REKLAMA

Jacek Poniedziałek o "Sercu miłości", czyli jak zagrać Wojciecha Bąkowskiego.

Kultura Osobista
Data emisji:
2017-08-11 17:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
12:48 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
kultura osobista Patrycja Wanat dzień dobry witam państwa bardzo gorąco kolejna relacja z festiwalu nowe Horyzonty we Wrocławiu jeszcze do końca tygodnia oglądamy tutaj filmy na nowych horyzontach my rozmawiamy z twórcami Lenny z krytykami rozmawiamy o tym co tutaj oglądamy Jacek poniedziałek jest zwyczajnym gościem dzień dobry cześć witam Jacek poniedziałek piątek tak specjalnie z zaprosiłam oczywiście i będziemy rozmawiać o filmie serce miłości serce miłości Łukasz Rozwiń » Ronduda test Team, który miał swoją premierę na festiwalu o w Berlinie ma już z Łukaszem trochę o tym filmie wtedy rozmawialiśmy nawet bardzo chciał porozmawiać z tobą ty wciela się tam w główną postać i bardzo chcę zapytać o pracę przy tym filmie film jest 1 z najlepiej ocenianych tutaj filmów na nowych horyzontach cieszył się ogromną popularnością niedługo trafi do Chin mam nadzieję, więc też inne zostanie pokazany szerszej publiczności, mimo że temat tego filmu nie jest prostym Łukasz Ronduda znów wybierze się za współczesną sztukę i przekazuje oczywiście coś więcej za pomocą tej współczesnej ranne sztuki, ale teksty pomyślałam, że w tym momencie mieliśmy chociażby nagrodzony złotą Palmą zyskuje Rubena Östlunda, które też pokazuje nam świat sztuki współczesnej, ale jednak za pomocą oczywiście tego świata przekazuje coś więcej na temat Europy na temat kondycji ludzi mam wrażenie że, że serce miłości jest tutaj podobnie, że to sztuka współczesna jest dziś narzędziem do powiedzenia współczesnego świata jest, że takie opinie, że skład jest właśnie Iversen tego naszego serca miłości i cieszyłem cię nowe skwery no i Ibiza zderzył się też takie linki znaczek TM to przeciwieństwo to znaczy, że to jest tak jak w Wersalu, bo jak negaty w pozytyw naszym mam wrażenie, że w przeciwieństwie do naszego filmu dostawca miłości w skórę autorzy filmu, jakby po podpisy i diety trochę idą pod włos i poprawności politycznej retro i TFI wkładają kij w mrowisko i trochę śmieją się z tej naszej tu w cudzysłowie jeszcze powiedzieć się też tej otwartości wejście na wszystko inna przez sztukę współczesną, która jak sam słyszałaś zdaniem Zbigniewa Libery nie udało nam się w Polsce natężenie zwolnienie z dnia przy działalności w Polsce się, że w Polsce przyjęła, a może właśnie też były wina jest po stronie tych samych artystów czy czy też kuratorów, którzy naprawdę utrudniają widowni odbiorcom dostęp do tej sztuki, która staje się z dekad dekad zaś bardziej hermetyczna co bardziej wsobny co bardziej zajęta sobą w przypadku naszego filmu odczyty artystów, bo muszę o nich mówimy o Wojtku Bąkowskim jarzyn Zuzanny Bartoszek wydaje mi się, że oni są jednak bardziej zanurzenie w rzeczywistości oni tworzą sztuki hermetycznych na pytanie jesteś taki bardzo rozpoznawalne nazwisko tego Pokorski to nie jest artysta dywizji, a nie o to chodzi, bo było brak w geście sztuka współczesna to jest ten znak do dosyć jest z SM zamknięty świat, że to, że rząd nie jest pop gwiazdą Wojtek Bąkowski o tym, może tak i to one bowiem właśnie w epoce van Gogha, w czym wiadomo że, że mnie nie może się być prorokiem we własnej epoce, ale oni obydwoje znaczyć bardzo, że w tej taki, jakby na najbardziej element, a te ptaki najbardziej podstawowych elementach rzeczywistości takich jak właśnie te portrety zdjęcia czy te centra handlowe czy Wojtka nie wiem środki komunikacji miejskiej tylko się na scenie pociągami w 3 nawet jak Philip c co pobrzmiewa w tym jest w tej jego poezji w tych tzw. filmach mówionych jakaś fascynacja nie jest związana jest u nas listonosze to tak jakby no to brutalną rzeczywistością można nimi nie brutalny wolny tak nazywani okazje, które widzimy za oknem żywić poezję w szarości tynku 3 3 3 czy w blasku szyny tramwajowej, gdzie leżą tam 2, bo widzi poezją, a w tym widzi i dla siebie sens i to co nas wszystkich łączy proces wspólne chwile powiedział tutaj właśnie już o Wojtku jest zdaniem Bartosza, bo to jest film, który w 2 w tym filmie, czyli tych Justyna Wasilewska właśnie wcielać się te żywe postaci, czyli ludzi, którzy z dziennie to, że jeszcze żyjący jeszcze są dość w Łodzi jeszcze tworzą to nowość, bo rażące, że ta trudność stworzenie tych postaci muszą być ogromna nowa jak wcielić się w kogoś kogo znasz przecież nie przez kopiowanie prawda czytały też się duży problem z jakiś taki dylemat powiedziałbym na natury etycznej nawet przede wszystkim jestem do propozycji bardzo zdziwiłem, bo Wojtek jest relatywnie 13 lat młodszy można grać czasami kogoś, kto jest o starszych klas młodszych będą starsze troszkę trudno w, a tyle okazuje się, że to nie o to chodzi z tym, że tak, by nie miało dla twórców znaczenie bez znaczenia tylko jakiś jednak wtedy, kiedy w ogóle głowę po drodze podobieństwo dziś przez skojarzenie nie był podobny może budowy czaszki wstyd czy Czech czy tych tych zagłębień oczodołów w ten świat rzeczywiście można można można takie podobieństwo znaleźć najważniejsze co innego no właśnie to, żeby między między bohaterem tego g, a jego partnerką była spora różnica wieku bo, bo tak jest w przypadku Wojtka jest znany Wojtek poznał z danych jedno 2 6 lat od dnia 17, czyli była właściwie jeszcze bardzo młoda dziewczyna była pewna nastolatką, ale i ten ten związek przetrwał mimo wielu zawirowań, które pokazujemy w tym filmie to w niedzielę w miłosnym można powiedzieć o artystach w jego sztuce, ale kończy się dobrze to znaczy, że już u nas we wsi nie pokazujemy taką potencjalną taką taką domniemaną taką możliwość że, że oni się rozstają, dlatego że nie są w stanie już ze sobą konkurować w sposób bezpieczny, że tam za dużo toksyn i rozstają się w w tym filmie, a może to właśnie po co się dzieje, żeby się nie musieli rozstawać wżyciu bardzo kłopotliwe było dla nas czasie realizacji filmu, kiedy Wojtek z odwiedzali nas na planie i kiedy 7 bardzo udzielali, kiedy dawali nam różne uwagi instrukcje jak zachowywać tak jak oni jak poruszać się tak jak oni jak mówisz jak oni jak jakiś tak dalej i tworzy się trudnej i też pamięta z tego planu paradoks zauważyłem, że właśnie wtedy, kiedy staraliśmy się Sylwester no bo mówiono głównie o sobie ale, ale systematyczne podobnie, kiedy staraliśmy się trochę po psy te trochę skopiować te trochę trochę ich jeszcze się w nich wcielać się udawać starać się takim zestawem zewnętrznymi gestami sposobu chodzenia sposobie mówienia gestami upodabniać do nich to byliśmy papież oczywiście też dość sztywni, a po drugie, po drugie zaś oddalali się od kiedy się uwolniliśmy w parlamencie i realizacji filmu o psy od tego ciężaru to okazuje się, że staliśmy się bardziej podobni styki zaczęli grać z pań właściwie jest po prostu sobą sami ze sobą swoją wrażliwością okazało się, że to było zbawienne, bo wtedy rzeczywiście Pacana nikt tego filmu staje się dla niego bardziej podobny i możesz starać, gdyż to jest film o miłości tak inne tak jest i seksownym myśl o tym, filmie, że przez to, że oni są artystami to oczywiście te wszystkie kontakty może między nimi są bardziej hiper uliczne bardziej rozlanej Wisły Jerzy Stelmach celne pełne emocji no ale jeśli elektrownie te emocje ostudzić nad tą to jest bardzo uniwersalną opowieścią o tym, narcyzm nie w związku o tym z oni też wyglądają tak samo ogolone głowy i t d. więc te też jest to bardzo ważne pytanie kogo my w tej drugiej osobie kochamy kochamy się być faktycznie kochamy tego drugiego człowieka notes pytanie regulator miłości, więc obawa, że może pozwolić, żeby na to nie posiada, bo zbyt trudne jest filozofem, ale na pewno tak jest, że idziemy w lesie trochę w oczach drugiej osoby nie tylko widzimy też trasa bardziej siebie prawda to turystyczne kochali i ten fakt jest dla nas taki taki kochany i daje nam takie poczucie radości, ale co do tej miłości tej tezy tej konkretnej pełne miłości to jest właśnie szczególna dlatego żenuje też byłem 3 × w życiu w związkach z artystami, więc znaczy czy związki artysty są szczególne nie do tego, żeby były jakieś szczególne żeby, żeby trzeba było jakoś chwalić się jakoś dopieszczać 3 3 czy jako żywność pod niebiosa nie o to nie chodzi tylko za szczególne tym zaś te są rzeczywiście te związki energetyków są związki ludzi bardzo wrażliwych przewrażliwiony na wrażliwych z ludzi, którzy nie opłaca tylko w dzień w ludzi, którzy nie potrafią się ogarnąć i stać się na czas do swoich zajęć albo n p. zrobić zakupy albo pies zakupy to okazuje się, że po wyrzeczeń kupili, które w, którym mieli kupić pierwotnie, które zamierzali, więc teza, by taka to czas taka wędrówka takie wezwanie na krawędzi rzeczywistości nierzeczywistości tego tutaj tego gdzieś tam trochę czasami nieobecni no i co najważniejsze no w nieustającym sporze z ze sobą, jeżeli uprawia tę samą dziedzinę sztuki w tym jest tym gorzej, a żyć razem pracują tu rządzone tragedia tragedia wiem, że osoby w bo nie tylko chodzi o to że, że rzecz, że tam and oni przystępują do czegoś w rodzaju kiście tych konkursach bo kto lepszy, kto to więcej, kto tak ciekawie oryginalnie, kto bardziej szokująco, kto to bardziej zainteresuje widownię czy kuratorów sztuki i t d . ale jeszcze do tego ten termin ten jakby ten konflikt o o źródło nie poprą pomysłów to był pierwszy, kto ci czy to kto jest autorem tego pomysłu, który sprawił że, że film nie wiem, by spektakl teatralny jakiś inny dzieło sztuki okaże się sukcesem i znajdzie rzeką Wisłą szeroko może wnieść do gry widownię zainteresowanie jest zawsze mnie to depozyty jak wymyślnie jawność jawność nikt nie chce się to winiet, ponieważ są te są te są przyczyny ta tak wielu etc no tak wielu kłótni z pewnością IT w życiu oczywiście Wojtka Izy, że u nas jest winny jest winny w innych związkach szczerze to właśnie dzieci pewnie w związkach artystów bardzo gorąco polecamy serce miłości reżyseria Łukasz Ronduda Jacek poniedziałek jest na Wasilewska w głównych rolach, ale chciałam jeszcze na koniec zapytać o kolejne zdjęcie bowiem, że w tym momencie wybierasz się na kolejny plan właśnie ze co to co to będzie już widzimy małą transformację na twarzy co to będzie film Krzysztofa Zanussiego wg jego scenariusza p t. eter w filmach dość transgresji dotyczy badacza lekarza, który z badaczem i odkrywcą nawozu dzieje się to na początku dwudziestego wieku człowiek bada progi bólu i stara się znaleźć na niej remedium celem jest chyba by podstawą prawną podstawą współczesnej chirurgii czyli, żeby ten dał się z Rosją zrelaksować albo znieczulić się bezpiecznie we pacjenta, ale nie tylko, bo jak to zwykle ukształtowany długu Krzysztofa Zanussiego jak zwykle Krzysztofa Zanussiego mamy też tam do czynienia z prawami i ostatecznymi, czyli z noty za ścieki moim zdaniem rachunek sumienia mężczyzny dojrzałego mężczyzny, który w jakimś podsumowuje swoje życie i wszystkie za przeciw i to co boskie moce diabelskie jest też tam wątek Rostowski i jest też wprowadzenie Mefisto, czyli wreszcie wszystko to co od bardzo wielu lat zajmą się Krzysztofa Zanussiego rolę spisano dla mnie tak twierdzi pan Krzysztof Jacek poniedziałek w takim razie widzimy się po premierze eteru na pewno nie ukrywa kultura osobista Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 60% taniej w promocji Black Friday!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA