REKLAMA

Sandra Korzeniak o wystawianym w Chinach spektaklu "Mo Fei" w reżyserii Krystiana Lupy

Kultura Osobista
Data emisji:
2017-08-01 17:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
13:23 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
kultura osobista Patrycja Wanat dzień dobry rozpoczynamy kulturę osobistą, a moim gościem się w kulturze osobistej jest aktorka Sandra Korzeniak dzień dobry dzień dobry Sandra Korzeniak, która nie jest niemal prosto z podróży po Chinach prosto z Chin, gdzie swoją premierę miał spektakl wyreżyserowany przez Krystiana Lupy spektakle p t . z Moskwy i może, zanim powiemy konkretnie od spektaklu i o tym jak wyglądały prace przy tym spektaklu, jaki jest odbiór ranny w Chinach Rozwiń » tylko tego spektaklu to one chcę zapytać najpierw o początek 2 letniej przygody teatru Krystiana Lupy i twojej przygody z Chinami, bo tam pojechaliście najpier w z Merlin z teatru dramatycznego im okazało się, że spektakl zrobił gigantyczną furorę i staliście się w Chinach bardzo bardzo sławni i petentów wszystko jest prawo w tej wizji jest mniej więcej to było 4 lata temu, kiedy jej polecieliśmy tam z Merlin i jest personą Merlin i tam nadaliśmy mu i 3 czy 4 już nie pamiętam bardzo takie piękne totalną przedstawienia i tam był zalążek Chtiej miłości zakochania obustronnego i rzeczywiście jak tam przyleciałam do te 3 4 spektakle były absolutnie piękny i miłosne po prostu jakiś Energi tam Merlin była w bęben, by w jakiś, jakiej kondycji Energi miłosnej grano też z tamtej strony to wpłynęło, mówi że każdy był inny każdy był wyjątkowym tyglu wydarzeń na dziś jest coś niesamowitego był zawsze jakoś tak w secie jak się gra no to tam 1 jest lepszy 1 jest bliżej dróg jest dalej, a tam były one nie ich wspaniały wszystkie jej jen i później jak by od nich dopiero została mi poczułam coś takiego jak dziś takie uwielbienie zakochani tam wtedy w nie był zalążek tego żeby, żebym tam wróciła jeszcze znaczy, żeby wrócił Christian nie może, żebym miał wróciła w mniej, żeby z jakich powstał nowy projekt już tam ich dotrwało ich i oczywiście we mnie zasiane ziarenko mogę tam wrócić i ty jesteś niesamowity żyje po tych 4 4 latach temu wróciłam to spotkałem się z czymś takim jakby tam Merlin była nadali teraz tutaj ten spektakl to znaczy jakaś miłość tych ludzi do tego spektaklu to jest niesamowite bardzo wzruszające można je, czyli ten spektakl mundury teraz zrobiliście on nie jest jakimś przywiezionym spektaklem do Chin jakimś importowanym spektaklem z Europy tylko tym spektaklu, który powstał na podstawie tekstu ważnego dla dla Chińczyków pisarza też już obecnie sięga i toteż jest spektakl jak rozumiem udziałem chińskich aktorów teraz którymi Krystian LUPA tremie również ty tam pracowaliście jak cała ja chciałbym praca wyglądała też pytam tak prozaiczne rzeczy jak jak bariera językowa nogach przecież nikt wtedy kradzież wydaje się, że jest ważna tak nie znam chińskiego prawda jest produkcja była z Chińczykami i reżyserem jest Krystian LUPA i zaledwie tam może w parę osób jeszcze było z Polski znaczy jestem jedyną aktorką z Polski po pierwsze, jak tam przyjechałem to ta przepaść i 1 9 w ogóle przepaść kulturowa cóż pojechałabym do Anglii nie znam angielskiego jest też taki budynku, lecz jest język ciała n p. co jakiś Chudy, a tamtego nie ma tam jest inaczej to znaczy tam nawet ten motyw lęku, lecz jest inny co znaczy inne tylko gdy jej inny język ciała co znaczy coś co dla nas jest w prostej znaczy to w jakimś języku ciała dla nich jest niezrozumiałe i jej z Indii i diety co się dzieje na takim poziomie elementarnych jest dziś po połogu też podstawowych potrzeb jakiś komunikacji jakiegoś przekazu ty grasz po polsku w takim razie czy po chińsku czy po angielsku cała sztuka jest w języku chińskim tak jak aktorzy, którzy są Chińczykami i jest grana w języku chińskim, a mój moty w w imię głównego bohatera jest to są 3 sceny spektakl trwa około 5 godzin w te są 3 sceny, które są grane w języku angielskim, ale testy szkoleń w tym w ich aż mnie język angielski jest bardzo słaby, aby jego personel jest jeszcze słabszy zresztą mowa jest o tym w tych scenach w bajki, gdyż jest za rybę w słup ma inne już nic co Very Best stół w i dolny żyjemy my mówimy wpłynie w tym słabym angielskim nie mnie nie unika leczymy go jak wynik nie wykorzystujemy tego nie rzec, że ktoś, kto słabo mówi może, gdyby taki sposób kaleczy nikną, jakby nie dodajemy urody sceną w ten sposób jest jednak jest to dwójka ludzi, którzy bardzo dużo mają sobie do powiedzenia albo chcieliby powiedzieć jednak to ograniczenie ryzyka jest i to jest bardzo bolesne chyba sama sztuka jest o czym było głównym bohaterem to co te informacje, które do nas docierają do Azji i pisze recenzje właśnie, które można w Polsce przeczytasz na głównym bohaterem jest alkoholikiem i na tej swojej drodze taki trochę upojony alkoholem spot Ka rośnie różne osoby tak w pierwotnie tytuł to były pijak właśnie im ciekawe było w nigdy nie użyliśmy słowa alkoholik, a jej to znaczy, kiedy raz tylko użyliśmy go na próbie, mówiąc że nie wolno nam użyć słowa określenia alkoholików, bo alkoholik to jest jakby wyrok to znaczy to jest coś co mnie coś, jakby zamyka pewne wyobrażenie powiedzieć, że jest pijakiem to jeszcze coś innego znaczy, a tutaj w naszym pojęciu i w naszym wyobrażeniu tor to tego tematu tej przygody w tys takie badanie pijaństwa chłodnej i Jakub przygody jeszcze bardziej w jakiejś ekstremalnej przygody, którą przez alkohol można sobie zaaplikować można sobie zaszczepić i temu załóż my ten alkohol służy, a n p. alkohol alkoholik to może się n p. z czymś takim kojarzyć, że właśnie ktoś przez wiele lat, bo klient oznaczy je pije, żeby się zalać silnik, żeby się zachwiać pije, bo to, żeby się zachwiać może się to w ten sposób kojarzyć się stało sztuka, która jest z inspiracji już 10 lat, czyli chińskiego pisarza, który już nie żyje zresztą, który stał się pisarzem w momencie, kiedy miałem mniej więcej 2 0 lat i zdarzył się straszny wypadek tragiczny wypadek wiem, gdzie miał bilet w kieszeni wjechał na rowerze i miał za 2 dni wyleci dziś do innego kraju nie pamiętam już do Stanów czy do euro 2 nieważne do nowego świata i całe życie przed nim zwolni ich i potrąca go w samochód i on po prostu ląduje na wózku inwalidzkim resztę życia spędza na wózku inwalidzkim i staje się pisarzem ten wypadek zmieniali koło los też spektakle jest poniekąd o dotyczy mówi o czyn jest los nasz los i precz z tym na akcję inaczej każdego człowieka i krajem i też ta sztuka w tej sztuce główny bohater to jest człowiek, który jest na wózku inwalidzkim, a czasami nie jest na nim, który żyje na ławeczce mieszka na ławce obok śmieci biegł obok wysypiska śmieci i pije i no i to co wszystko się tam dzieje, a tam dużo się, gdzie jest dużo tych opowieści duże jego spotkań które w nie wiemy do końca, kiedy są już w świecie jego tylko wyobraźni a kiedy są naprawdę, kiedy diety postaci, które do niego przychodzą tam jesteś taki zabieg zresztą celowo w wykorzystany, kiedy w, kiedy to n p. rozmawiał ze szczurem, który u niego mieszkali tam szczury jest jego nazwijmy to partnerem przyjacielem w, a tu akurat tego szczura gra aktor prawdziwy z opery pekińskiej i który jest również akrobatą i też moty w mój, który jest w ogóle dopisany motywem, ponieważ w tej sztuce nie ma nie ma mowy o mojej postaci ona jest taki my z rakiem na tym spektaklu, jakim się jakoś Głogów Głogów 0 k jakąś narośl, która tam została dopisana i ile wy zagraliście z spektakli łącznie teraz zagraliśmy 7 spektakli i 5 Żabka tegoż dublerka czy to jednak zawsze jest także jak jest spektakle MOW Sejm jest na scenie to co do Chin leci się i dach i wystawie tak jednak jest Apropos przyszłości to wiem słyszałam, że mamy grać w różnych miejscach zarówno w Chinach, ale też jest słyszałam o Europie i też słyszałam tam nawet o Polsce, ale u konkretnych planów wieś niż 3 letniej ani jeśli chodzi o daty ani konkretne miejsca, kiedy jej też się też nie wiemy też słyszałam coś jeśli nic w sensie, że na jesieni ma być powrót do grania w mojej ani nic kompletnie nie ma podanego jeszcze spotkamy się jeszcze raz spotkamy na pewno ekspertem wywalczymy i wtedy porozmawiamy też o ich osoby spektaklu spotkamy się jak my zobaczymy 2 filmy, w których wystąpiła i wtedy się spotkamy w magazynie filmowym do zobaczenia porozmawiamy wygląd swoich odkryć ścieżce filmowej cyrkowym powiem, że tutaj chodzi nam o 2 filmy o film Pawła sali niewidzialne tak tak niewidzialnej mówi powtarza, gdy już dawno temu, kiedy widziana z tej mąki chleba nam się widzialnym mi był bardzo długo tak czekan, gdzie ja też na ten film w taki drugi film dziura w głowie Piotr Subbotko też film w postprodukcji w tym momencie montażu, więc porozmawiamy o tej drugiej AM stronie Sandry Korzeniak, czyli o filmie, bo takie przystanki kimś w wywiadzie, że do szkoły z taką z z takim marzeniem, żeby zostać gwiazdą filmową Tiger wóz ten teatr ogromny sukces w teatrze nic o tym filmie koniecznie musimy porozmawiać następnym razem w rytm w Sandra Korzeniak była dzisiaj moim gościem bardzo dziękuję dziękuję kultura osobista Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA