REKLAMA

A_GIM i jego Votulia

Kultura Osobista
Data emisji:
2017-07-12 17:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
05:54 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
kultura osobista 17 5 3 nie będziemy państwo oszukiwać w Warszawie pada deszcz ja prawie nie zdążyła na ten program ma anginę prawie zdążył chwilowych dzień dobry wita powody są ogromne korki, ale będziemy rozmawiać teraz, o czym się bardzo przyjemnym przyznam, że tego typu muzyka to dla mnie kraj lat dziecinnych w latach dziewięćdziesiątych była nastolatką i po prostu poczują się jak mantrę, że właśnie z tamtych czasów, a w Niemczech zlecili obrazy czy Rozwiń » komplement, że ten się korzystnym klimatem i klubów techno lat dziewięćdziesiątych Stronnictwo miało o tym, muzeum sztuki nowoczesnej, które również nawiązuje do lat dziewięćdziesiątych w inny i dlatego gorącego okresu w muzyce techno to właściwie nic zupełnie Tesco to jest coś, czego słuchamy go z wież WTC są bardzo bardzo jasny w nich klasy oczywiście ważna jest też muzyka mojej taki bardzo bardzo bardzo wczesnej młodości naturalnej, choć tak to określenie ich i wychowała się na muzea i techno i muzyce elektronicznej niezależnej to i tak już mocno ułomny świadomie kroczącej w tzw. dużym dużym muzycznym świecie, bo muzyka pop z lat siedemdziesiątych elektroniczne właśnie muzyką dawną to hermetyczna dosyć budowaną trochę winny sposób jednak w zasadzie metodą prób błędów natomiast stała się zjawiskiem popkultury pewną częścią tej kultury w kontestacji ojej drzewostany pdf dla ostatnia spełnia też funkcje pewnego modelu trafił do hedonistycznego sposobu bycia, ale on się z ogromną nadzieją dziś tak już nieco inaczej ci mordercy na pewną stylistyczną właśnie w porozmawiamy o przesłaniu takich utworów jak ten, którego metr słucham Arkadia w roli z tytułu właściwie tytuły są tam ekstrawaganckiego na tej płycie n p. Hanzel szoku lodem genialne przed jej i tutaj jak rozumiem słowo ma paradoksalnie bardzo dużą moc, bo tekstami to bardzo nie operuje już tutaj przede wszystkim mamy mamy tech trans and beat tylne rytm i rozumiem, że tytuły to nie jest tylko żart może właśnie trwa dobra zabawa to nawet nie żarty z Woźnik potraktowana sprawa to prawda więź mówiła, że aż tak różowo Halina Wyka żadnej wartości z SP musi dawać, który miałem okazję tworzy się bawiłem się pastiszem tutaj jest to dosyć poważna historia pan, że latem nawiązuje do okresu zimnej drugiej wojny światowej, gdy do Niemiec tam pancerniaków otrzymywali odpowiedni specyfik po to, żeby pozbyć się strachu pozbyć się można w rejonie skrzyżowania z tak człowieczeństwa i pełną premedytacją wykonywać czyjeś okrutne dziś na zadanie będąc częścią machiny wojennej jest to przerażające i zawsze ten intymny, jakby emeryt inną motorykę pacierza, ale jednocześnie na Górze melancholia w Brochowie jest dla mnie takim takim obrazuje moją mojemu mojemu urodzaj w nazwijmy to cierpienia może je, ale czegoś co powoduje, że nie jestem obojętny na lata co się dzieje wokół Acta biali stąd nazwa kwiatów Anny, którym ma dosyć jego kształt barwa jest dosyć ambiwalentne, a chciałem w tym utworze zawrzeć taki rodzaj kontestacji przeciwko temu co dzieje się w popkulturze afirmacji tylko łącznie młodości nie takiego sposobu komunii dla aktywnego komunikowania się w mamie śmieje z Facebooka mamy instagram ludzie Snapchat, jakby eliminacja śmierci proces starzenia się w jakby wypieranie śmieci jak po kontrolach pójścia w odwrotnym kierunku, ale popatrz musisz o tym wszystkim opowiedzieć bałem tego nie wiedziała, wsłuchując się w ten bity i w ten rytm kilka lat temu wywiadzie Podziel się, że nie przekonuje się w muzyce elektronicznej idea transportowania myślenia kieszonkowego, czyli nie jest zainteresowany taką formułę jak zwrotka refren zwrotka i wyłożenie całej tej idei w tekście, ale pytanie czy odbiorca jest w stanie to, o czym teraz powiedział, że teraz jak rozumiem, o co tutaj chodziło w ne odebrać bez tego całego ideologii, a listy złe indywidualne interpretacje wciąż dzielę ludzi natomiast może zupełnie inaczej dać mu trudno jest siłą jak przekazu leniwe walnego i ogniowa my dajemy się cieszą, gdy taką tendencję, że dziś coraz bardziej doceniana muzykę instrumentalną grę technologia pozwala tworzyć nowe obszary brzmień bar w, które pobudzają naszą wyobraźnię dla kogoś jak może być czymś zupełnie innym niż dla mnie, ale na pewno ładunek emocjonalny tężni zawarty no nic nie nastraja optymistycznie, ale nie znaczy, że w kinie kosmos ja mam się nie oswajać dlaczego, żeby nie, a gdy, gdybyśmy mieli do czynienia, gdy komuś nie jest ogólnie o otaczającą nas szczęśliwość to nie jest niedosyt mieliśmy siły jak wygląda proces pracy nad utworem w dziedzinie muzyki elektronicznej Zaczyk, kiedy ty wiesz, że utwory skończony, bo to jest tego typu kawałek muzyki, którą można zapędy liczą sobie cały czas gra i gra gości nigdy nie wiadomo, kiedy się zaczyna, kiedy się kończy ani też wyobrażam sobie, że dla kompozytora producenta nie jest oczywiste, kiedy jest doskonały w prasie, dlatego że najtrudniejsze muzyce elektronicznej umiejętności i aranżowania, bo i tak wspomniał piosenkarz tom znajdują się tam da 2 utwory z sali 1 jest tak mostu, który czy to przekona okapy Belle and Jump my mamy tam zwrotka refren tzw . Bridge most łączący drugi refren tej zasadzie mamy finał utworu i ma swoją dramaturgię natomiast muzyka elektroniczna dziennie posiłkujemy się słowem, a często żąda za franka pędzone fragmenty to różne małe mikro ruchy jak budują sen dramaturgię są tym elementem, który daje nam poczucie tego, że ten utwór ma jakąś formę jest bardzo trudne, a naszym gościem w dzisiejszym wydaniu kultury osobistej był Albin dziękuję bardzo cicho Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA