REKLAMA

Ewa Gawryluk: "Przy Edwardzie Dziewońskim czułam się silną aktorką."

Cudowne Lata
Data emisji:
2017-09-03 14:40
Audycja:
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
28:24 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dawne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwo jest niezwykle miło przywitać aktorkę Ewę Gawryluk dzień dobry dzień dobry przede wszystkim jestem z siebie dumna pani wdzięczna, że w gruncie nakłonić panią do rozmowy, bo zdaje się, że panie ostatnimi czasy mediów unika Gowin nie jest mnie, że unikam jak ognia, ale gołym niespecjalnie się angażuje, że tak powiem, skąd ten wybór z czego w porze aż taka decyzja, że tokfm Rozwiń » mnie żadne nerwowe raczej nie nie zależy pani na tym, żeby mieć bywam tam, gdzie Musial, czyli bardziej sprawy zawodowe nie udzielam wywiadów też tam już, gdzie chce może tak nie mam już takiego, jakiego wsparcia ktoś kiedyś mówiło na szkło czy na gazetę na papier, a wynika to ze zmęczenia tym jak szybko się dzieje jak bardzo kolorowy 10 7 6 latek momentami dość bezwartościowym myślę, że w doskonale pan to ujął myślę, że z tego co wynika po drugie, mąż jestem tyle lat w tutaj na rynku i w bardzo lubię swoich widzów to nie jest także nie robię tego dla widza tylko są teraz inne media społecznościowe ja akurat na Facebooku się jakoś nie udostępnia mamy jakiś fanpage, ale bardziej Instagramie i człowiek może rzucać to co chce a jakby nigdy też nie byłam osobą, która zabiegała o popularności taką gazetą ową była uczyłam się w takich ani innych czasach to aż o wywiadach o VAT od oto od takiej obecności gdzieś w gazetach w mediach oczywiście nas nie uczono to przyszło z czasem i tak jak teraz widzę młodsi aktorzy od 20 3 0 lat ode mnie, jakbym mając to wszystko w małym palcu tę obecność wszędzie w internecie o tyle ja podchodzę do tego z dużym dystansem to wrażenie zaburzonej proporcji w swej bytności był już mówiliśmy takie stwierdzenia stosunku do do dolara do do pracy i po wartościach pracy i dach jej objętość dzień tak nie upoważnia do każdych silnych gdzieś też o to chodzi że aktor jest jest zasłużone w momencie kiedy, kiedy pracuje, kiedy go oglądają jest wtedy za to doceniony ani, że jest jakaś osoba nie wiadomo, skąd nagle zaczyna być o niej głośno i dopiero wtedy zaczyna grać no bo tak tak często jest kolej rzeczy, że nie wiadomo, skąd się wzięła zaczyna grać czy teatrze czy w telewizji troszkę, gdyż to się tak taki bałagan się zrobił wrażenie panie Boże przez to wiele lat pani działalności na gali na scenie w filmie w teatrze unikała pani zaszufladkowania nie ma takiej 1 szczególnej roli, która wsadziła do aniołów w jakieś ramy, z których trudno byłoby wejść nigdy nie robiłam w swoich podsumowań i teraz tak szybciutko przeanalizowałem to co pan powiedział i faktycznie faktycznie tak tak się stało to on mnie wynika z tego, że jakoś sama wybierałam nie wiem te role tylko czasami rezygnowałam z pewnych ról, bo akurat czasowo już niemal nie dałam rady n p. czegoś się czegoś umieścić i to wyniknęło, a w dacie może tak krótko ja jestem zadowolona z tego jak potoczyło się jak potoczyła się moja kariera zawodowa nie było jeszcze gdzieś wysoko nie o to chodziło i ja zawsze chciałam gdzieś kierował moją karierą w ten sposób żeby, jeżeli dało się oczywiście pokierować, żeby gdzieś była równowaga między sprawami zawodowymi, a sprawami rodzinnymi i gdzieś na pierwszym miejscu jednak zaczęła być dla mnie ważna ważna rodzinna i myślę i to jest dla mnie najważniejsze w życiu, a zawód jest po to, żeby też zarabiać pieniądze im się z tego utrzymać, ale niewiele osób jest w stanie tak bardzo lubi tak precyzyjnie zdefiniować swoje wybory tak dowodzą nowe drogi jak rodzinę, która przecież jest energiczny gdzieś przepadają, a tak dużo musiałam wezwać to także ważny szczebel pani słowo to pokusa, żeby jednak poświęcić życie rodzinne na nas na rzecz tego zawodowego i to wieczne odkładanie to to później żona miała na to czas jej nie miałam tego był gdzieś się bardzo silnie poczułam, że ja chcę mieć rodzinę chce mieć męża chce mieć dziecko zrezygnowałam z teatru n p. też właśnie w tym względzie, bo podobno zabawy za mało godzin, żeby poświęcić się karierze i w równym stopniu po miecz wychować dziecko także w momencie, kiedy zaszłam w ciążę pogranicza do szóstego miesiąca ciąży i później już zrezygnowany i to była rezygnacja świadoma tego zastanawia mnie, kiedy ja panią pierwszy raz widziałem już bowiem na wczasach licealnych wpadło moje ręce kaseta wideo w domu się dziecko szczęścia, choć tak to jeszcze wtedy byłam w szkole Heleny dokładnie tak Helenka dokładnie od ręki to pan pamięta pan ma dobrą pamięć to był 9 lat 90 9 0 rok dokładnie do okręgówki jeszcze robiliśmy po dziewięćdziesiątym pierwszym roku Sławek Kryńskiej jeszcze byłam w szkole to był przed czwartym rokiem dokładnie jak skończyłam trzeci rok przez wakacje mieliśmy zdjęcia, a to były jeszcze taki złoty okres dla filmu polskiego i gdzie zdjęcia trwały 3 miesiące potrafiły właśnie trwa trzy-cztery miesiące i gdzie był taki komfort pracy, że nie goni nas czas to była ta rola, która wprowadzała panią wielki świat filmu czy ona wprowadziła to było lata dziewięćdziesiąte i jeżeli się robiło film nie było tak głośno właśnie też przez to, że inne media były inaczej funkcjonowały nie było plakatów nie było internetu na razie kolportowano kasety z gondolą wjeżdża realnie o formie podlaskich parafii tak dokładnie także ETS, że jakiś sukces mojej gdzieś tam od hut Cionek teraz często właśnie spotykam się tak jak pan właśnie zapamiętał mnie z tej roli to często właśnie widzowie w różnym wieku oto pani grała w dziecku szczęścia, jaki fajny film także po tylu latach dziś ten film tak uniwersalne gdzieś może się podobać, choć ma pani poczucie, że wówczas to nie mieliśmy tak wielu produkcji prądu ten to niebyła produkcja na masową skalę teraz właściwie jeśli prześledzimy ile tytułów łów powstaje rok rocznie to właściwie nawet największym kinomanom ten, który chce być na bieżąco nie jest w stanie tego tego przyswoić bez ograniczenia i nie wiem, bo aż tak bardzo nie siedzę w tej całej demokracji i milicji w tym w tej produkcji filmowej, bo można zauważyć, że już kobieta w moim wieku rzadko dostaje coś do grania, chociaż są oczywiście wyjątki myślę, że pani tak, że i kurtuazyjne rozmowy jak po niej to nie jest jakaś jakaś fałszywa skromność nową tak się zadziało dzisiaj te moje spotkania z filmem zaczęły się w latach dziewięćdziesiątych i w zasadzie skończyły się w latach dziewięćdziesiątych teraz od czasu do czasu gdzieś tam zagram było snem w 3 3 scenach twarzą i w zasadzie to jest wszystko mnie jak na tym nie ubolewam po prostu no taka jest kolej rzeczy Kevin Spacey herbacie Harvey Keitel powiedział, że jest się aktorem albo pierwszej połówki swojego życia albo drugiej połówki swojego życia Andrzeja jestem aktorką filmową pierwszej połówki swojego życia jej tyle pań miała wielkie szczęście, grając naprawdę jest z znakomitości sami aktorskim prawda bardzo tak ja naprawdę spotkałam nawet w tej pierwszej połówce HRS tak powiem, bo wiele osób już nie ma w tej chwili z nami, ale miałam szczęście, że mogłem obcować na planie filmowym czy w planie teatru telewizji czy na scenie właśnie z wielkimi osobowościami i my teraz pytania na czym to ich wielkość polegała, bo przecież nie wszyscy słuchacze ludzie za tym idzie widzowie są w stanie sobie to wyobrazić, więc oczywiście on o skali zjawiska poszczególnych postaci ich nazwisk natomiast ktoś to dotyka MON ma doświadczenie to jest także, gdy ja też teraz mylny adres z racji doświadczenia mogę to docenić bardziej, bo oczywiście jak człowiek jest młody jest zaraz po szkole i pili, a czy jeszcze w szkole Maćka wzięłam, gdzie zagrałam córkę Tadeusza Łomnickiego w teatrze telewizji jej ojciec ja byłam tak zestresowana, że żal, że i drugie tego nie mogłam docenić i zapytać zadać mu wszystkich pytań i którym się kręciłem gdzieś tam po głowie z tego względu, że była bardzo zestresowana i ja nie wiedziano, czyja mogę czy czy mogę się odezwać dziełem gdzieś zawsze byłam taką osobą bardziej wycofana, że bardziej od otwierała mnie właśnie scena czy kamera była bardziej odważna, bo wtedy wiedziałam, że rolami pozwala na to żeby, żeby się rozwinąć, ale nie między scenami, gdzie mogłem z nim porozmawiać bardziej Tadeusz Łomnicki opowiada ona akurat lubił opowiadać o tych pytań nie trzeba było za za wiele zadawać, o czym doświadczyła pani refleksji odłożone w czasie już mówiłem mu co mam namyśli Otóż, spotykając się z kimś przecież każdy z nas tak mam w czasie tego spotkania być może nie dostrzegł wartości tej drugiej osoby dopiero po latach nie, zdobywając wcale więcej doświadczeń jest w stanie tę rozmowę to obcowanie przekłuć sobie zupełnie inny sposób na nas na swoją korzyść tylko my czerpiemy z innych ludzi teraz tak czy po po latach po dekadach bardzo bardzo często jest pani w stanie z tych spotkań wyciągnąć jeszcze więcej cały czas czerpać, żeby mnie gdzieś to to jest, który na tej zasadzie, że jak dzieje się przechowuje gdzieś w pamięci te obrazy te kilka zdań, bo wiadomo człowiek najchętniej mógłby chciałby wrócić chciałby, żeby tak cofnąć kaseta obejrzeć jeszcze raz jak ja może zwołać zgromadzenia i obejrzeć i wyciągnąć to wszystko ja mam gdzieś tylko dowód to jednak minęło parę lat cyklu teatr telewizji z panem Tadeuszem robią w osiemdziesiątym dziewiątym roku na to kilka lat minęło, ale na świeżo mam gdzieś się właśnie takie obrazki nie pamiętam już wszystkiego i to jest trochę smutno, ale fajnie, że można się było spotkać przez pana Dziewoński czy z panami Markuszewski także jest kilka takich narzędzi do tego też przyniosła album, żeby zapomnieć i powspominać właśnie z kim człowiek pracował z kim się spotykał z kim rozmawiał pan Machalica pani Szaflarska to są kolejne wiosenne Sołdek do 2 Krzysztof Kolberger także teraz mówimy o osobach akurat, w których których już już niema, ale mówię fajnie, że można pamiętać można powspominać to żałuję, że nie mam wielu zdjęć wielu fotografii ograniczyła bowiem filozofia przyniosła miasto do Radia, żeby się pochwalić się trochę za 2 tygodnie przerwy wszyscy zobaczyli aż przyjdzie sam również zdjęcia nie chce z tej hałasować o m. in. właśnie Dudek Dziewoński, przy którym ja się czułam silną aktorką on dostrzegał we mnie takie zalety mówię o brąz w Opalenicy, że ja się sama zdziwiłam, że wieża ma gest coś takiego z siebie wykrzesać to jest n p. niemiecki film proszę bardzo moja pierwsza rola matki dziecko, ale w angielskiej i dziecko czeskie n p. film, który nigdy nie nie było nas na ekranach żałuję bardzo fajne tutaj właśnie Krzysztof Kolberger przesympatyczny fajna rola też mówię ciągłą nie wydam 9 lat w latach dziewięćdziesiątych ponad 30 ról teatralnych zagrałam także z paroma osobami spotkała go pani zaglądała do tego albumu dzisiaj wyciągam po iluś tam latach takie nawet nie wiem dokładnie tutaj mamy Piotra Fronczewskiego akurat z nim zagrała i filmie i w kilku teatrach telewizji do siebie dystansu mocno zdziwiony, że tak rzadko pani to widocznie, że tak rzadko pani zaglądać tak rzadko pani te to te wszystkie chwile przypomina słowa nie ma potrzeby ja lubię żyć tutaj tu i teraz to jest ważne co się dzieje także atak przy tak przy okazji rośnie w tego rodzaju wywiadów to człowiek chce kłaść eseje przypominają wyciąga, gdzie zakamarków pamięci i wtedy dopiero myśli no trochę czasu już minęła, a potrzebne zastanawia się panice bo gdyby ten czas ochronny, jeżeli mówimy przypadły one na dobre tym rozbuchanych technologii mediów społecznościowych to byłoby szaleństwo, w którym zadowolenie z własnym charakterem i wzbogacimy świat, aby się pani miała problemu odnaleźć myślę, że także za dowód, że za dużo, by było hałas wokół mnie naciągnąć mówiono tamte lata na tyle co ja grałam zagrałam bardzo dużo, gdybym teraz tyle grała to ta twarz była wszędzie to wielka wracamy do naszej rozmowy to jest pierwsza część naszego spotkania z panią Ewą Gawryluk w cyklu cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM 3 albumy w Sudetach zachodnich sąsiadów te informacje za chwilkę wracamy czy uda się niedzielny magazyn Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk po informacjach czas na kolejną odsłonę spotkania z panią Ewą Gawryluk aktorką dzień dobry witam chowani bardzo medialne nazwisko w znam też prezenterkę dzień Polsatu Dorota Gawryluk i bardzo często myślałam, że jesteście panie mogą one tak często mamy telefon dzień dobry pani Dorota Bojar właśnie dzwonię w sprawie do tamy i jej mieć tytuł gazety padają tak dalej odsyłam jestem Ewa Gawryluk w z Dorotą nie jesteśmy rodziną do Dorota z tego co wiem po mężu jest Gawryluk na zdarzało się, że kiedyś ktoś w stacji, w której pracuje na co dzień też powiedziała Ewa Gajek adwokat zobowiązuje Hej, Hej no tak cudowne lata właśnie było tak sobie to wspominamy też wszystko to co co działo się, bo raczej wracamy do przeszłości było dziecku szczęście tkaniny roli w przełomowej, choć walory pierwszej głównej od tak później była księga wielkich życzeń gros z nich, ale jeszcze po drodze to muszę się pochwalić też powinien niewielu widzów 2 w momencie, kiedy kręciłam dziecko szczęścia był też takiej filmy realizowane w Polsce polsko-amerykańskich Szuler, gdzie zadebiutował Philipsa i Seymour Hoffman, który zmarł nie tak dawno 2 lata temu chyba ją właśnie debiutował u nas w Polsce, że miałam okazję z nim zagrać zrobił później bardzo dużą karierę, ale niestety skończył jak skończą, a skąd przykra producenci, skąd teraz reżyserzy z zagranicy wiedzieli o paniach reżyser był Polski nie, ale wychodzimy też inne produkcje o globalną wizję dział IT nie były produkcja w Polsce żonę to był film jeszcze Polska koreański była produkcja też czysto niemiecka castingi castingi kiedyś jednak castingi się odbywały, bo teraz ja n p. Niejestem zapraszana na castingi nie słyszy się o castingach najczęściej także w willi już, jakby jest obsada zrobiona chyba na etapie scenariusza także była normalnie kiedyś w pracy też była na castingu do czeskiego filmu pan jakieś 3 etapy nie przeszła jakaś Niemka wygrała, a w Niemczech jakoś tak udało mi się właśnie przejść też zagrała bardzo dużą rolę w świetnym filmie zresztą w latach sześćdziesiątych czeskich, gdzie 10 i prowadzi do Niemiec jak wielki jest to doświadczenie dla aktora i w jaki sposób to ubogaca i 2 kwestia porozumiewania się to jest najtrudniejsza sprawa na planie była o jaki jest obsada międzynarodowa n p . w przypadku tego niemieckiego filmu tak było byli Anglicy Czesi Słowacy Niemcy i ja byłam jedyną Polką jedyne -li tylko ja mówiłam po polską i był tylko pamiętam taki 1 moment, kiedy po 2 tygodniach Dzienis słyszałam ani razu żadnego polskiego słowa już po prostu mózg odmówił mi przyjmowania i wydawania z siebie czegokolwiek, kto miał naprawdę duży kryzys po 2 tygodniach, ale film skończyła to to są takie bodźce doświadczenia, że wracała pani tutaj nabuzowany wręcz czasem tak czasem tak, bo fajnie być też 3 dostrzeżone gdzieś i docenione no bo aktor i nie pracuję dla siebie wszystko to co robimy robimy dla widzów, a nie dla własnego zadowolenia także czy gdzieś oglądamy się w oczach innych, jeżeli jesteśmy doceniani dostrzeżeni NATO to daje nam siłę, żeby nie rezygnować z tego zawodu tak, kiedy rozmawiamy, kiedy tak próbuje sięgać pamięcią do błędu wszystkiego tego co w mediach działo się wokół PL brakuje mi takiej mieszanki skandalizującej rzeczy, że paniczny kino rozwinęła 10 3 tak nie widziałam numeru, ale po drugie, też nie Boniek prezes dach FOT, a nie to nie jest tak do końca trochę jak do incydentów może nie, ale gdzieś tam trochę przysypał już kurz niepamięci i wiele wiele takich spraw związanych ze mną po drugie, no mnie była kiedyś taka dostępna nie mówią komórce aparat fotograficzny nie był w w użyciu tak jak to teraz jest kiedyś aparat co muszę się naprawdę napracować, żeby żeber, żeby coś znaleźć teraz każdy może wyciągnąć telefon komórkowy sfotografować gdzieś tam rozpoznawalną twarz realnym są takie było handlować to był skandal, ale gdzieś z przez to, że lata dziewięćdziesiąte wyglądały w 2 rynek lat dziewięćdziesiątych filmowe jak wyglądał tak tanie inaczej, że kobieta była bardziej też postrzegana jako dodatek do mężczyzny i jako o nie wiem jak ładny kwiat w filmie, czyli bazowało się nie na piersiach na pupie i gdzieś kilka razy się rozebrała i później to przypieczętowany jeszcze sesja dla Playboya to dziś była też przyklejono do mnie Łatka, że Gawryluk 400, które się rozbiera i filmach i naj śmieszniej się było to nijak zagrałam Annie w tangu w reżyserii Macieja Englerta, ale zrobiliśmy też z tego teatr telewizji i ja tam zagrałam w koszuli nocnej, ale dokładniej od od szyi po do ziemi miał taką koszulę nocną pokazali kawałek nogi mu tego wymagała akurat cel rola napisano, że Gawryluk rozebrała się w tangu i chaosu w umowach oraz wróćmy do tej do tej sesji tą trumną trochę w sprzeczności z pani wizerunkiem, jaki towarzyszy pani przez całą karierę w Kijewie STS ulgowe bilety grzeczna i dlaczego nie trzeba było prześledzić 200 zlotego mówi się gdzieś tam ten wizerunek jest w bardziej teraz utrwalany przez te role, które ma w serialu, że Ewa jest grzeczna Ewa jest taka nie inna bez skandali ale jakby mógł wrócić do tej mojej twórczości, bo oczywiście ja to pamiętam najbardziej, w czym zagrałam, jakie role grałam i system sesja w Playboyu była, ale jakość za nią bardzo gdzieś tam telefonowała mi bardzo chciałam ją mieć tylko akurat aż tak wyniknęło tak długo wahała się pani krzyczy LOT -u Łobez bezdyskusyjnie tak koniec to był też na czas ja nie wiem, jakie są teraz stawki za hałas za sesję w Playboyu Marek Sadowski robił zdjęcia i nieznane jeszcze nikomu Tomek Jacyków robiły stylizacje gdzieś tam z panami się wcześniej spotkam się innych sesjach do do innych magazynów i ich zdjęcia wyszły fajne w myśl takie lata pięćdziesiąte stylizacja na lata pięćdziesiąte fryzura resztki ubrań po tej pani jest w stanie zagrać absolutnie każdą epokę prawda tak myślę mamy szczęście mieć taką urodę, gdzie takie charaktery zatargi czasem mówią, że można namalować na tej twarzy wszystko Born w jakiś nowy jest mi jasno, że tak powiem i Dziewoński zawsze mnie śmieszny był wyzwaniem mówi SK mówi, bo to jest taka rola i w i oni mówią, że to powinna być brunetka przeżyty jak założyć czarną perukę to też będzie brunetką prawda tak mogę zagrać wszystko i pamiętam też, że to, że to samo słyszałem od pana Platiniego czy od pana Axera także fajnie być docenianą za życia, a znów wielkie nazwiska podano w, o których mówiliśmy w pierwszej części naszej rozmowy właściwie ten dorobek pani jako aktorki składa się nie tylko na liczbę linii i rangę ról, jakie poniesie wcielała ale, ale także ludzi jakich pani spotyka także kluby się uśmiecham się cała, jakby się mam wspomnienia fajnie fajnie mieć wspomnienia i mieć także wspomnienia, bo spotykałam naprawdę fantastycznych ludzi n p. mam też piękne zdjęcie z Tadeuszem Konwickim, bo Tadeusz Konwicki mieszkał bardzo niedaleko Dudka Dziewońskiego i próby jakiś teatr telewizji robiłam to wtedy z Arturem Żmijewskim i u Dudka się odbywały właśnie próby i Dudek zadzwonił przed nazwał ten telefon do Tadeusza Konwickiego mówi przejechać mówi jest Gawryluk nagrała mowie w nie pamiętam czy wcześniej wtedy grałam, ale grała właśnie w jakimś teatrze telewizji na podstawie właśnie dramat Tadeusza Konwickiego mówi przecież to zrobię wam zdjęcie i Tadeusz Konwicki przesiadki mamy 1 fotkę nie mam tutaj w albumie pani ma menedżera mama agencje tak tak w tej chwili, ale po iluś tam latach nieobecności w agencji dałbym, skąd ta decyzja, bo mam wrażenie, że panie sobie sama sterem żeglarzem okrętem pani nie potrzebuje nikogo wokół siebie, bo w wizerunek, jaki pani sprzedać swój wizerunek w mediach, ale może to jest złe określenie, bo poprzedzone przede wszystkim powoduje, że pani musi mieć kogoś, kto będzie dbał, kto będzie próbował wepchnąć w 2 tys odczyt to on nie chodzi o wypchnięcie tylko czasem jest także chciał być jeszcze coś zagrać innego, bo wiadomą fajnie się gra na wspólnej nie więcej niż gra w pierwszej miłości to są role, które też oprócz tego, że człowiek nie wypada z rynku to jest też forma zarabiania pieniędzy na utrzymujemy się ze swojego zawodu to fajnie jest czasem też zrobić płodozmian, że tak powiem chcieli spotkać się z innymi reżyserami popracować na na innym materiale, a czy serial nie jest formą, która zamyka aktora, która powoduje, że zobaczę już będzie nierozłącznie z ZUS tym gatunkiem kojarzonym mniej skażoną nieczęsto tak się dzieje oczywiście, że taka Olech nie jak widać seriale zaczynają też być doceniane n p. na świecie jak nie porównuję naszego polskiego rynku amerykańskim, ale gdzieś tam często odruchowo właśnie porównujemy na takie niczym Netflix produkuje seriale które, które są znane na całym świecie i to jest też seria prawda, jaka do nas pani marzy o jak grać w komediach bardzo lubię bardzo lubię to Anna jest ten sposób ekspresji coś, z czym nie mamy do czynienia na co dzień, bo wiadomo, że serial obyczajowy film obyczajowy to wszystko to jest gdzieś bliżej nas naszego zachowania natomiast komedia też oczywiście zależy, jakiej konwencji robimy daną konwencja jest dana daną produkcję dziś zdaje w pole do popisu pole do popisu to co nas siedzi w Factory zbudowane z emocji i staże te emocje pokazać to najlepsze komedie wychodzą wtedy, kiedy aktorzy weń uczestniczący grają bardzo poważny dlatego mówię zależą od konwencji, bo są różne można prześledzić Jana czka bardzo dobrze wspominamy swoją rolę komediową też w serialu król Przedmieścia szkoda, że nie jest powtarzany, bo z przyjemnością wróciła do tego, żeby zobaczyć z Krzyśkiem Kowalewskim w roli w roli głównej i Olaf Lubaszenko, za jaką reżyser i myślę, że wyszło bardzo fajna produkcja i drugie wspominać właśnie tamten pan plany wspominaliśmy z panią Ewą Gawryluk cudowne lata dziękuję panie bardzo ja dziękuję serdecznie za zaproszenie informacji Radia TOK FM oraz zasad państwa serdecznie zapraszam, a później Marzena Mazur i strefa szefa do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Posłuchaj o tym, co ważne w TOK FM Premium. Teraz podcastowe produkcje oryginalne, podcasty z audycji TOK FM oraz Radio TOK FM bez reklam 40% taniej! Bądź na bieżąco.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA