REKLAMA

Elżbieta Zającówna: "Nie pamiętam przedstawień granych przy niepełnej widowni."

Cudowne Lata
Data emisji:
2017-06-24 15:00
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
30:22 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
na to Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwo zaproszą kolejną odsłonę naszego magazynu moim państwa gościem jest nie ukrywam, że stąd z tego powodu zaszczycony pani Elżbieta Zającówna dzień dobry dzień dobry witam serdecznie pani Elżbieto cudowne lata, więc czy pani chce czy nie i czy będzie to DAF łączy z dnia wrócimy do do lat minionych, ale też odniesiemy to do obecnej rzeczywistości i wywiadów pani życiu rozpoczynało się od banku do dziś się prawie Rozwiń » wszystkich rozpoczynają nazwa banku są na początku było dla mnie ogromnym mnie na początku tego było zrozumiałe, bo potem byłam zdziwiona tym zaskoczona do dziś jestem teraz już trochę uspokojona, bo jak zrozumiałam też jak na czym to wszystko działa natomiast takie pojechała na zdjęcia próbne do filmu Vabank, bo wtedy się jeździło na zdjęcia próbne może bowiem chwilę, bo to wracamy do minionych lat ja nie mam problemu zwracaniem i mówieniem, o ile lat jestem na scenie pracuje 3 5 lat zeszły rok komuny, a od bardzo dziś obchodzą się tak w Chojnicach cały sezon 3 5 lecie pracy i ich wtedy DM do szkół teatralnych nie było ich wtedy tyle ile teraz w Trasonie prywatnej willi i BOR Państwowej społecznej osiedlowej i t d. w pływaniu aktor może być każdy nurt od tego wyjdźmy z faktorem może być każdy tak samo jak go w każdy może być lekarzem czy każdy może być prawnikiem zależy, jaką ma determinację domach chęci i predyspozycji w każdym razie wtedy do szkół teatralnych tych kilku, które były przyjeżdżali asystenci reżyserów lub ile razy reżyserzy filmów czy też produkcji czy kilka osób na ogół byli to panowie stawali w korytarzu lub, jeżeli był jakiś barek taki studencki zatem w parku przyglądali się chodzili i po jakimś czasie już wiedzieliśmy, że to są takie grupy poszukujące Janiny składali propozycję czy ktoś zechce przyjechać na zdjęcia próbne każdy miał oczywiście chęć pojechać na zdjęcia próbne po to, dawało jakiś perspektywy tak samo było z filmem Vabank też nie pamiętam, kto był z produkcji w każdym razie pojechałam to niebyły moje pierwsze zdjęcia próbne tylko chyba trzecie, więc wiedziałam, że się dojechać szczęście piątej rano pociąg wtedy słynne przestaje, a potem opisane pociągi z aktorami pędzące z Krakowa do Łodzi przez Warszawę do Łodzi jechało się świtem bladym przyjeżdżało się ledwie przytomny na tę na te zdjęcia próbne i USA odbyły się w grę w Wietnamie wymalowano ucharakteryzowana dostałam jakiś kawałek scenki nieduży kawałek scenki pan, który stał za kamerą bardzo precyzyjnie mówiąc ja mam robić, więc byłam przekonana, że on jest reżyserem, a to był Jurek Łukasiewicz operator jak się potem okazało i po tych zdjęciach takim modelem chłopak w golfie w okularach przyszedł i mówi że gdyby reżyserzy poprosił mnie oto ziemia z ścięła włosy podcięła toczy agenta zrobiła się o wiele wyższa dumnie poprosił reżyserię dostała te role są to myślę, że taką Wioletty jestem reżyserem zdobył młodszy od 3 2 lat Julek Machulski i tak to się zaczęło natomiast nie wiedziałam, że Vabank, że to jest film, który będzie szedł ze mną przez całe życie i mam nadzieję, że po mojej śmierci będzie dalej oglądany, bo jest absolutnie uniwersalną uważam komedią fantastycznym filmem, a teraz Boban oglądam oglądam ze spokojem, ale na premierze po premierze wybierano kilka lat po premierze jeszcze nie mogłaby spokojnie oglądać wydawało mi, że wszyscy grają wszyscy są naturalni rządzą fantastycznie mówią normalnie zachowują się normalnie jak 1 z wielkimi zębami mówi jakimś sztucznym głosem dziwnie się rusza mnie w ogóle nie mogłam, jakby przyzwyczaić się do siebie na ekranie, ale teraz od tych latach to tak fajnie patrzy na kontach młodą dziewczynę co do tempa pani Natalia pobrudził się bagna nosku wszyscy z wielkim sentymentem zastanawiał się czy to właśnie jest irytujące, że wszyscy do tego wracają, ale im to chyba nie jest stereotypowe spojrzenie na pana pani działalności tylko na docenienie jako uniwersalny to, o czym pani przed chwilą powiedziałaby wówczas to działa tak nie było tego zbyt wiele, a jeśli już ktoś dostawał ról w takiej produkcji to to muszą być postacią nietuzinkową, by mogli sobie z dobrą sprawę, jaki to będzie film wojenny to był pierwszy scenariusz mam go do dzisiaj przechowuję jak relikwie relikwiach w domu już jest pożółkły poszarzałe ima tytuł Queen to nie wszyscy pewnie państwo wiecie, że film pierwotnie miał mieć tytuł Queen to dopiero już w fazie naprawdę takiej przed wejściem na ekrany tytuł został zmieniony na Vabank, ale ja przeczytałam pierwszy scenariusz wżyciu to po pierwsze, jak się czyta to czyta aktor czyta z nastawieniem pierwszy raz jak się czyta z nastawieniem na siebie ZOS wywożono je jak tutaj mało tych Natalii tam kilka scen parę dni zdjęciowych NATO drugi raz przeczytałam już spokojniej jak to się ma do całości trzeci raz mi się podobało, ale ja nie miał żadnego punktu odniesienia jest tak jak się przeczyta pierwszą w życiu książkę czy zobaczy się pierwszy w życiu film może nam się niesie bardzo podobało, ale ja nie widziałam czy to będzie także to będzie film, który się zapisze w historii w filmu, bo do tego jeszcze nie widziałam Rosja oglądałam faraon wcześniej może jakieś takie wielkie produkcje, a nie pamiętam takiego filmu kryminalnego o komediowego na polskiego to już w ogóle prawda pierwsze role z reguły skutkują pani nie nie miała takiej obawy w sobie nie uczyni miałam obawy ponieważ jak i życie moje, a on w szkole po skończeniu studiów toczyło się tak jak ja myślałam o tym, zawodzie to znaczy ja bardzo chciałam i tańczyć śpiewać ruch byłbym bardzo mi bliski i chciał być oczywiście polską rajcą minęli urodziłam się za wcześnie, by ten głos może niewystarczające, niemniej jednak zaczął pracę w teatrze Syrena z grałam bardzo dużo bardzo dużo i tańczyłam śpiewałam dostawałam fantastyczne piosenki do wykonania z fantastycznymi kolegami także dom i chciałabym działać w tym lżejszym repertuarze to było dla mnie interesujące ja odmówiłam nie chcę umierać na scenie być może wynikało to też z tego, że jak byłam na trzecim roku studiów zmarła moja mama Izy to dorosłe życie zaczęło moje się dość wcześnie i teatr śmiech pomógł bardzo IT 4 lata w teatrze Syrena potem zagrałam gościnnie w język aluzji są, czyli huśtawka w teatrze muzycznym w Gdyni dostałam taką propozycję od Wojtka Kaczyńskiego, który całe życie swoje był od najmłodszych lat związany z językami i kochał to robić od dziś i tam moje marzenia się spełniały jeśli chodzi o zawód od lat nie myślałam o filmie Vabank potem Seksmisja drugi Vabank to uważam, że to ogromna doza szczęścia, która jest niezbędna w naszym zawodzie oprócz tego, że zima predyspozycje rzeczy może być obdarzony niebywałym talentem może być niezwykle pracowity potrzeba potrzebny jest szczęście miał po prostu dużo szczęścia to motto premierową rola i później w sobotę konsekwencją było, bo jeśli wchodzi się im w tym pierwszym kroków repertuar komediowy to później trudno te oferują zaangażowane, które świadomie pani unikała ta nie miała tej pokusy w sobie, bo to zawód aktora kojarzy się z kreacjami, które zostają zapamiętane na na długo tak, ale nie nie na początku myślałam o teatrze muzycznym to mnie interesowało pamiętam, że pierwsza recenzja ba, która się ukazała po premierze w teatrze Syrena była pięknie napisane, iż Trojanowski, która wtedy była na absolutną gwiazdą dni tłumy fanów przewalały się pod Tatry ciężko było przejść była Ewa Szykulska Krysia Sienkiewicz był Bogdan Łazuka i Zającówna, która pięknie wyglądała następnie ją w mojej napisali tylko, że tak ładnie wyglądała na scenie, a ponieważ doszło do teatru Syrena też za namową czynna chroniona przez panią Marta Stebnicka, która była moją profesorką w szkole teatralnej i przyjaźnimy się dziś przez 3 0 parę lat piszemy do siebie listy jesteśmy w kontakcie i zawsze z obcych zawodowych sprawach pytałam ją jak działać co robić i dzwonię mówię ani Marco napisali, że ładnie wygląda ona mieć dziecko to fantastycznie nic się nie denerwuj, bo mogą przyjść czasy, że tego nie napiszą o w, że wyglądała na scenie stają się cieszyłam blogu pisali dobre recenzje gra w przedstawieniach, które zawsze były oglądane nie pamiętam przedstawień granych przez niepełny pływa widowni to jest wielkie szczęście aktor właściciel zapytali skonfrontować te czasy, o których teraz mówimy, które wspominamy z obecną sytuacją przyzna pani, że bywa właściwie staje się powoli regułą, że jedynym kryterium oceny gry aktora, bo generalnie oceny z zjawiska artystycznego jest ładnie wyglądał ładnie wyglądał tak do szkoły przyjmują ładnie wyglądało, a tak Trump jest coś w tym, ale to w to wszystko się zrobić troszeczkę nienormalne cały ten nasz współczesny świat gwałcą kobiety mają wyglądać tak jak wygląda wyglądają modelki na wybiegu tak wszystkie diety w trzecim fantastycznie nas kreuje my zdrowy tryb życia to bardzo dobrze dla wszystkich, ale nie jesteśmy fanami Wayne, a chętnych, by bardziej w moim pytaniu zmierzam do tego 3 3 to środowisko artystyczne maklerzy nie nie podlega takiej degradacji i to nie samą siebie nie i warsztaty to powoduje tylko zapotrzebowanie zapotrzebowanie do oceny, które właściwie nie mniej nie odnoszą się do Meritum sprawy i myślę, że coś zmieniać teraz się zmienia, że przed wsią niż tandeta taki najtrudniejsze, kiedy w zasadzie aktor mógł być każdy po to, już trochę jest za nami, że nagrzewają mnóstwo seriali, gdzie miały się tak naturszczyków jak tor nie był potrzebny i jakby a, kiedy przyszło to nagłe i co było tego powodem nagle przyszło znowu z nową rzeczywistością z komercją z pieniędzmi z innej innym znaczeniem pieniędzy kiedyś pieniądze nie były najważniejsze w życiu ważna również była bardzo sztuka potrzebny był niezwykle teatr i dotarł na takim poziomie nie tylko farsy takie, żeby się uśmiechać z opuszczonych spodni w USA, a nagle coś się odwróciło i po pierwsze ludzie zaczęli zarabiać zarabiać i mieli ogromną chęć zarabiania co pochłania bardzo dużo czasu i w pochłania bardzo dużo energii, więc mało, kto miał ochotę pójść do teatru na Hamleta króla lira czy inny repertuar, bo on po prostu ludzie zaczęli być bardzo zmęczeni uczynić chęć posiadania większych pieniędzy, bo to daje możliwości oraz rozliczne mu się, że posiadanie pieniędzy pieniędzy większych ilościach jest przyjemne każdy zniewala zniewala, ale po Europie dominuje chęć posiadania jeszcze więcej pieniędzy, ale jest i dlatego mówię teraz jakby trochę odmieniło moim zdaniem w ostatnich latach 2 3 jest także i ludzie wracają do teatru i chętniej chodzą szukają nie tylko tych twarzy, które znają z telewizji, ale przypominają sobie nazwiska czy przypominają sobie tytuły, które należałoby zobaczyć i to jest ta dobra zmiana w tym serwisie, że ten powód do dat co następuje w jakimś takim może w wolnym tempie ale, ale ja zauważam u nich nie żałuje pani decyzję, że po banku w umowie o tych matek, które nastąpiły później zdecydowała się pani iść jednak drugą teatralną w większym stopniu niż filmową nawet wówczas, że się bardzo mało mu postanie wojennym umówmy się miejsce jest to pokolenie stanu wojennego i pokolenie, by nie postanie wojennym i to ono mało komu udało się potem po tych latach wrócić czasy przypomnieć, że przecież był bojkot jest telewizja radio, a aktorzy zaczęli zmieniać zawody, bo trzeba było z czego żyć myśmy sami robili gwoździe z moim mężem, bo dziadek Krzysztofa mojego męża miał warsztat metalowy, więc zostać 1 gwoździa Arka 1 pracownika to były takie lata tak także nie było tych propozycji zadłużył się wszystko zmieniło myśli przed audycją przez chwilę rozmawiali, że ja pamiętam wytwórnię filmową w Łodzi na Łąkowej Żak i tam jeżdżą na zdjęcia do do banku czy do Seksmisji czy jakiś kolejnych produkcji to wszystko tętniło życiem to po prostu było jak nowa fabryka słów chodziło psów biegali rycerze w zbrojach Czarnoksiężnik z na kijach fruwały inne jakieś wiedźmy dzieci poprzebierane pan Kleks i t d . tak dalej to było po prostu dziki tłum bajkowych postaci to był zupełnie fantastyczne cudowny świat wiata była kilka lat temu w każdym w każdej sali, gdzie w kącie pokoju gabinet siedziba charakteryzacja, ale czy kostiumy czy magazyny jakieś inne rekwizytów pan teraz są różne firmy jakiś prywatny wiszą szyldy to jest jakaś spółka założona ogółu tam nie ma w ogóle aktorów w nim teraz pan już za koszty jakaś stacja telewizyjna zaczęła działać natomiast nie ma tego bajkowego świata nie ma tego co było kiedyś to wszystko przy po dziewięćdziesiątym roku w zasadzie zaczęło się wszystko zmieniać do tego co mamy teraz wrócimy Zbyszko informację Radia TOK FM pani Elżbieta Zającówna i męczeństwa gościem to są cudowne lata to zapraszam na informacje o wgląd w cudowne lata cudowne lata dzień dobry czy państwo ponownie w magazynie Radia TOK FM pani Elżbieta Zającówna złem państwa gościem dzień dobry witam serdecznie pani Elżbieta Jaros weszliśmy w banku, więc stereotypowo udało się rozpocząć rozmowy z panią niczym panie nie zaskoczyłem, ale zrobię pewien zabieg, który spowodował, że osłabiły nieco ewentualną grę i ewentualne poirytowanie w rzeźbie absolutnie sam szczęśliwą osobą jestem, jeżeli chodzi mówiliśmy przed informacjami o tym, że to jest niezwykle ważny element w życiu aktora szczęście ja uważam się za niezwykle szczęśliwą osobę i spełnioną zawodowo jeśli chodzi o moją pracę zagrałam w filmach jak zagrałam naprawdę, w jakich dziś szalonej ilości filmów i mówię tu Rio w kinie i o telewizji zagrała wcale się jakieś wielkie ilości przedstawień teatralnych w telewizji, ale miał ogromne szczęście, że ja zagram w takich filmach, które są ciągle oglądane ciągle powtarzane nie tylko w Polsce, bo wiem, że jest w Rosji Stanach również pojawiają się w telewizji i tam grałam w teatrach pracował w miejscach, gdzie zawsze przychodzili ludzie nie pracował w teatrze Syrena potem przez jakiś czas w teatrze muzycznym w Gdyni 12 lat pracowałam na etacie w teatrze rampa, gdzie dyrektorem był Andrzej strzelecki, a choreograf Janusz Józefowicz myśmy przeżyli 12 lat prób z Januszem Józefowiczem jest już wszystko przeżyje proszę państwa nikt mienie dziękuje ci Józek, bo to szkoła taka, że mogę już naprawdę chyba niczego się nie radzi pruski Dryl narzuca Janusz Józefowicz Janusz z bardzo wymagającym i aktorami reżyserem choreografem to jest fantastyczne, ponieważ przy nim n p . ja tam będącemu osobą nieśmiałą, bo ja byłam bardzo obniżką sumuje do dziś jestem w gruncie rzeczy nieśmiałą osobą tylko umiem, jakby to w umiem się w pewnych sytuacjach lepiej zachować chiński tygrys czy więcej mówić, ale przy Januszu można się było nauczyć spróbować czy można się było przestać wstydzić, że coś nie wychodzi od razu dobrze, bo ona przygodą pokazywało jak był jakiś układ choreograficzny przystępowaliśmy tańczyliśmy, a takie układy mieliśmy to jemu samemu na początku też czasami nie wychodziło tak jak powinni mieć do powtarzali 2 0 50 10 0 albo 200 ×, dopóki nie wyszło dobrze mówi dobra ostatni raz ostatni raz ten ostatni raz n p. był 40 bar oraz i można się naprawdę było bardzo wiele nauczyć od niego, jeżeli chodzi o pracę dyscyplinę była zabawa to była zabawa zabawy nigdy nie było przed próbą zawsze była praca, a potem już litością proszę bardzo może się bawić i 5 szaleć obalić byle był sprawny na próbie inni absolutnie nie zawodził, bo jak zawodził Tumultu na swoim miejscu Tomczaka paru chętnych, ale ja bardzo miło wspominam te prace i te lata w teatrze Łaźnia strzeleckiego zresztą im lata pracy w teatrze Syrena inni radni Gdyni wiele lat pracował na estradzie dostałam taką propozycję Zbyszka Górnego przez prawie 20 lat, bo teraz też dwudziestolecie takiej gali w reż nazywa biesiada bez granic i była zbiorem piosenek z całego świata w polskich tłumaczeniach najbardziej znanych piosenek to fantastyczny skład świetnych ludzi cudnych kolegów, bo była grupa vox była Hania Śleszyńska Robert Rozmus Piotr Gąsowski Beata Rybotycka Jacek Wójcicki Zbyszek Wodecki dziś zjeść 2 pary kontynentów byliśmy ze sobą na dobre na złe byliśmy w powietrzu 11 września 20 0 1 roku lecieliśmy samolotem z o ósmej rano z Chicago do Orlando tego dnia i gdyby nie ta grupa, gdyby nie ci ludzie myślę, że ten program działa też centra własne centrum i naprawdę przeżyłam fantastyczne lata 1 rzecz mnie uderzyła im teraz chciałby wrócić do tego bank powiedziała pani z rozprawy niesłychany jaka, kto może być nieśmiała bardzo wielu aktorów jest nieśmiałych w takim razie brak zmian polega wybór tej drogi polne powodowany jest tym, by tę nieśmiałość w sobie zwalczyć często tak jak Zbroja nie marzyłam o zawodzie aktora miał być sportowcem Jana uprawiałam od dziecka rozliczne sporty poza tańcem, który również kocham chodziła na balet oraz 8 lat oprócz tego biegam przez płotki skakała wzwyż g siatkówkę, bo uwielbiałam zdjęcia mojej mamy, która również grała siatkówkę i wal bumie takim, który był domowych tam zbiorach inne mama w pięknym białym takich w takim kostiumie pod siatką w drużynie Jateż chcę grać siatkówkę siatkówkę, a potem się z krowami to było w trzeciej klasie liceum, jakie tam się rozchorowałam i w zasadzie nie bardzo wiedział co mam robić opowiedzieli, że nie mogę uprawiać sportu żadnego wielkiego wysiłku fizycznego nim nie mogę z siebie wykrzesać, bo jest to niewskazane, a ponieważ grała w kabarecie takim szkolnym w przedstawieniach tam zajmowaliśmy nawet dość jakieś wysokie miejsca zawsze byłam zafascynowana teatrem zresztą jak się mieszka w Krakowie jestem z Krakowa urodziłam się w Krakowie i stało się w tych kolejkach po bilety do teatru starego głównie, ale też do Słowackiego to do Bagateli to to na dach się tak nasionka taką chęć sią czy miłością do teatru dla aktorów i ja nie wiedząc, że na zasadzie co mam ze sobą zrobić zafascynowany tym teatrem i kolega, który pomagał 2 lata starszy już studiował w szkole teatralnej Krzysiek Wojciechowski pozdrawiam serdecznie to tym nie od ognia odradzał powiedział, że osoba tak nieśmiała wrażliwa nie powinna chyba tak zakochana w tym teatrze im wtedy bardzo pomógł i jak do tej szkoły zdawałam i na czym polega, że nieśmiałość scena usprawiedliwia wszystko to znaczy ja na scenie mogę zrobić wszystko, by zawsze mogę powiedzieć tonie ja to ta postać, którą gram to ta postać, którą wymyślono dom ma mało tego mogę powiedzieć nie tak kazali, ale wtedy mogę sobie ogrzewać wszystkie emocje, jakie noszą na co dzień bym się ich bała pokazać czy wstydziła, a na scenie można wszystko, a Stoch i to jest także wiele razy mówiłam jak jechałam do teatru już po urodzeniu córki, kiedy życie się gwałtownie zmienia i po priorytety i system hierarchii wartości tak dalej tak dalej, ale też inni inaczej się spędzać czas to znaczy bardzo wiele czasu i energii pochłania małe dziecko to ja przyjeżdżałam do teatru siadałam w oddech złapała oddech patrzy na wirusa mówi tak za chwilę ruszą zrobi się z żaby w królewnę i powoli suną powoli nakładanym makijażem z fryzurą z kostiumem ja, a wchodziłam w inny świat i to jest uważa 1 z bardzo niewielu zawodów, które daje taką szansę wchodzimy zaczarowany taki krąg jungle nie mam czasu pomyśleć, że coś się dzieje złego w życiu, że co mam jutro kupić na obiad, a czy dziecko na pewno zjadła i tak są takie 2 godziny czy trzygodzinne, kiedy ja żyję innym światem i to jest, więc to jest fantastyczne w tym zawodzie i to jest warte wszystkich pieniądze szlachetnych dostrzegam jeszcze 1 paradoks w zlote w mów pani karierze artystycznej z reguły to środowisko krakowskie uważa się cud mówi trener stereotypowo jako jako lepsza, jaką to, które dyktuje trendy na scenie poza tym ten cały kwiat, jaki wszedł w z Krakowa lub w Tczewie zdobywał w firmie scenę powoduje, że ci, którzy idą w ślad za nimi mają też pewien mandat, który na to pozwala na oddziale jak się mieszka w Krakowie studiuje w Krakowie żyje w Krakowie to mogli się tego nie czuje jak się mieszka w Warszawie, a mieszkam w Warszawie dłużej niż mieszkałam w Krakowie ja też są nie czuje może, dlatego że jak i w Krakowie miał kontakt uznaje lepszymi, jakby aktorami reżyserami, posługując się jak byłam na roku, którego opiekunem był pan Jerzy szturm robiłam 1 dyplom z panią Martą Step niską dyplom z piosenki, ale drugi dyplom był reżyserował Jerzy Jarocki pieszo Mrożka myśmy z tym przedstawieniem pojechali na festiwal narodów do kolonii, chociaż pan Jerzy Jarocki zrobił również pieszo Mrożka w teatrze dramatycznym prawie równolegle często jest także reżyserzy, jakby próbują nas studentach w szkole pewne warianty jej potem w Tatrach w dużych zawodowymi aktorami robią jak tę samą sztukę już mają pewne spróbowano pewne pewne jakiś schematyczny przez osoby, a dlatego w Krakowie nie czuje czegoś takiego, że Kraków uważa, że jest lepszy od Warszawy mówi o środowisko organ aktorskim ja szczerze mówiąc będąc w Warszawie, żyjąc tu mieszkający pracujący z kolegami z Warszawy nie czuje czegoś takiego, że jakiś kompleksów wręcz przeciwnie ja i tu i Krakowie Warszawie jest grupa myślę, że najlepsi aktorzy w ogóle nie myślą o sobie, że są najlepsi miała szczęście znać jej barwą żyjących jeszcze fantastycznych aktorów polskich mówię Janusz Gajos się w danej namawianie Englert się na nie będą miejsca, ale to są niezwykle skromni ludzie naprawdę aktorzy, którzy mają wiele do powiedzenia w tym zawodzie nie są ludźmi, którzy krzyczą na co dzień, że są najlepsi, a wręcz przeciwnie także nie ani nie czuje tego krakowianie w Warszawie w ogóle chciała pani zagrać jak jestem na takiej sytuacji od 2 lat, a w zasadzie od roku miał kilka lat przerwy to było spowodowane bardzo trudnymi sytuacjami rodzinnymi głównie w Krakowie nie będę mówić, bo bardzo smutne, ale nie grałam przez kilka lat z byłam w takiej troszkę wycofanej sytuacji zaproponowała mi pracę o takiej przerwie Beata Kawka zagra w przedstawieniu najpier w w biurze, zastępując koleżankę w przedstawieniu ambon, a obok tak się nazywał grałyśmy z datą czkawką z Darią Widawska en i jej potem Beata Kawka oraz Błażej Baraniak im w Lesznie wywalczyli wydeptali wychodzili modlili dostali PGF pozwolenie powstał państwowy teatr leśny po 4 0 latach w Polsce powstał nowy teatr państwowy jest to teatr miejski w Lesznie poprzednim teatrem utworzonym państwowym był teatr na woli utworzony dla pana Tadeusza Łomnickiego, którego miałam przyjemność również poznać był niezwykle skromnym człowiekiem i ja w tym leśni zagrała na w zeszłym roku królową śniegu tytułową rolę w Choszcznie główną bazą główne role to Kai Gerda, czyli młodzi aktorzy i to jest miejsce cudowne, ponieważ szkołą, a oni otworzyli potrafili stworzyć wokół siebie zebrać taką grupę ludzi, którym bardzo się chce bardzo zależy na tym, żeby to mu było nam bardzo wysokim poziomie przynoszą niezwykle dobrą energię przychodzą ludzie ludzie z Leszna przyjeżdża ludzie z Wrocławia z Poznania wszyscy bardzo zadowoleni z tego faktu, że powstał taki czas jest takie miejsce Beata zaprasza młodych ludzi wynajduje ich robić castingi przesłuchuje jeździ na przedstawienia po całej Polsce tak samo jak in dyrektor Błażej Baraniak i to jest takie miejsce, gdzie się czuję spełniona zagram królowej królową śniegu na początku sezonu w zeszłym roku natomiast teraz w styczniu była premiera, a i myślę, że to tylko Beata Kawka się zdecydowała na to, żeby obsadzić mnie w roli Jeleniewski wiśniowym sadzie Czechowa Łupaszki nagrana Rafał Mohr zawsze w tych przedstawieniach grona tych, które są robione tam w Lesznie biorą udział też zaproszeni aktorzy z Warszawy także młodzi grają ze starszymi, ale wszyscy wszyscy niezwykle chętnie tam jedziemy tak, że czuję spełniona, bo zagrałam po tylu latach też i poczułam się gotowa, żeby zagrać tak dramatyczną rolę, bo jest to fantastyczna niezwykle trudno się jedno nie spotkałam tak trudnym materiałem nie ukrywam, że to wymagało bardzo wiele pracy bardzo wielu emocji pode mnie, ale jestem bardzo zadowolona, bo myślę, że już zagrało rani szewską mam nadzieję że nawet w, że to jest tak jak jak jak w bisach oczekują przynajmniej w jakimś stopniu mam nadzieję i ich, gdy my to jest fantastyczne fantastyczne zagrać królową śniegu na tyle też jak znacznikiem tego dnia Czyżby królowa śniegu jest taka, jaka powinna być jest to, że po przedstawieniu po spektaklu dyrektor zaprasza od aktorów grających tam zwierzątka rozbójniczych kii czy takie bardziej charakterystyczne, jakby bajkowe postaci zaprasza do wpłat, jeżeli publiczność dziecięca głównie te dzieci mogą sobie zrobić zdjęcia na pytanie czy chcecie zdjęcie z królową śniegu dzieci krzyczą nie nie chcę się boją chętnych jest dość dziękuję panie bardzo za rozmowę dziękuję bardzo bardzo bardzo pozdrawiam wszystkich serdecznie to było cudowne lato z panią Elżbietą zająców no Ros zapraszam na informacje te TOK FM Przemysław Iwańczyk kłaniam się w drugiej Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA