REKLAMA

Czym jest customer experience?

Strefa Szefa
Data emisji:
2017-09-17 15:20
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
29:11 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
strefa 2 3 SA audycja strefa szafa przy mikrofonie Marzena Mazur witam państwa bardzo serdecznie w ostatnio oglądam sobie już po raz drugi dzień kilka sezonów serialu man man i podziwiam ten świat lat czterdziestych i 5 lat sześćdziesiątych potem gdzie początki reklamy nikt się w Ełku też wielkie firmy reklamowe dałyby wszystko za to, żeby poznać myśli klientów ich uczucia getto obozy w jak mogą zareklamować dany produkt i we mnie mam taką dużą refleksja, że Rozwiń » właściwie od tamtej pory niewiele się zmieniło znaczyć ciągle i producenci i marketingowcy i sprzedawcy ciągle chcą poznać myśli klientów uczucia klientów ich przekonanie lub brak przekonania co do własnego produktu w stojaki mają postawy, jakie mają potrzeby często te potrzeby Geremek są kreowane na nowo to właśnie to nic nie zmieniło, pomimo że psychologia poszła do przodu kilka innych nauk również ciągle próbujemy czytać w myślach naszych klientów, ale okazuje się, że być może czytać w myślach nie trzeba pomoże tata zbadać i o tym, dzisiaj poniekąd będziemy mówić i będziemy mówić o tym co się po angielsku nazywa Customer Experience ale, ponieważ mamy w Polsce ustawa o języku polskim w mediach, więc staram się to przetłumaczyć jako doświadczenie klienta w wg mnie Eskulap tłumaczenia, ale przychodzi być może nasi słuchacze mają mają jakiś inny pomysł Customer Experience, czyli doświadczenie klienta, a stąd już państwa i moi goście pani Monika zwierz właścicielka firmy Franco doradca biznesowy w zakresie jakości obsługi klienta dzień dobry dzień dobry i pan Grzegorz Turniak prezes Akademii rekomendacji ekspert d s. networkingu dzień dobry dzień dobry to właśnie pani Monika, a ten kino bardzo się nie podoba to tłumaczenie doświadczenie klienta, bo to właściwie nie wiadomo jak do tego podejść, bo dochodzi w tym Customer Experience klient kontaktuje się z naszymi przedsiębiorstwami na wiele sposobów ich wielu wielu miejscach, a doświadcza doświadcza różnych emocji doświadcza różnych zdarzeń, a nie zbiera zbiera na tej ścieżce swoje doświadczenia bardzo dużo rzeczy my, kiedy mówiliśmy parę lat temu o jakość obsługi klienta trochę zapominaliśmy, że tak jest dużo, że to trwa bardzo długo nie tylko w momencie, kiedy jesteśmy w salonie sprzedaży i kupujemy konkretny produkt tylko doświadczeniem, że w momencie, kiedy powstaje na myśl, a może kupią meble i kiedy ktoś zaczyna szukać informacji zacznę oglądać na stronie internetowej dzwoni do znajomych to już są te doświadczenia, które my jako menedżerowie powinniśmy zauważyć czy nie chodzi o samo obcowanie z produktem rano w kat reklama w Gazecie czy to, że mój znajomy coś mówi na temat tego produktu albo tej firmy to już jest moje doświadczenie jako klienta oczywiście tych doświadczeń jest bardzo bardzo dużo jak kiedyś próbowałam to policzyć, ale przy pierwszej cofa się zatrzymałam naprawdę bardzo dużo i w bardzo dziś mówimy na to liczą na, toteż jest za słowo wielokanałowej śniła na włosku, ale w wielu wymiarach klient dziś korzysta z telefonu komórkowego najpierw, zanim w ogóle pójdzie do salonu z meblami dziś przyglądamy się do dopytujemy się opinii naszych znajomych też nie można chodzić do salonu, bo zazwyczaj kupujemy w internecie dużo kupujemy w internecie Mbank chcieli n p. może się okazać, że ja nie mam do czynienia fizycznie się z tym produktem, ale mój znajomy kiedyś miał inną negatywną opinię jeszcze mi o tym, powiedział ja nie, widząc produktu na oczy już mam swoje doświadczenie w takich razach swoje myśli mam dla nich moje odczucia i już nie oceniam już jest pani przygotowana w pewien sposób do tego trzeba kupić czynie kupując produkt jak potem zobaczy ten produkt ser przypomnę n p. znajomego po, a nie wiem, że ta średnia szybko psuje nam przychód ten głos w kościele szybko zapada za PAP Hampel w łaźni w trakcie nocy n p. po, więc chodzi o taki zbiór wszystkich doświadczeń związanych z marką czy z produktem ani nie jest widziani nie tylko zmagań z produktem tak namiot ze wszystkim, dlatego że ja bym jeszcze żyła jedno określenie naszej dyskusji procesy biznesowe to też takie bardzo biznesowa określenie, ale warto tu przywołać mówimy właśnie nie tylko o produkcie czy usłudze, którą klient kupił za te pieniądze ostatecznie, ale różnych procesach, którą doświadcza byśmy taki proces bardzo popularny reklamację, a to jest proces, w którym bardzo bardzo dużo kontaktujemy się z klientem nie znamy też kontaktuje jak w zarządzie nad tym procesem jak go za modeluje my jakich wartości dostać się w tym procesie będzie zależało na piętnastki gdziekolwiek wróci, więc nie wiem, jakby nie mówimy on -li tylko marce niemożliwego produkcie usłudze mówimy o wszelkiej komunikacji i to nie tylko jej formalnej, bo my możemy wejść do salonu sprzedaży, a on inie wypowiedzieć ani słowa i handlowych również nie wypowie ani słowa mam wrażenie poczuł zapach n p. albo nie poczuł tak albo weszłam dostała 1 0 minut nie trzyma mnie zaintrygowała chciałam, więc poszłam do konkurencji na wsiach nic tak mu właśnie BP Customer Experience wydawać, by się mogło, że poza dziwną nazwą to jest coś co my w dosyć dobrze czujemy rozumiemy, o co walczyć tak to jest także szczególnie ci, którzy prowadzą własne firmy to oni są naprawdę moim zdaniem właściciele firm tych małych średnich w Polsce tak, by nie było tam ponad 1,5 1 000 000 to oni czują, bo nazbyt firmy nie prowadzili jak też ma słabą taką atencją Doda do klienta do tego firma padnie, więc Małysz narty z relatywnie proste, bo właściciel można powiedzieć no i zachęca inspiruje swoich pracowników wymaga od nich tego oczekuje należy procesy są niesprawne natomiast być problemy tutaj rzeczywiście sprzedaż takiej osoby jak Monika, bo one właścicielowi ma dobre intencje ma naprawdę niezłe pomysły świetnie TESKO pracował, ale okazuje się tak zanadto ostatnia Mila i zacząć problemy ja rozumiem też w małych firmach jest o tyle łatwiej, że właściciel może mieć bezpośredni kontakt z klientem może go n p. zapytać co musi nie podoba, a co się podoba albo co by chciał ułatwi też przy niedużych produkcjach łatwiej dopasować produkt do gustu odbiorcy natomiast tych wielkich firmach korporacjach o to by ludzie z działu marketingu mogą się tylko domyślać jak i kilka milionów ich klientów n p. ma doświadczenie bardzo dużą pułapką w działalności nie 1 z menedżerów tak się utożsamienie SCM w zgadywanie zgadywanie co myśli klient co czuje, czego doznał w tym doświadczenie w tym 1 z krokusem tego roku, a które z nami wykona autorek, a na nie nie polecam takiego zachowania, bo to są tylko nasze myśli wtedy mamy te nie zaadresowana obiekcje jest adresowany jest notowana zgadywać co możemy stracić spytać go po prostu realne najlepiej w ogóle rozmawiać tak jak my teraz rozmawiamy, a on w sposób chłoną zrozumiała dla klienta i pytając go szczegółowo oczywiście oczyma myśli, a on dużo mamy badań satysfakcji klienta, który bada ją tak naprawdę poczuć się we mnie, jakie są ceniona Marka bardzo dużo takich badań natomiast mało zbadań, które mówią o doznaniach ukrytych doznaniach, a są już takie i warto z niej skorzystać z ciałem nie są one bardzo skomplikowane i do tego dojść do no właśnie od tak sobie myślę, że są takie produkty albo usługi, o których nie, bo nie dowiemy się tak wprost prawdę no n p. disco polo może w Lübeck pytam znajomych to nikt nie słucha, ale MSW wszyscy tańczą, a na weselu wszyscy tańczą, ale i śpiewają i dodajemy go znają zdoła go, więc rozumiem, że istnieje taki publiczna przekonanie, że słuchanie disco polo jest w Polsce i innych chorych kręgach w niektórych kręgach się nie powinna słuchać w związku z tym na wszelki wypadek czynie przyznam to deklaratywne aż marketing jest bardzo niebezpieczna, bo jeśli, więc zapytam, dlaczego pan nie kupujemy jego produktu to on bowiem momencie za wysoką cenę to w Polsce z bardzo popularna pierwsza cecha, która wychodzi wpły w tego wymówka, a ona tak naprawdę nie jestem przyczynkiem, dlaczego klient nie kupuje jak się głębiej zbadać, gdyż okazuje się, że 1 5 innych obszarów którymi się nie zajęliśmy i które tak naprawdę wpływały na podjęcie decyzji no dobrze no to w takim razie jak zbadać takie ukryte posta w z sądu badaniami znane jedno oparto metafory drugie oparte o konotacje jem taki paragon atrakcyjne miasto nazwa metody metafor to polega badanie nam na pokazaniu poproszeni o Boże rozmówcy przynieśli ze sobą 5 obrazków takich, które kojarzą się w danym zagadnieniem, które będziemy badać pytamy ich opinię o staż i oni przynoszą te obrazki i o nich opowiadają rozmowa toczy się we właściwy sposób, by tak przeprowadzona Skowrona Lech modelowa ana i naprawdę dochodzimy do niesamowitych wyzwań które, gdybyśmy wprost zapytali nie utrzyma nią zyskalibyśmy, ale czy to nie jest też także wybór tych obrazków już jest obarczone IPN -u wybiela żywieniem no tak, ale dualnego postrzeganie świata to one nam o tym, mówimy nie sterujemy żadnymi pytaniami ona przynosi górę lodową jest łącznie dziesiątą górę lodową zbadamy, dlaczego pan trzynastą górę lodową z żądaniem w sali, w której ostatnio był wykład nie działała klimatyzacja, a takich obrazków ja ostatnio przeprowadziłam takie badanie i niesamowite rzeczy we mszy dla środowiska, które badaliśmy klientów w ogóle nie wiedzieliśmy, że mam im opowiadają o labiryntach Stogach w Stogach siana przepaści latarniach wzburzonym morzu to było wszystko o Chopinie o tym, czego doświadczyli wzór, korzystając z pewnej usługi bardzo to pomogło zbudować całą ścieżkę zrozumie ścieżka doświadczenia klienta, czego oczekuje tam klient, a zatem konsument jak mu pomóc wyjść jeszcze byśmy nie pomoże żadna z tych kroków Naeem, a tylko pomyślimy, że mamy luksusowy produkt to on mi tę frustrację nie zaadresowane powodują, że klient nie jest usatysfakcjonowany i na końcu mamy badanie satysfakcji klienta oraz dosta w na poziomie 7 5 % a, czyli tak naprawdę nic nie wiem na co wtedy nic nie służą do 6 o takiej metodzie, która bada czas reakcji w zależności od tego czy zgadzam się w danym stwierdzeniem nie zgadzam się w danym stwierdzeniem tom jak kiedyś się nie zgadzam mój czas reakcji dłuższe i znając czas reakcji można powiedzieć, że coś co ja tak naprawdę myśli m. in. w ten sposób bada się rasizm czy też można to wykorzystać również do nerek do badań dna na na temat produktów, bo wiadomo, że deklaratywnie nikt nie jest rasistą, ale jak sprawdzam już właśnie to ukryte postawy to ten czas reakcji wtedy, kiedy n p. mamy odpowiedzieć, że każdy czarnoskóry jest dobry jest znacznie dłuższa no bo abyś nie zgadza takie badania też można także te zadania dla was też są oczywiście w kółko to każde badanie non przemyślane metodycznie przez psychologów oczywiście to działa do realizacji ważnych tegoż wolno było realizowane także, żeby nie wymagała wielkich prób na walnym dama średniego przedsiębiorstwa trudno zrobić próbę na 1000 rekordach ktoś mówi w naszym biznesie tak zwał, ale ciekawe są tematu dążenie wymagają aż takiej ilości, ale też te badania robią jej do Tour de France takie grupy fokusowe PGM Group zobrazować tak 3 trzeba to trio zagrać tak duża kolejka klientów Aegon grupę reprezentatywną ważna jest tutaj jako temat dość, której pani mówi nam dobrać właściwe pytania tak musi być bardzo mocno zwanej grupie wypracować pytania do tego zagadnienia, które chcemy zbadać jak pani, że mówią nasi zmian w biznesie wiele wiele zagadnień to jest sztuka, żeby usiąść bardzo dobrze do pytania, a on zaplanować się i zbudować mu o własnym do tego potrzeba dobrych ekspertów, ale też już trzeba wg mnie, żeby w ogóle wybrać taką grupę i zadać pytania to już trzeba mieć jakąś podstawową wiedzę na temat tych klientów boją się buduje latami towarzysko polega na tym, że akty słynnej metaforze się żyć, aby dowody powodzenia koszt podnosi temperaturę na torach został gotuje się w tej w tej w tej wodzie aż 6 do wrzątku wyskoczy, więc my, prowadząc jednak przedsiębiorcy to widzimy, że generalnie są kraje napięcie przychodzą kupują narzekają, ale my wiemy narzekają, bo wszyscy narzekają, bo ceny za wysokie tak dalej i w jakimś czasie znieczula my się na takie drobne subtelne sygnały my wtedy miasto się właśnie niedawno korzystam tak jest takie usługi pan się, że cały zespół podekscytowany cały dzień żeśmy intensywnie pracowali wiele rzeczy się zadziało tyszanie też musiał nam się wydawało nam staramy się jak najwyższym poziomie to osób doświadczy świadczyć, że wszystkie mapy procesów poukładana okazało się takie dziury, że aż niebo wstyd tyle władzy biznes nie przypuszczam, że jednak jesteś co poprawiać estrady być może to są takie ślepej plamki, które pozwala ta metodologia odkryć tak miała ona droższa metoda jest jak Grzegorz pominę cmentarza w budowaniu ścieżki doświadczenia klienta, żeby ją wypracować własny nr 2 własne przedsiębiorstwie dlatego, że ma faktycznie ulegamy takich rutyniarzy więc, żeby troszeczkę odczarować nudnawa dość tych zadań przyrody powiedział słać zastanówmy się 5 lat i zastanówmy się jak ta ścieżka wygląda w Polsce takie myślenie procesowanie smok my nie jesteśmy w szkołach uczenie myślenia procesowego, czyli takiej sekwencji zdarzeń konsekwencji tych zdarzeń, gdy zbiera adresujemy bis jak w biznesie to wygląda to nagle odkrywamy Amerykę w prozie państwa rozmawiamy o czymś co po angielsku nazywa się Customer Experience po polsku doświadczenie klienta już wiemy żona bardziej nam zależy na ścieżce doświadczeń klienta, ale wrócimy do tematu zaraz po skuciu informacji Radia tokfm PL strefa dla szefa audycję strefa szafa przy mikrofonie Marzena Mazur w studiu państwa ani moi goście pani Monika zwierzę właścicielka firmy Franco doradca biznesowy w zakresie jakości obsługi klienta i Andrzej Kosztowniak prezes Akademii rekomendacji ekspertów d s. nel networking rozmawiamy on Customer Experience jak bardzo nie robię anglojęzycznych określeń staram się wytłumaczyć to doświadczenie klienta wg mnie to dosyć kalekie tłumaczenie no ale tak tak, że będziemy posługiwać wcześnie zaczęła pani mówić o ścieżce doświadczeń klienta i od razu się skojarzyła taka metoda, której nazwa tajemniczy klient, którą ma bardzo wiele firm, zwłaszcza usługowych stosuje się wynajmuje się różne osoby różne firmy do tego, żeby udawały klientów, a właściwie, żeby wcielił się mroczne klientkom i on w specjalnych ankietach opisywały Iza oznaczały swoje własne doświadczenia w trakcie obsługi czy n p. to one tam kiedyś na studiach pracowałem jako tajemniczy klient sieci pizzerii nowo cudowna praca nie da żyć zarabiały też można było zjeść co prawda w było bardzo wyszczególnione co można zamówić w ramach tej znane w tej wizyty tajemniczego klienta afer w pizzerii w Malezji weszło zamawiało potem specjalnej ankiecie się wypełniała czy smakowało jak szybko zostało podane czy kelnerka miała czyste paznokcie czy miała czyste ubranie i t d. i t d. i wydaje mi się, że to jest fantastyczny sposób, żeby budować tą ścieżką doświadczeń klienta to on też bardzo dobre narzędzie dobrze trzeba przygotować się tą ankietę, którą pani opowiada miała w ręku ułożone w Pamirze, bo ona zbadała wszystkie obszary, które są tutaj ważne cena dla klienta, a dla pani nie chodzi tylko o to, że przejście będzie pizza była dobra taktyka jednak chodzi, bo dużo dużo bardziej im więcej szczegółów na jej ważna jest też odpowiednia liczba osób wykonała to badanie, bo znowu powiem to co wiedział wcześniej, że niebezpieczne, kiedy gotujemy na podstawie zgody 1 opinii musimy mieć tych opinii ile jest także, by się dało zauważyć pewne trendy, by się dało zauważyć pewną statystykę, na które nam wejść jest takie takich badań, a on i to zbada tygodnie ten moment proszę zwrócić uwagę, że mówisz oszczerstwa, czyli tych kontaktów jestem powiedzmy 100, a my dodaliśmy tylko ten 1 1 wydano tę pizza im jesteśmy w lokalach jeszcze oglądamy świat otoczenie lokalu, a tak naprawdę, jakim cudem bom trafimy do tej pizzerii co nas zachęci, a jak wygląda witryna, a czy jest gdzie zaparkować kraj A3 A3 jest park obok jest też na spacer, a czym jest latarnie, bo wieczorem, gdy będzie ciemno i dodaje tak dalej tych tych elementów z naprawdę jakościowy bardzo dużo to właśnie toalety jak też taką jakość czy je w i jakość się pan z SLD w przeszkodę można cokolwiek zmierzyć się Real ma ono należy mierzyć tak dobierać zmierzymy to będzie mówili o jakości w przypadku obsługi klienta Adaś to auto mierzy się ran trzeba pracować się zastanowić się właśnie Dębica dnia zastanowić się, jakie obszary nas interesują tej całej dystrybucję na Dębicy tego musimy cały czas patrzeć oczami klienta nie może ono broń każdego zgubić się o moment dla sposobu myślenia jeśli myślimy oczami klienta wtedy wiemy, że interesuje nas obsługa interesanta sposób podania wytłumaczenia Żegota pizza jest, że interesuje nas ten parking i wiele wiele aspektów, bo klient tak myśli więc, by inaczej postrzega rzeczywistość niż my managerowie jeśli te wszystkie ofiary spiszemy zastanowimy się co jest wartością tych poszczególnych obszarach i zaczniemy mierzyć nasz parking nie może być mniejszy niż na 4 stanowiska doszło pierwszą miarę parking ma 4 miejsca nastawione do opanowania to minimum 2 już mamy pewną miarę może być Okaj to jest w naszym standardzie wystarczająca tak to uważamy za jakość tak samo jak mogą wiele znanych Marek ustala zapewne standardowego, których dzień i tak dla wszystkich obszarów dlatego ja się też ukłonił jak uśmiechnął jak powiedział Anne jak podał Dębica 3 w sposób taki energiczny mało elegancki czy jednak z pewną uwagę zwrócił uwagę na świetne dodatki albo dodatkowe rzeczy, które były w promocji danego dnia Jezus bardzo dużo do tycia bardzo precyzyjnie spacyfikować i da się mierzyć i każdy z tych obszarów staje się standardem w noże załóżmy, że wybraliśmy te metody, o których pani mówiła, czyli metoda metafor i ich z pogadaliśmy wyszły nam miałem dziurę zamarznie zarazem, by zdjęła billboard dziury, czyli coś, o czym w ogóle nie myśleliśmy Mielcarz to z czego zdawaliśmy sobie sprawę okazało się, że to dla klientów jest ważne i w dodatku negatywnie postrzegają mnie tutaj patrzy już na Nana na pana Grzegorza no i co z tym dalej procesy jak się tworzy to proces ja jestem człowiekiem to jest czas od procesu jest daleko ja jestem od relacji z klientem dlatego w takich sytuacjach biorą osoby co do tego i ma talenty mają narzędzie papieżem jako przedsiębiorca uwielbiam dla mnie to podnieść jakość obsługi na najwyższym poziomie z moją ambicją domowej dla tego zespołu natomiast jestem stolarkę po Bożym ciele klienta bierek i doradcy którymi to post postawie, bo samemu to tato to się nie da łatwiej jest, kiedy taka oboje pracowała w kilku oko w korporacjach międzynarodowych te procesy były już postawione na swoich firm miejsc z tego punktu z dnia parcie na na moich klientów na moich pracowników na moich partnerów od tej rzeczywiście bardzo istotne, żeby jeśli mam takie talenty to z niej skorzystać 3 z nich nie ma to jest korzystać z tego co oferują je fachowcy tacy właśnie arch. Monika, a w, czego się pan spodziewa po tych procesach potem przez kim torze zobaczymy to w takiej właśnie może być takim przepływie tych zdarzeń i coś stracą coś co co myśmy kobiety na podstawie nasze takiej konferencji comiesięcznej wiedzy są, jakie są fakty jak ludzie mają obawy, jakie mają odczucia z ING, gdzie się frustrują i my, przechodząc każdy z elementów tego procesu nagle dostrzegamy coś co jak poczęcie to nam umknęło czyli, czyj to jest coś co myślę sobie radę z świadome przez kilka godzin czasami kilkanaście godzin skoncentrowanie się bardzo na tym jak on naszą firmę nasze usługi biec od odczuwają klienci i dzięki temu to nie jest takie, że ktoś zauważył jednak, że ktoś drugą zaś koszty musimy się wydawało ktoś nam się potknął tchnienie świadomie to też jest bardzo ważne, że cały zespół nad tym pracuje i wtedy rzeczywiście można oczekiwać od zespołu w składzie przerabialiśmy to wiemy co jest ważne jest teraz to na tym, by z tego korzystają z pani punktu widzenia mamy w rękach te wyniki mamy wiemy właśnie, jakie są czarne dziury jak się buduje w takim razie procesy i co można potem z tym zrobić już tak bardzo praktycznie praktycznie dla menedżera warto przygotować najpier w lista ogólnych rekomendacji, a które własną wychodzą z tych dziur jak o nich mówimy też ubrania są zrobione zastanowi się tymi rekomendacjami uporządkować się wg kredytów są najszybciej nam przyniesie tę wartość dodaną dla klienta tym samym dla przedsiębiorstw, ale po pierwsze dla klienta domu wóz również uporządkuje mam złamane porządkować, jakie projekty trzeba w organizacji rozpocząć tak naprawdę coś poprawić konkretnie czynienie wymieść na stronie internetowej widzimy, że nie mamy dostatecznej właściwej treści dla klientów nie mamy precyzyjnie opisane produktem lato musimy poprawić proces, jaki w organizacji pracy przygotowania dokumentacji opisu produktów idziemy do tego została nowym słuchacze takie są wytyczne Kręcina to na to narzekają w takich taki sposób proszę zrobić to czy tamto jest powstańcem ostatecznie lista projektów programów inicjaty w, które trzeba w przedsiębiorstwie wdrożyć przedsiębiorca jak się za niego kciuki, żeby miał wystarczającą cierpliwością teraz dyscyplinę i motywacyjne nie wsiadł do przodu i dobrych ludzi chorych może od tych projektów przydzielić razem dokładnie tak nad główną zasobami waszych firmach tak naprawdę są ludzie po to, z nimi zrobimy to te inicjatywy to projekty pism, w czym można mierzyć w takim razie jak te zmiany wpłynęły nasza sprzedaż czy też ma na doświadczenie klienta czy to jest mierzalne znowu protest dziś w erze cyfryzacji to bardzo proste do myśmy zmienili treść mejla, jaki wysłuchamy informacji nasze koło naszej usłudze i nagle 2 × więcej osób tego maila tworzyło i 2 × więcej skorzystało zaś usługi czy to są bardzo konkretne cyfry bardzo konkretne pieniądze na rajdach i to taka zmiana dla 20 0 adresów e-mailowych podwładnych idą wakacje, żeby się wydawać mogło, że ludzie na mnie prezes też tam zostały poświęca bada też jest na urlopach to było dla nas szok ma przez siebie w zachwytach niewiele jest hasło zmienić treść maila struktury mega w ich czasu trwa takie badanie to Lech Stal warsztat co aktor monety wspomina Grzegorz test 2 dni ciężkiej pracy samego zespołu plus jeszcze co najmniej tydzień pracy, że przygotować materiały, czyli że część listy projektów do wykonania dla przedsiębiorcy potem oznacza to wiele miesięcy pracy dla 1 ktoś będzie bardzo dynamicznej miał fantastyczny zespół zrobi to w pół roku tajnego może być to rok, ale rozmawiamy o wielu miesiącach trochę zniechęcające dla tych, którzy chcieliby te zmiany natychmiast rozumiem, że niektóre zmiany mogą przyjść natychmiast Ammanie, które trzeba wyniosło 3 min z tzw. szybkie szybkie życie, które można dość szybko poprawić tak po prostu bez wielkich pieniędzy wielkich budżetów i należy oczywiście co robić chcę szybciej, a jeżeli mamy do czynienia z przedsiębiorcą no bo wiadomo, że korporacje mają pieniądze nie dla nich nie ma problemu można wynająć można zbadać, ale jeżeli mamy do czynienia z niewielkim przedsiębiorcą, który liczy każdą złotówkę czy on nie jest w stanie zrobić takie badanie znaleźć takie dziury we własnym zakresie czy może jakoś w ogóle w badaniach nad jezioro, gdyż ani badania te wynoszą od metafor trzeba przystopować konotacji, że docentem odpowiedzi czy Chavez sam warsztat, którego nie zabił, bo my nie mamy tak się w ogóle nie mamy dystansu sami do siebie nie widzimy żadnych problemów nie nie znamy też ma też sposób struktury zwane trzynastką staż jest bardzo trudne wprost i niech pan się może uda nad Rosjanami nawet tego rozwiązania rekomendowała i ze względu NATO strukturyzowanych, ale również ze względu na motywacjach duetu Grzegorz wcześniej powiedział, że on i pracownicy lepiej odbierają nawet co krytyka rodzina taka nie jest może wprost Andrea pokazana, iż to przyjdzie osoba zaznacza też dużo efektywniejsze potem dla organizacji łatwiej się zarządza zmianą osoba ta ma autorytet, który wart jest taki i Leszczyny wierzby w strajkach brała udział też wiedziała ile sił pomogła dotąd to jest coś co jest bezcenne atuty jej właściciel firmy menadżer nie jest w stanie takiego dochodu w tym ważniejszy jest ważniejsze jest to spojrzenie z boku niż dotychczasowe doświadczenia z klientem znaleziono może właśnie oślepiać stoczyli tak mamy jeszcze przez wiele lat ktoś powtarza mama prawda tej zasady 7 × robię robię to to samo no to nagle z osób razem nie zrobi inaczej, bo już nie umiem i stąd też jest tutaj trzeba kogoś do nas ta pomoże też ścieżkę wejść, ale myślę sobie znowu na pewno dla jedno dwuosobowych te ciężkie, ale ma kilka kilkanaście osób to już finansowo jest stanie to oczywiście bunt w większym zakresie takim najtrudniejszym, ale to się stanie z tego skorzystać z wartą i pewnie ja jestem bez trudu, aby ten od dawna, że to marzyło i octem na kilka lat lat kilka książek obserwowane w konferencjach absolwenci doszedł do wniosku, że to, że robimy tylko za organizację trzeba zacząć od tego, żeby naprawdę to dziecko w mojej głowie były z jajem moje marzenie obsługa klienta ale, żeby rzeczy sieci klienci dobrze mówi o w miarę komentowali proszone są bardzo dziękuje za udział w audycji państwa imieniu i moimi gośćmi byli pani Monika zwierz właścicielka firmy Franco doradca biznesowy w zakresie jakości obsługi klienta bardzo pani dziękuje MFW i pan Grzegorz Turniak prezes Akademii rekomendacji eksperta od networkingu dziękuję bardzo dziękuję bardzo audycje zrealizował Jacek Kozłowski wydawała Agata Strzałkowska bardzo wam dziękuję za wspólne spędzony czas to już jest koniec na weekend owego magazynu Radia TOK FM w obce oraz pozwolą państwo żadnym zaproszeniem naszych słuchaczy, zwłaszcza że strefa szefa słuchają przedsiębiorcy słuchają szefowie w korporacjach zazwyczaj firmy mają trochę więcej pieniędzy niż zwykli ludzie i dla firmy 1000 zł w kącie 1000 zł w tamtą to nie jest tak wielkie nerwy orzeczenia te w radiu TOK FM zorganizowało zbiórkę, ale odbudowujemy wieś wysoka Zaborska Pomóżmy ludziom odzyskać swoje dane za wysoka Zaborska to mała wieś na Pomorzu jak pewnie wszyscy wiemy sierpniowe nawałnice sprawiły, że mieszkańcy stracili wszystko co mieli w dosłownie w 1 chwili nawałnice zabrały lub poważnie uszkodziły domy budynki gospodarcze, a niejednokrotnie po prostu wszystko, czego ludzie potrzebują, by rzecz PL jak można przekazać pieniądze na wysoką zabory, skąd zapraszam na stronę Radia TOK FM TOK FM kratka PL można kartą płatniczą można zrobić przelew wszystko trafi do gminy Brusy, ponieważ na terenie gminy Brusy właśnie znajduje się w MF wysoka Zaborska je my jako Agora postanowiliśmy pomóc potrzebującym uruchomiliśmy zbiórkę finansową, z której wpłaty przekazane w całości gminie bursy Ber no i oczywiście nasi słuchacze również mogą pomóc, przekazując dowolną kwotę na wskazany rachunek bankowy czy też właśnie, robiąc przele w czy, używając karty kredytowej drugiej firmy tracą przedsiębiorcy Entropia korporacje tam ludzie czekają na pomoc na konkretną pomoc połówka takie określenie zapadają w na meble na ubrania stracili dosłownie wszystko zróbmy coś się po moim, chociaż trochę łatwiej też takie mają osobiste osobista prośba o to naszych słuchaczy wiem, że nieraz z firmy i korporacji i przedsiębiorcy im nie nieduża organizacje pomagały właśnie w takich sytuacjach szczególnie te oczywiście też zapraszam bardzo gorąco na kolejną strefę szefa już za tydzień będziemy mówić o współczesnych sposobach rekrutacji i ocenne co jest ważniejsze czy intuicja czy jednak twarde narzędzia, bo jak się okazuje ciągle na rynku są mieszane opinie są tacy, którzy mówią tylko intuicja są tacy, którzy mówią tylko narzędzia są też tacy, którzy mówią narzędzia plus intuicję, bo właśnie jak traktować zaprasza na kolejną audycję strefa szefa już za tydzień nazywam się Marzena Mazur to osuszania strefa dla śledztwa całej audycji wysłuchać w aplikacji mobilnej TOK FM oraz na stronie tokfm PL i Kosznik Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: STREFA SZEFA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA