim razie dziękuję dziękuję panu bardzo za rozmowę cudownych latach bardzo dziękuję moim państwa gościem był Krzysztof Tyniec zaproszą państwa na informacje Radia tokfm PL lub w błąd Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA