REKLAMA

Marzena Trybała:"Jest jakaś granica, którą jest aktorowi trudno przekroczyć."

Cudowne Lata
Data emisji:
2017-06-18 14:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
28:52 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
cudowne lata Przemysław Iwańczyk kłania się państwo w niedzielnym magazynie Radia TOK FM mam wielką przyjemność powitać w naszym studiu pani Marzena Trybała dzień dobry dzień dobry wita aktorkę, o której można powiedzieć próbowałam rozmawiać ze znajomymi, którzy też są wielbicielami pani kreacji powierzyli mi chyba najbardziej ekspresyjna aktorka, jaką znamy to to co prawda czy nie pani zgodzi się z taką opinię no tak mówią nie wydaje mi się, że coś z tym jest Rozwiń » energia mi nie brakuje ani też nie w rolę bardzo wyzywająco to hit to towarzyszy mi to o co o wiek oraz z początku jak zaczynam pracę na początku bardzo mnie to denerwowało Jasiek był podział w szkole teatralnej, że aktor siedzi w dniu 1 na jezdnię o lepszych warunkach zewnętrznych lub i te drugie zdolne, więc ja ja wolałam być to uzdolniona postrzegana była jako papież naczynie, mówi że nie, bo jednak częściej bardzo bardzo duży grałam, ale zawsze, kiedy pytam czy w recenzjach czy ktoś podkreślam moje warunki zewnętrzne, które przecież umówmy się tez rzecz gustu rzecz względna charakteryzacja światło różne takie rzeczy, więc to jest taka wartość sama w sobie no miło jest to słyszeć, ale dla mnie to to wara wartością specjalnie nie jest ja wolałam być postrzegana przez pryzmat tego co ja zrobiłam z ewentualnym materiałem tych którymi dane do nałogu przygotowania, czyli po prostu, w czym w bardziej czy mniej ciekawy sposób skonstruowane role, ale teraz jedno to już wiadomo, że to te czasy zmieniają, ale zdarza mi się do niej słusznie pani Marzena pani wraca do tamtych lat mówi o tym co było jeszcze chwilę temu nie dalej jak kilka tygodni wstecz co oglądamy w teatrze Ateneum pani kreacje szefowej banku i zastanowić stan pani próbowała w sposób mu przyznam dość zaskakujący uwieść Jana Krzysztofa Tyńca AK Jacka, czyli tak to prawda bardzo byśmy ten materiał dostanie najpier w do przeczytania 3 aktorzy czy w 3 czy się zdecyduje czy taka moja pierwsza myśl była Boże, jakie sobie poradzę tam jest dużo jednak słów którymi się specjalnie tak nie posługujemy na co dzień i Alyssa potem pomyślałam, że przyjmie to wyzwanie wezmę jednak tzw . Klaty i ISO jedno w myśl sam sposób myślę, że nie jest on niestrawny dla widzów i myślę, bo od, czego nienawidzę nienawidzę na scenie jako widz i jako aktorka o sensowności w kinie ne nienawidzę czegoś co mnie i innych danin i nie może być tak, żeby aktor był zawstydzony czymś co ma niesamowite wrażenie ten fragment wywoływał aplauz na ramiona na twarzy widzów oraz przeciwnie dowód to tak naturalnie wpisał się w scenariusz, że absolutnie, ale mam koleżankę, więc zamówić pod nadzorem przychodziło im mówią już wie, że ja cię podziwiam odwagę, bojąc się nie zdecydowała także to jednak jest i jakieś tam lekkie przekroczenie się tym bawię oczywiście musiałam na doprowadzi do tego, żeby przygotować role tak sobie jakoś im skonstruowany przy pomocy pani reżyser i wydają się, że rzecz, że to nie jest ani wiara, że nie powinno ludzi radzić raczej śmieszyć nasze ja się tą rolą bawi zapraszam wszystkich, korzystając z tego, żeby obejrzeli spektakl tuż po wakacjach, bo zaczęliśmy urlop kasta la Vista komedia bardzo zabawna, a śniegu czy proszę powiedzieć wiele kosztują aktorka takie sceny i mogę tylko powiedzieć coś złego nie stało ma do miejsca nawet to dialog jest przede wszystkim istotami tak i jest jakaś granica której, którą jest aktorowi trudno przekroczyć powiedzmy tutaj no ja niestety nie należy do tych osób, gdzie na życie życie często dość używał mocniejszych słów na czas z nami i umiem ich użyć i mini staną się nie nadużywać, ale one mi, że tak powiem siedzą w gębie, bo nie każdemu mnie siedzą i byli i tylnymi co także takiego, ale co innego tomów ze sceny co innego stąd ze sceny, więc tutaj może miałam troszeczkę, ale na samym początku no nie da się grać roli, żeby się wstydzić na scenie absolutnie nie ja muszę być przekonane o tym, że to co robię jest i jest to kraj i in po prostu gdzie wtedy nie będą czuli zażenowanie widz natychmiast wyczuje jest aktor jest zażenowany i gorsze miałam kiedyś problemy z scena będzie musiała być rozebrana i dlatego że jest taki rodzaj sam mówisz oczywiście z dość wczesnym musiałam zrozumieć, że moje ciało jest moim narzędziem pracy, ale no w coraz wyższych spokojnie mogę mówić lata minęły ominęła mnie rola gości zagrała 1 scenę w filmie Andrzeja Wajdy krajobraz po bitwie, gdzie jest spowoduje byłam taka naprawdę włamuje się tą osobą, a 3 lata temu to ta młodziutka osoba to naprawdę taka wyrwana z krakowskiego domu wysłuchana pierwszy rok szkoły teatralnej wygrałam zdjęcia próbne u Andrzeja Wajdy w krajobrazie po bitwie SA z Danielem Olbrychskim idolem absolutnymi tak dalej ja wiedziałam scenariusz znałam natomiast w była tak, aby tak się zdarzyło, że przyjechałam przed zdjęciami i komentarz niewybredny komentarz kogoś z ekipy przy jakimś tam posiłku, który spowodował u mnie taką reakcję, wyjąwszy także w znałam i usłyszałem, a co będzie martwi panią też doczeka przyjdzie reżyser Paweł Brożek rozebrać coś tam coś tam coś tam i to mnie tak jakoś spłoszyło byłem za głupia na to by była naprawdę było bardzo młodą osobą z głupia na to, żeby pójść powiedzieć reżyserowi, którzy im pomóc przebrnąć przez to było coś takiego mnie spotkało się denerwuje niż inni nie umiałam sobie z tym poradzić i mówiąc krótko zrezygnował z broni po pierwszym dniu zdjęciowym co niewątpliwie kosztowało produkcję filmu, ale ja o tym nie miałam pojęcia wtedy, ponieważ pierwszy dzień zdjęciowy się odbył ważnej sceny w tym obozie, gdy opisów i w tym pieszym nie zagrałam, a potem, a potem było długo długo długa była przerwali i tak czas, jaki ty mnie namawiała część kibiców jak dobrze robi Szczęśniak co ty robisz czy prezes tej sprawy dziewczyna Fin pojedzie do Cannes jest to jest początek twojej drogi, a potem to był był moment, że byłam pewna, że w ogóle już nigdy w życiu nic nie zagram pod takim numerze, chociaż ja tego nie traktowałam jako numer jest traktowany jako jako rzecz, której nikt nie nie przeskoczy po prostu nie będę w stanie tego zrobić proszę powiedzieć im pani musiała budować jak długo rosé takiego impregnowane go płaszcza, który pozwoliłby się uodpornić na tego typu bardzo brzydko i zaraz po, dlaczego drugi reżyser, który właściwie zaproponował Andrzejowi Wajdzie, widząc mnie na juwenaliach, a w w święcie studentów i zaproponował mnie do tych zdjęć próbnych robił film Dekameron Boccaccia 40 opowiadania 40 do Camerona jako film telewizyjny Jan Rutkiewicz i zaproponował mi tam główną rolę no cóż tam byłą dziewczynę młode kobiety kąpią się one nie są nie odziane bądź odziany w jakiś przezroczyste szaty i opowiadającej się przydarzyło ten czterdzieste to był właśnie moja opowieść był tam mąż stary mąż kochanek i t d. i kara raczej ubranie skąpe bądź nie mógł bronić bez ubrania ja wtedy być może jeszcze nie byłam gotowa, ale już wtedy wiedziałam dotarło do mnie co się stało co ja wykonałam Andrzejowi Wajdzie jak sobie to uświadamiam, że to kupi to będzie to tym razem już mi się moje być albo nie być bardzo chciałam nie pragnęłam być aktorką mniej i trwa już wtedy byłam doświadczona o ładnych parę miesięcy pracy w szkole teatralnej, która jak odbiera trochę z zyskiem polowania ze wstydu jest tzw. co się nazywa pięknie otwieranie młodych studentów młodych kandydatów na aktorów żal, że to nie tylko jest obnażanie w psychiczne które, które bardzo dużo kosztuje, ale również ciało jest naszym częścią elementem gry no i wtedy się jakoś przełamałam co nie znaczy, że następnie klient zawsze te sceny stratą to to nie jest tak ja nie wiem jak sobie radzą koleżanki i koledzy być może łatwiej ale, ale z tego co słyszy to każdy ma zawsze jakiś problem nie wynika on częścią może z tego, że jak przychodzi do sceny erotyczne jest scenariusz, a tam się dzieje tu jest wszystko opisane dochodzi do sceny erotycznej to jest napis to było zapisane w tych scenariuszach, których sam to było zapisane i ty i kładą się do łóżka o koniec z czymś co czyni liczyć się na prywatność aktorów prawda o prywatności jest prywatna i nikt nie w warsztacie inwencji w sensie inwencji oczywiście w tym sensie liczysz na to, że się zachowają tak jak się zachowują w życiu a gdyby i to przypuszczam, że w tej chwili tak może jest przynajmniej części na pewno tak jest w zachodnich filmach ze sceny erotyczne są bardzo dokładnie rozpisane, ale to dosłownie rozpisane także prawą ręką obejmuje go za szyję on od chleba i to jest pewien scenariusz, który aktor wykonuje i wtedy nie myśli o nagości czy nie myśli o tym, tylko jest skoncentrowany daje swoje emocje, ale skoncentrowany na wykonaniu pewnego pewnej choreografii ruchu, że coś jest tak, bo reżyser tak to zapisał w Senacie stanika operator wie jak to ma być sfilmowane, że to jest tak i wykonuje się pewne zadania i człowiek jest skoncentrowany na tym swego rodzaju polisa na przezwyciężenie własnego wstydu to jest z całą pewnością dużo to wtedy dużo łatwiej, bo boi się tutaj jest tu są emocje, ale ale, ale pamiętamy, że robimy taki ruch taki ruch taki tekst mówi no a teraz będziecie mieć bardzo konwoju pomysł kocham to stwierdzenie wszyscy wyjdą zostanie tylko reżyser operator i Reiss kończy tylko 3 osoby cisza absolutna będziecie mieć cudowne warunki no ale cudowne warunki do czego ta będzie dwójka ludzie chcą zrobić stworzyć cudowne warunki stworzy zowie naprawdę bez pomocy ekipy filmowej i pani Marzeno pani lubi role drugoplanowe dykcja lubię ja lubię dobre role i nawet lubię ja wolę zagrać świetnie nas skonstruowany i jakby dający szansę epizodyczny epizodyczną rolę niż drugoplanową, który jest tak sobie tak do tak wypełni aktorzy, bo to tak nie jest nawet w takim razie Niewiem jak pani odbiera dekad, bo kategorię rodzinną po podejrzewam, że epizodyczne serialowa nie wiem czy pani ceni ten gatunek teraz perspektywy czasu natomiast pamiętam, że oglądając po raz pierwszy zmienników zapamiętałam tak zżyła się pani w pamięci to była rola odegrana w tym tak mocno na emocjach donosy pod uwagę, że była to komedia albo na poły satyryczna nasza rzeczywistość że, że właśnie stąd zapamięta Marzena Trybała Lech wierzy pan czasem aktor po prostu się decyduje na coś, bo wierzy się spotkać z reżyserem jest, w którym coś proponuje im bardzo przecież to była rola pani Górniak w woli Jachowej tak tak i i ja bardzo chciałam sprawdzić się też w tym gatunku jak ma absolutnie nie twierdzę, że również mam i bardzo dużo mam takich ról na koncie w pewną charakterystyczną rzecz, którą też uwielbiam ona jest ryzykowna przyjmie, więc spec ja dawno tego filmu nie widziałam z serialu nie widziałam i skosem zacząć zastanawiać jak pan do mnie powiedział czy, czyja tam nie przeminęła troszeczkę, ale ich było to już nie pamiętam natomiast wyważyć jest bardzo trudno wyważyć charakterystyczną rolę w filmie przy kamerze, kiedy dokładnie bardzo blisko wszystko mi dać natomiast jeśli chodzi o niebo, bo pan mi zadał pytania seriale chętnie na to odpowiem ja szanuję każdą pracę i jeśli decydujesz się, iż decyduje, bo wielokrotnie odmawiała mi i zdarza mi się, że odmawiam teraz nurt i jeżeli się podejmuje to jak traktuje każdą rolę, jakby to była rola najważniejsza w życiu na ten moment jaj pani sportową zasadą jest też tak dobra jak twoja ostatnia rola po prostu nie ma dla mnie inaczej jest dla mnie jeżeliby ktoś powiedział tato był to serial co to znaczy nie nadaje swoją twarz swoje emocje i po prostu robi wszystko, żeby najlepiej jak umiem szukam próbuje szukającej znaleźć w materiale mam bardzo komfortową sytuację, bo w tych serialach, które grałam, ale reżyserzy pozwalają mi na nas dużo takiej inwencji i to nie tylko czasem sobie, jakby usprawnia to co mam napisane do mówienia, że inni, ale robię to już bez wiedzy czy z 14 żółtą detalicznie zakaźną wymienienie, niemniej nie tak nie, mówi że zamiast niego złożyć darzą mnie zaufaniem i ja po prostu sobie na to pozwalam z pełną świadomością, że ja ani sobie ani serialowi czy czymkolwiek innym nie zrobi krzywdy no oczywiście nie będą poprawiać Szekspira, ale Ania, ale ja już więcej wiem na pewnym etapie, że gram w dół uczył go, by parę lat w serialu to ja więcej wiem o roli nawet niż scenarzyści, którzy czasem zmieniają albo mają do ogarnięcia całości, a ja już wie więcej wiem o roli konkretnie swojej co to postać może powiedzieć albo czy takich słów może użyć czy nie był także także on robił wszystko, żeby było najlepiej jak umiem i tyle mogę powiedzieć co chwilkę wracam do naszej rozmowy pani Marzena Trybała jest moim państwo gościom to są cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM teraz informacja o nich ciąg dalszy naszej rozmowy w błąd niedzielny magazyn Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk kłania się państwo w towarzystwie pani Marzena Trybała dzień dobry witam piękne cudowne lato z nowości wspominam są w, poszukując punktów wspólnych jak się okazuje przypomnieliśmy spektaklu sprzed zaledwie kilku tygodni aktualni, który jest na deskach poza sezonem urlopowym teraz wiadomo teatru Ateneum mówiliśmy o serialach teraz może pani zadać pytanie Kac czy telewizja i one ja wyrosłam z teatru i teatr z zawsze dla mnie będzie najbliższy sama sobie w rozmowach z moimi młodszymi kolegami sama sobie zazdroszczę, że ME mu jeszcze za znałam wielkich pięknych wspaniałych spektakli, na które dzisiaj jest coraz mniej pieniędzy UE i takie obcowanie z tego rodzaju sztuką wysoką, choć nie nie powinna ona być zwana wysoko to były one po powinna być zwana sztuką na to w tej chwili nie ma pieniędzy i to nie tak boli jeszcze ostatni w ostatnich latach zdążyła zagrać pierwszy raz, bo tak pierwszy raz w swojej już zawodowej karierze w antyku, czyli w spektaklu król Edyp w reżyserii Gustawa Holoubka grupka przepraszam panie dyrektorze i Indii i sama sobie zazdroszczę, ponieważ uważam, że te spektakle powinny być obecne w życiu NFZ w kulturalnym życiu powinny być obecne nie ma na niej obecnie pieniędzy co z tego ja się bardzo cieszy gra w dwuosobowym spektakl skrzy się w Tyńcu współczesna sztuka bardzo interesująca o nazwie pocałunek w czteroosobowej kasta la Vista i też te spektakle miały nie tylko znaczenie dla publiczności te duże spektakle w rundzie, gdy schodził im najpierw dostawał tak jak dziś jakiś ogląd wspaniałej dekoracji kostiumu jeśli to była sztuka kostiumowa x i cały zespół, jakby działa na niego to jest taka moc energii i niezapomniana fantastycznej despota to był świetny w, a ta prostota scenograficzna też działa na wyobraźnię widza twarz, ale z danych może momentami mankament można obrócić w cnotę no to właśnie król Edyp był tego przykładem była pusta scena jak to w kostiumie wspaniały tekst i emocje IT i to ja mam tego świadomość Jana absolutnie mam tego świadomość natomiast MEADS czasem pod potrzebuje być zaczarowany to zaczarowany i emocjami, ale też, ale też tym pięknem, które się ze sceny może nagle na niego, że tak powiem wysypać go ogarnąć je, ale też te spektakle miały jedno znaczenie bardzo ważne w czasie prób integrował się zespół armia była szansa na wyprowadzenie, jakby takiej wspólnego języka teatralnego wspólnego gustu wyczulenia na siebie coś co my możemy zrobić ją wygramy z skrzy się próbowaliśmy wspaniałym reżyserem Adasiem Stalina okiem próbować dwuosobową sztukę no to jest próba Images 15 minut przerwy jak można zrobić nic więcej się nie zdarzy po prostu każdy idzie szybko jakąś herbatę kawę w bufecie i idziemy próbować dalej tu nawet nie ma i potem każdy biegnie do swoich zajęć nie ma tego co się dzieje co działo się w bufecie życie bufetowa bardzo ważne w teatrze bardzo ważne, że jedni próbują, bo jest akurat trzyosobowa scena, a 15 osób siedzi w bufecie czekać będzie zbiorów ta wtedy się mniej zawiązują, jakie są rozmowy z reguły one oczywiście nie mniej nie tylko są w samochodach czy o tym kto wczoraj bank cytował i innych upadkach, bo już zimą, gdy wraz z panią Magdaleną Zawadzką, która wszczęła kilka tygodni, a wnętrzem gość dach nad sobą ogromnie ważne, bo jest coś takiego, że się robić wspólnie jako rzecznik aktorzy rozmawiał też w dużej mierze o tym co robią o sztuce a, gdybyście tak spróbować być tak i to się zawiązuje fantastyczna rzecz tego w tej chwili nam brakuje w pytam ugości wystawią panią przed dylematem telewizja czy teatru, bo nie odpowiedział na te ptaki stąd nazwa hala Olivia, a za kilka bandy jeszcze kontrolował ten wątek pani potrzebuje jako aktorka przestawienia wajchy dziś jest na planie serialu się z tym na planie telewizja to jest na deskach teatru w ogóle nie w ogóle nie w absolutnie nie oczywiście są inne środki, ale ale, ponieważ przez lata cały ja pracowałam itu itu jest w związku z tym to co jest najważniejsze w aktorze prawda prawda emocji i prawda to tor to to jest ta sama ta sama gra oczywiście środki w telewizji muszą być dyskretni są też, gdzie automat MJM naprawdę nie myśli, ale dlatego to panią pytam, bo rozmawiając z Juliusza Machulskiego powiedział, że w swojej karierze spotkał wielu aktorów, do których nie sposób było zaadaptować do warunków i telewizyjnych ta nie maniera teatralna tę fazę, z jaką z, jaką działali na stanie powodowała, że w kinie wyglądali były szalenie nienaturalnie przystosowanie ich do produkcji komediowych tak jest n p. Kiler był o nim rozmawialiśmy byłoby wręcz niemożliwe Iwan, ale jest jeszcze coś takiego co jest ogromnie ważne tzw. warsztat zawodowy, który polega też m. in . na na wyraźnym mówieniu po to nie to naprawdę nie oznacza, że się pan mówi i grała przed kamerą to pan musi biec to pod podobno Niewiem, bo do mnie nikt nie miał takiej odwagi i czegoś takiego powiedzieć, ale młodzi aktorzy się skarżyli, że reżyserzy i czasem mówi wtedy Kazimierz tak niedbale ekolodzy tak pod nosem także woda była naturalnie oczywiście, że to jest pewien rodzaj trudności, żeby mówić głośno i wyraźnie ale, żeby to była prawda, bo takie szemrane, bo muzealnych zupełnie coś i nikt tego nie rozumie i większości reprodukcji ja siedzę i mówię Jezus, a Mucha nie jest to mam świetny słuch gorzej jest ze wzrokiem słów mam świetny ja po prostu nie rozumiem i to mi tak denerwuje go nie słyszeć co tenora poza tym ktoś, kto się, że pod nosem nie ma racji to nie znaczy, że trzeba krzyczeć, ale to musi i że nie mówię to ma mieć znaczenie, czyli słowo mamić wagę ona musi wybrzmieć można mówić, a wyraźnie słowa Kochamcię i wszystkie inne emocje to musi być słyszany niestety takie mówienie takim bądź w jakiej żyli i to partnera nie obchodzi ani do mnie mówi czasem ktoś z aktorów i domów są, jakby tego nie może to mnie to nie obchodzi jak to można zainteresować widza nie ma takiej opcji nie ma takiej opcji, więc te opowiadania, żeby było naturalnie oczywiście trudniej jest na zlotego jest zawód trudniej jest mówić o coś wyraźnie, że nie mówić głośno nas ze sceny muszę być słyszane przeraża mnie to jej powiem krótko nie podoba mi się to, że aktorzy w teatrze mówiona mikro portach co innego jak jest sztuka też grał w takich sztukach, że jest śpiewana, więc w którymś momencie się zamyka ten mikrofon potem wchodzi ostra muzyka i wtedy wiadomo, że mikro porty natomiast tak sztuczne jest to, że widzę kogoś w głębi sceny, a jej słyszy jego głos tak mi mówił do ucha albo były 3 m ode mnie od razu jest to czynnik, jaki taki dystans i tego nie lubię jak postrzega pani obecny świat filmu teatru aktorstwa szybko nawiązała pani już w pierwszej części naszej rozmowy do tego jak postrzegam wizowego postrzegają niekoniecznie tylko nie przez pryzmat ról i rekreacji w Ruszczy scenariusza reżyserii postrzegają go na przez pryzmat tego, kto ile razy, bo takiej ściance, ale po nocy co to to co cnót wreszcie mogę to skomentować bo dlaczego nie z czerwonego tak powtarzać wszystkie rozmowy, które widzowie mówią do aktorów, których spotykają dziś nie wiem czy przypadkiem w sklepie bibliotece czy gdziekolwiek indziej no to pan usłyszy bardzo często jest taki film puścili tam z 60 tych lat siedemdziesiątych jest jak aktorzy grali to nigdy to oczywiście jest prawdą, ale prawdą jest też, że z n p . wg mnie coraz bardziej interesujący się robi polskie kino bank Polski teatr, który jest interesujący, ale ze szkodą ja nie wiem co się dzieje uważam, że ta kultura powinna absolutnie być dofinansowana jest dofinansowywana, ale cóż mogę powiedzieć przy okazji wykorzystam możliwość mówienia przy mikrofonie teatr Ateneum, który ma naprawdę 1 z najsilniejszych zespołów aktorskich w Polsce ma drugą co do Nisko ości dotacje wmieście Warszawa stołeczny najniższą my ma teatr lalkowy i drugi w kolejce jest teatr Ateneum podlegamy pod urząd miasta i urząd miasta ma kilka teatrów pod sobą i my z tych teatrów jesteśmy najniżej to jest bardzo łatwe do sprawdzenia w internecie, więc to nie zdradzam żadnych tajemnic jesteśmy najniżej opłacani argument podobno ja nie byłam przy tej rozmowie, że on co wam to tu widzowie z biletów, bo odchodzą, bo dobry tor co to znaczy co to znaczy, że dobry teatr to znaczy do dobrego nie dopłacimy, bo oni sobie jakoś ADO gorszego nie oceniam ale gdy taki argument ponoć padł to toledo to im domy no to przecież jest chory to też nawiązanie do tego co pani powiedziała im tej cywilizacji życia filmowo teatralnego jednak widzowie potrafią wciąż docenić prawdziwy kunszt wydaje mi się, że tak i wydaje mi się, że tak i wydaje mi się jestem głęboko przekonana, że teatr to swoje miejsce już się skończyły czas brutali stów już nikogo to im nie chciałabym zabierać Włosi właściwie tchu, bo się mogę wykorzystać taką daje możliwość, że ich coś takiego jeszcze gust sceniczny i ja pewnych rzeczy na scenie nie dopuszczam, ale nie dopuszczam uważam, że to, że to uwłacza i teatr moim zdaniem jest pewną przenośnię teatry już ten co to mówiliśmy Rotunda jak w życiu on już moim zdaniem jest passę, gdyż widzowie jednak czy trzeba widzom pieniądze, żeby odchodzić od współczesnych tematów czasem brutalnych i i t d. naczynie i t d. tylko mocne tematy nas dotyczą życiowe, ale sztuką, żeby mówić o sztuce przez duże US to jest właśnie przetworzenie nie pokazywanie realiów ziemi ktoś kogoś będzie mordował krew będzie sika po po ścianach i że to jest pani, bo tak znaczy fajnie, bo tak jest w życiu nie teatr ma spowodować we mnie w widzu ziemi włosy Dęba staną będą mieć gęsią skórę i wideo roztrzęsiona i jeżeli temat jest ważki, bo oczywiście, że zaraz wrócę za za dużo chce różnych rzeczy powiedzieć mniej natomiast to musi zrobić taki w taki sposób, że to nie musi być 1 do 1 szukaj człowieku takich rozwiązań, żeby mnie włosy stawały Dęba, a Rzymianie musiała patrzeć na to, że się krew leje, że ktoś komuś głowa spada poruszy i tak temat to jest to wtedy jest talent plus temat i za takim teatrem tęsknie wyraża musimy kończyć niestety bardzo wiem nad czym ubolewał pani Marzena Trybała była moim państwa gościem w cudownych zasilanie w ich również w niedzielnym magazynie Radia TOK FM zapraszam państwa to bezcenne informacje po nich kolejny punkt naszego programu strefa szefa i Marzena Marzena Mazur w błąd drugi Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA